Naše 105 L, kterou máme od 87' měla najeto 215 000, jednou byla vyvařená - prahy, př. blatníky, lemy...klasika + lak na bocích, jednou měněný těsnění pod hlavou, jinak motor bez oprav, 2x měněny ložiska v altíku a vodním čerpadle, v 70 000 novej rozdělovač a vce 150 000 zpátky zgenerálkovanej ten původní, ve 210 000km výměna ložisek v zadních poloosách + průběžné běžné výměny spotřebního materiálu, co dy bylo potřeba - žárovky, čepy, brzdy... Jezdila do přestavby na 136 bez jediného problému. Motor byl bez jediné opravy namontovanej do bráchový užofky a dnes má přes 250 000 a kdo neviděl, tak neuvěří, že ten motor nijak extrémně nazačudí a mezi výměnana oleje se dolejvá max 1litr

Taťka ho poctivě zajel a do 160 000 km s nim jezdil pěkně opatrně a až teprve já jsem ho začal více prohánět
Jinak v práci máme feldu, co má za sebou 450 000 krušných služebních jízd a vypadá to, že už toho před sebou mnoho nemá, je to první typ se starou maskou, shnilá skoro všude a motor jde jak nafťák, chytne tak na 3 válce a 4. se postupně chytá cestou