Nehody škodovek...

prohledat
14635 příspěvků (zobrazeno 9201 až 9250) od 20.08.2007 do 25.10.2025, založil/a Maxx
řadit dle data
08:54:34
14.10.2011
deathcat
-> Durnbach: Můj názor je, že ve 100km/h náraz nemusí jít na sedadlo řidiče a stejně nebudeš mít šanci, ale přesvědčovat tě o něm nehodlám. Jen jsem chtěl vyvrátit tvé tvrzení, že lepší je bourat bokem než čelně.
19:58:40
13.10.2011
Durnbach
-> Luky.: Hoovno, fakt jo? Borec a dáme si ještě rundu. 1

Přesně tak nějak to je.

-> deathcat:

Jeden známý takto neměl pásy a náraz ho vytlačil oknem pryč. V šoku došel až domů. Cca 2km od místa nehody.

Je jasný,že když napálíš do stromu bokem, tak jsem jasný ale stane se že náraz nejde pčímo na sedadlo řidiče. 4
19:50:29
13.10.2011
castrol
Zeke-ten šestý 12.10.11 18:26:22 napsal:
→ marek668112: to je hnusnej bus3
to teda je
15:01:05
13.10.2011
Luky
-> Durnbach: spíš poukazujeme na ony pohádky, že ve 100km/h byl NÁRAZ. Samozřejmě určitě procento (promile?) může takovou ránu přežít, ale ostatní krmiči měli 100km/h na tacho (tj. cca 90 km/h reálných), pak dostali smyk, začali brzdit, v 70km/h vjeli do pangejtu, tam se to zpomalilo na 50 a po průjezdu křovím narazili 30 km/h rychlostí do stromku o průměru 5cm, který přelomili a zastavili se deset metrů za ním...
A normálně vylezli a šli na pivo. A to trefili "pyčovole strom v kylu normálně"
Kapišto? 1
15:00:10
13.10.2011
deathcat
-> Durnbach: Durnbach 13.10.11 13:10:35 napsal:
→ Syny: → Luky.:
Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné


Tomu se mi nějak nechce věřit, lidské tělo není na náraz z boku vůbec stavěné a auto už vůbec ne, nejsou zde žádné deformační zóny co by pohltily nějakou energii.
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 15:01:00
14:38:43
13.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Durnbach 13.10.11 14:08:41: ten golf je ale pětka né šestka4
14:08:41
13.10.2011
Durnbach
-> Syny:

Ten poslední odstavec byl pro celé spektrum, nebyl mířený jen na tebe nebo na Lukyho.

Deformovatelný sloupek volantu je super věc. Když jsem viděl třeba u 100 tu lešenářskou trubku. No a prakticky tento deformovatelný sloupek řízení je až u felicie tuším že?

Ony ty nové auta pro běžné smrtelníky jsou určitě bezpečnější. Třeba taková Sierra a nový Mondeo. Ale zkuste vzít to nové Mondeo a napálit s tím ve 100kmh do stromu. Jednou byl na netu podobný test s lagunou a říkali jak je to dobrý a bezpoečný auto pár let na to vzal ADAC tuto lagunu a provedl test s parametry jako při ENCAPu jen rychlost byla místo 64kmh navýšena na 80kmh. No a výsledek...
ADAC: Crash test at 80 km/h


Nebo Golf VI. Keine Chance zu überleben.
Crash test 100km-h VW Golf 2008
13:49:17
13.10.2011
Syny
-> Durnbach: Ja si prave nikdy nemyslel ze novy auta jsou extra bezpecny... Ono auto muze relativne dobre prezit, ale tvoje organy se te pekne preskladaj... Ale starsi auta jsou povetsinou na tom jeste hur, cest vyjimkam... Precijen treba ten airgab ve spojeni s teleskopickou hrideli volantu neni spatna vec... Nerikam, ze to zarucuje preziti, ale muze to pomoci...
13:10:35
13.10.2011
Durnbach
-> Syny: -> Luky.:

Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné, nebo neměli pásy a náraz je katapultoval z auta ven a probudili se v poli.

