skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
17:55:30
13.01.2009
13.01.2009
spartra
16:17:13
09.01.2009
09.01.2009
Kaprof-Pisařík
-> King: chudak auti
16:15:50
09.01.2009
09.01.2009
King
-> apoc: Cože? Já myslel že tohle dělaj týnejdžři s filckama na západě a pak se s tím chluběj na Youtube :-) A ejhle - i českej doochodce se dokáže takhle odvázat! :)
16:06:26
09.01.2009
09.01.2009
apoc
Dnes na parkovisti na P-4 lhotka schořela jedna filcka a (ohořel citron vedle nej) kdyz sem se ptal jak to chytlo tak mi jeden typek rekl že to ten dědula 10 min točil na plnej plyn pak mu to začalo hořet zezadu auta no a pak cely...
18:12:30
03.01.2009
03.01.2009
Mr_Kubas
No jo ale jak se to dostalo za jízdy na ten bok aby to takhle narazilo, toť otázka
12:54:18
03.01.2009
03.01.2009
Jožynek
Pokial dobre vidim tak aj ten strom je orypany....takze asi to hodil do toho stromu....inak huste
09:44:38
03.01.2009
03.01.2009
105
ta felda vypada jako by letela po levym boku po zemi a sup do toho stromu pac tam na tej strane ma sedrenej lak
02:23:34
03.01.2009
03.01.2009
El_Burro
LiMaK 26.12.08 21:19:07 napsal: Matthes, záškodník z TechWebu 26.12.08 21:07:31 napsal:
→ David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto
zvirete?
heh tomu se rika reakce…pokud ti skoci metr pred auto srnka, tak 99% ridicu volant strhne. pak uz je to jen 50/50 jestli na spravnou stranu,aby se vyhli stretu,nebo to narvou do stroma a umrou.
Mě když do cesty skočil zajíc tak metr před auto před auto tak jak sem se zareagoval že sem hned dup na brzdu ale bylo mokro tak mi to auto v tom smyku mířilo na škarpu ale naštěstí sem to pak srovnal a zajíčka sem minul tak o pár cm tak sem asi to 1%
→ David29: A ty radsi sejmes nekoho v protismeru misto
zvirete?
heh tomu se rika reakce…pokud ti skoci metr pred auto srnka, tak 99% ridicu volant strhne. pak uz je to jen 50/50 jestli na spravnou stranu,aby se vyhli stretu,nebo to narvou do stroma a umrou.
Mě když do cesty skočil zajíc tak metr před auto před auto tak jak sem se zareagoval že sem hned dup na brzdu ale bylo mokro tak mi to auto v tom smyku mířilo na škarpu ale naštěstí sem to pak srovnal a zajíčka sem minul tak o pár cm tak sem asi to 1%
21:30:49
01.01.2009
01.01.2009
tunerlada
-> Vojťas: nechtěl bych vní jet
21:26:35
01.01.2009
01.01.2009
filcek
-> Mr_Kubas 01.01.09 20:19:53: njn bych se nedivil ze se ta filcka obevi na youtube jako nakej crash test „silvestr"
20:19:53
01.01.2009
01.01.2009
Mr_Kubas
-> filcek: Jestli je to jak psal Vojťas v "nebezpečný" části města, tak si myslim že je to jasný
20:01:55
01.01.2009
01.01.2009
filcek
este je divny ze to tam jentakle nechali
19:49:28
01.01.2009
01.01.2009
Vojťas
-> havlik: asi tak nejak, je tam pravotociva zatacka z kopce
19:47:45
01.01.2009
01.01.2009
Vojťas
-> Mr_Kubas: no prave ze to je nejaky divny, vzadu je hozeny tazny lano ale to mozna jenom protoze ho odklizeli na bok, fakt nevim, moc sem to nezkoumal protoze to je takova rekneme ne prilis bezpecna cast mesta, jenom sem zastavil u kraje, vyskocil, nafotil a rychle pryc :-D a jenom tak to asi nikdo neudelal pac to pasuje na ten strom :-)
19:47:43
01.01.2009
01.01.2009
Mr_Kubas
Už jsem si všiml tý první fotky, tak už je mi to tak trochu jasný, dostalo to ránu zespoda, omlouvám se za zmatenost, ještě se nevstřebal včerejšek
19:47:33
01.01.2009
01.01.2009
havlik
no typnul bych že to hodil v rychlosti na bok a po boku to sklouzlo tak že vzal podlahou o ten strom je vidět jak je omlácenej a dveře evidentně zustaly zacvaknutý v zámkách
19:44:13
01.01.2009
01.01.2009
Mr_Kubas
-> havlik: To sice jo, ale to mě pose* že ty dveře zůstali takhle "takřka" celý
19:28:59
01.01.2009
01.01.2009
havlik
-> Mr_Kubas: to asi těžko že by ho někdo vzal a zlomil v půlce:D
19:27:11
01.01.2009
01.01.2009
Mr_Kubas
-> Vojťas: Neni možný, že by ho někdo jentak zdemoloval na místě? To neni možný, že ty dveře by zůstali v takovymhle \"nezohejbanym\"
; stavu Myslim tim, že sklo zůstalo celý a rám těch oken taky...
