Spotřeba zas a znova

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 16.10.2007 do 27.10.2007, založil/a Petrxall
řadit dle data
18:18:22
27.10.2007
Petrxall
-> King: není to série, ale mírně upravený
20:23:32
26.10.2007
King
-> Petrxall: Čili jsi měl reálných 153 se 136tkou - warum nicht - a tvůj otáčkoměr patří ke světlejm vyjímkám. A tvýmu motůrku přeju, aby ty vejlety za hranici max. otáček ve zdraví přestál4
01:30:57
25.10.2007
Petrxall
-> King: osobně nevidim problém, proč by shade 136 nemohla mít na tacháku 160, když má max rychlost 153... +/- i kdyby tam bylo 170 je to v normě... jel sem absolutně novym autem a při měření s gpskou tam nad 100km/h začínala bejt větší a větší odchylka v řádech několika km/h... u shade je to v řádech desítkách km/h.. jinak sem to měřil pomocí gpsky a zpětně přepočítal úřes otáčky a jak říkám, je tam odchylka max 100ot/min...
20:21:45
24.10.2007
King
-> Petrxall: Ale,ale - zkoušel si konkrétně svůj otáčkoměr porovnat s cejchovaným měřákem?4 Je to stejný orákulum jako rychloměr a např. díky tomu, že časová konstanta MKO otáčkoměru je daná RC členem, tak výchylka ručky je , kromě jinýho, i funkcí teploty :) Shade 105-136 co točej fpoho do 6trpm a v serii jezděj 160, jsou tady na webu ostře sledovaný 2
11:22:53
24.10.2007
Petrxall
-> King: nějaká odchylka tam bude, ale zas tak hrozně bych to neviděl, +/- 50-100 ot.... u tacháku je to horší, ale to je tak u všech aut
23:16:44
23.10.2007
King
-> Petrxall: Předpokládám, že při tom otáčkovým trumfování je řeč o sériovým motoru. Pak bych ovšem doporučil nevěřit tolik tomu klikopáku vznosně pojmenovanýmu otáčkoměr4 V shade jsem snad nepotkal točkoměr, kterej by neukazoval "optimisticky" (stajně tak tacháč) - pak se nám tady proháněj favořiti s "čyptunynkem", co vpoho udělaj 200 :)
11:05:55
22.10.2007
Petrxall
-> Labros: to ne, napadá mě jediný použití pro protočení kol při rozjezdu
10:43:23
22.10.2007
Labros
-> Petrxall: je, a krom toho to už ani nemá smysl.
10:37:51
22.10.2007
Petrxall
-> Labros: 6 tisíc je v klidu, to vytočim i na čtyřku.... dvojka zkousne i těch 6,5-6,8.. to je můj osobní max... jednička ti dá i 7 ... a vůbec co sem kdy vytočil šáde, tak to bylo na zpátečku 7,5 otáček 1 ... ale je to prasárna to přiznávám
10:28:34
22.10.2007
Labros
Necelejch 6000 jsem nedávno vytočil se škodovkou na sprintu na dvojku ;) ale to bylo poprvý za dobu co ten motor mám
09:48:32
22.10.2007
King
-> havlik: I pro motor s 15tkm na hrbu platěj stejný principy jako pro novej 4 Těžko čekat od rozvodů s časováním optimalizovaným na 3000 rpm, že se na přání majitele zadaptujou na dvojnásobek a budou se tvářit jako V-TEC4

Netvrdím, že sporadicky jsem feldu taky nevytočil do omezovače (typicky předjíždění zakomplexovanýho hajzla), ale "6000 běžně" je poukázkou na brzkou GO4
16:42:12
21.10.2007
havlik
-> bitmap: hm to je fakt motor má najeto asi 15tis tak to už bude uplně v prdeli to je fakt
16:41:11
21.10.2007
bitmap - zrušená registrace
Ale maximum vykonu v 5000 a to kdovi jestli, po tech km. Do omezovace to toci jen blbove, co to videli ve F&F a myslej si jak to neni husty 3
16:21:54
21.10.2007
havlik
-> Karel.: a jako co MPI má omezovač na 62504
09:44:44
21.10.2007
Karel.
-> Tom.t: asi chipl karbec3 Nebo tam háže starý dobrý český chipsy3 3
09:43:14
21.10.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: třeba jde o chčíp tjúnink 1 3
09:36:28
21.10.2007
Karel.
-> havlik: s feldou 6000otáček běžně?S tím choď na tuzing.cz né sem3
09:24:12
21.10.2007
King
-> havlik: Tak to se ani nedivím, když "6000 točí běžně"4
18:31:02
19.10.2007
havlik
-> MerHanz: njn mě ta felicie taky moc nejede
18:28:47
19.10.2007
MerHanz
-> havlik: to asi jo, ale já mám seriovou Lsku a tej se pak už moc nechce, ale kámoš o má ve škocne 135ku tak mi o moc neujel
17:11:32
19.10.2007
havlik
-> MerHanz: tak ti nevim ale když je motor ohřátej a jedu svižněji tak těch 6000 točim běžně.
17:09:37
19.10.2007
MerHanz
A proti kopci a při předjíždění se nechá vytočit i do 6000, ale to je maximální extrém
17:08:48
19.10.2007
MerHanz
já sem se snažil jezdit na spotřebu, ale to se škodoukou moc nende, Motor prostě potřebuje ty svý obrátky aby tak nějak jakoby jel.Takže od 2000 zhruba do 3500, někdy i do 4000. Ale jak se chceš povozit tak porát plnej a tak do 5000. Ale dlouho na 5000 je jistá smrt pro motor.
10:50:19
19.10.2007
Labros
-> Jarda: hlavně spodky válců. Ostatně neříkej mi, že tobě motor jede jak za tepla, hned jak se ti zahřeje chladicí kapalina, pak bych chtěl vědět čím mažeš.
10:49:05
19.10.2007
Labros
-> Jarda: ne tak je to i s termostatem - nemyslím chladicí kapalinu, ta se zahřeje třeba za 5 minut na 5km, ale motor celkově než se dokonale prohřeje tak to opravdu trvá půl hodiny.
22:39:39
18.10.2007
Jarda - zrušená registrace
-> Labros: pul hodky nez se prohreje motor?9 to mas bez termostatu?1
10:12:10
18.10.2007
Labros
-> Reeaper: tak ono to motoru taky neprospívá, ty vysoký otáčky, zvlášť pokud není opravdu prohřátej, což je nejdřív tak po půlhodině jízdy... Jeden maník zadřel dobrej motor ve škodovce jen tím, že jel po dálnici pořád na 5000 otáček ;)
07:50:00
18.10.2007
Reeaper
-> Syny: ty woe já max 4500 a to už se klepu, co mi odpadne 8 holt etě sem z toho pokakanej 183
21:44:00
17.10.2007
Syny
Srat na spotrebu... Jedu jak chce motor... Takze porad pod plnym 1 A min jak 2000ot nejdu - spis 2500-3000 udrzuju... Ale 4000-5000 se taky nebojim... Se musi vyhnat pavouci z motoru 1
21:07:29
17.10.2007
King
-> Petrxall: Ovšem ty závislosti MĚRNÝ spotřeby na otáčkách, co jsou v literatuře jsou pro praktickej život takřka k ho*nu :) Nejnižší spotřebu má shade někde kolem 50tky na nejvyšší stupeň v otáčkách, který má srdce udržovat jenom hrstka kolenovrtů :) Ekorallye se tomu říká :)

12:26:31
16.10.2007
Petrxall
díky, už sem to našel 6
11:59:38
16.10.2007
Reeaper
11:55:38
16.10.2007
Reeaper
-> Petrxall:

www.prirucky.faann.net/12 0/ajp120.pdf - strana 63

www.prirucky.faann.net/12 0/uoa.pdf - najdi si svý auto a u toho to je v závěru knihy.

11:41:14
16.10.2007
Petrxall
prominte, ale nemůžu to v těch článcích najít... tady by měla bejt přímo naskenovaná knížka od andrta??
10:00:57
16.10.2007
Reeaper
-> aDAm: taky to zkouším takhle vykutit.. a přijde mi, že když to víc točím, tak to je fpoho, jede to lépe a víc ujedu (to je tehcnickej pojem jak cyp, já vím, ale ještě sem to nák nezměřil8). ale zase celkově mi to kompenzuje to, že jsem teď poslední dobou lítal s plynem na zemi 85
09:01:03
16.10.2007
aDAm
mno ja mam treba nejlepsi spotrebu kolem 3tis za min...a to mi staci
07:13:46
16.10.2007
Reeaper
-> Petrxall: ten graf je snad v každý knížce a taky se to tu probíralo tolikrát.. stačí hledat 4
05:58:30
16.10.2007
Dušan
-> Petrxall: koukni se do článků, máš tam knížku třeba od Andrta. V ní ten graf určitě je
05:56:11
16.10.2007
davidm29 - zrušená registrace
No nevim..dle mě je to blbost....je to jako kdybys tvrdil, že při nižší teplotách voda zamrzne pomaleji, ale až tak pří -25C....
01:31:12
16.10.2007
Petrxall
Nemáte někdo graf spotřeby ku otáčkám motoru 742.136?? Někdo by moh říct, udělej si přímku v jehiž středu bude průměr 2500ot/průměrná spotřeba, ale není pravda.. prej po dosažení nejvyššího kroutáku spotřeba zase klesá, až do asi 4500 ot... jak to je? Graf by ukázal vše podstatný..
Extreme Tyres