skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
13:43:20
28.01.2012
28.01.2012

Joey 120 LS
-> cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve výbavě.
12:09:12
27.01.2012
27.01.2012

darklord
-> cPetan: a impala vychadza z coho? 

12:04:11
27.01.2012
27.01.2012

cPetan
-> tunerlada: Není to Bel air? 

10:21:33
27.01.2012
27.01.2012

darklord
-> Bukaj: OR34 sa naozaj casom vlastnosti nezhorsovali. Vieme preco. Kazdopadne sa to s novymi pneu porovnavat naozaj neda, teraz sa nerobia pneumatiky na to aby na nich auto stalo cely rok v stodole. To ze za 5 rokov je guma v hajzlu je dane uplne inym zlozenim zmesi a technologiou. Na druhu stranu je to vykupene tym ze ked je guma nova, je niekde uplne inde ako ked bola nova OR34.
10:14:15
27.01.2012
27.01.2012

tunerlada
cPetan 26.01.12 23:34:26 napsal:
→ 1560: asi takle?
http://youtube.com/v/cJrX ViFfMGkhlavně že v Impale nebyl při tom testu motor
chce to víc koukat , potom se dobře kritizujou starý auta když se z nich vytáhne všechno možný a naperou to do to novodobý plastový mrdky
hlavní je zku**it jedno z nejhezčích aut co kdy chevy vyrobil..
→ 1560: asi takle?

http://youtube.com/v/cJrX ViFfMGkhlavně že v Impale nebyl při tom testu motor
chce to víc koukat , potom se dobře kritizujou starý auta když se z nich vytáhne všechno možný a naperou to do to novodobý plastový mrdky
hlavní je zku**it jedno z nejhezčích aut co kdy chevy vyrobil..10:02:35
27.01.2012
27.01.2012

Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.01.12 21:16:15:
To, že na autě vydržely 15 let celoročního provozu (nájezd cca 50 tis.km) bez výraznějšího zhoršení jízdních vlastností, narozdíl třeba od Brillantisek, co mám na Felicii - gumy mají 5 let, vzorek ještě ok (zadní 70%, přední 50%), ale guma je zpuchřelá a ztvrdlá - na suchu to ještě jde, ale jakmile zaprší, tak je to katastrofa. Samozřejmě srovnávám originál s originálem - Barum (Rudý říjen) Otrokovice OR 34 ČSSR a Barum ?Otrokovice? CZ. Rozdíl 20 let. A to ty novodobé gumy jezdí jen v létě, takže neznají sůl.
Problém je asi ten, že kdysi se věci dělaly na výdrž a kvalitně, když se ročně najelo na rodinném autě 10 tis. km, tak to bylo hodně.
Dnes ty Barumy taky třeba mají dobré parametry, když jsou nové, ale rychle degradují a za pět let jsou na vyhození. Asi výrobce uvažuje tak, že pokud je průměrný roční nájezd km třeba 25 tis. km, z toho třeba 10 v zimním období, tak za 4 roky na letňácích je to 60 tis km, a to už budou pravděpodobně sjeté...
To, že na autě vydržely 15 let celoročního provozu (nájezd cca 50 tis.km) bez výraznějšího zhoršení jízdních vlastností, narozdíl třeba od Brillantisek, co mám na Felicii - gumy mají 5 let, vzorek ještě ok (zadní 70%, přední 50%), ale guma je zpuchřelá a ztvrdlá - na suchu to ještě jde, ale jakmile zaprší, tak je to katastrofa. Samozřejmě srovnávám originál s originálem - Barum (Rudý říjen) Otrokovice OR 34 ČSSR a Barum ?Otrokovice? CZ. Rozdíl 20 let. A to ty novodobé gumy jezdí jen v létě, takže neznají sůl.
Problém je asi ten, že kdysi se věci dělaly na výdrž a kvalitně, když se ročně najelo na rodinném autě 10 tis. km, tak to bylo hodně.
Dnes ty Barumy taky třeba mají dobré parametry, když jsou nové, ale rychle degradují a za pět let jsou na vyhození. Asi výrobce uvažuje tak, že pokud je průměrný roční nájezd km třeba 25 tis. km, z toho třeba 10 v zimním období, tak za 4 roky na letňácích je to 60 tis km, a to už budou pravděpodobně sjeté...

