skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favorit Mtx fotogalerie
prohledat
3055 příspěvků (zobrazeno 2656 až 2705) od 22.10.2007 do 18.02.2024, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
22:58:39
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: LS interieru bylo minimalne 6 vzoru
22:50:16
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: opravdu? ja na LS vzdy videl jen ten, co mas Ty... a pak jeste sportline. No tak mi ten Borisuv sezen
ten chci




22:47:43
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
to je dle me teprve dobova mnamka....
22:46:32
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: ten ale neni precalouneny,tento interier mely i favoriti LS
22:44:22
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jj, ale k tomu nemeckymu se zas vic hodi felda palubka :)
Me se Mirku take hnedy libi, ale jeste hezci, nez klasicky LS je ten lehce precalounenej z Metalexu, co ma Boris
posilal jsem ti detailni fota na mail
Me se Mirku take hnedy libi, ale jeste hezci, nez klasicky LS je ten lehce precalounenej z Metalexu, co ma Boris

22:38:16
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Jarda 02.01.10 22:35:00 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: a nevim, proc to auto porad oznacujes
jako favorit, favorit sice mas v dobovem clanku, ale to je dle me dezinformace
nebo nevedeli, jeste v te dobe jak se to bude vlastne jmenovat… ukaz mi
prosim, kde mas v TP nebo dokumentaci k vozu oznaceni favorit
Uz zase?
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: a nevim, proc to auto porad oznacujes
jako favorit, favorit sice mas v dobovem clanku, ale to je dle me dezinformace
nebo nevedeli, jeste v te dobe jak se to bude vlastne jmenovat… ukaz mi
prosim, kde mas v TP nebo dokumentaci k vozu oznaceni favorit


22:36:28
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
stary-hnedy interier favorit v provedeni LS byl jediny pekny interier,ktery se k hranatemu favoritovi hodil.stare eLko bylo spertanske a novy cerny interier pokurvily nemci.proste stare LS,tot jedina a spravna volba

22:35:00
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: a nevim, proc to auto porad oznacujes jako favorit, favorit sice mas v dobovem clanku, ale to je dle me dezinformace nebo nevedeli, jeste v te dobe jak se to bude vlastne jmenovat... ukaz mi prosim, kde mas v TP nebo dokumentaci k vozu oznaceni favorit

22:24:48
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: kdyz platis u pumpy 1/2 ceny tak mi nepripadas moc zvrhle
ale do hranateho mtx kulatou palubku,no fuj,ze se nestydíš

ale do hranateho mtx kulatou palubku,no fuj,ze se nestydíš
22:17:31
02.01.2010
02.01.2010

Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: aby ses nepo...
me se to libi a nevydava ty zvuky co favoriacka
proste v aute na bezne jezdeni je lepsi, takovej Ota ji ma v MTX origo
, casem budu davat origo masku, z venku chci origo vzhled, ale vis, ze to auto ma k celkovemu originalu hoodne daleko a to mozna budu resit, tak za 10let, jestli se toho doziju... Ty tam mas LPG, ja tam mam LPG a to je zvrhlost nejvetsiho zrna nesrovnatelna s felda palubkou, kterou bez nasledku lze vymenit za 2hodky.
Hlavne, ze opevujes krale a cast jeho dila jsi dal pryc. Udal jsi to jako obyc favo, proti tomu nic nemam, je to tva volba, ale dle me to je degradace toho auta i pred zraky verejnosti... A to Tve oduvodneni beru, ze chces uchovat laminaty v co nejlepsim stavu, ale .... Mas pripominky, tak ja budu mit take
Zelenej je origo, proto ji uz davno nema, ale libila se mi v nem...