Je to tak 13 let zpět tak si pamatuju, že synovi od hospodské vběhlo do cesty děcko tak to strhnul do lesa. Jeho škoda 100 napálila čelně do stromu a ten se zastavil někde u čelního skla. Nevím při jaké rychlosti to bylo 100kmh asi sotva :-D ale přežil to, jen měl tuším zlomené ruky.

Jinak aby ste si nemysleli, že dnešní auta jsou nějaké super bezpečné. Ty jsou vesměs projektovány aby dosáhli dobrého výsledku v E-NCAP a hotovo.
12:57:50
13.10.2011
Luky
-> havlik: to je jasný, to radši do stromu, to vypadalo míň bolestivě 1
12:46:36
13.10.2011
havlik
-> Star LC20: asi s tim radsi nebudu bourat do zdi
12:44:29
13.10.2011
Star LC20
-> havlik: tak to je vůbec peklo 9
12:43:01
13.10.2011
skodovak
-> Marto: hlavně že to dobře dopadlo.. 4
12:40:33
13.10.2011
Marto
Skoda jej :( , ale zda sa ze nikomu sa nic nestalo na stastie

tv.sme.sk/v/.../nehoda-na -frekventovanej-krizovatke -v-poprade.html
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 12:43:00
12:37:36
13.10.2011
havlik
tohle je este lepší:)
Crashtest 1978 Simca 1100 vor die glatte Betonwand
12:37:21
13.10.2011
skodovak
ty pyčo 9 hmm
12:34:32
13.10.2011
havlik
-> Syny: no ono v 70 mu ji ten volant otoci kolem dokola
12:32:43
13.10.2011
Syny
-> Luky.: Dost husty 9 Jak to tej figurine na konci utrhlo hlavu 9 Vypada to, ze v tej sierre by to byl smrtak i v tech 50ti... Ale i presto se tu najdou pohadkari, kteri ve 120tce narazili v 80ti do stromu a nic se jim nestalo :)
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 12:34:12
12:26:35
13.10.2011
Luky
Sice to není škodovka, ale tady je parádní porovnání nárazu do stromu 50/70/90 km/h.
A ať se ještě někdo opováží tvrdit, ve "trefil v kyludeseti pičovole strom" a nic se mu nestalo
Crash test 50 70 90
18:26:22
12.10.2011
Zeke-ten šestý
-> marek668112: to je hnusnej bus3
18:25:21
12.10.2011
marek668112
-> Michal N 283: ale škoda ho je,nemal ani pol roka a jazdit už asi nebude vraj je to cele skrižovane
18:15:54
12.10.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> marek668112: ja som to vedel,že to takto skončí s tými busmi107 107 107
18:03:47
12.10.2011
marek668112
sice nie škodovka ale...
Takto zaparkoval takmer novy autobus
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od marek668112 vložen 12.10.2011 18:03:47
17:55:20
12.10.2011
TT_daniel
-> Bohyn: jj je to žuk,mali sme 2 pozri skoda-virt.cz/cz/.../7224 1-u-nas-ns-vrakovisti
15:35:45
12.10.2011
Luky
-> P@nis: já nevim, nemam potřebu ho obhajovat, ale myslim že to zaháníš do extrémů. Se svítícím mazáním, potažmo zadřeným motorem, toho už moc ujet nejde, tam nemáš volbu. Oproti tomu, doporučuje se s prázdnou pneumatikou dojet na nejbližší sjezd a zbytečně se nevystavovat nebezpečí, že ta zničená pneu za to nestojí. Tohle mě přijde podobný - proč ho nutit zastavit hned, když za pár km na sjezdu to bude lepší?
A ta rychlost - tuším že jel 180km/h po prázdné dálnici, takže koho tím ohrozil? A i kdyby předjížděl nekoho, kdo jede 130km/h, pak je tam rozdíl 50 km/h. Zatímco když stojí u kraje a někdo jede 130 km/h kolem něj, pak je rozdíl 130 km/h.
Nebo tobě přijde bezpečný stát na dálnici? Proč je to teda za normálních okolností zakázaný? Pravda, zastavení Passatem není normální okolnost, ani to asi není v rozporu se zákonem, ale v rozporu se zdravým rozumem to je, a to mě nevymluvíš
