Auto dost cuká

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 19.11.2007 do 23.11.2007, založil/a Martin2705
řadit dle data
19:31:05
23.11.2007
Milan 136
-> davidm29: Váhu vzduchu maji až novější auta. Octavie kromě český 1.4 a slabý 1.6, diesely všechny...Felda žádná....
13:41:00
23.11.2007
Labros
-> davidm29: Hlavně diesely, z benzínů co vím bavoráky a ještě nějaký spíš luxusnější značky. Asi bych to v autě spíš nechtěl, co jsem slyšel je to nejporuchovější část motoru aspoň u VW..
13:39:27
23.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Labros: Tak jo no 40

Ale některý to měli ne...?
13:33:51
23.11.2007
Labros
-> davidm29: kdes to viděl? Felda má snímač tlaku, Milan má pravdu. Viz také skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=335
13:15:15
23.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Milan 136: Felda má L-klapku bo odporovej drát.... - to je ta "váha" vzduchu
11:29:16
23.11.2007
Labros
-> Honza "Bobr": To jsem teda zvědav, jak to budeš řešit, když budeš všem mechanikům usekávat pracky než se přiblíží k tvojemu autíčku. Vzhledem k tomu, co tady píšeš mám dojem, že se s tou závadou budeš muset smířit.
20:07:26
22.11.2007
Milan 136
-> Honza "Bobr": A jinak že Ti to zhaslo neznamená, že je to opravený. V jiným režimu se ta závada již neprojevila, tudíž není statická ale sporadická....Takže v chybové paměti uložena je...
18:29:53
21.11.2007
Milan 136
-> Honza "Bobr": Tak jsou ty MPi plný závad no...Přes čidla teploty, špinavý klapky atd....To tak u služebáků bývá. A když si na to nikdo nestěžuje..

Jinak felda opravdu nemá žádný měřič hmotnosti nasávanýho vzduchu. jinak se tomu tak samozřejmě říká. Felda MPi má tzv. nepřímé měření. Řídící veličiny jsou tlak v sacím potrubí a otáčky motoru. Z těch si to jednotka spočítá. Proto to tak kravne když je zoxidovaná svorkovnice na tom snímači tlaku...
18:19:13
21.11.2007
Honza "Bobr"
-> Labros: Jo, strašně rád si zajedu do nissana aby mi to napíchli na diagnostiku, u auta z roku 94 . . . když sem tam přijel tak se hned pan technik ochotně nabíd, že dáme zakázku a já mu řek, že ať mi jen řekne co přesně ta kontrolka signalizuje a mechanici ať se od toho auta držej pět set stop, jinak jim useknu pracky.



-> Milan 136: No no no, tak se nečurdi, máme spoustu služebních mpíček a všechny jsou uškubaný když za to vemeš, i za tepla, takže proto usuzuji na vlastnost a ne na závadu, chápeš? Jinak jak se teda říká tomu malýmu bazmeku co je v sání když teda ne váha vzduchu? Pochop, vedou k tomu dráty, bez toho to nejede, je to v sání - pro mě je to váha vzduchu a tečka1
10:15:58
21.11.2007
Labros
-> Honza "Bobr": to je normální, i u VW máš kontrolku, která začne svítit, když motor vynechá pár zážehů. Ono je to totiž docela důležitá věc, aby neodešel kat. Po určitý dlouhý době se vypne. Je třeba zjistit, v jaký situaci se rozsvěcí, a tuhle situaci zopakovat s připojeným měřákem za jízdy. Stačí třeba když ti přisává pod klapkou, směs je v režimu malý zátěže moc chudá, vynechá pár zážehů a rozsvítí se kontrolka.
10:11:39
21.11.2007
Labros
Pánové nevím nevím. Diagnostika neznamená jen čtení chyb z řídicí jednotky. Diagnostika znamená zkontrolovat všechny signály, který můžou dávat špatný hodnoty řídicí jednotce a způsobovat daný problém. Milan136 radil dobře - zknotrolovat signál podtlaku v sání a signál ze snímače polohy škrticí klapky. Jestli je to opravdu tak, že motor cuká při přidání plynu, pak je nejspíš v tom režimu ochuzená směs, protože jednotka nemá správné údaje o zatížení motoru. Dál se můžou zkontrolovat signály na vstřikovačích, popřípadě i zapalování, i když pokud někdy vynechává zapalování, tak je to spíš v režimu hodně malý zátěže.