Hlavne, ze opevujes krale a cast jeho dila jsi dal pryc. Udal jsi to jako obyc favo, proti tomu nic nemam, je to tva volba, ale dle me to je degradace toho auta i pred zraky verejnosti... A to Tve oduvodneni beru, ze chces uchovat laminaty v co nejlepsim stavu, ale .... Mas pripominky, tak ja budu mit take

Zelenej je origo, proto ji uz davno nema, ale libila se mi v nem...
22:12:04
02.01.2010
02.01.2010

P@wlos
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:




21:56:40
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : cece,libilo,ale ja bych to nekam polozil a uz nenasel,tak jako vsechny auticka co jsem mel
21:55:35
02.01.2010
02.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> P@wlos: ja madarsky nerozumim,ale urcite pod tou fotkou pisou:dat do fa mtx palubovku z felicie?jak zvrhle...
20:38:32
02.01.2010
02.01.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP 29.12.09 20:32:21: tohle by se ti nelíbilo? aukro.cz/item865558397_la
da_samara_raitat_ixo.html 

18:34:36
02.01.2010
02.01.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> MATTESS: Ok, věřím a souhlasím... fakt nejde vše nosit v hlavě...



18:33:26
02.01.2010
02.01.2010

MATTESS
-> su.tech: v knížce V soukolí okřídleného šípu je o Giugiarovi napsáno, jak to bylo ( a jak to popsal Risan )
15:57:45
02.01.2010
02.01.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Risan: Jo souhlas... jsem říkal, že to někdo doplní a že to je hodně zhruba... tyhle info kdybys chtěl rozepsat zodpovědně tak férově by vydali za nějakou tu stránku a to tu nikoho stejně nezajímá. Vidím, že máme podobné zájmy - historie vozidel škoda... S tím Giugiarem nevím, je to dost pravděpodobné a věřím že když to uvádíš tak to bude tak. Ono nosit v hlavně každou takovou ptákovinu taky dost dobře nejde. Jinak knížka o Hrdličkovi je docela kvalitní čtení, máš něco podobného co bys doporučil? Většinou mívám tyhle věci doma, ale třeba o něčem nevím - utajené projekty, zapomenuté vozy, auta známá i neznámá, 130RS, od roku 65 po současnost a ještě pár mám. Třeba mi doporučíš o čem nevím... chtěl jsem tu s tou reklamou - škoda v reklamě, ale jak jsem tím listoval až tak moc jsem se nenadchl. Slušná je i ta o Kvasinách - výroba vozů. Možná bys mi mohl říct, jaká je ta o Vrchlabí - tu vůbec zatím nemám a chystám se na ten fascikl - dvojdílný od škodovky - ale chci jen ten druhý díl - 1945 - 2003? - nějak tak se to jmenuje... no prostě zkus doporučit - rád bych zas něco zajímavého přečetl...
A ať to nezasíráme tady, tak prosím sem...
skoda-virt.cz/cz/.../1251 17-risan

skoda-virt.cz/cz/.../1251 17-risan
15:33:53
02.01.2010
02.01.2010

P@wlos
13:41:08
02.01.2010
02.01.2010

Risan
-> su.tech: Jak píšeš, akorát bych doplnil, že to nebyl Pininfarina, ale Giugiaro, kdo je vyrazil. Šli prvně za ním, protože už pro Škodu dělal (sedmsetdvacítku). Za Pininfarinou byli taky, ale ten jim slušně vysvětlil, že má smlouvu s Peugeotem, že v Evropě nesmí dělat nic než svoje věci v Itálii a Peugeoty. Bertone byl třetí. Obráželi taliány prý proto, že i v tom vládním usnesení o Favoritu bylo, že vůz bude v italském stylu. Prý - zkusím to usnesení příležitostně pohledat. Další argument pro itala byl časový pres, jak píšeš - doma by to nikdo nestihl. Chtělo to zkušený sehraný tým, který nedělá podle zásad plánovaného hospodářství. Šéfkonstruktér Hrdlička doslova uvádí, že jinak než zadáním designu včetně prototypových výlisků externí firmě se to termínově nedalo stihnout. Podle něj by to nestihl ani Král ani nikdo jiný u nás. Vpodstatě u nás šlo o designéry - sólisty, ale že by měl někdo tým, který by to dotáhl v rozumné době bez další pomoci od skic až do prototypu, to tady nebylo. Ani Král neměl takové zázemí, ani sama Škoda ho neměla. Designérské oddělení se tam zakládalo za pochodu až za Hrdličky a první věc, co dělalo, byla až úprava Favorita na Pick-up.
Taky předpokládám všichni víme, že Bertone byl dost omezován ve svém rozletu dodavateli komponent, kteří museli být tuzemští. Jistě všichni znáte třeba historku s předními světlomety, které chtěl Bertone úplně jinak (v podstatě celou masku chtěl jinak), ale PAL neuměl vyrobit menší, tak musel Bertone namalovat ten klínovitě seříznutý čumák, jak ho známe.
Taky předpokládám všichni víme, že Bertone byl dost omezován ve svém rozletu dodavateli komponent, kteří museli být tuzemští. Jistě všichni znáte třeba historku s předními světlomety, které chtěl Bertone úplně jinak (v podstatě celou masku chtěl jinak), ale PAL neuměl vyrobit menší, tak musel Bertone namalovat ten klínovitě seříznutý čumák, jak ho známe.
00:15:53
02.01.2010
02.01.2010

