Tlakoměr oleje u Š 100

prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.10.2007 do 17.01.2015, založil/a Radar
řadit dle data
09:21:15
29.01.2015
sramot
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
09:18:38
29.01.2015
MOLSO
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
06:52:22
29.01.2015
sramot
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
23:55:18
17.01.2015
Gryzly
-> škoda caddy: Ta co měl brácha byla normálně na vzduch Festo.
01:34:03
11.01.2015
Jozka
-> Eidy: Myslím, že někde níže v tématu byla řeč o plastový "trubce".. čili asi byla míněna "pancéřová hadička" která se používá (nebo používala?) u náklaďáků na tyhle vedení... origo (u eR) trubku a dvě hadice (ty mám použitý v podstatě brzdový 4) asi nechce...
00:38:18
11.01.2015
Eidy
-> škoda caddy: Plastovou? Originál tam byla kovová (nevím, jestli ocel nebo něco jinýho) a na obou koncích opletené tlakové hadice.
13:43:37
10.01.2015
škoda caddy
oživím toto zapadlé téma, kde lze sehnat tu plastovou trubičku na vedení ? díky
16:17:43
27.10.2007
zidlik
ty vole máš to dobrý..vic budíků už se tam nevešlo3
16:12:47
27.10.2007
Radar
-> venni: Teď jsem si všimnul, že erko teploměr olej vůbec nemá. Ale kdybys měl nějakej nápad, můžeš dát vědět.
12:59:10
27.10.2007
Radar
-> venni: Zdar, ty máš erko. Kde je tam umístěný čidlo na teplotu oleje.
12:46:58
27.10.2007
Radar
-> Vojtik: Koukám, že máš i teploměr oleje. Kde máš na to našroubovaný čidlo? Mám k tomu tady otevřený extra téma.
10:49:57
27.10.2007
Gryzly
-> Risan: Já jsem taky pro elektrický řešení, ale brácha to měl v Garde plastovou hadičkou pět let a předtím neurčenou dobu předchozí majitel a nebyl s tím jediný problém.
20:07:09
26.10.2007
rolls
-> p.b.: dokopy k nicomu
19:46:01
26.10.2007
p.b.
Takovej OT, k čemu je to vlastně dobrý?
19:14:43
26.10.2007
rolls
-> Risan: jj..tiez si myslim ze elektricke je ovela lepsie
19:11:59
26.10.2007
Radar
-> Gryzly: Jo, erko to má taky do desíti.

-> Vojtik: To tvojhe řešení se mi líbí. Asi se pokusím o něco podobnýho. Jenom mám strach s toho spoje s páskou. Nevypodne to?
08:51:29
26.10.2007
Vojtik
Já mám budík s prvním údajem 1 atm a pracovní tlak je 4 atm, což je uplně nahoře, takže krásně přehledné
08:41:51
26.10.2007
Vojtik
detail budíku
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Vojtik vložen 26.10.2007 08:41:51
08:40:31
26.10.2007
Risan
Hoši, a stojí vám to za to, riskovat ztrátu oleje v motoru a tím pádem havárii motoru kvůli něčemu tak pochybnému jako ukazatel tlaku oleje? Myslel jsem, že ten ukazatel má zabraňovat takové situaci a ne ji podporovat. Myslím si, že vás přestane do čtrnácti dnů bavit čumět na budík, jehož ručička se moc nehýbe. Zvlášť, když ho nemáte v zorném poli, ale někde bokem. Zaměřte pozornost raději na provoz okolo vás.



Když už chcete mít v autě takové serepetičky jako ukazatel tlaku oleje v motoru, použijte raději ten elektrický princip. Tahat olej z motoru přes celé auto je prasárna. Plastová hadička na vzduch vydrží sice možná dostatečný tlak, ale rozteče se teplem hned nebo prodře o nějakou hranu plechu za chvíli.
08:39:57
26.10.2007
Vojtik
08:37:57
26.10.2007
Vojtik
08:35:43
26.10.2007
Vojtik
08:30:53
26.10.2007
Vojtik
Tak tady nějaká detailnější fota1
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Vojtik vložen 26.10.2007 08:30:53
23:50:06
25.10.2007
Fifa
Tady je připojení k budíku v chumlu drátů. Teď jsem to byl nablejskat v garáži tak se omlouvám za rozmazanost
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Fifa vložen 25.10.2007 23:50:06
21:36:09
25.10.2007
petr s
-> Gryzly: Aro M461
21:29:29
25.10.2007
Fifa
Tahle trubička se původně používala na něco trochu jiného.Na co z důvodu loajality neprozradím. První foto je pohled zespod na motor(Felicia MPi původně)

