Preco Lsky a Glsky tak idu???

prohledat
50 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.11.2007 do 06.11.2007, založil/a cobra11
řadit dle data
15:51:40
06.11.2007
Syny
-> Gryzly: ja te cece ani nevim kde sem to resne byl - v jakejch mistech, ale fakt tam zadna benzinka siroko daleko nebyla... A kdyz sem konecne po 30ti (bo kolika) km jednu objevil, tak sem vzal pekne plnou ze mi to krasne celyho vohodilo benzinem, pac jim necvakala ta pistole kdyz si uz mel nadrz plnou 40
15:47:47
06.11.2007
Gryzly
-> Syny: Šumperk má 30 000 lidí a sedm benzínek a dvě nonstop. A 4 LPG pumpy. a mojím směrem do 20km jsou další dvě benzínky.
10:32:36
06.11.2007
Syny
-> Labros: Aneb - jedu tam, hopsam zpatky 3
08:48:14
06.11.2007
Labros
-> Syny: Aha takže speciální služba pro škodovky kterým ubývá voda z chladiče?? Mně neubývá, tak tam radši nepojedu. 1
19:41:28
05.11.2007
minno
a to všetko pre naše LSky a GLSky3
19:38:59
05.11.2007
Syny
-> Labros: Jj to je jedna z nejlepsich benzinak kde dostanes takovej servis jako nikde... Rika se tomu benzin 2 v 1... Pri tankovani te jde do nadrze litr benzinu a potom litr vody, pak zase litr benzinu a litr vody a tak se to pokracuje nez natankujes tu plnou nadrz za 500Kc 1
19:35:59
05.11.2007
Nwkt
-> Labros: Ale tam tankujou vodu s příměsí benzínu 3

-> Syny: Tam nejezdim 3 ale okolo Plazy jo 3
19:35:03
05.11.2007
Labros
-> Syny: Ale máte i jednu čerpačku, kde je pořád plno a člověk tam rozumně nenatankuje, slyšel jsem o tom, nějaké Tank ONO 1
19:31:11
05.11.2007
Syny
-> Nwkt: ja vim, ale vetsinou mas i defaultne ucpanou Klatovskou, Sady petatricatniku, Karlovarskou, Rokycanskou atd... Takze vlastne vsechny tepny v Plzni...
19:27:14
05.11.2007
Nwkt
-> Syny: To ucpaný město je kvůli Plaze, ty paka to z obou stran svedli do jednoho pruhu
19:24:54
05.11.2007
Syny
-> Labros: Si pis 1 A kdyz pominu ze tu je kazdej den ucpany mesto, ob den je tu nekde bomba, kazdy 3dny se tu v ulicich unasi nebo strili tak je to tu i docela fain 3 3 3
16:47:13
05.11.2007
Nwkt
-> Labros: Aspoň něco rozumnějšího tu máme 3
16:44:55
05.11.2007
Labros
-> minno: Syny je z Plzně, tam mají rozumnější čerpačky, než u Brna 1
15:34:48
05.11.2007
Syny
-> minno: mno je fakt ze kdyz sem byl na morave, tak tam sem bylo mezi benzinkama tak 30km (mozna vic)... A to jeste vsechny jak rikas do 22:00... Takze sem tam malem musel prespat 3
15:18:38
05.11.2007
minno
-> Syny: no v Plzni teda neviem, ale mal som dost ked som siel pred mesiacom vecer z Brna na SR.... Desiatky kilometrov som bezuspesne hladal otvorenu pumpu... 80 km som presiel kym som nasiel jednu otvorenu Shellku a auto slo uz asi len na benzinove vypary a ja som co kilometer ratal ze sa uz nepohnem :-( A to este brachovi nesla na tej pumpe kreditka a museli sme kupovat aj aditiva....potesi...
11:07:21
05.11.2007
Syny
-> alchstuip: Tak kdyz tam mate benzin s aditivem tka prosim, ale ja plnou fakt tavat nebudu, pac nehodlam riskovat vypusteni 4