15:26:01
12.10.2011
Bohyn
TT_daniel 30.09.11 17:33:53 napsal: neni to skodovka(hadam ma nezabijete)ale mam takeho isteho passata b4 tak som nejak nechapal,ale tak v 160km/h do stromu strechou…nechcel by somNeni náhodou na tom zvedáku vedle Žuk?9
09:56:34
12.10.2011
P@nis
-> Luky.: V odstavném pruhu se úplně běžně stojí, když máš poruchu, nebo snad tobě se rozsvítí mazání a pojedeš na nejbližší sjezd? A on se cítí ohrožen auty jedoucí menší rychlostí s větším časem na reakci a menší brzdnou dráhou a jak sám řekl, na dálnici bylo vidět daleko dopředu. Tak si to nějak protiřečí obhajobou své rychlosti vs. nebezpečí. On ve 180km/h se bezpečně vyhne jakékoliv překážce, kdežto někdo jedoucí do 130 vytváří nebezpečnou situaci pro odstavené vozidlo? Moc to smysl nedává :)
09:08:25
12.10.2011
Matsoft
-> Shackall: dnes prihlasis cokoli co ma nejake typove schvaleni a muze to byt klidne z prvni republiky.. Mestaci by opravdu pristup do databazi ridicu a vozidel mit nemeli...nicmene se zvedanim pravomoci........
totez se tyka atestu... nejaky to ma a je dohledatelny..... jediny rozpor bych videl v modrocervenych majacich, ale vzhledem k tomu, ze se o nich do budoucna uvazuje, tak to nejspis bude smeteno ze stolu. a co se tyka cervenych bliken.... (zrovna na chryslera snad jdou sehnat svetla s oranz nebo cirym), tak mi bylo vysvetleno, ze staci do cerveneho dat oranzovou zarovku a uz to neblika ciste cervene a zadny predpis neurcuje miru ci odstin oranzove kterym to ma blikat.....
08:40:13
12.10.2011
Luky
-> rsvancara: podobný rozdíl tam asi bude, nicméně ani jedno nesmí na silnici. Není to nakonec u Chrysleru obdobně? 3
05:25:01
12.10.2011
rsvancara
-> Shackall: nojo, ale pokud to v tomhle stavu vyjelo z fabriky, tak to nějakou homologaci pro provoz má. Přeci jen to není splácaný doma na dvorku (aneb já tam prostě cítím určitý rozdíl jako např. mezi továrně vyrobenou 130RS s papírama a doma udělanou jakoby 130RS s papírama z 110R).
21:55:11
11.10.2011
Shackall
-> Luky. 11.10.11 20:54:48: Přední rámy s českým atestem na Chrysler Interepid? To ten kapitalismus fakt přeceňuješ 3
20:54:48
11.10.2011
Luky
-> Shackall: ok, já nevim,proto se ptám. Do ostatních souvislotí co to auto má/nemá nevidím, jen jsem tím chtěl říct, že přední rámy s atestem existují. A tohle tvrzení - když podle kontextu ani autor článku to s jistotou neví - mě přišlo z kategorie JPP, proto mě to zaujalo
20:52:02
11.10.2011
Luky
-> P@nis: ale on to myslel tak, že by stál v odstavném pruhu a ostatní by kolem nich jeli 130 km/h, což je jiné, než když so po prázdné dálnici jede 180 km/h. Nebo ne? 67
18:13:52
11.10.2011
Jumbo
-> Shackall: Tam je toho víc. Červené zadní směrovky a červené stroboskopy ve světlech, přepážka mezi předníma a zadníma sedadlama, kde jsou zadní dveře bez klik, dokonce mají přímé napojení do databáze řidičů a vozidel z notebooku v autě, což snad ani nesmí, nebo jo? Jinak sami píšou, že většina věcí je originál z USA, pouze přidali nápis STOP a nějaká blikátka. Je to bordel, že takovýhle nekvalifikovaní pololidi mají takovouhle výbavu a hrají si na policii v USA...
16:51:33
11.10.2011
Shackall
Luky. 05.10.11 09:52:52 napsal: → Mr_Kubas: co vede autora článku k domněnce, že přední rám je tam v rozporu se zákonem?