23:35:28
26.01.2012
26.01.2012

1560 - zrušená registrace
-> cPetan:
Tak porovnávat starý a nový vozy je trochu blbost.
Tak porovnávat starý a nový vozy je trochu blbost.
23:34:26
26.01.2012
26.01.2012

cPetan
23:31:57
26.01.2012
26.01.2012

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to hej hej lepsie ako volantom na pluca
23:31:57
26.01.2012
26.01.2012

1560 - zrušená registrace
-> Durnbach:
Nj, není to Amerika, kde se nejdřív štosuje obří nárazník s bytelnou výztuhou, pak dlouhý předek s motorem, takže na řidiče se mnohdy ani nedostane.
Nj, není to Amerika, kde se nejdřív štosuje obří nárazník s bytelnou výztuhou, pak dlouhý předek s motorem, takže na řidiče se mnohdy ani nedostane.
23:28:50
26.01.2012
26.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Ale podle me to je takle dobre ne? Nebo by to bylo lepsi v litru, kde by se volant zapich do bricha? Tady to soudruzi docela rozumne vymysleli...
23:27:20
26.01.2012
26.01.2012

castrol
-> Durnbach: -> Matthes, záškodník z TechWebu: bohuzial je to tak ale mal som pas a ten ma podrzal
23:23:10
26.01.2012
26.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Volant sel smerem nahoru k oknu podle fotky ne? Co vic chtit 

23:20:28
26.01.2012
26.01.2012

Durnbach
No jo, nedeformovatelný sloupek volantu= deformovatelná žebra a lebka. 

19:07:36
26.01.2012
26.01.2012

castrol
-> squalo: jj volant sa stoporil ,ja som dopadol celkom v pohode par sramov
19:03:39
26.01.2012
26.01.2012

squalo
-> castrol: vidím že aj volant zaujal špecialnu poziciu... ako si obišiel ty?
19:02:18
26.01.2012
26.01.2012

castrol
-> squalo: stlp verejneho osvetlenia
19:01:02
26.01.2012
26.01.2012

squalo
-> castrol: strom alebo stlp?
18:55:03
26.01.2012
26.01.2012

castrol
18:54:38
26.01.2012
26.01.2012

castrol
v starom pc ,moja prva skodna
18:51:27
26.01.2012
26.01.2012

Jarda - zrušená registrace
ja mam od zacatku zimniho obdobi z 9mm barum polaris lehce nad 4mm, takze mi nevydrzely ani zimu
se.. na policajty, sjedu to alespon na 3mm, 4 jsou fakt buzerace :/
mesicne najedu tak 5tis.km, ted jsem teda najel 6 :(
se.. na policajty, sjedu to alespon na 3mm, 4 jsou fakt buzerace :/mesicne najedu tak 5tis.km, ted jsem teda najel 6 :(
21:50:03
25.01.2012
25.01.2012

Bucin
-> kury: hele 160 je v poho ale nevíc se to třese od 100 do 125km/h pak to ustává. víc jak 130 jsem si s tim netroufl.
21:48:19
25.01.2012
25.01.2012

Bucin
-> palinator: jo jo převážení by nebylo na škodu
21:46:27
25.01.2012
25.01.2012

kury
Taky jsem na nich letěl 160 a nic se netřáslo. Já bych to uzavřel tím, že trh je široký dost, ať si každý obuje na auto co chce, ať to tady nedopadne jak debaty o vačkách

21:42:31
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: škoda slov..... každej neojede nový giumy za tři roky a proto je tolik neojetejch komunistickejch OR34 na který všichni nadávaj ale jezděj na nich.
21:41:31
25.01.2012
25.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Nejmenovany kamarad i vic, magor.
21:41:03
25.01.2012
25.01.2012

palinator
-> Bucin:
Že nemáš vyvážený kola.
Že nemáš vyvážený kola.
21:40:07
25.01.2012
25.01.2012

