Výměna bovdenu k tacháku

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 30.10.2007 do 31.10.2007, založil/a Petrxall
řadit dle data
12:46:09
31.10.2007
Syny
-> gabo00000: To je tak kdyz nekdo porad dela chujoviny 4
10:27:11
31.10.2007
Pedros
-> gabo00000: to jsou ty plastový kolečka..možný to je
07:20:54
31.10.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Petrxall: ja som do toho bovdenu narval olej a aj kus do tachaca a islo to nadherne..pre zmenu zas mam ja jeden problem....ja mam lanko v pohode ale asi mi odyslo ozubenie v prevodovke ktore pohana tachac....je to mozne? som bol na letisku ..nieco ruplo v prevodovke a zrazu mi uz nesiel tachac...
01:26:34
31.10.2007
Gryzly
-> Petrxall: nebo Kadet GSi
01:15:57
31.10.2007
Petrxall
-> Syny: jasný, zeptám se.. napadla mě i taková bláznivá věc udělat ty budíky uplně jinak, např. digitálně, ale to už by nebylo ono.. i když, když sem jezdil jeden časem fiatem tipo, taky ročník 89 tak na to dost lidí docela čumělo a mně se to taky začlo časem docela líbit
23:24:13
30.10.2007
Syny
-> Petrxall: delku nevim ale neni to tak tragicky... A vzhledem k tomu ze na 5 se blbe shan i, tak te asi nic jinyho nezbyde nez vzit na 4q 1
23:04:42
30.10.2007
Petrxall
-> Bobesh: to ne, ale asi to stejně nepomůže

No vidim, že teda nakonec vezmu ten delší, pokud jde fakt jen o tu dýlku a schová se to u tý konzoly spojky pod tim plestovym deklikém, tak není co řešit
22:05:32
30.10.2007
Bobesh
Syny 30.10.07 20:14:11 napsal:

-> Petrxall: je rozdil 5q a 4q... Ten pro 4q je delsi a da se pouzit i na 5q s tim, ze to nekde na podlaze udela esicko...
po montáži pětikvaltu jen o něco větší oblouk bowdenu pod deklem u konzoly brzd a spojky

-> Petrxall: A neskusil jsi to třeba promazat? Vytáhnout strunu,vyprat,namazat a zpátky?
20:58:12
30.10.2007
Nwkt
-> Petrxall: Nedávno se to tu řešilo a na Rapida respektive 5q je kratší než na 4q a v krámu nemaj 1
20:30:31
30.10.2007
Pedros
-> Petrxall: myslím že to tak kritický nebudeaby se to až tak moc zvlinilo,jen budeš mít třeba v kufru větší poloměr ohybu,což je jen líp..na druhou stranu tam ale nedáš ten plastovej kryt
20:20:00
30.10.2007
Petrxall
-> Syny: to bych nechtěl, prý se nesmí moc ohýbat, jinak bude taky ukazovat nesmysly.. nevíš kolik měří ten 5q??
20:14:11
30.10.2007
Syny
-> Petrxall: je rozdil 5q a 4q... Ten pro 4q je delsi a da se pouzit i na 5q s tim, ze to nekde na podlaze udela esicko...
20:09:02
30.10.2007
zdenekz
-> Pedros: -> Petrxall: co blbnete,jakej je rozdíl mezi 120kou a rapidem v délce auta?Vždyť je to všechno skoro stejný.
20:08:24
30.10.2007
Pedros
ikdyž na 5Q asi stejný nebude
20:06:27
30.10.2007
Pedros
-> Petrxall: tak to ti nepovím,snad ti to řeknou ostatní..já kupoval na 120tku,možná to bude stejný..zkus se přeptat v mototechně
20:05:10
30.10.2007
Petrxall
-> Pedros: ok 4

A ještě dotaz, jak dlouhý by měl ten bovden být na Rapida 5q??
19:57:51
30.10.2007
Pedros
-> Petrxall: zvládneš to,až to uvidíš jak je to udělaný,tak to pochopíš..tam byl jen průser v tom,že u tý převodovky když jsi to dával zpět,tak si to tam musel opravdu dobře zastrčit (třeba kombonačkama) aby to sedlo a mohl jsi tam dát ten stahovací kroužek s maticí..už si to taky moc nepamatuju,je to skoro dva roky co jsem to měnil
19:33:58
30.10.2007
Petrxall
-> Pedros: díky moc za popis.. moc si neumim představit kde přesně a jakej problém bude u tý převodovky, ale musel bych to asi vidět.. jinak si myslim, že by to mohlo bejt v klidu
18:46:33
30.10.2007
spartra
nic složitýho, vytáhnout přístrojovku, odpojit dole od převodovky dva klíče č 10 může tahat tam a zpět možná trochu povolit koberce
17:51:33
30.10.2007
zdenekz
-> Pedros: kdybych si vzpoměl,ono už to pár let je,ale mám ti takovej dojem,že jsem navázal drát na ten konec lanka,vytáhnul to celý ven,novej přivázal a tahnul zpátky.Že jsem tam nic nemordoval,a šlo to celkem dobře.
17:46:33
30.10.2007
Pedros
-> zdenekz: takhle by to šlo ale stejně by neprošel u tý díry u tunelu a u brejlí,tam prostě musí tomu pomoci rukama..jedině že by jeden tahal a druhej tomu pomáhal rukama,pak jo
17:43:23
30.10.2007
zdenekz
-> Pedros: -> Petrxall: jinak ,ucvaknout ten bowden a vrtákem provrtat,do toho nasunout drát,druhej konec na smyčku.
17:40:22
30.10.2007
Pedros
-> Kalibán123: to asi nepůjde,protože by neprošel s tou maticí u krz tu stěnu kufr- interiér..Musel by tu starou upajcnout matici u tahometru a nějak na to navázat tu novou a tahat to z kufru dovnitř až k převodovce..Ale myslím,že na ten ucvaklej konec bowdenu těžce navážeš ten novej konec navíc stejně bys neprošel u tý díry do tunelu a už vůbec ne těmi brýlema,dost ta sviňa je tvrdá a málo ohebná a je to tam přímo prstící práce..Je tam hovno místo a hovno prostor okolo
17:35:05
30.10.2007
zdenekz
-> Petrxall: musíš dát novej,zkus co říká kalibán,vyndej konec z převodovky,napasuj k tomu konci novej bowden,stáhnito,zadrátuj to cokoliv abys to mohl protáhnout naráz - starej ven,novej dovnitř.Takhle jsem to protahnul,akorát ke konci se mi to povolilo,ale to už mi nevadili,z nejhoršího jsem byl venku.
17:21:29
30.10.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
-> Pedros: Hele mě tak napadlo a co takhle než to vytáhneš přidělat nějaký pevný provázek a pak to tam tahat za něj nešlo by to? Nevím jen mě to tak napadlo já mám fáčko takže tyhle věci nějak řešit nemusím
17:17:56
30.10.2007
Pedros
jinak je fakt,že precijen jsem ten zadní koberec nějak šašil,povolil jsem ho u zadních sedaček a trochu odhrnul,co to šlo,sedačky jsem nesundaval
17:07:33
30.10.2007
Pedros
-> Petrxall: Užij si to,já u toho rodil ježky. Začneš tím,že sundáš přístrojovku odšroubuješ bovden,vlezeš pod auto,povolíš kryt nádrže(4x šroub 10 asi),sundáš,demontuješ bowden z převodovky(povolíš matku a vytáhneš ven) vytáhneš ho z auta ven (už si nepamatuju jestli od předu nebo od zadu,ale na 99,9% to bylo od převodovky směrem k tachometru)Vezmeš novej bowden,protáhneš ho zevnitř kabiny do kufru,kde dáš pozor,abys ho dobře protáhnul mezi hadicema k THV (jinak nebude sedět ten plast. kryt),protáhneš z kufru dovnitř kabiny u plyn. pedálu podél tunelu táhneš až k zadním sedačkám(kobereček u řidiče jsem povolil u prahu,abych mohl protáhnout bowden,zadní díl koberce jsem nechal připevněný,jde to protáhnout dobře), zadní části tunelu jsem ho protáhnul do tunelu, a potom musíš táhnout krz brejle k převodovce a tady si chlape užiješ,kup si hočkou čokoládu,budeš to tam prstit poprvý dlouho a potom do převodovky,kde ho musíš pořádně zastrčit dovnitř,kvůli matici,abys jí utáhnul. Pak už jen našroubuješ náhon do tachecu,připevníš přístrojovku a hotovo. Jinak poprvý jsem to dělal asi 2 hodiny,podruhý jsem to kvůli tomu že jsem demontoval náhon kvůli tomu,že jsem to blbě protáhnul okolo zmiňovaných hadic k THV asi 40 minut. Nejhorší úsek je z tunelu k převodovce.Jinak je dobrý nakapat do bowdenu nějaký řídký olej
16:29:22
30.10.2007
Petrxall
-> zdenekz: co ho zkusit vypilovat, asi blbost co?
16:12:32
30.10.2007
petr s
-> Petrxall: Vydělat koberce sedačky a jde to
16:04:09
30.10.2007
zdenekz
-> Petrxall: už je ojetej ten čtyřhran.Pokud si pamatuju,tak výměna nebyla nějaká drastická.
14:57:30
30.10.2007
Petrxall
-> Nwkt: zkoušel a taky to bylo k ničemu... tak nevím nevím.. někdy když tam ten bovden jen tak položim, tak je to v pohodě.. ale časem se to stejně zas rozkmitá
14:41:21
30.10.2007
Nwkt
Zkoušel jsi jinej budík? Mě to pomohlo, ale zase prozměnu ten co nekmital tak cvaká 3
14:40:14
30.10.2007
Labros
no trvalo mi to asi půl dne, ale někdo tady psal že to zvládá za 20 minut
14:38:38
30.10.2007
Petrxall
Chystám se na výmenu bovdenu, protože mě štve věčně kmitající ručička, tak se chci zeptat jestli už to někdo dělal a jak a kam sáhnout a jak je to zhruba náročný, dík
Extreme Tyres