
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
spotřeba oleje .. ?
12:59:54
07.12.2007
07.12.2007

Syny
-> Jirik : Mno tak ale pred 10ti lety ta skodovka jeste byla celkem jaks taks slusny auto... Takze za deset led od tedka je neco jinyho nez deset let o ty doby co ji mas... 

12:22:52
07.12.2007
07.12.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik : Já mám Feldu taky čištou a táta jí má zamaštěnou se 120tkm a ve Fávu je proti tátovo Feldě daleko čistější motor. Je to jen o uživateli a jak a kdo ten motor skládal. Na vanu jsem teď dal papírový těsnění (ne ten gumokorek, který teče za týden) a potřel ho silikonem a nikde ani kapička. To samý na prsa a vše čisté. Ale myslím, že MATTESS to vystihnul nejlépe. Ono záminku si najdeš vždy a pokud z prodeje budeš mít dobrý pocit, tak proč ne. Jen doufám, že tu pak za půl roku nebudu číst, jak se Ti po tuňákovi stýská
Jiřino neblbni


12:09:50
07.12.2007
07.12.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Syny: Pozitivní slovo, já mám to auto skoro 10 let.
Po takové době budeš mluvit stejně.

11:43:54
07.12.2007
07.12.2007

Syny
-> Jirik : vidis, me tece krytka zdvihatek a vana a nijak to neresim - na jare vymenim tesneni a srat na to...
11:42:55
07.12.2007
07.12.2007

venni
-> krup: já mám taky psanou spotřebu oleje u fabie max 1litr/1000km
nevím čím to je ,ale český motory z fábii maj psanou spotřebu 0,3litru/1000 km,ale jak říkám je to max takže normálně zajetej motor si skoro nic neveme.

11:41:57
07.12.2007
07.12.2007

Jarda - zrušená registrace
moje felda ma max. udavanou 0,3l na 1000km a bere asi 1l na 15000 km, favorit mi to same bral asi na 10000km, rapid po najeti 70tis km od nove udelaneho motoru asi 0,5l na 10000km a tam to byl spis unik
u roadstera jsem po 6 tis. km ubytek oleje nezaznamenal a na jare ho budu menit...

11:41:08
07.12.2007
07.12.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Syny: Mě prolíná palivové čerpadlo, vana a bočnní víko. Všude je jenom těsnění bez moto silikonu. Ale když se těsnění prodává, tak má fungovat. Se silikonem nemám moc zkušeností. Pouze na vaně u 105ky a to nebylo nic moc.
11:37:21
07.12.2007
07.12.2007

Syny
-> Jirik : Uz zacinam chapat proc chces tu shade prodat - zatim sem od tebe na to neslysel jedo jediny pozitivni slovo...
11:32:24
07.12.2007
07.12.2007

Labros
-> Jirik : Mno a jaký rozdíl je mezi bočním deklem na 742 a 791? Mezi guferem řemenice na 742 a 791? Mezi zadním guferem kliky na 742 a 791? Řekl bych, že spíš je ta felicie v lepším stavu. Tchýně má felicii kterou koupila jako novou, má najete 130 tisíc a má motor černej, já ho mám proti ní čisťounkej.
11:00:47
07.12.2007
07.12.2007

Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ten je suchej. Suchá je i tatova Felda, takže v příp. 742 a 743 se ještě nedá hovořit o motorech, ale takových lepších radiátorech na benzín.
10:08:39
07.12.2007
07.12.2007

Syny
-> Labros: A to byl prej motor po GO 

10:07:37
07.12.2007
07.12.2007

Labros
-> Nwkt: S tím se můžeš přihlásit na ecorallye, ale musíš tvrdit, že na olej to jezdí a benzínem se to maže 

00:06:27
06.12.2007
06.12.2007

Syny
-> Jirik : Proto existuje cervenej motorovej silikon 

20:41:35
05.12.2007
05.12.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik : Sundej dekl u Citroena a budeš překvapnej



12:31:09
05.12.2007
05.12.2007

borrico
-> VeTëV: jj, muj tatka zase rika, to bleje, protoze to je skodovka 

12:25:19
05.12.2007
05.12.2007

VeTeV
-> Jirik : pravdu rikas - sak me na stk rikal: unik oleje je vlastnost vozidla - to me nezajima - to je tak vyrobeny 

