skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prototypy škoda
-> Fén - Neznalej a neodborník: A jedná se určitě o prototyp značky Škoda (jak praví název tohoto vlákna) nebo to jen namaloval nějakej nezávislej hulič a "vypůjčil" si na svůj návrh logo fabriky?
-> Fén - Neznalej a neodborník: obludnej návrh 

-> Fén - Neznalej a neodborník: no to vidim poprvy v životě eště že se to nevyrabělo

-> Gryzly: Jasne ja jen ze jsem to videl nazivo a vyfotil to.
-> Matsoft: je to toho majitele tech bazaru na argentinsky, takovej mladas co k tomu nema zadnej vztah, ale to uz jsem rikal
-> Fifa: To už je známý auto to si splácali na přesčasech o sobotách a nědělích v Česaně. ;-)
Aby měli čím jezdit když škodovka nedělá pick upy. reálně se to vyrábět nebude.
Aby měli čím jezdit když škodovka nedělá pick upy. reálně se to vyrábět nebude.
-> Matsoft: jj to bude ono. Myslím že jsem to stahoval tenkrát z Pandy
-> Honza M: bylo... v argentinsky na praze 7. taky jsem ji tam okukoval...
-> Matsoft: tohle bylo focený ještě někde v bazaru. jsem tenkrát stahoval fotky ani nevím odkud to bylo
-> Honza M: ano... to je ten predomotor co renovuje kekypetra
-> Nwkt 03.12.07 16:33:54: To fako se zatkem z filcke neni VT 

-> Nwkt: Tamto nebyl VT teda alespoň podle mně:o)) Stejně se to nedořešilo, nebo snad jo? Ale je to stejně fuj.. Hyzdit tak krásný tvary co má zadek z filety něčim tak vošklivim jako je fobie.. Kor když by to poháněl jejich slavnej vzteklej vysavač HTP:o))))
-> Fifa: není to ta co byla ve světě notorů?
-> Bagrr: Ale to bylo VT tohle je real 

03.12.07 13:46:42 Fábka z felda pick-up prdelí, to je masakr:o))) Něco jako tady byl ten fanouš s prdelí z feldy:o))
Je to foceno v pátek 30.11.2007.Stejný den jsem byl v česaně a viděl tam daší dva stejné pickupy.Ostatní prototipy měli před náma zaplachtovaný:-/
Tady jsem ulovil něco novějšího. Foceno v Rychnově nad Kněžnou brzo ráno. Je to stará Fabia pickup.Bohužel mám jen tuto fotku, protože když jsem chtěl fotit zepředu zjistil jsem že v tom sedí borec.Tak jsem nechtěl provokovat.
Nojo, ale ma to dlouhej vejfuk, urcite dva tlumice takze to musi bejt tichounky a asi to i pekne topi :-)
Tuhle jsem fotil v Brně na výstavě. Ta má převodovku vepředu, tunel jak kráva chudák řidič. Vzadu náprava 130 RS....A ten vzducháč FIAT to je síla

-> bitmap - zrušená registrace: To je náprava typu DeDion...To normálně soudruzi vopajcli třeba od alfy. Ty používaly taky transaxle a taky takovou nápravu. A ty poloosy jsou naprosto stejný

Já si myslím, že k takovýmto prezentacím (když pomineme otázku, zda jde či nejde o porušení autorského zákona), by se mělo povinně přidávat vysvětlení ve smyslu, že:
- žádná automobilka na světě nevyrábí všechno, co se vyzkouší jako funkční vzorek nebo prototyp,
- důvody k tomu, nevyrábět některé modely byly zpravidla racionální a to v době předválečné a dokonce i v té poválečné socialistické, naopak jejich dotažení do výroby a výroba by přinesla patrně velké problémy,
- auta vypadají na obrázku vždy dokonale, když si je má ale někdo za spoustu peněz koupit a denně je pak používat, realita je úplně jiná,
- jde o smíchané tovární prototypy a amatérské pokusy.
- žádná automobilka na světě nevyrábí všechno, co se vyzkouší jako funkční vzorek nebo prototyp,
- důvody k tomu, nevyrábět některé modely byly zpravidla racionální a to v době předválečné a dokonce i v té poválečné socialistické, naopak jejich dotažení do výroby a výroba by přinesla patrně velké problémy,
- auta vypadají na obrázku vždy dokonale, když si je má ale někdo za spoustu peněz koupit a denně je pak používat, realita je úplně jiná,
- jde o smíchané tovární prototypy a amatérské pokusy.
Čemu se divíš na tehdejší dobu to bylo až moc.Co jsem se doslechl tak to mnělo mít perfektní jízní vlastnosti.?

To ma vzadu tuhou napravu a zaroven zvlast poloosy z prevodovky?
Se nedivim, ze se to nedostalo do vyroby
Se nedivim, ze se to nedostalo do vyroby

-> davidm29: aha... jo tak to ma fakt velkej predni previs :)
Tak at máte o čem diskutovat.Jinak tento vůz je plně funkční v MB,Má to již motor z 5 uloženou klikou náhon na zadek a bylo to vyvojoví automobil zarověn s Favoritem.Vše mám od Majitele vozu který dělal ve vývoji.
To co renovuji má motor a převodovku v předu podél kardanem hnaná zadní osa , převodovka je celá v tunelu který je hoooodně rozšířen jak do šířky tak do výšky, jak jsem už psal měl tam být ve své době automat, přivezl jsem to s manuální převodovkou, typově asi nějaký fiat, ale nevím to určitě.
-> U-Geen: No jo, ale on mluví o přednim náhonu..

-> mAATT: naopak, predni previs to melo strasne kratkej.
-> Syny: ty dvě posledníá fotky co dával duma by měl bejt prototyp s koncepcí transaxle, tj převodovka s rozvodovkou vzadu motor ve předu, je to něco jinýho než repasuje Kekypetra..s náhonem na předek vypadala jinak vypadalo to hodně podobně jak první prototypy úžovky, mělo to hrozně dlouhej přední převis a vzadu světla podobný 100vkovejm (možná to byly stovkový) bylo o tom psaný myslim ve světě motorů..a tušim že to bylo s kooperací s automobilkama wartburg a trabant (aspoň to tam psali)
-> Qwert..: Podívej se na Tatru...tak přesně tam by škodovka byla....
-> Syny: Co já vim tak byl zachovanej na zadek. Přední náprava byla co nejvíc posunutá dopředu, aby se to tam i s převodovkou vešlo. Už se to tady řešilo...a Kekypetra (z Virtu) to nějak renovuje bo co a dával tam fotky...
-> duma: By me zajimalo jak to je delany... Motor je tam podej, takze prevodovka zakonite musi lezt do kabiny a hlavne mi neni jasny jak teda vyresily nahon na predek (pokud teda je na predek)
Kdepak by jsme asi dnes byli, kdyby se to tenkrát aspoň ze třetiny vyrábělo a vyváželo...???

Škoda 935 to je hodně nepovedená napodobenina Tatry...
skoda ze nemam powerpoint