Kdo říká, zlatý karbec, ten má samozřejmě pravdu v tom, že na něm není co diagnostikovat, je to pár páček a trysek. Elektronika je daleko složitější, ale v dnešní době se bez ní neobejdeme.
08:34:05
21.11.2007
Martin2705
-> Martin2705: tak dneska mu to i zdechlo v zatáčce, takže to dal do servisu, až to vyřeší tak dáv vědět co to bylo
22:17:37
20.11.2007
Tampajs
-> Tampajs: Fuj vidim s tvrdym ty si ale prase3
22:16:51
20.11.2007
Tampajs
-> Milan 136: Počkej já to minule u punta taky mazal měděným mazadlem ale jen ten závit1

BTW podle toho co popisuje bych to zkusil tu lambdu ale většinou to je svíčkama ač se to nezdá... nedávno jsme dělali auto.. neskutečně to netáhlo laborovali jsme dlouho preventivně se vyměnily svíčky a auto jak vyměněný1

Kamrád na Feldě BMM taky mu to škube a škube čim je to teplejší.. zatím uvidíme zkusíme svíčky ale já to vydim na homokinetáky i když na to když sem je rukou zkoušel zas neměly nijak extra vůly ale maj najeto dost km bez vazelíny3
21:16:16
20.11.2007
Milan 136
jako myslíš na tu část co je ve výfuku? jak asi a jinam to nevadí...

A viděl jsem video jak nějakej borec měnil sondu na motorce a nastříkal závit i zbytej sondy měděným mazadlem3 3 3

Tak pochybuju že fungovala chuděra nová
21:11:01
20.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Milan 136: De spíš o to, jestli to nestřík na lambda-sondu....
20:57:23
20.11.2007
Milan 136
-> davidm29: Myslíš že by ho tam dal moc a probíjelo to? taky možný
20:48:27
20.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
Jen tak mě napadlo - nepoužíval jsi na konektory kontaktér?
20:44:50
20.11.2007
Milan 136
-> Honza "Bobr": Felda žádnou váhu vzduchu nemá!!

A mimochodem kabely nepíše žádný auto. Ale novejší auta zaznamenají byť jen jediný vynechání, netěsnost v sání atd...

A že to není závada? To jsi jedl vtipnou kaši k večeři ne?

A docela bych chtěl osvětlit, co ty uvidíš na váze vzduchu? Naprostý nic. Kolikrát ji auto ani nenapíš, ale při akceleraci zjistíš v naměřených hodnotách, že proměřuje...

U feldy se nedá změřit téměř nic, pouze vyměňovat...

Žádný readinesscode kde se ukáže kde je chyba....

Jinak co bych udělal. Vyčistil bych důkladně klapku, nastavil nejlépe supervagem, vasil to moc neumí, nový svíčky, vyčistit snímač tlaku v potrubí, dotáhnout snímač klepání a jezdil.

Pokud to bude dělat pořád, musí se zkoušet no....
20:33:00
20.11.2007
Honza "Bobr"
-> Milan 136: A co by si chtěl aby psala? Špatnej červenej kabel u klapky, ten vlevo?1



Jinak jak bys to chtěl i MPička řešit? Dáš novou lištu, nic, nový svíce, furt guvno, koukneš na klapku, nic, zoufale čumíš na vstřiky, čisto, koukneš na "váhu vzduchu", jako nová, jukneš na ten bazmek u setrváku, funguje . . . tak a teď babo raď.



Nějak mi přijde, že to není závada, ale prostě vlastnost.



Ještě k tý opravě tohot typu . . . třeba ten můj japonskej pasráč má takovou univerzální kontrolku - CHECK - no a v Nissanu mi řekli, že to reaguje na jakejkoliv problém, třeba i jen na připosraný vynechání válce a tak . . . no, kontrolka svítila asi měsíc, ale auto furt jelo, nic divného se nedělo a tuhle se jelo do SRNčí a hle, po několika kilometrech rychlého autobahn kontrolka zhasla. Takže jestli to někdo šušlá po městě, 5km tam a večer 5km zpět . . .