Nejspíš to, že tam JE v rozporu se zákonem 4 Pokud si to rozeberem podrobněji:
1) Ten Intrepid je vyroben v USA v 90´jako policejní speciál. Neklame-li mne paměť, byl už v době dovozu starší osmi let, takže byl nepřihlásitelný i normálně (mohu se mýlit)
2) Rám, majáky a další vybavení nemá nic, co by jen vzdáleně připomínalo 8SD, nikdy se to sem oficiálně nedováželo a státní zkušebnu to ani nevidělo. Ty majáky jsou dokonce zakázané - červené a modré světlo.

4
11:26:19
05.10.2011
P@nis
-> Luky.: Tuším, že jsi zde dával ty odkaz na materiální aspekt pana Barana. Mohl bys teda vysvětlit jednu věc co mi nejde do hlavy. Obhajuje se tím, že nikoho neohrožoval, ale ve výpovědi uvedl(odkaz v článku), že nezastavil, proto že se cítil ohrožen dalšími účastniky. Auta jedoucí do 130 ho ohrožují, ale jeho rychlost 170 km/h žádné ohrožení nepředstavuje? (Pominu poukázáni na nehodu, která se v tu dobu ještě nestala 3).

Není nad to si nad sebou vyřknout ortel sám :- )
10:38:50
05.10.2011
Luky
-> venni: ok 3 Co třeba něco na téma Materiální aspekt přestupku? 3
10:35:18
05.10.2011
venni
-> Luky.: 112 zítra mužeš přidat další :)
10:29:50
05.10.2011
Luky
-> venni: právě že vim že to spousta lidí neví, proto na to poukazuju a snažím se dělat osvětu 40
10:26:18
05.10.2011
venni
-> all: Ví někdo jestli je z Horšovskýho Týna do Domažlic i značka zákaz předjíždění? :)Tam sebíraj řidičáky docela často.


-> Luky.: sorry,nějak jsem se nechal unest a bral jsem jako samozřejmost,že mluvíme i o značce 40
PS:beztak jsem si asi myslel,že můžou sebrat řidičák i za klasickou plnou čáru 7 tak jsem o něco chytřejší...
10:23:25
05.10.2011
Luky
"Zákaz předjíždění je standardně stanoven značkou B21a, která zakazuje řidiči předjíždět motorové vozidlo vlevo; motocykl bez postranního vozíku předjíždět však lze. To znamená, že lze předjíždět v daném místě kromě motorky i např. nemotorová vozidla (kola, zvířata apod.).

Tzv. plná čára a dvojitá plná čára však na rozdíl od shora uvedené svislé zákazové značky předjíždět nezakazuje, cituji:

„"Podélná čára souvislá" (č. V 1a), "Dvojitá podélná čára souvislá" (č. V 1b); jsou-li značkou č. V 1a nebo značkou č. V 1b odděleny jízdní pruhy s protisměrným provozem, musí řidič jet vpravo od této značky; značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; značky č. V 1a se na stezce pro chodce a cyklisty označené značkou č. C 10a rovněž užívá pro oddělení pruhu pro chodce a pruhu pro cyklisty; značku č. V 1b je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění.“

Tuto čáru řidič nesmí pouze přejíždět, sama o sobě proto nestanoví zákaz předjíždění. PŘEJETÍ PLNÉ ČÁRY TEDY NENÍ SAMO O SOBĚ PORUŠENÍM ZÁKAZU PŘEDJÍŽDĚNÍ! Pokud by se tedy řidič vešel při předjíždění do svého pruhu tak, že by plnou čáru nepřejel (např. někdo řidiče pouští a uhýbá do odstavného pruhu nebo na krajnici) a nebyla by tam značka Zákaz předjíždění, pak se nejedná o přestupek ze strany předjíždějícího řidiče."

