skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svíčky Favorit
17:01:29
07.02.2012
07.02.2012
gred
-> Zeke-ten šestý: nacházíš doma kde co ale že by si mi našel ty krabičky to ne
14:29:08
07.02.2012
07.02.2012
Zeke-ten šestý
-> Markop: presne 136BMM mám tak super :)
14:27:49
07.02.2012
07.02.2012
Markop
-> Zeke-ten šestý: Ano, ale musí to mít k sobě kabely bez odrušovacích koncovek. Tyhle jsou totiž do 136BMM.
14:04:25
07.02.2012
07.02.2012
Zeke-ten šestý
Nasel sem doma svicky Brisk DR15YC muzu to dat do formana do 136 motoru? raci se ptam... :)
14:57:08
24.12.2011
24.12.2011
Tomaso435
-> Markop: no dobrý, to mě už nesere do léta to vydrží a dále končíme, menit pul auta, když to není ani k čemu vyměnit nebudu už :-D
14:48:52
24.12.2011
24.12.2011
Markop
Ne, ta ytriová má elektrodu ze speciální slitiny, starší "super" ze slitiny na bázi mědi.
Ta vlevo má životnost 30 000km, ta vpravo 20 000km.
Ta vlevo má životnost 30 000km, ta vpravo 20 000km.
08:40:47
24.12.2011
24.12.2011
Gryzly
-> Tomaso435: Měla by to být ta samá svíčka. D15YC ostatní je asi jen zmena image.
00:04:39
24.12.2011
24.12.2011
Tomaso435
děcka, jak sou na tom rozdílově tyhle? ted koukám že sem si přines dvě a dvě :-D
20:15:24
27.08.2011
27.08.2011
jaja608
-> James1991: 24.07.11 16:47:29 Tedy pokud nemaj svíčky najezděný nějaký šílený mraky km,u karb. fáva bych je nenechával dýl jak 20 tis. km..tak bych v nich chybu nehledal;tedy jako v jejich typu nebo značce..Spíš bych podezříval z cukání rozhrkanej rozdělovač..Jestli už má pod kloboukem kovový piliny tak je to začátek jeho konce a pocukávání je způsobeno taky..Nebo kabely pokud jsou ještě od výroby..tak taky..
21:18:56
24.07.2011
24.07.2011
James1991
Asi to auto v tom případě pošlu ze srázu...
17:43:44
24.07.2011
24.07.2011
vhml
-> James1991: to znamena pouze ze cast svicky je vyrobena z medi pro vyssi kvalitu. Ale pokud budou i pouze Y dobry, tak problem neudelaj.
17:05:06
24.07.2011
24.07.2011
Gryzly
-> James1991: ne
16:47:29
24.07.2011
24.07.2011
James1991
Teď sem koukal že mám ve Fa 135 karb svíčky D17Y od brisku, mohlo by být občasné cukání auta způsobené tím že tam nejsou D17YC jak mají být, ale zmiňované D17Y?
08:35:34
02.07.2011
02.07.2011
Gryzly
Jé hele, moje téma. Kolegyňka už Fáčko prodala.
Jinak dle doporučení Brisku:
781.135: D17YC , DR17YC, A-line 16
781.136: D15YC , DR15YC, A-line 17
781.135B: DR17YC, DR17TC, DR17YP, DR17YS, A-line 32
781.136B: DR15YC, DR15TC, DR15YP, DR15YS, A-line 28
Jinak dle doporučení Brisku:
781.135: D17YC , DR17YC, A-line 16
781.136: D15YC , DR15YC, A-line 17
781.135B: DR17YC, DR17TC, DR17YP, DR17YS, A-line 32
781.136B: DR15YC, DR15TC, DR15YP, DR15YS, A-line 28
21:41:10
23.06.2011
23.06.2011
Kuladmin
-> James1991: Tepelna hodnota viz: www.brisk.cz/page.php?pag
e=2021
21:31:01
23.06.2011
23.06.2011
Tomaso435
-> palinator 23.06.11 21:25:09: sprvně pal ke mě
21:27:56
23.06.2011
23.06.2011
James1991
-> palinator:
A co značí ty číselné hodnoty vlastně?
A co značí ty číselné hodnoty vlastně?
21:25:09
23.06.2011
23.06.2011
palinator
-> James1991:
PAL prodej originalistovi a dej Brisk.
EDIT: musel bys mít 17, jak říká Kuladmin
PAL prodej originalistovi a dej Brisk.
EDIT: musel bys mít 17, jak říká Kuladmin
21:23:10
23.06.2011
23.06.2011
James1991
-> Kuladmin:
Mám na výběr PAL D17Y a BRISK D14Y
Mám na výběr PAL D17Y a BRISK D14Y
21:18:24
23.06.2011
23.06.2011
Kuladmin
-> James1991: Pokud Brisk tak 17 ale spis bych dal NGK BKR6ES (doufam ze se nepletu u tech NGK a neni tam 5)
21:14:25
23.06.2011
23.06.2011
James1991
Vim že to tu určitě někde je, možná sem se už i na to ptal, ale prosim vás, jaký svíčky patří do Fa motoru 135 karb.?
díky
díky
12:51:05
25.11.2007
25.11.2007
Gryzly
-> Max: Karbec budem v nejbližší době měnit, protože ted má spotřebu kolem 15 l/100km. A hlavně jí to něšjak blbě startuje studený, když nastartuje, tak musí jet protože když by to nechala na volnoběh, nebo třeba po minutě vypnula, tak to už nechytne. prehj se to přesytí. Bohužel mě se to za asi tři studený starty nikdy nestalo. Jí prej pokažde studený cuká a podobně. Nynější karbec byl na kontrole na bublinkách a prej je v pohodě. takže ho radši vyměníme za jiný a uvidíme. Jinak ted tam je Pierburg a pujde tam LEKR.