Jinak, koukli jste na vzducháč?40
19:31:36
20.11.2007
Milan 136
-> davidm29: Na to pozor takovejch Felicií mě potrápilo a byly bez závad...Felda nenapíše skoro nic:-/
17:42:15
20.11.2007
Martin2705
-> davidm29: diagnsotika neukazala nic
15:49:27
20.11.2007
Trax
To je taky reseni, ale kdyz to budou svicky, tak se ti tam stejne nic neukaze, protoze felda tam urcite zadny senzory nema...
15:00:39
20.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
A co to napíchnout na diagnostiku?
14:57:19
20.11.2007
Trax
-> Martin2705: Nam to delalo jen pri rozjezdu, nebo kdyz jsi to v nizkejch otackach prislapnul. uplne stejny pripad, jako pise -> P.T.: Ted mame novy a pohoda
11:35:01
20.11.2007
Gryzly
-> Milan 136: to byl jen příklad " opravy tamtoho typu"
10:50:17
20.11.2007
Milan 136
-> Gryzly: Jak můžeš ale srovnávat karburátor se čtyřbodovou stříkačkou?
07:43:57
20.11.2007
Martin2705
-> Gryzly: o spotřebě nemluvil. Něco ucpanýho s benzínem mě napadlo taky, ale když se jede tak to neudělá třeba 50 kiláků, a pak jen při rozjedu na plnej kotel
21:38:26
19.11.2007
Gryzly
-> Milan 136: No já měl ucpanej LPG karburátor od bordelu z nádrže. vubec to nedrželo volnoběh. ucpanej volnoběžnej kanálek. 14 dní jsem na to neměl čas. a vždy na křižovatce jsem vytahoval sytič. tak jsem si pak říkal než to rozeberu tak to zkusím vyhnat. tak jsem to na dvojku roztočil na asi 6000ot. a podržel jsem to tak 400 metrů a on ten bordel vyletěl sám.



-> Martin2705: a co spotřeba není nějak vyšší?
20:47:54
19.11.2007
Milan 136
-> Honza "Bobr": Opravy tohohle typu mě vřdy náramně pobaví3 3 3
20:11:49
19.11.2007
Honza "Bobr"
Zlatej karburátor . . . 1 . . . jinak, zkus ji trochu provětrat po dálnici.
19:22:04
19.11.2007
Milan 136
-> Martin2705: Vždyť píšu že felda je nevyzpytatelná...Na sacím potrubí za škrtící klapku. Svorkovnice z něj vede nahoru...Taky to může dělat klapka, lambda, snímač otáček ten asi ne. Ten buď jde nebo ne... No zkus jít napřed tou jednoduchou cestou na ten snímač v potrubí a pak ty svíčky. Taky to může dělat lišta zapalovací co je na svíčkách...
19:17:10
19.11.2007
P.T.
-> Martin2705: kámošovi to dělalo taky, buď při rozjezdu a nebo když to trošku víc přišláp, tak vyměnil svíčky a bylo to ok, ale nebylo to na feldě no...
18:59:49
19.11.2007
Martin2705
-> Milan 136: kde přesně je ten snímač?



-> Trax: A myslíš že by to dělalo jen při rozjezdu? to by to dělalo pořád, ne?
18:56:06
19.11.2007
Milan 136
Feldy jsou nevyzpytatelný..To může bejt cokoliv. Ale jak píše Trax zkus ty svíčky, pak se podívej za klapku na sacím potrubí. je tam snímač tlaku v potrubí a velice často je tam zoxidivaná svorkovnice...
17:56:14
19.11.2007
Marra - zrušená registrace
palivový filtr?
17:32:40
19.11.2007
Trax
-> Martin2705: Zkus vymenit svicky, nam to delalo taky, hlavne kdyz to bylo studeny. ted jsme dali novy a pohoda
17:20:28
19.11.2007
Martin2705
Potřeboval bych poradit, čím to může bejt. Kamarádova felicie 1.3 MPi docel dos tucká při rozjezdu, když se startuje "ostřeji" (při klidnym rozjedu nic) a občas taky v ostřejší zatáčce, když se přidává plyn. Je to nepřímný cukání, vypadá to jako když to zdechává a po cca 5 vteřinách to ustane a pohoda. Při ustálený jízdě to nedělá....
Extreme Tyres