18:58:25
01.01.2009
01.01.2009
Zdeněk.
-> Vojťas: felda a má lambo doors system
18:47:48
01.01.2009
01.01.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Vojťas: a krávo auu,az mraz mi ide po chrbte ...
18:32:40
01.01.2009
01.01.2009
Vojťas
Neni mi moc jasny jakto ze neni roztrihany od hasicu, ale zadny info o tom nemam, kazdopadne bych v tom nechtel byt.
18:03:14
31.12.2008
31.12.2008
Zdeněk.
dnes v 15:00 plusmínus u nás ve městě. To rozmlácený auto vzadu tam bylo zaparkované u baráku a ta oktávka, pro mě z neznámého důvodu, vyjela ze silnice, napálila to stojící auto a nakonec se obě auta zastavila o sloup
23:59:48
27.12.2008
27.12.2008
Tampajs
-> cobra11: MTX se činí
01:58:47
27.12.2008
27.12.2008
King
-> U-Geen: To je taky důvod, proč jsem se po bouračce ze stejnýho důvodu (ke kolizi nedošlo, ale moje auto nasračku) ani nenamáhal volat benga. Ten mamrd frčel vesele dál a já bych k tý škodě ještě vyfasoval pokutu....
01:55:39
27.12.2008
27.12.2008
King
-> U-Geen: Mno, fyzika a testy sice tvrděj něco jinýho, ale těch pár metrů navíc se dá při řiditelnosti auta i během brždění oželet :)
01:50:13
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> Syny: myslim ze tento duvod bouracky jsem mel kdyz sem jel na mokru do zatacky, v protismeru videl favorita, zadupl to a ve smyku do nej vlit (on se mezitim stih zaradit)
01:48:16
27.12.2008
27.12.2008
Syny
-> U-Geen: Tak mikrospanek bych spis daval do sekce Nevenovani se rizeni... Ale dejme tomu...
Takze kdyz v 70ti na mokru vyletim ze zatacky do lesa kde prejedu par krtku, tak mi prisijou "Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky"...
Takze kdyz v 70ti na mokru vyletim ze zatacky do lesa kde prejedu par krtku, tak mi prisijou "Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky"...
01:45:45
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> Syny: nebo treba bezduvodne vjeti do prikopu / protismeru, mikrospanek etc.
01:36:47
27.12.2008
27.12.2008
Syny
-> U-Geen: Ale ty vytluky jsou tam taky Ale pak mi teda neni jasny co je "nezvladnuti rizeni". Potom teda v drtivej vetsine pripadu nezvladnuti rizeni == Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky || Nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky
01:35:07
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> King: on je to castecne i psychologickej problem, cloveku prijde ze by to proste mohlo brzdit vic :) prvni toledo bylo bez abs a na stejnejch gumach to s ABS, presto ze ma o 200kg vic, brzdi daleko lip
01:28:13
27.12.2008
27.12.2008
King
-> U-Geen: Amen :) Ale posledně, kdy jsem ABS na suchý dálnici nechtěně otestoval, jsem si nebyl úplně jistej, jestli bych ho radši nepostrádal - ten přede mnou ho neměl a brzdilo mu to kurva dobře :)
01:19:28
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> King: aneb diky inzenyrum za ABS
01:18:16
27.12.2008
27.12.2008
King
-> LiMaK: To jsou mi novinky :) Mě teda všude zatím učili tzv. krizově brzdit - o nějakejch frajeřinkách s ručkou a brždění bokem řeč nebyla Je možný, že při nějakým blbnutí na letišti s dopravním kuželem v roli překážky to může bejt dobrá zábava, ale v reálu, na silnici s omezenou šířkou a spoustou překážek se radši spolíhám na "klasiku". Už jsem brzdil kvůli slušný řádce čoklů , ale buď to byla klasika nebo light verze losího testu. S vyjímkou jednoho hafana na německý dálnici to všichni ustáli bez zranění.