10:47:29
05.12.2007
05.12.2007

Jirik - zrušená registrace
Ono na Šůtě je vyřešeno snad blbě úplně všechno co se týká olejového hospodářství.
- těsnění netěsní
- nová gufera po pár km začnou propouštět
- těsnění pod palivovým čerpadlem kolikrát bídně těsní, přestože je podložka i blok rovná jak sklo
- vana blbě těsní, protože je to debilní odlitek bez vyfrézované drážky, která tam vyloženě chybí.
- boční víko na zdvihátkách taky žádnej zázrak
- jediné co ještě jde, je víko na ventilech.
To by člověk musel všechno přilepit, ale pak to zase nepůjde sundat.
Někdy mám pocit, že ty motory oleje víc všemožně vychčijou, než spálí.
- těsnění netěsní
- nová gufera po pár km začnou propouštět
- těsnění pod palivovým čerpadlem kolikrát bídně těsní, přestože je podložka i blok rovná jak sklo
- vana blbě těsní, protože je to debilní odlitek bez vyfrézované drážky, která tam vyloženě chybí.
- boční víko na zdvihátkách taky žádnej zázrak
- jediné co ještě jde, je víko na ventilech.
To by člověk musel všechno přilepit, ale pak to zase nepůjde sundat.
Někdy mám pocit, že ty motory oleje víc všemožně vychčijou, než spálí.
08:38:22
05.12.2007
05.12.2007

Rudi
-> minno: aj ja uvažujem nad guferkami, momentálne mám najazdené 128tisíc km a spotreba oleja 0,3l na 1000km, tak sa mi to zdá zatiaľ v pohode

07:52:55
05.12.2007
05.12.2007

minno
-> Syny: jj, celkom bežná úprava hlavy, stačí trochu opracovať zhora "vodítka" ventilov (u liatinovej hlavy vlastný matroš hlavy) - treba to pozúžovať, aby sa guferá dali nasadiť, a 8x guferko stojí asi 100,-. Takže tak. Ktovie, o koľko by sa znížila spotreba oleja na vybehanom motore (a vybehanej hlave). Ja to teraz posúdiť neviem.
00:47:16
05.12.2007
05.12.2007

Syny
-> minno: a to jde na tu 105/120 dat?
00:16:36
05.12.2007
05.12.2007

minno
-> Syny: 120 motory to v serii nemaju, preto casto prenika olej aj cez voditka ventilov do spalovakov....v serii to maju tusim az 135/136 motory...Stare Lada motory to maju tiez.
00:10:15
05.12.2007
05.12.2007

Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: jj sou tam guferka na dřících ventilů:o)
00:02:05
05.12.2007
05.12.2007

Syny
-> minno: gufera? To tam ma bejt?
23:31:00
04.12.2007
04.12.2007

Petr Urban
Já měl stovku a lil sem s každou druhou plnou nádrží 1L oleje
, sem nemusel měnit olej vubec, nestíhal se špinit 


22:14:52
04.12.2007
04.12.2007

Mišell
V Escortím manuálu sem čet,že spotřeba u mího motoru(1,8 115ps)může bejt až 0,75l(1000km). Ale je to dáno taky druhem oleje-5W30. Tak to na tom ty škodovky nejsou zas tak špatně ne?

21:00:58
04.12.2007
04.12.2007

Nwkt
-> petr s: Taky už motor dodělal
21:00:04
04.12.2007
04.12.2007

petr s
-> Nwkt: Akorát
20:59:00
04.12.2007
04.12.2007

Nwkt
-> minno: A jeden litr na 70 km je v pořádku? 

20:48:10
04.12.2007
04.12.2007

minno
-> krup: jj u rady 100/110 sa udávala spotreba oleja 0,8l, u rady 105/120 0,3-0,7l. Ale to je maximálna "prípustná" spotreba. A u ešte starších motorov sa maximálne spotreba uvádzala až do 1l/1000 km.
Mne teraz 120 motor po GO a nasadenými guferami na ventiloch žerie 0,0 nič oleja
Mne teraz 120 motor po GO a nasadenými guferami na ventiloch žerie 0,0 nič oleja

17:05:31
04.12.2007
04.12.2007

Syny
-> krup: to je maximalni... To znamena ze kdyz si prez, tak uz je to spatny 

16:01:06
04.12.2007
04.12.2007

Kuladmin
Radsi se sychrovali je to az max.
14:45:41
04.12.2007
04.12.2007

krup
-> Tom.t: jasně, to já beru
.. zarazilo mě, že uváděla spotřeba oleje 0,8L/1000km v prospektu k novému autu ..

14:21:11
04.12.2007
04.12.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> krup: u 20+ let staryho auta je treba brat do uvahy spotrebu oleje (opotrebenim motoru) a spotrebu oleje (únikem netesnosti) 

14:05:49
04.12.2007
04.12.2007

petr s
-> krup: To je normální
13:34:02
04.12.2007
04.12.2007

krup
tak se vzdycky panicky ptám ( schánim starši škodovku..) na "neználkovo" měřítko opotřebení a stavu motoru - na spotřebu oleje a teď docela čumim na tenhle prospekt :
www.skoda110r.com/archiv/ .../1973_1_01_1.jpg
www.skoda110r.com/archiv/ .../1973_1_01_1.jpg