-> minno: Ja teda nevim, ale tdy v Plzni snad ani jedna benzinka nema do 22:00, tady to jede nonstop vsechno...
10:41:52
05.11.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
srát na drahej benzin, LPG forever1 2
10:00:04
05.11.2007
Rumman
Rudi 04.11.07 21:26:58 napsal: -> minno: pravdu vravíš, súvisle, až mi je to divnô ...Pištik....3
09:12:29
05.11.2007
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Syny: A preco by som sa mal trapit s ratanim kolko aditiv tam naliat? Bud tam davam 95 UNI alebo ked davam cistu 95, tak tam dam aditiva priblizne na 30 litrov a dam ako vzdy plnu.....
08:55:09
05.11.2007
minno
-> Syny: vaše čerpačky sú proste hrozné, bud sú otvorené len do 22:00 alebo predávajú neaditivovaný benzín3 u nás sú takmer všetky otvorené nonstop a takmer všeky majú aditivovanú 95ku4

-> All: čítajte čo sa tu píše a neopakujte 100x čo už bolo napísané4
07:23:14
05.11.2007
Rudi
-> Syny: veď ja sa nehádam, to isté napísal pred tebou minno 4 a tá oktávka sa tuším vyrábala aj 1.4mpi 44kW asi v roku 19994
00:50:49
05.11.2007
Syny
-> COL: To neni, ale proste prijet na benzinku ted premejslet kolik aditiv nalejt kdyz chci brat za tolik a tolik... Lejt tam aditiva pak benzin... Tyvoe operace hrozna... Neni nad to prijet, odsroubovat, natankovat, a zamknout :) Me to teda hrozne sralo kdyz sem mel 130L 1 A znat to na tej cene taky trochu je...
00:48:53
05.11.2007
COL
-> Syny: to uz dlouho nedelam... ale jestli mne pamet neklame, tak 91 neni o moc levnejsi nez 95 a to aditivum, taky celkem slo, ne?
00:46:11
05.11.2007
Syny
-> COL: A pokud neni upravena hlava tak LS maj tu sraci povinnost lejt tam 95oktanu a aditiva...
00:40:19
05.11.2007
COL
Ze by GLS/LS r.v. 80 dala jako nic OII 1.4 55kW? Tomu teda rikam, skodovkarska latina. Mozna tak pri akceleraci do dosazeni rychlosti tak 50km/h. Vzhledem k tomu, ze 1.4 da se svymi 55kW tech 170, musela by ta skodule pri sve aerodynamice disponovat alespon tak 74kW, aby ji stacila na maximalce. O zprevodovani ani nemluve.

LS/GLS co jsem jel byly jen o malo min chciply mrchy nez L.
00:17:50
05.11.2007
Syny
-> Rudi: To ale pletes stary vykonovy testy z novejma... L ma 36,7kW to je pravda, ale LS ma 40,5kW je tam tedy rozdil temer 4kW... Coz znat bude, ale zase aby to byl rozdil kterej najednou zacne trhat asfalt tak to asi ne...
21:26:58
04.11.2007
Rudi
-> minno: pravdu vravíš, súvisle, až mi je to divnô 1 Takže najskôr to merali podľa DIN a potom podľa ISO... mal by som si v knižke všímať aj poznámky pod čiarou8
20:23:23
04.11.2007
cobra11
-> Rapid135:

octavky su dobre auta, ale ne 1,4 a 1,9 SDi, octavka je dost tazka a 55kw nanu nestaci, embula je skoro raz taka lahsia tak si zober pomer vaha vykon a neviem ci u 42kilowatovej rmbule nedostanej väcsie cislo
17:45:57
04.11.2007
Rapid135
mno kdyz uz je tu rec o octafce 1,4 tak musim podotknout ze je to mimoradne silny,hbity a rychly vozidlo ktery nelze predjet 3
13:32:58
04.11.2007
minno
-> juraj: motor 120L má o niečo menší výkon ako motory 120LS (GLS), je to sposobené tým že LS(GLS) má väčšiu kompresiu dosiahnutú vypuklými piestami a inou hlavou....Kvôli tomu sa dával na tieto motory aj ináč otryskovaný karburátor, ale rovnaký typ...

Rozdiel medzi motormi vo výkone môže byť aj tým ako je ktorý zabehnutý, takže asi tak...

Nahodením karburátora LS(GLS) na L motor dokopy nič nezískaš...

-> Nwkt: on sa pýtal ale na rozdiely medzi L a LS (GLS) a nie LS a GLS

-> Rudi: motory L mali rovnaký výkon na úžovkách aj emkách, rovnako aj LS motory, len sa v priebehu výroby menila norma merania výkonu, preto sa hodnoty v literatúrach líšia...Podľa súčasných noriem má L motor 36.7kW a LS 40.5kW...4
13:23:39
04.11.2007
minno
OMG to je diskusia, čo príspevok to chujovina9 9
13:09:55
04.11.2007
ondie
-> Nwkt: jo tak,to já sem se už na příspěvky typu,že shade dala oktávku 1.4 jak nic..že to má 100koní,zrychlení na kilo za 8s a maximálku přes 2kila už dávno odnaučil reagovat..
13:02:40
04.11.2007
Rudi
ak si to dobre pamätám, tak M-ko 120L má výkon 36,7kW a užovka 120LS má 42,7kW, čo je pri skoro rovnakej hmotnosti auta dosť cítiť 4
10:41:55
04.11.2007
Nwkt
-> ondie: Ale nic prosimtě, to bylo jenom k tomu: ale to GLSko tahalo jak dabel,,,octavku 1,4 dalo jak nic,
10:39:59
04.11.2007
gabo000000 - zrušená registrace
ani ja sa nestazujem na svoje LSo1
10:37:52
04.11.2007
MOLSO
-> juraj: skus zohnat hlavu zo 105 a dat ju na 120 L a kompresiou sa priblizis k LSke.
03:10:59
04.11.2007
ondie
Nwkt 03.11.07 20:32:09 napsal:

..taky to bude tim, že má převodovku 4,22




co to je za blbost ?? Ať L z roku 88 nebo LS z roku 80 měli 4.22...takže v převodovce pointu nehledej,i kdyby měl 4.22 5q ve zvláštní výbavě nebo jakýkoliv jiným způsobem danou tak je to spíš pro L výhodou,což jeho příspěvek naznačuje opak..
22:32:56
03.11.2007
haso
-> davidm29: no tak asi budu inak natryskovane
21:24:30
03.11.2007
Rooney - zrušená registrace
tata měl ve 120L karb z GLSa a leťelo to slušně1
21:06:42
03.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
Já teda nevim jo, ale v čem byl jinej karbec? Byly přece EDSR a SEDR ne?
21:02:51
03.11.2007
cobra11
a kebyze do mojej ELKY hodim len karbec lsky alebo gslky aspon trochu by sa zväcsil vykon?
20:58:36
03.11.2007
Nwkt
20:41:57
03.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Nwkt: To měli všechny LS a GLS?
20:32:09
03.11.2007
Nwkt
GLS a LS mají stejný motory, taky to bude tim, že má převodovku 4,22
20:31:26
03.11.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
a o tejto problematike tu mas X clankov, tem...
20:31:15
03.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
Motory L byly 742.12 a v LS a GLS byly 742.12X. 742.12X mají větší kompresi díky vystouplejm pístům. Ano liší se i v hlavě, v které je vybrání, aby se tam písty vešly.

Pokud tam dáš jenom hlavu z 742.12X, tak výkon snížíš (protože díky vybrání snížíš kompresi).
20:30:54
03.11.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
a ty s kamosom radsej nedriftuj a pockaj si na vodicak jo?
20:29:19
03.11.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
LS ma vypukle piesty=> kompresny pomer

ma aj inu hlavu, inaksi karbec,.....
20:25:55
03.11.2007
cobra11
mam schaade 120 z roku 1988, klasimke elko a kamarat kupit 120 GLS z roku 1980



mam celkom dobry motor, nic mu nechyba, mam este vnom sisku, ale to GLSko tahalo jak dabel,,,octavku 1,4 dalo jak nic, drfty dava teke ze som snou skoro skoncil v lampe2 , dezto moja ma co robit aby vobec trochu hodila zadkom

prito ta GLSka je uplne seriova, zadna siska, ostra vacka, zbrusena hlava, ani otvoreny filterbox, proste taha jak dabel uplne seriova....



vcom sa teda motor 120 LS a GLS odlisoval od normalneho ELKA???



niekto mi hovoril ze je to v hlave a karbeci...

tak aj tak musim teraz vymenit karbec, kebyze najdem na vrakaci niaku LSku alebo GLSku a zoberem znej hlavu a karbec mala by aj moja taky vykon...vobec pasovala by tam ta hlava a karbec???
Extreme Tyres