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi tak
21:40:03
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
-> Bucin: to neni vina gum
to ti tady potvrděj střelci co na nich lítaj i 160km/h
to ti tady potvrděj střelci co na nich lítaj i 160km/h
21:39:14
25.01.2012
25.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: A proc bych mel barumky dyl jak 5 let? Je vojedu za tu dobu...
21:36:06
25.01.2012
25.01.2012

Bucin
-> Pavel P..: a co bys řekl na to že se mi na OR34 nedá vyvinout vyšší rychlost než 100km jinak se auto začne třást jak osika.
21:32:02
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zkus jednou přemejšlet... píšu o kvalitě a výdrži, tim myslim že dnešní sračkový barumky jsou po 5ti letech na vyhození jak jsou ztvrdlý a popraskaný a OR34 byť jsou starý tak jsou víceméně pořád použitelný
-> kury: no já taky nesrovnávám OR34 který maj dneska 20let na hrbu s novejma gumama... ale měl jsem na autě 2roky starý OR34 český a rozhodně drželi líp na mokru jak kdejaký posraný brilantisky a matadorky který jsme měl potom... takže vim o čem mluvim

-> kury: no já taky nesrovnávám OR34 který maj dneska 20let na hrbu s novejma gumama... ale měl jsem na autě 2roky starý OR34 český a rozhodně drželi líp na mokru jak kdejaký posraný brilantisky a matadorky který jsme měl potom... takže vim o čem mluvim

21:26:48
25.01.2012
25.01.2012

Bucin
-> Pavel P..: hejj OR34 od Barumu mám taky a to na zadku
Tahle guma má opravdu jednu velikou výhodu pro dědkostyl jízdy jsou nezničitelný. (Bohužel už je jedu 4 rok a pořád jsou na více jak 60% vzorku).
Tahle guma má opravdu jednu velikou výhodu pro dědkostyl jízdy jsou nezničitelný. (Bohužel už je jedu 4 rok a pořád jsou na více jak 60% vzorku).21:23:00
25.01.2012
25.01.2012

Arnold
MATTESS 25.01.12 20:20:20 napsal:
Jen pro zajímavost (nevím jestli to už neproběhlo) – náraz při
120 mph
http://youtube.com/v/6dI5 ewOmHPQty kraso dobre se sesypal ten focus
az z toho beha mraz po zadech
Jen pro zajímavost (nevím jestli to už neproběhlo) – náraz při
120 mph
http://youtube.com/v/6dI5 ewOmHPQty kraso dobre se sesypal ten focus
az z toho beha mraz po zadech21:21:45
25.01.2012
25.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Jo, proto sem koupil Dunlop, ne ze by to byl etalon kvality, ale de to...
21:19:30
25.01.2012
25.01.2012

kury
-> Pavel P..: A tak věřím, že ve svý době to bylo dobrý, kort asi ty od Michelinu. Ono obecně dřív byly věci dělány asi poctivěji než dnes, auta, elektronika... Ale v přilnavosti se to nedá srovnávat. Na dojetí z bodu A do B stačí, ale na vlhku fakt přilnavost hodně mizerná, když jsem místo nich nahodil nějáký obyč Bridgestony, tak nebe a dudy. A v zimě s nima taky moc parády neuděláš. A jak tu bylo řečeno, tak cajti by na ně koukali taky divně

21:17:52
25.01.2012
25.01.2012

4FELDA4 - zrušená registrace
-> Luky.: troška kladivkom vyklepat kasnu a jazdilo by sa na néj 

21:17:03
25.01.2012
25.01.2012

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zbaví tě bez snahy nepotřebné škodovky

21:16:15
25.01.2012
25.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: V cem OR34 predci dnesni barumky? Ja ty novy z lisovany tmy taky nemam rad. Ovsem jake maj OR34 vyhody krom toho, ze se nesjizdi

