-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak nejsme tady každý češtinář, stane se i nejlepším.

Ano auto po nárazu vypadalo jako z fabriky ale lidé na sračku.
-> j_j:
Netvrdil bych, že jakýkoliv národ jako celek je idiotský. Hlavně Němci jsou největší průkopníci automobilové bezpečnosti vůbec. Ne Volvo, Saab a podobné značky ale právě Mercedes-Benz již na přelomu 40.-50. let položil základy bezpečnosti automobilů. Sám Daimler vlastní stovky patentů.
Například BOSCH si nechal patentovat systém ABS již v roce 1927.
Patent deformačních zón a tuhé budky řidiče má Daimler od roku 1951.
Před deseti lety uvedl na trh systém PRE-SAFE, který zabraňuje větším následkům nehody před jejím vznikem. Nastaví sedadla a pásy do nejlepší polohy, zavře všechna okna a tím minimalizuje zranění. O takovém systému si mohou všechny automobilky zatím nechat zdát.
Volvo má zásluhu o tříbodový pás na konci 50. let
Pokud mám podle tebe vychvalovat Saab, že začal v 60. letech něco dělat, tak jen musím napsat, že Daimler s tím začal už 15 let před ním.