S tím strhávání vs. bržděním před překážkou bych si těma 99pct "strhávačů" nebyl tak jistej Klasika je hamstnutí na brzdy a pak trapnej pokus o vyhnutí se zablokovanejma kolama....
S tím strhávání vs. bržděním před překážkou bych si těma 99pct "strhávačů" nebyl tak jistej Klasika je hamstnutí na brzdy a pak trapnej pokus o vyhnutí se zablokovanejma kolama....
01:16:36
27.12.2008
27.12.2008
U-Geen
-> Syny: nevim presne, kde to hledat, nicmene z techto zavorek to vyplyva relativne jasne:
- Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky (náledí, výtluky, bláto, mokrý povrch apod.)
- Nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky (zatáčka, klesání, soupání, šířka apod.)
- Nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky (náledí, výtluky, bláto, mokrý povrch apod.)
- Nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky (zatáčka, klesání, soupání, šířka apod.)
01:15:43
27.12.2008
27.12.2008
Syny
-> King: Tak ono kdyz najednou aut jedouci vpravo tesne pred tebe vleti bez blinkru tak neni o co stat. Stejne tak ty kokoti, co nejdriv na ulici najednou zastavi a az kdyz pomalu stoji, tak se teprve uraci vyhodit blinkr - za tohle bych je nakopal do prdele... Ja kdyz jedu, tak nejdriv vyhodim blinkr, aby ten zamnou vedel, ze se chytam zatocit nebo jet ke kraji a pak az bzrdim a tocim volantem. Serou me lidi co nejdriv najednou z niceho nic zastavi a pak az jako vyhodi blinkr kdyz brnknou o packu pri toceni volantem. Na takovyhle curamedany vzdycky troubim, ale pochybuju, ze vubeci tusi proc...
01:06:35
27.12.2008
27.12.2008
King
-> Bobesh: Pravděpodobně jsi chtěl napsat "dodržovat zákon", protože "vyhlášku o provozu na........." už nějakej pátek nemáme.
Pravidelný školení řidičů (referentů) už je minulostí, takže se na podobnou akci dostanu jenom sporadicky. Naposled "škola smyku" na nejmenovaném polygonu. Součástí je i pár hodin teorie v rámci který jsme s nadstandardně erudovaným školitelem diskutovali mj. i o příčinách nehod.
Byla položena otázka nějak takhle: "Jaká je hlavní příčina toho, že se u nás každej rok zrakví tolik lidí za volantem, i když máme bodovej a represivní systém, zatímco jinde kde tak tuhej režim v dopravě nemaj, jezděj auta obouchaný, ale obvykle jde v bouračkách o plechy a ne o kejháky?"
I přihlásil se kolega z kanceláře: "Protože se nedodržují předpisy!" - školitel prones něco v tom duchu, že možná částečně ano, ale.......Pak ukázal na mě, tak jsem nesměle prezentoval svoji každodenní zkušennost "Agresivita, bezohlednost...." - chlápek viditelně pookřál :)
Ta "vyhláška" (zákon) , kterou je nutno dodržovat, si ale jako hlavní kritéria, pro to, koho ze systému vyšachovat, stanovila banální překračování paušálních rychlostních limitů, pásy, mobily a zločiny proti celoročnímu všespasitelnýmu svícení. Slyšel snad někdo o někom, kdo by přišel o body za nedodržerní bezpečný vzdálenosti? (vyjma případů, že přitom způsobil bouračku). Nebo spousta dalších průseroidních situací, který ani není možný kontrolovat. Můžem se vydat cestou buzerace a vynucování zpackanýho zákona....tady malá odbočka....Huml v tom videu říká něco v tom smyslu, že naše dopravní legislativa je, ač se to nezdá, kvalitní.......to bohužel možná platilo v době natáčení (90. léta)
Nebo můžem pokračovat v tom, co fungovalo do r. 2006 - úmrtnost klesala navzdory zvyšujícímu se provozu spontáně, protože zákon byl sice vnímanej jako nutný zlo, ale byl čím dál víc akceptovanej. Pak přišla bodová revoluce, ktrerá totálně podryla důvěru řidičů k silniční legislativě, policajti byly degradovaný na tupý vykonavatele sankcí (bez možnosti posuzovat nebezpečnost přestupků v kontextu situace), z měření rychlosti se udělal "rejžák" pro obecní pokladničky - nějakej pozitivní dopad na bezpečnost 0.