21:14:51
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
-> kury: ne před 40ti lety byli ještě diagonálky... OR34 maj sotva 30, ale srovnávám kvalitu těch gum že ve své době to byli kvalitní celoroční gumy a málokdo měl zimáky a normálně se na niczh jezdilo a jezdí a rozhodně kvalitou a výdrží předčí dnešní Barumky který jsou fakt sračkový...
21:08:54
25.01.2012
25.01.2012

kury
A nemyslím nějáké hajtry za pár korun ze stlačené tmy ani naopak nějáký super gumy, který stojí 2000kč v R13. Takový ten střed
21:08:15
25.01.2012
25.01.2012

1560 - zrušená registrace
-> Pavel P..:
Jiný podmínky pro vývoj, nebo třeba předpisy. Neříkám, že jsou ty gumy na nic, sám jsem s nima najezdil xx tis km prakticky bez problémů, ale dneska ve srovnání i s levnější produkcí zaostávají.
Jiný podmínky pro vývoj, nebo třeba předpisy. Neříkám, že jsou ty gumy na nic, sám jsem s nima najezdil xx tis km prakticky bez problémů, ale dneska ve srovnání i s levnější produkcí zaostávají.
21:07:53
25.01.2012
25.01.2012

palinator
-> 1560:
Já nevim, jestli teď jsou na gumy jiný "požadavky". Mě se spíš zdá, že výrobci ty gumy vylepšujou v rámci konkurence.
Já nevim, jestli teď jsou na gumy jiný "požadavky". Mě se spíš zdá, že výrobci ty gumy vylepšujou v rámci konkurence.
21:06:48
25.01.2012
25.01.2012

kury
-> Pavel P..: Já se nechci hádat, ať si každý jezdí na čem chce. Ale ty chceš srovnávat pneu rozdílné 40let?
21:05:45
25.01.2012
25.01.2012

Luky
21:04:24
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
-> 1560: jiný podmínky? jako teplejší zima? neklouzavý sníh a led?
požadavky sice byli volnější ale rozhodně ve své době byla OR34 celoroční guma podle vzoru Michelin a jela na tom celá tehdejší produkce škodovky.
mě fakt bavěj ty názory že OR34 je nejhorší guma... ano pokud je letitá československá tak je už k hovnu a zdejším pseudozávodníkům na nadupaných 120kách nestačí.. fakt prdel tohle číst


požadavky sice byli volnější ale rozhodně ve své době byla OR34 celoroční guma podle vzoru Michelin a jela na tom celá tehdejší produkce škodovky.
mě fakt bavěj ty názory že OR34 je nejhorší guma... ano pokud je letitá československá tak je už k hovnu a zdejším pseudozávodníkům na nadupaných 120kách nestačí.. fakt prdel tohle číst

20:57:30
25.01.2012
25.01.2012

1560 - zrušená registrace
-> Pavel P..:
Jenže tehdá byly na gumy jiný podmínky a jiný požadavky. Požadavky na bezpečnost jdou neustále vpřed, co rok, to změna.
Jenže tehdá byly na gumy jiný podmínky a jiný požadavky. Požadavky na bezpečnost jdou neustále vpřed, co rok, to změna.
20:56:23
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
nejen OR34.. co takhle klasický zimní OR drapáky? taky každý jistě pozná.... ovšem taky obšlehnutý... reklama je z roku 70.
20:56:04
25.01.2012
25.01.2012

Milan 136
-> Pavel P..: já mám v 1000 MB na přístrojovce staletou samolepku dunlop a taky tak vypadá

20:54:38
25.01.2012
25.01.2012

Pavel P..
-> stepan: heh až dnešní gumy vydržej to co OR34 tak něco povidej.... ve své době byla OR34 špičkovou gumou a jak vidíš tak jich většina vydržela do dneška a ještě se na nich jezdí.... zatimco 4 roky starý Brilantisky byli už zpuchřelý a popraskaný tak 20let stará OR34 byla v pohodě.
Kde asi soudruzi vzali vzor OR34?
Kde asi soudruzi vzali vzor OR34?

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu

