skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 135 Li
-> lokaj: Je to tak. Stálo to tam jak píšeš. 

Favorit 135 Li existuje. Já sám jsem ho kdysi viděl. Byl dovezený, koupila si ho stará paní, měl béžovou či kapucino barvu, starý typ (se znakem na boku) a vzadu hliníkové štítky. je to auto,které má stejně upravený motor jako Škoda 135 GLi/Rapid 135 RiC. To značí Bendix Renix apod. jejich ovšem velmi málo (kór dnes) poněvadž (domnívám se)se škodovka stáhla z trhů, kam toto auto směřovalo (kanada a spol.) Pokud chcete někdo vidět Favorita 135 Li zajeďte do Mladé Boleslavi a nechte si ukázat toho zeleného Favorita "136 L", který ještě před změnou parkování exponátů stál nedaleko vchodu. Já když si prohlíželi mou škodovku, tak se tím mimoděk mezi řečí zmínili a já si nechal ukázat kapotu a jen jsem zíral a divil se proč to vystavují jako 136 L,když jako Li by to mělo větší váhu. Ale tenkrát to bylo rozhodnutí marketingu. Možná bych někde vyhrabal i fotku. Vedle něho stál ten vínový forman 1.6 Takže existuje,akorát se s tím od nich nikdo nepochlubil. po změně muzea zmizel z výstavy pryč.
-> Tomaso435: mám toho plnou krabici od bot tak snad jo, podívám se...
-> rsvancara: zhřejmňě :)))
na živo jsem to viděl jen jednou. v šumperku u obchodáku někdy v roce 2008 nebo 2009. šedej. shnilej na kaši. Škoda že sem týpka nepoprosil aby mi otevřel kapotu :D I když by mi to bylo k hovnu pač dva dny na to mi odešla paměťovka.
na živo jsem to viděl jen jednou. v šumperku u obchodáku někdy v roce 2008 nebo 2009. šedej. shnilej na kaši. Škoda že sem týpka nepoprosil aby mi otevřel kapotu :D I když by mi to bylo k hovnu pač dva dny na to mi odešla paměťovka.
Li... to jsou ty malinký série s Bendixem ne? :-)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:



-> Pavel P..: cece myslim ze mi to kdysi posilal,ale jestli excellenta nazivas prasivkou tak jsi uz fakt mimo
Jojo, o excellentech ani moc lidí neví a jsou fakt hezký:-)
don Qardius: Zklamu tě, takhle to vypadá jenom na tom letáku, to dělá jen fotka, výplně dveří jsou obyčejné černé a ta potahová látka co je na sedačkách se dostala jen do toho katalogu, jinak má green line klasické sedačky...
don Qardius: Zklamu tě, takhle to vypadá jenom na tom letáku, to dělá jen fotka, výplně dveří jsou obyčejné černé a ta potahová látka co je na sedačkách se dostala jen do toho katalogu, jinak má green line klasické sedačky...
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: podobnou prašivku jsem ti fotil kdysi v bazáru..... a fotky ti posílal přes hejla estejla.. ten se ti nelíbil?

foto excellenta o ktereho jsem se zajimal asi pred rokem,kdy proletel inzerci
-> Havoc: jinak excellenta jsem chtel vic nez sporta,ale kdyz se nejaky cca 1x za pul roku objevil,tak to byla takova vrazda,ze jsem couvl.jinak excellent je takovy nedoceneny auto.jednou jsem videl karasavce,zelaena barva,jakou jinde nevidis,zeleny skla,ten interier a k tomu ty cerno-lestenne kola,to auto na tom parkovisti u obchodaku uplne zarilo.skoda ze jsem nemel fotak
-> Havoc: vidim to taky tak,excellent,sportline,k
omfort a stare LS se me libi daleko vic nez nove 93+
Data k modelu 90–91, novější ekonotroniky mají jak jsem psal 42 kW, tady 40 KW, se vstřikováním také 40KW, ale jiný Mk. Ješte verze „135 Li“ a „135 LSi“ má u Favovorita stálý převod 4,167 (nomální je 3,895).
No tak dneska jsem viděl model X-line..Byl bílý a jedinou odlišnost co jsem postřehl od seriovky byly zrcátka jako má felda..No popravdě,nějak mi k té hranaté káře neseděly..:-l
Nejhezčí interiér má jednoznačně Excellent, starý hnědý laděný do zelena, mě se ta kombinace i s kombinaví laku Excellenta líbí nejvíce, interiér Solitaira mi přijde obyčejný a nudný, nelíbí se mi. Jediné co je tam hezké je "kožený paket" a zajímavě (jen nevím jestli krásně) vypadá černý strop místo bílého, ale zase to je trochu jak v pohřebáku. U starých hnědých interiérů se mi líbilo že měli i tapece jinou barvu, viz Excellent do zelena nebo Sport Line kostičkovaný do červena, všechny "line" modely o 1993 už mají interiér podle mě o ničem a téměř se o sériovek neliší... Až u feldy zase dělali i barevné tapece atd.., tam už se ten interiér od sériovek konečně něčím liší :-)
A Green Line má normální obyčejný interiér, alespoň u nás na sídlišti stojí dva a oba mají interiér klasický, dej sem fotku toho prospektu jestli tam má Green interiér jiný, to mě docela zajímá, každopádně jsem se s jinak berevným černým interiérem v životě nesetkal.
A Green Line má normální obyčejný interiér, alespoň u nás na sídlišti stojí dva a oba mají interiér klasický, dej sem fotku toho prospektu jestli tam má Green interiér jiný, to mě docela zajímá, každopádně jsem se s jinak berevným černým interiérem v životě nesetkal.
A nejhežčí ineriér má podle mě Solitare a následuje Green line (nemá černý interiér, ale světle/tmavo šedý včetně výplní), který není okoukaný.
Bike liny jsou červený, bylo k nim , kolo, červená samolepka s označením Bike line na boku, štřešní nosič. Pro další odlišnosti bych musek kouknout do prospektu.