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Zdar,
- ohledně toho designu Fa... Tím, že byl schválen neskutečný termín výroby nového vozu si museli soudruzi vypomoci v mnoha ohledech. Jedním z nich bylo, že nebudou doma nic kreslit, ale že koupí hotový design od nějakého slušného návrháře... Důvody byly prosté - tak jak píšeš chtěli renomé a dobrý základ pro koncepčně zcela nový vůz... původně došli za Pininfarinou, který s nima vyrazil dveře protože očekával podpis smlouvy s jednou ze dvou velkých západních automobilek a nechtěl aby mu zrovna Škodovka dělala před nima ostudu... Tak se naši otočili na patě a nakráčeli k Bertonemu, kterému vysvětlili o co jde, ale že s ním nemůžou ještě podepsat smlouvy protože mají neskutečné termíny a že prostě pokud se dohodnou tak je to na chlapské dohodě a musí se na tom začít pracovat hned... Bertone si je vyslech a vzal to. Po tom co se dohodli s Bertonem došel milý Pininfarin že by to možná šlo (podpisy smlouvy nevyšly), ale to už měl zakázku v kapse Bertone. Ten samozřejmě jako schopný návrhář měl nachystáno v šuplíku rozkreslených několik konceptů z nichž nechal Škodovku vybrat... jedním z těchto návrhů byl i návrh na dneska známý Citroen ZX... takže kdyby naši volili jinak, fáčko mohlo vypadat jako citroen ZX a ZX-ko mohlo vypadat jako fáčko... nicméně se na tomto začalo pracovat a Fáčko je dneska Fáčkem... To jen tak zhruba, určitě se najde někdo kdo to doplní, ale kdybych to měl psát celé tak by to bylo nadlouho... takže je to ve zkratce...
Jinak tady máš jeden rozčmáraný návrh na vzhled od Bertoneho, v jehož rysech jistě najdeš i kus designu ZX-ka...
- ohledně toho designu Fa... Tím, že byl schválen neskutečný termín výroby nového vozu si museli soudruzi vypomoci v mnoha ohledech. Jedním z nich bylo, že nebudou doma nic kreslit, ale že koupí hotový design od nějakého slušného návrháře... Důvody byly prosté - tak jak píšeš chtěli renomé a dobrý základ pro koncepčně zcela nový vůz... původně došli za Pininfarinou, který s nima vyrazil dveře protože očekával podpis smlouvy s jednou ze dvou velkých západních automobilek a nechtěl aby mu zrovna Škodovka dělala před nima ostudu... Tak se naši otočili na patě a nakráčeli k Bertonemu, kterému vysvětlili o co jde, ale že s ním nemůžou ještě podepsat smlouvy protože mají neskutečné termíny a že prostě pokud se dohodnou tak je to na chlapské dohodě a musí se na tom začít pracovat hned... Bertone si je vyslech a vzal to. Po tom co se dohodli s Bertonem došel milý Pininfarin že by to možná šlo (podpisy smlouvy nevyšly), ale to už měl zakázku v kapse Bertone. Ten samozřejmě jako schopný návrhář měl nachystáno v šuplíku rozkreslených několik konceptů z nichž nechal Škodovku vybrat... jedním z těchto návrhů byl i návrh na dneska známý Citroen ZX... takže kdyby naši volili jinak, fáčko mohlo vypadat jako citroen ZX a ZX-ko mohlo vypadat jako fáčko... nicméně se na tomto začalo pracovat a Fáčko je dneska Fáčkem... To jen tak zhruba, určitě se najde někdo kdo to doplní, ale kdybych to měl psát celé tak by to bylo nadlouho... takže je to ve zkratce...


