
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svet motoru
13:48:39
02.01.2008
02.01.2008

Labros
mně se ten článek teda docela líbil, a vzpomněl jsem si na ty bručouny, co tady vždycky rejou, jak můžeme srovnávat škodovku s novým autem 

12:28:26
29.12.2007
29.12.2007

UltraFan.
-> Gryzly: Super diky za odkaz...spoustu veci sem se dovedel

12:22:24
29.12.2007
29.12.2007

Jožynek
-> Syny:




12:18:17
29.12.2007
29.12.2007

Gryzly
-> Syny: na tom odkazu je srovnvaci test W353 a Š120, někde byl tuším ve světě mootru i celý článek , nejen tabulky.
12:15:05
29.12.2007
29.12.2007

Syny
-> Gryzly: co tesne vedle?
12:13:23
29.12.2007
29.12.2007

Gryzly
12:08:32
29.12.2007
29.12.2007

maca
Gryzly 29.12.07 00:41:09 napsal:
-> King: jo čirou náhodou ta jejich modrá fábie v dlouhodobým testu měla dvojitej lak, protože v poprvé se jim nepovedl a tak to láknuly ještě jednou. Pak se v textu německý expert několikrát strašně divil že to má lak mnohem silnější než běžné vozy z VW. a někde bokem je malá poznámka o dvojitém lakování při výrobě.
Jinak to číslo SM je silvestrovské, proto je ten článek psaný s nadsázkou. jinak by GLS sedřeli z kůže.
Jak jinak si vysvětlit tvrzení že GLS je tak dumyslná že kvuli vnitřnímu hluku řidič nevydrží dlouhodobou jízdu nad 80km/h a tím pádem je řidič méně nebezpečný než řidič západoněmeckého kapitalistického BMW který díky výkonu motoru muže bezproblému jet rychle a tím pádem nebezpečně. atd.
Ale pobavil jsem se.
jj,je to brané nadsázkou
-> King: jo čirou náhodou ta jejich modrá fábie v dlouhodobým testu měla dvojitej lak, protože v poprvé se jim nepovedl a tak to láknuly ještě jednou. Pak se v textu německý expert několikrát strašně divil že to má lak mnohem silnější než běžné vozy z VW. a někde bokem je malá poznámka o dvojitém lakování při výrobě.
Jinak to číslo SM je silvestrovské, proto je ten článek psaný s nadsázkou. jinak by GLS sedřeli z kůže.
Jak jinak si vysvětlit tvrzení že GLS je tak dumyslná že kvuli vnitřnímu hluku řidič nevydrží dlouhodobou jízdu nad 80km/h a tím pádem je řidič méně nebezpečný než řidič západoněmeckého kapitalistického BMW který díky výkonu motoru muže bezproblému jet rychle a tím pádem nebezpečně. atd.
Ale pobavil jsem se.
jj,je to brané nadsázkou

12:05:09
29.12.2007
29.12.2007

Syny
-> petr s:
no nevim

11:54:25
29.12.2007
29.12.2007

petr s
-> Syny: Trabant
11:53:17
29.12.2007
29.12.2007

Syny
Ja nevim ze to porat nekoho bavi resit
Nejlepsi je, ze kdyz ty auta byli novy, tak je chtle kazdej
Tak je asi logicky ze kdyz je to 30let stary, tak ze to nestaci - ja nevim co furt kdo ceka... A pokud ma porad nekdo potrebu si dokazovat ze jeho auto jede lip nez shade a ze ma jiszdni vlastnosti lepsi jak sjade, tak je docela ubohej. At se srovnava to co se srovnavat da
Ja bych treba porovnal 120tku a zahranicniho Trabanta... Kdo na tom bude lip...



11:25:07
29.12.2007
29.12.2007

stana1
Tak jsem si kupil ten svět motorů k vůli tomu testu a celkem jsem se i pobavil kor když jsem se v tom článku poznal:)
Trvalou jízdu tempem vyšším než 90km/h totiž vydrží pouze osoby hluché nebo lidé s minimálním pudem sebezáchovy. Jenom ti se také mohou odhodlat k předjíždění i vyšší rychlosti než zhruba 60km/h.
Zároveň škodovka tvrdě ténuje řidičské dovednosti: ovládání motru nepřesným plynem,jeho startování s postupným vyřazováním sytiče,hledání správného rychlostního stupně,nemluvě o růstů svalů na rukou. Pozornost řidiče je také udržována dobrodružnými jízdními vlastnostmi: při razantním nájezdu do ostré zatáčky zažijete nejdříve nedotáčivost lehké přídě,při výjezdu zase přetáčivost přetížené zádě-tomu se říká jízdní všestranost!
Trvalou jízdu tempem vyšším než 90km/h totiž vydrží pouze osoby hluché nebo lidé s minimálním pudem sebezáchovy. Jenom ti se také mohou odhodlat k předjíždění i vyšší rychlosti než zhruba 60km/h.
Zároveň škodovka tvrdě ténuje řidičské dovednosti: ovládání motru nepřesným plynem,jeho startování s postupným vyřazováním sytiče,hledání správného rychlostního stupně,nemluvě o růstů svalů na rukou. Pozornost řidiče je také udržována dobrodružnými jízdními vlastnostmi: při razantním nájezdu do ostré zatáčky zažijete nejdříve nedotáčivost lehké přídě,při výjezdu zase přetáčivost přetížené zádě-tomu se říká jízdní všestranost!
00:41:09
29.12.2007
29.12.2007

