skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oktávka 4x4
13:10:02
11.11.2007
11.11.2007

Skoda RBK - zrušená registrace
-> skolin: sak ja nehovorim ze oktavky su pastiky a vredy, ja som to tak nemyslel....samozrejme ze cenovo sa to lisi, ja nemozem dovolit ani tu oktavku ale len som porovnal co sa tyka kvality a techniky aj ked oktavky sa moc nesypu...poznam jedneho chlapika ktory ma na stvorkolke oktavke 1.9tdi natocene okolo 450tis km....
13:04:57
11.11.2007
11.11.2007

skolin
-> Skoda RBK: jako nezlob se, pravdu máš, jenže já chci auto kolem 200tisKč. Audina se mi moc líbí, ale mít služeníka za půl mega nepotřebuji... Až to budeš mít ty místo 105 pak si říkej o oktovce že je to třeba koktávka... Já stojim nohama na zemi a chi to co mi splní učel a ne to co mě bude stát všechny prachy a poslouží mi to stejně jako škodovka. Navíc víc jak 1.9 nechci kvuli pojistce a spotřebě...
13:04:12
11.11.2007
11.11.2007

Skoda RBK - zrušená registrace
-> Tomik...: jj ked chces kvalitneho volkswagena tak musis ist do audiny

13:02:29
11.11.2007
11.11.2007

Tomik...
-> venni: To byses divil, passata co seženeš s výbavou jako má audi, pořídíš tak o 80 000,- dráž
13:00:52
11.11.2007
11.11.2007

venni
No ale taky asi hlavně záleží na financích že 

12:59:18
11.11.2007
11.11.2007

Tomik...
-> Skoda RBK: Právě, taky jsem chtěl nějakou oktu nebo pašíka, ale co jsem slyšel samou chválu na audinu, tak jdu do A6ky
12:53:23
11.11.2007
11.11.2007

Skoda RBK - zrušená registrace
-> skolin: ked uz 4x4 by som volil nejaku A4 quattro v kombiku.........kamos co ma servis prednedavnom kupil A4 2,5tdi kombi quattro 03´ku v plnej palbe za 460tis Sk v prepocte, a o tom aute sa da povedat ze je auto......ale daju sa zohnat aj lacnejsie A4ky s quattrom nejaku tu starsiu po facelifte a je to ovela lepsie ako koktavka...............
12:50:38
11.11.2007
11.11.2007

Syny
-> skolin: stabilnejsi 

12:49:38
11.11.2007
11.11.2007

skolin
No proto to chci v naftě, ta když se na čipuje tak myslim nemá chybu. Já sem čet že právě v zatáčkách by to mělo být stabylnější, ale když už jsi ve smyku, pak už je stejně všechno marný...
12:47:50
11.11.2007
11.11.2007

venni
Známej kupoval v roce 2003 funglovku 1,9 TDI (pupe dise) prostě tu s červeným DI co má prodloužený intervaly na výměny.Zatím má najeto 80tisíc a nic se neposralo,ale na druhou stranu je to starší chlápek a jezdí na pohodu.Ale jinak myslím že kdyby se na tom něco rozbilo,tak opravy budou docela dražší než u dvoukolky...přece jen ta převodovka s rozvodovkou jsou drobek propracovanější a tý elektriky tam bude taky o něco víc.Jo a myslím že u 4x4 se olej v převodovce ani v rozvodovce nemění,měla by to být stálá náplň a mění se jen v haldexu,ale nevím to na sto pro 

12:30:42
11.11.2007
11.11.2007

Syny
-> skolin: Znamej ma Octavii 4x4 1,8 20V Turbo... A da se s tim jezdit za 7 ale taky za 30
Kazdopadne kdyz se s tim jezdi nekde po poli tak je 4x4 dobry, ale v beznym provozu mysim ze to je zbytecny... Nehlede na to ze sem slysel ze kdyz treba v zatacce dostal smyk a zaplo se to 4x4 tak ze ho to prej slusne pretocilo jak se zapnul jeste ten zadek... Ale co je na tom pravdy nevim pac me se to auto moc libilo... Ma to jeste nacipovany a jede mu to jako das, ale taky to papa 


12:26:13
11.11.2007
11.11.2007

skolin
No jenže já offrouda nepotřebuji ani SUVčko by se mi nevplatilo, na denní ježdění do práce. Myslim že něco jako ta oktávka by mi plně vyhovovalo... Zatim jsem taky neslišel že by se to někomu na oktávce vysralo, a přeci jen chci zustat věrný škodovce... Potřebuji aby mě to spolehlivě vyvezlo po vesnickejch a lesnich cestách, aby to bylo usporný civilní, praktický auto... a aoby to nehrabalo v každom kopečku když za tim povezu tunovej vlek, jako fávo..
11:42:47
11.11.2007
11.11.2007

Baghira
-> Honza "Bobr": Moje řeč a můj případ :-)). Ovšem u offroadů se musí člověk připravit na větší spotřebu...
11:41:17
11.11.2007
11.11.2007

Honza "Bobr"
Za ty prachy se dá sehnat sice starší, ale o to poctivější offroad . . . no ale to je věc názoru.
10:41:26
11.11.2007
11.11.2007

Tomik...
-> skolin: Jako taky jsem uvažoval nad nějakou oktávkou nebo passatem 4x4, ale nakonec jsem přešel na audi, tam se prej 4x4 tolik nesere a je to úplně jinej systém...
10:19:10
11.11.2007
11.11.2007

Baghira
-> skolin: Tak zatím se ni nepodělalo, tak nevim, ale obávám se že to s nefunkčním zadkem nepojede, protože to je napojený přes ESP a různý čidla...
10:13:38
11.11.2007
11.11.2007

skolin
systém 4x4 v oktávce mi je jesný, ale taky by mě ještě zajímalo když se tam něco podělá( třeba v rozvodovce), je to pak pojízdný jako klasicky s náhonem na předek?
10:08:59
11.11.2007
11.11.2007

Baghira
-> skolin: Tak pokud vim, tak oktávka není čistokrevná 4x4 ale je tam stálej pohon na přední kola a při prokluzu jednoho z předních kol se automaticky za půl otáčky připojí na té straně zadní kolo. Ale v zimě je to celkem znát, pokud jsou schopný gumy. Jinak oleje v rozvodovce a diferákách se mění obvykle po 60-80 tisících, neřekl bych že je to na údržbu nějak náročnější. Ale je to hold další systém navíc, kterej se může a nemusí podělat.
08:53:54
11.11.2007
11.11.2007

skolin
Zalíbyl se mi tento vůz, tak ho plánuji přes zimu pořídit... Máte sním někdo nějaké skušenosti, na co si dát při koupi pozor a tak? Budu za tim taky tahat vozejk, tak předpokládám že 4x4 bude spíše výhoda, nebo ten pohon bude spíše trpět? Všeobecně je oktávka držák, jediná nevýhoda 4x4 je, co jsem zatim slišel spotřeba kolem 6l, ale taky bych rád sehnal se 6q a jedině 1,9Tdi, kdyby někdo o nějaké věděl.... Je to náročnější na udržbu, musíse tam měnit často oleje v tý rozvodovce? Díky za rady 
