skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak poznam ze vypina sytič u fava???
16:19:34
05.11.2007
05.11.2007

Labros
Ta "schodovitá" vačka se samozřejmě může otáčet pouze pokud se o ni zrovna neopírá ten šroub, protože klapka má hodně silnou pružinu. Takže další pootočení může nastat vždycky jen když se sešlápne plyn.
16:18:19
05.11.2007
05.11.2007

Labros
Že je úplně vypnutej, poznáš pohledem na ten dorazovej šroub. Na klapce máš takovej půlměsíc, za kterej tahá lanko plynu. Na tomhle půlměsíci je štelovací šroub. A ten se jedním koncem může opírat o takovou schodovitou vačku, kterou otáčí právě bimetal. Když se bimetal ohřeje, tak otočí touhle vačkou na další "schod", o který se opře ten šroub, a nakonec se ty "schody" dostanou úplně mimo dosah šroubu a klapka se uzavírá úplně. Je tam dost blbě vidět, ale musíš chvilku koukat a hledat a najdeš to.
19:26:12
03.11.2007
03.11.2007

memfis (kian)
tak to ja mam stejnej problem,ale jenom nekdy.da se nejak rozebrat a vyčistit aby chodil tak jak ma???abio-sorry za ot
18:20:59
03.11.2007
03.11.2007

RON
kdyz mas vyssi volnobeh tj zhruba 1100ot tak je zaplej sytic... jinac sytic u facka se zapina seslapnutim plynu na podlahu a vypina se pomoci bimetalu kterej je ohrejvanej chladici kapalinou
19:25:03
02.11.2007
02.11.2007

abio
no je tam naky sroub na seřízení volnoběhu když sním budu kroutit neudela to nic??? nezkurvi to nejak ten sytič tu mechaniku tam??? karburator u shade je zatim u mne spanelska vesnice
19:10:02
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
Tak, ze prestanes mit volnobeh vyssi nez ma bejt, pokud ti to uz nekdo na spatne vypinajici sytic neseridil.
19:07:11
02.11.2007
02.11.2007

abio
prosim pomoct!!!!