-> Tomaso435_Žák 3.Bé: JJ

-> kaprof von Bahnhof:): no a byly červený
mám prospekty všech:D ale nevim kde


-> Mr.Lumpy: achtak

-> kaprof von Bahnhof:): dva favoriti za cenu jednoho - jeden byl jízdní kolo značky favorit
-> felda1,6: ten interier by me zajimal 

-> don Qardius: Bike line sem snad nikdy nevidel:) nebylo by foto?
Mám starý katalog a tam jsou parametry modelů Favorit kolem roku 90-91 a nabízeli modely 135L (43kW), 135 LS, 136L (46kW), 136LS, Li, LSi (40kW - vstřikování i pro staré modely pro urč. trhy nebo zvl. přání), Le, LSe (42kW - Ekotronic), požární. Pro model 93 se již měnilo označení vynecháním 135. - LX, LXi, GLX, GLXi. (Od varianty 43 kW (do podzimu r.93 pro ČR) / 40 /50 kw). Ještě doplním akční modely jak vznikaly, novější byly často souběžné:
Comfort
Marathon
Prima
Excelent
Sport line
Silver line I.
Black line I.
Special line
Green line
Comfort line
Silver line II.
Black line II.
Bike line
X-line
Milion edition
Solitaire

Comfort
Marathon
Prima
Excelent
Sport line
Silver line I.
Black line I.
Special line
Green line
Comfort line
Silver line II.
Black line II.
Bike line
X-line
Milion edition
Solitaire

Takhle se označovaly anglické verze,samo po dovozu předělané na levostranné řízení..Viděl jsem i feldy dovezené z Anglie a ty třebas měly označení jen ''L''..
-> xxxmichal: ne,to je dovoz,myl to starej hliníkovej štítek s 136 LSI

felda1,6:
to si zas někdo upgradoval samolepkou a myslel jsi jak mu to nepojede
to si zas někdo upgradoval samolepkou a myslel jsi jak mu to nepojede
-> Gryzly: no a já mám před barákem favorita se zajimavě barevnejma sedačkama a stejnejma tapecema,sedáky jsou tvarovaný LS,tapecy rovný LS,hnědý...motor 136 s karbecem,a na zadním viku bylo 136 LSi...někdo mi to strhl,nemůžu vyfotit,rv 92-dovoz
tak asi takhle. karbeci se dělali v označení L a LS. L bys standart a LS byla lepší výbava. pak byl elektronický karbec a to byl LSe. u nás se to neprodávalo, ale hodně se jich dovezlo zpět z ciziny.
od roku 1993 se označení změnilo na LX a GLX, LX byla socka, GLX bylo něco víc. A pokud to bylo BMM tak to mělo na konci ještě i, takže LXi a GLXi, popřípadě se takto rozlišovali motory 40 a 50kW. toto značené pak přešlo i na felicie. takže třeba BMM 40kW v plné byla GLX. U Felicii Dieselu samozřejmě "i" nebylo.
od roku 1993 se označení změnilo na LX a GLX, LX byla socka, GLX bylo něco víc. A pokud to bylo BMM tak to mělo na konci ještě i, takže LXi a GLXi, popřípadě se takto rozlišovali motory 40 a 50kW. toto značené pak přešlo i na felicie. takže třeba BMM 40kW v plné byla GLX. U Felicii Dieselu samozřejmě "i" nebylo.
a nemuzu to byt paty vrata z jinyho kousku co dostal nejakej tuzink stitek?

chlapi máte pravdu favorit Li nexistuje a to "i" tím se značí feliciácky 50kw motory a možná jedny z posledních favoritů s těmyto motory
-> cabro: ten se oznacoval e
-> Tuzemák: chlapci není to náhodou ekotronoc???
-> Tuzemák: vyfoť ten štítek, taky se mi to zdá jako blbej vtip:-D..a koukni na uchycení náprav, leckdo by mohl vyprávět


byl sem se podívat jen na auto, doklady jsem k tomu zatím neviděl, majitel je takovej nemluvnej, je krásně zdravý jediná věc je zrezlej růžek na přední haupně, jinak podběhy, prahy, z. dveře, podlaha, všecko krásně zdravý, chce za něj 10tis. a má fungl novou technickou...myslim, že je to dobrej kup
-> Stal: i kdyby tak štílek Li nikdy nebyl
To bych neresil, ve fabrice lepili stitky jake byli zrovna po ruce.
Tuzemák:
Rok výroby, typ motoru to nevíš?
Rok výroby, typ motoru to nevíš?
-> Luděk: a nebo je to proste facko na jinejch papirech
no starý model s hnědým interiérem nikdy vstřikování neměl,jak říkám,chce se to podívat do velkého techničáku
-> Luděk: jo,ale kombinace střikačky a L vybavy snad nebyla,ne?takze je to bud LXi,ktery nekdo predelal na karbec a nebo to je obycejny L nebo Lx