zdroj: www.autoweb.cz/predjizden i-pravidla-a-sankce
10:16:32
05.10.2011
Luky
-> venni: ne. A to snad ani nejde, když předjíždění na plnej není "zpoplatněno" ztrátou ŘP, ne? 4
Mluvíme samozřejmě jen o čáře, nikoliv o čáře doplněné o značku s červeným a černým autíčkem
upraveno 1x, naposled 05.10.2011 10:17:18
10:14:12
05.10.2011
venni
-> Luky.: ty jsi ještě neviděl nikoho,kdo má sebraný papíry za předjíždění na plnej?
10:13:41
05.10.2011
Luky
-> U-Geen: a plná čára snad stanoví zákaz předjíždění?
(nehledej to - nestanoví 4 )
Přejetí "plné čáry" je naprosto stejný delikt, jako přejetí "krajnice" - prostě podélná čára souvislá. Postih tuším kolem 1500Kč, body se neřeší
10:09:31
05.10.2011
U-Geen
-> Luky.: předjíždění vozidla v případech, ve kterých je to
podle zvláštního právního předpisu zakázáno
zakaz cinnosti 6 měs.–1 rok
?
09:57:15
05.10.2011
Luky
Ještě jsem proběhl odkazované články a naprosto mě rozštíplo: "Bude to záležet i na rozsahu zranění, který určí lékaři. Už za předjíždění na plné čáře ale hrozí zákaz činnosti," nastínil Řehoř.

zpravy.idnes.cz/ridic-pre djizdel-na-plne-care-kamio n-smetl-auto-strazniku-z-b ohdance-1g3-/krimi.aspx?c= A110920_...


Odkdy je za předjíždění na plné čáře zákaz řízení? 9 3
09:52:52
05.10.2011
Luky
-> Mr_Kubas: mno, zovna tenhle článek mě přijde dost mimo, a to jen proto, že je možnost si kopnout do policie/městské policie.
- "Povinnost" řidiče zabránit čelnímu střetu - už jsem to tu myslim psal hned jak se tu video poprvé objevilo: je to samozřejmě ideální, ale ne vždy je to možné. Tady je asi příkop a než se trefit rohem, je takovýhle 100% čelní náraz určitě lepší. Příkop by to taky asi vyřešil, ale rozhodně bych to v tomhle případě strážníkovi nezazlíval, ačkoliv normálně zamrznutí "na blondýnu" dost kritizuju. Dost možná bych to udělal stejně. Kdyby auto proti letělo třeba 50+, tak by se o příkopu dalo uvažovat, ale takhle mě čelní náraz přišel lepší.
- co vede autora článku k domněnce, že přední rám je tam v rozporu se zákonem?
- uvedení kol do smyku - podle toho, že šustí o asfalt i v okamžiku kdy už stojí, už od prvního shlédnutí mě připadalo, že je to u Audi, ale těžko říct 100%
- opravdu s těma dveřma třísknul strážník??? Není to moc vidět, ale vzhledem k tomu, že ten se ani nehne (pro takovou ránu je potřeba pořádného švihu), a naopak řidič Audi nějaký trhavý pohyb udělá, spíš bych se přikláněl k názoru, že s dveřma třísknul on. Ale určitě nejde jistě tvrdit, že s dveřma třísknul strážník.

Tenhle článek se moc nepovedl. Ono hledání (neviditelných) detailů z videa už se řešilo třeba u případu "Lacina" - je ale zajímavé, že tam články na D-Fens argumentovaly tak nějak obráceně? 71
02:28:05
05.10.2011
Jumbo
-> Mr_Kubas: zajímavé čtení a videa rozhodně stojí za to, na každém je několik překročení pravomocí. Ale to je debata do jiného tématu...

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
Extreme Tyres