22:01:50
01.01.2010
01.01.2010

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Risan: ono nejde jen o design,ale o konstrukcni provedeni vozu a Nuccio Bertone tohle mel vicemene zmakle od koncepcne stejnych vozu.Ta cena byla veci dohody,ale ono taky platilo,ze lepsi zakazka od AZNP s mirnym ziskem,nez zadna a proposteni personalu,coz bylo v hubenych letech bezne.Ja bych rekl,ze to chteli mit rychle "na stole" a chteli mit renome uznavaneho designera.Nechce se me verit,ze by neco zajimaveho nedal dohromady treba napriklad V.Kral.
Jinak z toho balicku navrhu od Bertoneho me mrzi,ze nesel do vyroby favorit coupe a misto tohoto vozu se v 90 letech v kvasinach potupne montovali pick-upy.To tam mohli klidne montovat dal rapidy 136,ktere predcasne ukoncili i kdyz to bylo auto,ktere se vyborne prodavalo jak v EHS tak v RVHP a prave ve forme 136 uzralo jako vino..
Jinak z toho balicku navrhu od Bertoneho me mrzi,ze nesel do vyroby favorit coupe a misto tohoto vozu se v 90 letech v kvasinach potupne montovali pick-upy.To tam mohli klidne montovat dal rapidy 136,ktere predcasne ukoncili i kdyz to bylo auto,ktere se vyborne prodavalo jak v EHS tak v RVHP a prave ve forme 136 uzralo jako vino..
19:46:46
01.01.2010
01.01.2010

Risan
-> Kloggie: Nenapsal. Nemyslím, že bych měl co napsat na knihu. Jen tady tak polemizuju s klukama. A pokud jde o design, jsem jenom laik, který se zajímá a snaží se být otevřený různým pohledům a pokud možno nemít ten svůj vlasntní hned hotový. Hlavně ale těch aut, co tady v tý naší zemičce vzniklo, je tak málo, že by byla škoda některý jen tak odmítnout. A naopak, nekritický obdiv k něčemu většinou omezuje a některé věci nedovolí vidět.
18:12:31
01.01.2010
01.01.2010

Kloggie
-> Risan: Náhodou jsi nenapsal nějakou knížku o designu v čssr a Václavu Královi, co? Kdyby ne, tak by to byla skoro škoda, takhle nezaujatej pohled na tehdejší dobu má málokdo...
15:48:02
31.12.2009
31.12.2009

Jarda - zrušená registrace
-> Risan: znam spoustu lidi, pro ktere je spatny design kazdeho auta, ktere je starsi nez 2 roky
takovou jsme meli i sekretarku a takovy pohled na to ma v okoli asi 2/3 lidi