Gryzly
-> King: jo čirou náhodou ta jejich modrá fábie v dlouhodobým testu měla dvojitej lak, protože v poprvé se jim nepovedl a tak to láknuly ještě jednou. Pak se v textu německý expert několikrát strašně divil že to má lak mnohem silnější než běžné vozy z VW. a někde bokem je malá poznámka o dvojitém lakování při výrobě.
Jinak to číslo SM je silvestrovské, proto je ten článek psaný s nadsázkou. jinak by GLS sedřeli z kůže.
Jak jinak si vysvětlit tvrzení že GLS je tak dumyslná že kvuli vnitřnímu hluku řidič nevydrží dlouhodobou jízdu nad 80km/h a tím pádem je řidič méně nebezpečný než řidič západoněmeckého kapitalistického BMW který díky výkonu motoru muže bezproblému jet rychle a tím pádem nebezpečně. atd.
Ale pobavil jsem se.
Jinak to číslo SM je silvestrovské, proto je ten článek psaný s nadsázkou. jinak by GLS sedřeli z kůže.
Jak jinak si vysvětlit tvrzení že GLS je tak dumyslná že kvuli vnitřnímu hluku řidič nevydrží dlouhodobou jízdu nad 80km/h a tím pádem je řidič méně nebezpečný než řidič západoněmeckého kapitalistického BMW který díky výkonu motoru muže bezproblému jet rychle a tím pádem nebezpečně. atd.
Ale pobavil jsem se.
22:57:46
27.12.2007
27.12.2007

King
To bude asi jeden z mála testů v SM, kdy srovnávačku nevyhraje vehikl z MB :)
I kdyby v redakčním testu 100tkm se nové fóbii zadřel motor, v resume se bude psát, že během testu se měnily jenom provozní kapaliny a běžný spotřebák :)
I kdyby v redakčním testu 100tkm se nové fóbii zadřel motor, v resume se bude psát, že během testu se měnily jenom provozní kapaliny a běžný spotřebák :)
14:30:52
22.12.2007
22.12.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: LOL
-> Syny: Taková ta škrabka na vousy - já to nezmám, mám elektrický strojek, tímhle bych se podřezal

-> Syny: Taková ta škrabka na vousy - já to nezmám, mám elektrický strojek, tímhle bych se podřezal

14:25:18
22.12.2007
22.12.2007

Syny
-> Nwkt: Mno tobe by se hodilo neustale
-> havlik: Ty si taky kus vola

-> havlik: Ty si taky kus vola

14:20:15
22.12.2007
22.12.2007

havlik
-> Nwkt: už těm jeho slečnám začnou růst chlupy?

14:18:21
22.12.2007
22.12.2007

Nwkt
-> Syny: Se moc netlem, se ti bude za chvíli hodit 

14:17:51
22.12.2007
22.12.2007

Syny
-> Tuner#2: jaky holitko? 

14:12:16
22.12.2007
22.12.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Teď aktuální číslo - je tam přibalený holítko :o)
12:37:46
22.12.2007
22.12.2007

Syny
hej a jakej to je dil - oba?
11:49:14
22.12.2007
22.12.2007

Jožynek
-> che.jiri: aj ked niektoré veci čo tam píšu no neviem neviem napr sedenie vzadu mame v rodine aj to bávo aj shade a nepovedal by som že bavo ma viac miesta v živote

11:47:21
22.12.2007
22.12.2007

Jožynek
-> cobra11: jj 38SK
11:38:14
22.12.2007
22.12.2007

cobra11
dostat bezne unas na slovensku tento casopis?
11:31:34
22.12.2007
22.12.2007

che.jiri
Četl jsem... Škodovka předčila BMW svým typickým dunivým soundem, trumfla jej objemem zavazadelníků a cenou náhradních dílů
Jinak vyhrálo Bávo... nečekaně!

Jinak vyhrálo Bávo... nečekaně!
11:26:26
22.12.2007
22.12.2007

Jožynek
-> Kuladmin: ale vies jak to je kopirovanie a sirenie bla bla a aj tak nemam skener....normalne srovnávací test...aj ked neviem koho mohlo takéto niečo napadnut

10:31:20
22.12.2007
22.12.2007

Kuladmin
A co tam pisi? Hod jsem ten text aby se to dalo cist - pls.
10:10:56
22.12.2007
22.12.2007

Jožynek
aktulalne číslo 51-52/2007 Test 120tok