13:31:15
24.11.2007
24.11.2007
Max
otázka je,zda je karbec a ostatní věci ve stavu alespon ucházejícím :-) jinak já jsem se svíčkama dost laboroval,měl jsem teda favo BMM...a zjištění...nejlepší je dát tam to co tam patří. Když jsem chtěl něco lepšího,tak třeba od bosche nebo bery ale typ pro danný auto.
jednou se mi stalo u fiesty, že jsem tam dla svíčky co jsem měl doma,sice nový,ale do fáva. jelo to,ale bylo to línější,trvalo než se to rozjelo,studený ještě víc. po výměně boschek co tam patří to bylo o poznání lepší...
jednou se mi stalo u fiesty, že jsem tam dla svíčky co jsem měl doma,sice nový,ale do fáva. jelo to,ale bylo to línější,trvalo než se to rozjelo,studený ještě víc. po výměně boschek co tam patří to bylo o poznání lepší...
09:43:54
24.11.2007
24.11.2007
Gryzly
-> Tom.t: myslím že ne, to byl taková jemná vrstva, ne jako od oleje, spíš jako že nespalovali ve správné teplotě.
17:13:39
23.11.2007
23.11.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Gryzly: a nehamá ji to olej pres guferka na ventilech ?
16:10:46
23.11.2007
23.11.2007
MOLSO
-> Gryzly: nestacia argumenty ze sa to nevyhreje a v motore sa tvoria kyseliny, ktore znizuju kvalitu oleja a výfuk sa od tych kyselin rozpadne, studene starty zozeru strasne mnozstvo paliva a tak dalej a tak dalej ??? kua.... normalne rozmyslam ci to mam wobec ece startovat
09:06:52
23.11.2007
23.11.2007
Gryzly
-> Tom.t: Já bych to jezdil na kole, ale todle je auto jedné slečny z práce, která strašně trpí když bylo auto u mě asi 14dní a nemohla s ním jezdit.
Ted vestředu jí to něšjak divně cukalo, tak jsem vyměnil svíčky a dobrý. měla takovej černej matnej povlak, já jsem zvyklej na cihlovej. Ten motor táhne docela pěkně, ona to auto má po tátovy a má to najeto jen 113 000km.
Tak jsem si říkal že svíčky s jinou teplotou by mohli bejt lepší.
Ted jsem ji tam dal sedmnáctky.
A nemáte odkaz na nějaký článek kde se píše o škodlivosti takováho krátkého ježdění. Že bych ji trochu vzdělal v tomhle ohledu a třeba by začala jezdit na kole. Aspon v létě. Já pak přijedu dopráce na parkoviště a nemám kde zaparkovat protože půlka parkoviště jsou líní šumperáci. ;-)
Ted vestředu jí to něšjak divně cukalo, tak jsem vyměnil svíčky a dobrý. měla takovej černej matnej povlak, já jsem zvyklej na cihlovej. Ten motor táhne docela pěkně, ona to auto má po tátovy a má to najeto jen 113 000km.
Tak jsem si říkal že svíčky s jinou teplotou by mohli bejt lepší.
Ted jsem ji tam dal sedmnáctky.
A nemáte odkaz na nějaký článek kde se píše o škodlivosti takováho krátkého ježdění. Že bych ji trochu vzdělal v tomhle ohledu a třeba by začala jezdit na kole. Aspon v létě. Já pak přijedu dopráce na parkoviště a nemám kde zaparkovat protože půlka parkoviště jsou líní šumperáci. ;-)
18:44:55
22.11.2007
22.11.2007
Tomik...
-> Gryzly: Já myslim, že je asi nejlepčí dát tam origo co tam má být, třeba od brisku. Já to tak mam a i na to krátký popojíždění si nemůžu ztěžovat...
13:24:35
22.11.2007
22.11.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Gryzly: a nebylo by lepší jezdit na kole?
08:11:46
22.11.2007
22.11.2007
Gryzly
Lidé zlatí, mám dotaz.
Jaké použít svíčky do Favorita 136 r.v.90 karb když se sním jezdí jen dva kilometry. Ráno dva do práce a odpoledne dva z práce. Po městě. Normálně tam mají být patnáctky třeba D15YC. Ale nebylo by lepší použít na takhle krátký ježdění jiné svíčky od Brisku?
Dík
Jaké použít svíčky do Favorita 136 r.v.90 karb když se sním jezdí jen dva kilometry. Ráno dva do práce a odpoledne dva z práce. Po městě. Normálně tam mají být patnáctky třeba D15YC. Ale nebylo by lepší použít na takhle krátký ježdění jiné svíčky od Brisku?
Dík