skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tlakoměr oleje u Š 100
23:55:18
17.01.2015
17.01.2015
Gryzly
-> škoda caddy: Ta co měl brácha byla normálně na vzduch Festo.
01:34:03
11.01.2015
11.01.2015
Jozka
-> Eidy: Myslím, že někde níže v tématu byla řeč o plastový "trubce".. čili asi byla míněna "pancéřová hadička" která se používá (nebo používala?) u náklaďáků na tyhle vedení... origo (u eR) trubku a dvě hadice (ty mám použitý v podstatě brzdový ) asi nechce...
00:38:18
11.01.2015
11.01.2015
Eidy
-> škoda caddy: Plastovou? Originál tam byla kovová (nevím, jestli ocel nebo něco jinýho) a na obou koncích opletené tlakové hadice.
13:43:37
10.01.2015
10.01.2015
škoda caddy
oživím toto zapadlé téma, kde lze sehnat tu plastovou trubičku na vedení ? díky
16:17:43
27.10.2007
27.10.2007
zidlik
ty vole máš to dobrý..vic budíků už se tam nevešlo
16:12:47
27.10.2007
27.10.2007
Radar
-> venni: Teď jsem si všimnul, že erko teploměr olej vůbec nemá. Ale kdybys měl nějakej nápad, můžeš dát vědět.
12:59:10
27.10.2007
27.10.2007
Radar
-> venni: Zdar, ty máš erko. Kde je tam umístěný čidlo na teplotu oleje.
12:46:58
27.10.2007
27.10.2007
Radar
-> Vojtik: Koukám, že máš i teploměr oleje. Kde máš na to našroubovaný čidlo? Mám k tomu tady otevřený extra téma.
10:49:57
27.10.2007
27.10.2007
Gryzly
-> Risan: Já jsem taky pro elektrický řešení, ale brácha to měl v Garde plastovou hadičkou pět let a předtím neurčenou dobu předchozí majitel a nebyl s tím jediný problém.
20:07:09
26.10.2007
26.10.2007
rolls
-> p.b.: dokopy k nicomu
19:46:01
26.10.2007
26.10.2007
p.b.
Takovej OT, k čemu je to vlastně dobrý?
19:14:43
26.10.2007
26.10.2007
rolls
-> Risan: jj..tiez si myslim ze elektricke je ovela lepsie
19:11:59
26.10.2007
26.10.2007
Radar
-> Gryzly: Jo, erko to má taky do desíti.
-> Vojtik: To tvojhe řešení se mi líbí. Asi se pokusím o něco podobnýho. Jenom mám strach s toho spoje s páskou. Nevypodne to?
-> Vojtik: To tvojhe řešení se mi líbí. Asi se pokusím o něco podobnýho. Jenom mám strach s toho spoje s páskou. Nevypodne to?
08:51:29
26.10.2007
26.10.2007
Vojtik
Já mám budík s prvním údajem 1 atm a pracovní tlak je 4 atm, což je uplně nahoře, takže krásně přehledné
08:40:31
26.10.2007
26.10.2007
Risan
Hoši, a stojí vám to za to, riskovat ztrátu oleje v motoru a tím pádem havárii motoru kvůli něčemu tak pochybnému jako ukazatel tlaku oleje? Myslel jsem, že ten ukazatel má zabraňovat takové situaci a ne ji podporovat. Myslím si, že vás přestane do čtrnácti dnů bavit čumět na budík, jehož ručička se moc nehýbe. Zvlášť, když ho nemáte v zorném poli, ale někde bokem. Zaměřte pozornost raději na provoz okolo vás.
Když už chcete mít v autě takové serepetičky jako ukazatel tlaku oleje v motoru, použijte raději ten elektrický princip. Tahat olej z motoru přes celé auto je prasárna. Plastová hadička na vzduch vydrží sice možná dostatečný tlak, ale rozteče se teplem hned nebo prodře o nějakou hranu plechu za chvíli.
Když už chcete mít v autě takové serepetičky jako ukazatel tlaku oleje v motoru, použijte raději ten elektrický princip. Tahat olej z motoru přes celé auto je prasárna. Plastová hadička na vzduch vydrží sice možná dostatečný tlak, ale rozteče se teplem hned nebo prodře o nějakou hranu plechu za chvíli.
23:50:06
25.10.2007
25.10.2007
Fifa
Tady je připojení k budíku v chumlu drátů. Teď jsem to byl nablejskat v garáži tak se omlouvám za rozmazanost
21:36:09
25.10.2007
25.10.2007
petr s
-> Gryzly: Aro M461
21:29:29
25.10.2007
25.10.2007
Fifa
Tahle trubička se původně používala na něco trochu jiného.Na co z důvodu loajality neprozradím. První foto je pohled zespod na motor(Felicia MPi původně)
Dále detail připojení k motoru
Dále detail připojení k motoru
21:22:58
25.10.2007
25.10.2007
Gryzly
-> Fifa: tak tudle vzduchovou hadičku měla i bráchova garde
21:22:12
25.10.2007
25.10.2007
Fifa
Prezentuji svoje řešení vedení oleje k tlakoměru z erka plastovou trubičkou na původně tlakový vzduch s odolností okolo 10atm.Dokonce jsem sehnal i příruby a redukci co perfektně pasovala do záslepky na bloku motoru.Vše samozřejmě díky velmi dobrému kamarádovi.
21:21:04
25.10.2007
25.10.2007
Gryzly
-> petr s: A kde se to objevovalo?
20:22:32
25.10.2007
25.10.2007
petr s
-> Gryzly: Dobré tlakoměry byly jeager a elektrika
19:14:25
25.10.2007
25.10.2007
Gryzly
-> Radar: A do kolika to má to eRko? taky do desítiM? to je moc, stačilo by do šesti.
19:11:22
25.10.2007
25.10.2007
Radar
-> Gryzly: Já mám právě ten černý z erka. Kdes byl, když jsem ho sháněl? Byl to docela peoblém. Už ho mám. Mě se právě ta ručička dole líbí. Nemáte někdo, prosím, nefocený to "téčko" u motoru?
19:01:38
25.10.2007
25.10.2007
Gryzly
teda šestnáctka maximum.
Tydlůe budíky mám doma a ty maj tu ručičku dole, takže ani nepoznáš že se pohnula.
Tydlůe budíky mám doma a ty maj tu ručičku dole, takže ani nepoznáš že se pohnula.
18:55:09
25.10.2007
25.10.2007
Gryzly
Minulý majitel bráchového Garde to taky dělal. U baroskopu bylo Téčko a plastová hadička natáhnutá kolem táhla řadící páky a tunelem do místa kde má být popelník. Budík byl taky s osičkou v prostřed, a né dole jako mají palivoměry. Ale já kdybych to dělal radši bych šel do elektriky s budíkem PAL.
15:29:29
25.10.2007
25.10.2007
Radar
Když já právě chci ty škodovácký budíky. Ty prostě do do tý kapličky patří. Žigulácký, to by nebylo to pravé ořechové.
14:59:29
25.10.2007
25.10.2007
Gemini
zigulaky maju elektronicke cidlo a budik do 8 atm.....jednoduche riesenie
12:56:40
25.10.2007
25.10.2007
Risan
Peklo-Evo-Luboš 25.10.07 09:05:55 napsal: jenze Avie ma elektriku 24V takze to je trosku problem.
Avia má elektriku 12V. Není jediný důvod, proč by to ve škodovce nemělo fungovat.
Avia má elektriku 12V. Není jediný důvod, proč by to ve škodovce nemělo fungovat.
11:08:37
25.10.2007
25.10.2007
TTomas
-> LiMaK: Docela by me zajimal ten display, tak povidej:)
10:57:55
25.10.2007
25.10.2007
Radar
-> Vojtik: To zní zajímavě. Kdybys tu fotku mohl poslat na majl v plným rozlišení, abych to pořádně viděl. A páska udrží takový tlak, co tam je? A neměl bys fotku toho průchozího šroubu, co máš na motoru? Jinak díky všem a dalším inspiracím se nebráním!
09:05:55
25.10.2007
25.10.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> LiMaK: To nemela bejt narazka :-) jenze Avie ma elektriku 24V takze to je trosku problem. Kazdopadne ikdyz to LR a RS meli tou trubickou, ja jdu 100% do elektrickych VDO z duvodu ktery jsi tu napsal.
07:11:18
25.10.2007
25.10.2007
Vojtik
tady je trochu vidět ta kostka - zezadu přichází tlak oleje od motoru, do pravé strany kouká spínač kontrolky a dopředu pokračuje tlak k budíku
07:02:13
25.10.2007
25.10.2007
Vojtik
Já to mám následovně: Na místě pro zašroubování spínače kontrolky oleje mám průtokovej šroub a prsten s bočním vývodem - ten z brzdovýho, nebo spojkovýho válce. z něho krátká brzdová trubička, co je na propojení 2pístkového třmenu, pak přední brzdová hadička, pak zase krátká trubička z 2P třmenu a ta končí v brzdové kostce, co je přišroubovaná na pravém nosníku motoru. V druhém vývodu kostky je čidlo na kontrolku a z posledního vývodu pokračuje tunelem nejdelší brzdová trubička z fáčka až pod palubku, tam je trubička uříznutá a zapilovaná, na ní je nasazená hadička, která končí převlečnou maticí na budík a je k trubičce přitažená dvěma páskama. Jinak trubička je po celé délce připáskovaná fasetama k hadici topení, aby nikde neklepala, takže si mysli, že toto řešení zas tak nedokonalé nebude. U6 jen proto, že mám budík z Liazky s krásným rozsahem kolem skoro celého obvodu budíku, kde je první údaj 1atm. cca po 1cm dráhy ručičky a provozní tlak cca 4 atm je v polovině stupnice, takže je to daleko přesnější, než ty elektrické, které mají stupnici jen jako třeba teploměr u škodovky a první údaj je 2 atm, což se mi nelíbí. Zkusim pohledat nějaký fotky
04:53:58
25.10.2007
25.10.2007
Radar
-> LiMaK: No, když to funguje v erkách jak v normálních, tak v soutěžácích už z fabriky spoustu let, tak proč by to nefungovalo u mne? Samozřejmě, že možnost poruchy tady je, ale takových míst je na autě sposta.
04:28:09
25.10.2007
25.10.2007
LiMaK - 742 forever
-> Peklo-Evo-Luboš:
Hoi,reaguju na tvuj prizpevek ohledne objemu valce....Sice ta skutecnost, ze mam zasebou technickou prumku a technickou vysku, jeste neudava nic o inteligenci,ale myslim si ze spocitat objem valce pri delce trubky +-2 metry a prumeru 3mm jeste umim, neboj :-)
Jenom jsem chtel naznacit, ze tato hadicka, rek bych bude jen zdrojem potencionalnich problemu..vim ze to je dalsi spoj, a co horsi hadice pres cele auto. Zive si dovedu predstavit, jak se po roce provozu nekde prodre a misto mastne olejove vany mi bude oil strikat do xichtu skrz palubku. Takovemu reseni bych moc neveril, spis bych asi sel do budiku z avie, kterouzto jsme kdysik na firme meli a stacilo z ni skubnout cidlo a natahnout kablik do aviatickeho budiku :-)
Jo a jak tak uvazuju...kdybych to nemel resene ve skudce elektricky, tak ja osobne bych musel tahat takoveto hadice na oil,vody a paliva..+3 budiky. A tak mi staci jeden maly display, na kterem si dokazu zobrazit venkovni, vnitrni teplotu,tlak oilu,teplotu oilu,tlak a prutok benzinu a tlak a teplotu vody...ma sice v aute kilometr kabelaze,ale je to neskutecne funkcni kabelaz :-)
Hoi,reaguju na tvuj prizpevek ohledne objemu valce....Sice ta skutecnost, ze mam zasebou technickou prumku a technickou vysku, jeste neudava nic o inteligenci,ale myslim si ze spocitat objem valce pri delce trubky +-2 metry a prumeru 3mm jeste umim, neboj :-)
Jenom jsem chtel naznacit, ze tato hadicka, rek bych bude jen zdrojem potencionalnich problemu..vim ze to je dalsi spoj, a co horsi hadice pres cele auto. Zive si dovedu predstavit, jak se po roce provozu nekde prodre a misto mastne olejove vany mi bude oil strikat do xichtu skrz palubku. Takovemu reseni bych moc neveril, spis bych asi sel do budiku z avie, kterouzto jsme kdysik na firme meli a stacilo z ni skubnout cidlo a natahnout kablik do aviatickeho budiku :-)
Jo a jak tak uvazuju...kdybych to nemel resene ve skudce elektricky, tak ja osobne bych musel tahat takoveto hadice na oil,vody a paliva..+3 budiky. A tak mi staci jeden maly display, na kterem si dokazu zobrazit venkovni, vnitrni teplotu,tlak oilu,teplotu oilu,tlak a prutok benzinu a tlak a teplotu vody...ma sice v aute kilometr kabelaze,ale je to neskutecne funkcni kabelaz :-)
03:42:08
25.10.2007
25.10.2007
Radar
-> Martin14: Jo, nafoť mi to. Můžeš to dát sem nebo poslat na mejla. Adresa je v ID. Dík
00:35:41
25.10.2007
25.10.2007
Martin14
-> Radar: Hele já mám rekový zapojení talku oleje v 120-ce a mám to tak že na vývodu dke je baroskop mám udělaný T-čko na jedný straně je napojený baroskop a na druhé straně je napojena hadice co byla na Erku o kousek prodloužená.Funguje to už pár let bez jediného problému.Ale pokud můžu poradit je nejlepší než tahat celou hadici z Erka tak si udělat přechody na normální brzdovou trubičku a napojit to přes ní.A jesli chcěš tak ti to napojený T-čko můžu vyfotit o víkendu budu doma tak nebude problém.
00:21:21
25.10.2007
25.10.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Radar: Btw. díky závitu M10x1 u baroskopu lze použít cokoli co se týká brzdového vedení