Dále detail připojení k motoru
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Fifa vložen 25.10.2007 21:29:29
21:22:58
25.10.2007
Gryzly
-> Fifa: tak tudle vzduchovou hadičku měla i bráchova garde
21:22:12
25.10.2007
Fifa
Prezentuji svoje řešení vedení oleje k tlakoměru z erka plastovou trubičkou na původně tlakový vzduch s odolností okolo 10atm.Dokonce jsem sehnal i příruby a redukci co perfektně pasovala do záslepky na bloku motoru.Vše samozřejmě díky velmi dobrému kamarádovi.
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Fifa vložen 25.10.2007 21:22:12
21:21:04
25.10.2007
Gryzly
-> petr s: A kde se to objevovalo?
20:22:32
25.10.2007
petr s
-> Gryzly: Dobré tlakoměry byly jeager a elektrika
19:14:25
25.10.2007
Gryzly
-> Radar: A do kolika to má to eRko? taky do desítiM? to je moc, stačilo by do šesti.
19:11:22
25.10.2007
Radar
-> Gryzly: Já mám právě ten černý z erka. Kdes byl, když jsem ho sháněl? Byl to docela peoblém. Už ho mám. Mě se právě ta ručička dole líbí. Nemáte někdo, prosím, nefocený to "téčko" u motoru?
19:01:38
25.10.2007
Gryzly
teda šestnáctka maximum.

Tydlůe budíky mám doma a ty maj tu ručičku dole, takže ani nepoznáš že se pohnula.
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Gryzly vložen 25.10.2007 19:01:38
18:57:56
25.10.2007
Gryzly
šestka navrchu a desítka maximum.
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Gryzly vložen 25.10.2007 18:57:56
18:55:09
25.10.2007
Gryzly
Minulý majitel bráchového Garde to taky dělal. U baroskopu bylo Téčko a plastová hadička natáhnutá kolem táhla řadící páky a tunelem do místa kde má být popelník. Budík byl taky s osičkou v prostřed, a né dole jako mají palivoměry. Ale já kdybych to dělal radši bych šel do elektriky s budíkem PAL.
upraveno 1x, naposled 17.01.2015 23:58:35
15:29:29
25.10.2007
Radar
Když já právě chci ty škodovácký budíky. Ty prostě do do tý kapličky patří. Žigulácký, to by nebylo to pravé ořechové.
14:59:29
25.10.2007
Gemini
zigulaky maju elektronicke cidlo a budik do 8 atm.....jednoduche riesenie
12:56:40
25.10.2007
Risan
Peklo-Evo-Luboš 25.10.07 09:05:55 napsal: jenze Avie ma elektriku 24V takze to je trosku problem.



Avia má elektriku 12V. Není jediný důvod, proč by to ve škodovce nemělo fungovat.
11:08:37
25.10.2007
TTomas
-> LiMaK: Docela by me zajimal ten display, tak povidej:)
10:57:55
25.10.2007
Radar
-> Vojtik: To zní zajímavě. Kdybys tu fotku mohl poslat na majl v plným rozlišení, abych to pořádně viděl. A páska udrží takový tlak, co tam je? A neměl bys fotku toho průchozího šroubu, co máš na motoru? Jinak díky všem a dalším inspiracím se nebráním!
09:05:55
25.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> LiMaK: To nemela bejt narazka :-) jenze Avie ma elektriku 24V takze to je trosku problem. Kazdopadne ikdyz to LR a RS meli tou trubickou, ja jdu 100% do elektrickych VDO z duvodu ktery jsi tu napsal.
08:02:32
25.10.2007
pistaa
-> Radar:



a takto je to u cidla VDO





cidlo videt v pozadi

zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od pistaa vložen 25.10.2007 08:02:32
07:12:00
25.10.2007
Vojtik
tady je trochu vidět budík
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Vojtik vložen 25.10.2007 07:12:00
07:11:18
25.10.2007
Vojtik
tady je trochu vidět ta kostka - zezadu přichází tlak oleje od motoru, do pravé strany kouká spínač kontrolky a dopředu pokračuje tlak k budíku
zvětšit Tlakoměr oleje u Š 100 - obrázek od Vojtik vložen 25.10.2007 07:11:18
07:02:13
25.10.2007
Vojtik
Já to mám následovně: Na místě pro zašroubování spínače kontrolky oleje mám průtokovej šroub a prsten s bočním vývodem - ten z brzdovýho, nebo spojkovýho válce. z něho krátká brzdová trubička, co je na propojení 2pístkového třmenu, pak přední brzdová hadička, pak zase krátká trubička z 2P třmenu a ta končí v brzdové kostce, co je přišroubovaná na pravém nosníku motoru. V druhém vývodu kostky je čidlo na kontrolku a z posledního vývodu pokračuje tunelem nejdelší brzdová trubička z fáčka až pod palubku, tam je trubička uříznutá a zapilovaná, na ní je nasazená hadička, která končí převlečnou maticí na budík a je k trubičce přitažená dvěma páskama. Jinak trubička je po celé délce připáskovaná fasetama k hadici topení, aby nikde neklepala, takže si mysli, že toto řešení zas tak nedokonalé nebude. U6 jen proto, že mám budík z Liazky s krásným rozsahem kolem skoro celého obvodu budíku, kde je první údaj 1atm. cca po 1cm dráhy ručičky a provozní tlak cca 4 atm je v polovině stupnice, takže je to daleko přesnější, než ty elektrické, které mají stupnici jen jako třeba teploměr u škodovky a první údaj je 2 atm, což se mi nelíbí. Zkusim pohledat nějaký fotky
04:53:58
25.10.2007
Radar
-> LiMaK: No, když to funguje v erkách jak v normálních, tak v soutěžácích už z fabriky spoustu let, tak proč by to nefungovalo u mne? Samozřejmě, že možnost poruchy tady je, ale takových míst je na autě sposta.
04:28:09
25.10.2007
LiMaK - 742 forever
-> Peklo-Evo-Luboš:



Hoi,reaguju na tvuj prizpevek ohledne objemu valce....Sice ta skutecnost, ze mam zasebou technickou prumku a technickou vysku, jeste neudava nic o inteligenci,ale myslim si ze spocitat objem valce pri delce trubky +-2 metry a prumeru 3mm jeste umim, neboj :-)



Jenom jsem chtel naznacit, ze tato hadicka, rek bych bude jen zdrojem potencionalnich problemu..vim ze to je dalsi spoj, a co horsi hadice pres cele auto. Zive si dovedu predstavit, jak se po roce provozu nekde prodre a misto mastne olejove vany mi bude oil strikat do xichtu skrz palubku. Takovemu reseni bych moc neveril, spis bych asi sel do budiku z avie, kterouzto jsme kdysik na firme meli a stacilo z ni skubnout cidlo a natahnout kablik do aviatickeho budiku :-)



Jo a jak tak uvazuju...kdybych to nemel resene ve skudce elektricky, tak ja osobne bych musel tahat takoveto hadice na oil,vody a paliva..+3 budiky. A tak mi staci jeden maly display, na kterem si dokazu zobrazit venkovni, vnitrni teplotu,tlak oilu,teplotu oilu,tlak a prutok benzinu a tlak a teplotu vody...ma sice v aute kilometr kabelaze,ale je to neskutecne funkcni kabelaz :-)
03:42:08
25.10.2007
Radar
-> Martin14: Jo, nafoť mi to. Můžeš to dát sem nebo poslat na mejla. Adresa je v ID. Dík
00:35:41
25.10.2007
Martin14
-> Radar: Hele já mám rekový zapojení talku oleje v 120-ce a mám to tak že na vývodu dke je baroskop mám udělaný T-čko na jedný straně je napojený baroskop a na druhé straně je napojena hadice co byla na Erku o kousek prodloužená.Funguje to už pár let bez jediného problému.Ale pokud můžu poradit je nejlepší než tahat celou hadici z Erka tak si udělat přechody na normální brzdovou trubičku a napojit to přes ní.A jesli chcěš tak ti to napojený T-čko můžu vyfotit o víkendu budu doma tak nebude problém.
00:21:21
25.10.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Radar: Btw. díky závitu M10x1 u baroskopu lze použít cokoli co se týká brzdového vedení40
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres