
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
www.volny.cz/skoda-vyfuky
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 03.10.2007 do 17.10.2007, založil/a MajkiTuner
09:35:01
17.10.2007
17.10.2007

Jozka
Sorry, nedalo mi to - výfuk, to bylo přece na vojně kódové označení pro lampasáka s knírem (=VYje*aný FUzatý Ko*ot).

02:08:04
06.10.2007
06.10.2007

LiMaK - 742 forever
dej pokoj, sveho casu jsem jezdil se sluzebnim tranzitem a upadlym vyfuckem hned u toho prvniho tlumice, jak je tam takova silena zatacka u motoru.+-1500 kilometru a myslel sem ze zesilim, hlavne v noci, radio na plny kule a porad kraval jak v T-38. nakonec sem se nasral a po trech tydnech vymluv sefa ze na novy nema sem si ho vzal do garage a zavaril. dupacka jak prase, sef mi myslim tehda jen podekoval mezi 4 ocima a tim to zvadlo. Pak zase prisly na radu desticky a kotouce. Na me slova, ze to ma kotouce jak papir a dokonce kousek uz ho chybi (ustiply zoubek tak 3cm2).....reagoval slovy ze to jeste vydrzi, ze na lagune ma taky popraskane kotouce.... no a pak jsem se jednoho dne na vsechny soukromniky vysral :-)....takze tranzit forever :-)
no ale ja to s tim vyfuckem myslel ciste teoreticky. zalezi na tom na jakem je aute a jake jsou pozadavky na provoz. Mi vsicni rikaji ze by na me vozidlo pasoval nejaky chromovany duplex, ale ja mam radsi svou skudku ala diesel, pekne schovana koncovka pod autem, 2 tlumice z fildy a je tiiiiichucko. Kdyz uz je tam filda motor, tak aji origo filda 2xtlumic :-) Ve svych mladych letech jsem mel origo pricnak, ale po par zabavach, ve stulu tazeni žigula na laně ve 2 rano pres vesnici dokopce na vytocenou 2ku..., vylet do přes republiku....me to taky přešlo.
no ale ja to s tim vyfuckem myslel ciste teoreticky. zalezi na tom na jakem je aute a jake jsou pozadavky na provoz. Mi vsicni rikaji ze by na me vozidlo pasoval nejaky chromovany duplex, ale ja mam radsi svou skudku ala diesel, pekne schovana koncovka pod autem, 2 tlumice z fildy a je tiiiiichucko. Kdyz uz je tam filda motor, tak aji origo filda 2xtlumic :-) Ve svych mladych letech jsem mel origo pricnak, ale po par zabavach, ve stulu tazeni žigula na laně ve 2 rano pres vesnici dokopce na vytocenou 2ku..., vylet do přes republiku....me to taky přešlo.
18:39:19
04.10.2007
04.10.2007

Honza "Bobr"
-> Risan: Proč zbytečnej? Za trest bych dal jet všem těm vejfuckářum jet z Brna do Prahy ve Transitu s upadlým výfukem před středovým tlumičem . . .

14:46:24
04.10.2007
04.10.2007

Risan
Tomik... 04.10.07 12:54:12 napsal: -> Risan: Dobrej referát
Ale zbytečnej, já vím, já vím.
Ale zbytečnej, já vím, já vím.

14:20:21
04.10.2007
04.10.2007

party_boy - zrušená registrace
Syny 03.10.07 22:00:03 napsal: -> party_boy: ma to atest?
K čemu?
K čemu?

12:54:12
04.10.2007
04.10.2007

Tomik...
-> Risan: Dobrej referát
12:44:04
04.10.2007
04.10.2007

Risan
LiMaK 04.10.07 09:51:39 napsal: zalezi jak to pojmenujes, taky se tomu rika VÝFUK od slova vyfoukavat plyny z motoru ven.
a pokud mas motor staveny trosicku jinak nez original....je pro tebe urcite dulezite mit dobry ODVOD SPALIN- VYFUK z motoru. Urcite nechces mit na aute BRZDIČ vyfukovych plynu :-)
Já myslel, že výfuk tomu říkají jen maminy, který tomu nerozumí, ve skutečnosti ale že slovo "výfuk" označuje děj. Ale když připustíme, že tlumič výfuku = výfuk, pak tedy můj názor je, že odpor toho jednoduchého sériového tlumiče výfuku není tak velký, aby se to projevilo nějak znatelně na výkonu motoru (který ostatně už jen svým zdvihovým objemem nějaké velké nároky nemá). A to ještě pomineme fakt, že normální zdravý člověk téměř nejezdí v režimu "plný plyn, maximální otáčky", kdy asi bude objem spalin odcházející výfukovým traktem za jednotku času natolik významný, abychom mohli hovořit o nárůstu výkonu v řádu jednotek kW (což se stejně prakticky nepozná).
Podle mne je vliv odporu výfukového traktu u čtyřtaktního motoru s objemem kolem litru jen urban legend, která vznikla v době, kdy každý začínal s fechtlem (a u dvoutaktního motoru hraje z principu odpor výfukového traktu slušnou roli).
Dobré tlumení hluku výfuku vždy jistě stojí nějakou energii, píst, který tlačí spaliny proti odporu výfukového traktu jistě ubírá nějakou energii, která by se mohla přenést na kola, ale kdybychom to spočítali, možná by to bylo i míň než třeba ztráty v převodovce. A mně osobně ta troška, kterou na dynamice motoru nepoznám, stojí za to, abych měl auto tiché, protože hluk mne obtěžuje. A nejen mne, ale i všechny okolo.
a pokud mas motor staveny trosicku jinak nez original....je pro tebe urcite dulezite mit dobry ODVOD SPALIN- VYFUK z motoru. Urcite nechces mit na aute BRZDIČ vyfukovych plynu :-)
Já myslel, že výfuk tomu říkají jen maminy, který tomu nerozumí, ve skutečnosti ale že slovo "výfuk" označuje děj. Ale když připustíme, že tlumič výfuku = výfuk, pak tedy můj názor je, že odpor toho jednoduchého sériového tlumiče výfuku není tak velký, aby se to projevilo nějak znatelně na výkonu motoru (který ostatně už jen svým zdvihovým objemem nějaké velké nároky nemá). A to ještě pomineme fakt, že normální zdravý člověk téměř nejezdí v režimu "plný plyn, maximální otáčky", kdy asi bude objem spalin odcházející výfukovým traktem za jednotku času natolik významný, abychom mohli hovořit o nárůstu výkonu v řádu jednotek kW (což se stejně prakticky nepozná).
Podle mne je vliv odporu výfukového traktu u čtyřtaktního motoru s objemem kolem litru jen urban legend, která vznikla v době, kdy každý začínal s fechtlem (a u dvoutaktního motoru hraje z principu odpor výfukového traktu slušnou roli).
Dobré tlumení hluku výfuku vždy jistě stojí nějakou energii, píst, který tlačí spaliny proti odporu výfukového traktu jistě ubírá nějakou energii, která by se mohla přenést na kola, ale kdybychom to spočítali, možná by to bylo i míň než třeba ztráty v převodovce. A mně osobně ta troška, kterou na dynamice motoru nepoznám, stojí za to, abych měl auto tiché, protože hluk mne obtěžuje. A nejen mne, ale i všechny okolo.
10:53:04
04.10.2007
04.10.2007

Syny
-> Gryzly: to jo... ale jde o to ze kdyby policajti neco rikali tka na tom je vyrazenej atest... Je to cista teorie
Asi by to neproslo no...

09:51:39
04.10.2007
04.10.2007

LiMaK - 742 forever
zalezi jak to pojmenujes, taky se tomu rika VÝFUK od slova vyfoukavat plyny z motoru ven.
a pokud mas motor staveny trosicku jinak nez original....je pro tebe urcite dulezite mit dobry ODVOD SPALIN- VYFUK z motoru. Urcite nechces mit na aute BRZDIČ vyfukovych plynu :-)
a pokud mas motor staveny trosicku jinak nez original....je pro tebe urcite dulezite mit dobry ODVOD SPALIN- VYFUK z motoru. Urcite nechces mit na aute BRZDIČ vyfukovych plynu :-)
09:33:30
04.10.2007
04.10.2007

Risan
Kluci, zeptám se možná blbě, ale co je na tom tlumiči výfuku lepší, že je třikrát dražší než originál? Je třikrát tišší než originál? Uvažuju logicky, že když se něčemu říká tlumič, je hlavním parametrem útlum hluku, čím větší útlum, tím lepší?
07:13:38
04.10.2007
04.10.2007

Gryzly
-> Syny: skoda-výfuky taky nemají atest. a když si koupíš kola na oktávku s atestem a přiděláš je na škodovku myslíš že bude atest platit? Kola sice mají atest, ale pro použití na jiném autě. to samý čelní sklo, to samý kliky, stejně i výfuky.
22:18:23
03.10.2007
03.10.2007

Syny
-> Nwkt:
tak si sel lestit pipika




22:13:51
03.10.2007
03.10.2007

Nwkt
-> Syny: A víš proč jsem tě neodpověděl, páč si mi poslal zase fotku na nějakou kundu

22:12:50
03.10.2007
03.10.2007

Syny
-> havlik: japato?
22:12:32
03.10.2007
03.10.2007

havlik
-> Syny: imho nie
22:12:05
03.10.2007
03.10.2007

Syny
-> havlik: Mno ale kdyz vemes vejfuk co ma atest a je na jiny auto a das na to svody ze 120 tak mas atest hnedka... Ne?
-> Nwkt: Ted si chytrej, lae neodpovedels mi ta tohle co sem vyse uved.
-> Nwkt: Ted si chytrej, lae neodpovedels mi ta tohle co sem vyse uved.
22:07:54
03.10.2007
03.10.2007

Nwkt
-> havlik: Sem mu to řikal
22:04:37
03.10.2007
03.10.2007

havlik
-> Syny 03.10.07 22:00:03: no asi takovej atest jako příčák a svody 4do1



22:00:03
03.10.2007
03.10.2007

Syny
-> party_boy: ma to atest?
21:59:26
03.10.2007
03.10.2007

Syny
-> party_boy: takovej nenapadnej

21:47:40
03.10.2007
03.10.2007

party_boy - zrušená registrace
Tenhle je stejně lepší

21:25:29
03.10.2007
03.10.2007

Syny
21:00:51
03.10.2007
03.10.2007

MajkiTuner
nevíte jakou mají ted aktuální stránku? nebo proč jim to nejde? potřeboval bych od nich výfuk.