11:46:49
31.12.2009
31.12.2009

P@wlos
-> Risan: aha, jeste jednou prosim cesky pro vidlaky z vesnice 

11:28:35
31.12.2009
31.12.2009

Risan
-> Kaprof: Hrdlička uvádí 28 mil. Kčs za návrh sedanu, hatchbacku, kupé, maketu a 19 sad plechů na první prototypy. Za tyhle prachy mohl jeden český konstruktér tehdy pracovat asi 800 let. Bylo to možná na tehdejší světové poměry "v akci", ale pochybuju, že Bertone dělal nějak výrazně pod cenu jen z lásky k socialistickému zřízení. Byl to myslím normální obchod, výhodný pro obě strany. Sokromé italské firmě nejspíš bylo fuk, že komunisti nemaj prachy. Jestli udělala nabídku za nižší cenu, než obvykle, určitě něco sledovala, nejaký jiný, nepeněžní profit. A co to asi může u designérské firmy být? No že si vylepší jméno. To znamená, že neudělá šmejd, jak tvrdíš pořád Ty, ale naopak udělá něco, co bude oceňováno. Moc dobře věděli, že auto bude určeno i pro západní trhy, že AZNP exportuje za devizy a drží tím výrazně nad vodou mezinárodní obchod socialistického československa. A že Favorit má tento pro hospodářství ČSSR životně důležitý kšeft ještě více akcelerovat. A nevím, že by si někdy někdo kromě českých vševědů 21. století na design Favorita nějak výrazně stěžoval.
Abychom si rozuměli - já vidím dobrý design jak ve škodovkách řady 742 (a jsem rád, že mám doma alespoň půlku této sochy na kolech), tak i ve favoritech (i když mám na každém nějaké Královy stopy). Každá z těch kreací ale nese ducha jiného desetiletí. S tím je třeba se smířit. A neměřit to jen optikou nepoučeného subjektivního hodnocení (zkresleného ještě kdovíjakými emocemi).
Vždyť já nepopírám, že design řady 742 je velmi podařený. Vychází z Giugiariových sedmsetdvacítek a podařilo se tam zachovat čistotu a lehkost linií, i když pro český design je často typická jistá hmotová težkopádnost (trochu nám vyhřezla u emka). Hrany jsou jasné, čisté, jen ještě rozevláté hravými šedesátými léty. Brusel pronikl do českých automoblových karoserií a zaplašil definitivně bachratost předchozích padesátých let. Zatímco favority mají hrany už přímé v duchu konce asketických let sedmdesátých. To je všecko.
Abychom si rozuměli - já vidím dobrý design jak ve škodovkách řady 742 (a jsem rád, že mám doma alespoň půlku této sochy na kolech), tak i ve favoritech (i když mám na každém nějaké Královy stopy). Každá z těch kreací ale nese ducha jiného desetiletí. S tím je třeba se smířit. A neměřit to jen optikou nepoučeného subjektivního hodnocení (zkresleného ještě kdovíjakými emocemi).
Vždyť já nepopírám, že design řady 742 je velmi podařený. Vychází z Giugiariových sedmsetdvacítek a podařilo se tam zachovat čistotu a lehkost linií, i když pro český design je často typická jistá hmotová težkopádnost (trochu nám vyhřezla u emka). Hrany jsou jasné, čisté, jen ještě rozevláté hravými šedesátými léty. Brusel pronikl do českých automoblových karoserií a zaplašil definitivně bachratost předchozích padesátých let. Zatímco favority mají hrany už přímé v duchu konce asketických let sedmdesátých. To je všecko.
22:08:42
30.12.2009
30.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: tak to se omlouvam za dezinformaci žil jsem v omylu že jo



22:05:41
30.12.2009
30.12.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Kaprof: jeste jsem prosel knizku,Bertone ji neudelal.Je to vytvor AVTOVAZU a nektere konstrukcni prvky delaly v spolupraci s Porsche....jeste ze mam kam sahnout:)
21:58:24
30.12.2009
30.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Tušim že jsem to četl před nejakym časem na nakem motoristickem portalu ale neručim

21:50:03
30.12.2009
30.12.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Kaprof: samaru delal bertone?mam seznam jeho aut a tam samara neni.kdes vzal toto info?
18:03:09
30.12.2009
30.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> RON: to Samara taky
ne nahodou si sou docela podobny...
-> Risan: však ja nerikam že nedostal za favorita prachy jenže v pomerech kterejch platily ostatni automobilky zapadnich zemi to stejně nebylo moc:-))

-> Risan: však ja nerikam že nedostal za favorita prachy jenže v pomerech kterejch platily ostatni automobilky zapadnich zemi to stejně nebylo moc:-))
17:56:43
30.12.2009
30.12.2009

Risan
-> Kaprof: No já si teda myslím, že za design Favorita dala Škodovka určitě desetkrát, ne-li stokrát víc jak za design 742. Už jenom proto, že Favorit byla zakázka za devizy, kdežto za 742 dávali designérovi akorát obyčejnou socialistickou výplatu. A to znamená, že bral možná i míň než běžnej horník.
14:06:27
30.12.2009
30.12.2009

RON
-> Kaprof: Fávo je od Bertoneho, takže itelský svůdný design
12:39:51
30.12.2009
30.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> Jarda: 742 navrhoval stejnej designer jako fačko a samaru? Já totiž o porizovací ceně nemluvil spiš kolik dostal pan designer za tyhle dva skvosty



08:33:54
30.12.2009
30.12.2009

Jarda - zrušená registrace
-> Kaprof: jj, takze u rady 742 jeste min co? sam sis nabehl



22:44:25
29.12.2009
29.12.2009

Kaprof-Pisařík
RON 29.12.09 20:40:06 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: podle mého je Favorit oproti Samaže
designovej skvost…
ale v pořadníku na ní jsme byli taky
Já myslim že jedno vetši tragedie než druhá aneb za málo penez málo muziky..
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: podle mého je Favorit oproti Samaže
designovej skvost…

Já myslim že jedno vetši tragedie než druhá aneb za málo penez málo muziky..
21:06:16
29.12.2009
29.12.2009

RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: neber to spatne, beru to jen od pohledu, Samaru znam jen od videni
20:47:52
29.12.2009
29.12.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> RON: jenze samara byla predstavena uz v 1984 a to ze byla horsi nez favorit(porovnavam seriove vozy) bych vazne pochyboval
20:42:24
29.12.2009
29.12.2009

dominique
Dufam ze sa majitel neurazi

20:40:40
29.12.2009
29.12.2009

dominique
Mam jedno male foto.Auto je na Bratislavskych SPZ
20:40:06
29.12.2009
29.12.2009

RON
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: podle mého je Favorit oproti Samaže designovej skvost...
ale v pořadníku na ní jsme byli taky

20:32:21
29.12.2009
29.12.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: tak to si pis ze bych o ni stal,jednak ze je to dilko V.Krale a jednak ze je to lada.Akorát bych ji dal cumak seriove samary(dle me hezci-agresivnejsi viz foto)
15:56:39
29.12.2009
29.12.2009

P@wlos
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
tak to cumim... ale roadster je hezciii 


07:06:06
29.12.2009
29.12.2009

Jarda - zrušená registrace
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: krasa... to je nesrovnatelne s tim euro sracem, co se delal v nemecku... ale minimalne jedna by urco skoncila u tebe

22:02:35
28.12.2009
28.12.2009

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jinak aby rec nestala,tak jen pripomenu,ze Vaclav Kral prepracoval i ladu samaru na kabrio.Taktez dosti zmenena karoserie.Mel to byt vpodstate konkurent mtx roa.
skoda ze k vyrobe nedoslo,i kdyz by to byla kusova vyroba jako roa. navic si dovolim tvrdit,ze tech par kusu,by skoncilo stejne v ve statech bylaleho USSR,tak jako vetsina LDD produkce je uz v CR.
skoda ze k vyrobe nedoslo,i kdyz by to byla kusova vyroba jako roa. navic si dovolim tvrdit,ze tech par kusu,by skoncilo stejne v ve statech bylaleho USSR,tak jako vetsina LDD produkce je uz v CR.
10:04:17
28.12.2009
28.12.2009

Jarda - zrušená registrace
-> P@wlos: jj, o tom take... ale ten 95. je cervenej, taky na konci databaze, urco posli, zajima me dvojce meho :)
08:47:13
28.12.2009
28.12.2009

P@wlos
-> Jarda: fotky toho 95.kusu mam... asi 3ks... v dobrem rozliseni, kdybys chtel..
08:44:08
28.12.2009
28.12.2009

P@wlos
-> Jarda: ze je uz tento: img5.rajce.idnes.cz/d0506
/.../roa_069.jpg ???
08:40:58
28.12.2009
28.12.2009

P@wlos
-> Jarda: psal jsi o tomto???
01:22:00
28.12.2009
28.12.2009

ondie
a vůně je to nelibá 