Prej se chystá novela, že za nedání blinkru budou 3 body a nějakej ten tiskar pokuty
To bude skutečně revoluce pro zvýšení bezpečnosti! Nějak jsem si nevšim, že by se např. na německejch či italskejch silnicí řidiči přetrhávali v dávání blinkru a přesto se tam žádný masakry nekonaj. Tím nechci říct, že blikání je na nic, ale v jakým mozku se proboha zrodila ta sankce a co si od toho slibuje?!
Už na to seru, jdu chrápat :)
Pravidelný školení řidičů (referentů) už je minulostí, takže se na podobnou akci dostanu jenom sporadicky. Naposled "škola smyku" na nejmenovaném polygonu. Součástí je i pár hodin teorie v rámci který jsme s nadstandardně erudovaným školitelem diskutovali mj. i o příčinách nehod.
Byla položena otázka nějak takhle: "Jaká je hlavní příčina toho, že se u nás každej rok zrakví tolik lidí za volantem, i když máme bodovej a represivní systém, zatímco jinde kde tak tuhej režim v dopravě nemaj, jezděj auta obouchaný, ale obvykle jde v bouračkách o plechy a ne o kejháky?"
I přihlásil se kolega z kanceláře: "Protože se nedodržují předpisy!" - školitel prones něco v tom duchu, že možná částečně ano, ale.......Pak ukázal na mě, tak jsem nesměle prezentoval svoji každodenní zkušennost "Agresivita, bezohlednost...." - chlápek viditelně pookřál :)
Ta "vyhláška" (zákon) , kterou je nutno dodržovat, si ale jako hlavní kritéria, pro to, koho ze systému vyšachovat, stanovila banální překračování paušálních rychlostních limitů, pásy, mobily a zločiny proti celoročnímu všespasitelnýmu svícení. Slyšel snad někdo o někom, kdo by přišel o body za nedodržerní bezpečný vzdálenosti? (vyjma případů, že přitom způsobil bouračku). Nebo spousta dalších průseroidních situací, který ani není možný kontrolovat. Můžem se vydat cestou buzerace a vynucování zpackanýho zákona....tady malá odbočka....Huml v tom videu říká něco v tom smyslu, že naše dopravní legislativa je, ač se to nezdá, kvalitní.......to bohužel možná platilo v době natáčení (90. léta)
Nebo můžem pokračovat v tom, co fungovalo do r. 2006 - úmrtnost klesala navzdory zvyšujícímu se provozu spontáně, protože zákon byl sice vnímanej jako nutný zlo, ale byl čím dál víc akceptovanej. Pak přišla bodová revoluce, ktrerá totálně podryla důvěru řidičů k silniční legislativě, policajti byly degradovaný na tupý vykonavatele sankcí (bez možnosti posuzovat nebezpečnost přestupků v kontextu situace), z měření rychlosti se udělal "rejžák" pro obecní pokladničky - nějakej pozitivní dopad na bezpečnost 0.
Prej se chystá novela, že za nedání blinkru budou 3 body a nějakej ten tiskar pokuty
To bude skutečně revoluce pro zvýšení bezpečnosti! Nějak jsem si nevšim, že by se např. na německejch či italskejch silnicí řidiči přetrhávali v dávání blinkru a přesto se tam žádný masakry nekonaj. Tím nechci říct, že blikání je na nic, ale v jakým mozku se proboha zrodila ta sankce a co si od toho slibuje?!
Už na to seru, jdu chrápat :)
22:39:04
26.12.2008
26.12.2008
ShadeKK
-> skodaKE: to bolo pri KE že? dobry somar , kolko siel ked mu vozik skrizovalo. tvoja zafira?
21:50:24
26.12.2008
26.12.2008
Bobesh
Tak nás jakožto profíky honěj po školení každej rok,tak ostatním kadžej druhej až třetí a to video povinně a sestřih z každýho roku,ať taky . Velké díky panu Humlovi a podtrhuju každej komentář. Závěr je všeříkající:stačí dodržovat vyhlášku. Blbý je že jeden nemyslí a většinou zaplatí ten druhej. Dokud u nás budou řidiči myslet pouze na sebe a tolerance a ohleduplnost budou jen prázdný pojmy,budem se dál střílet na silnicích jako zvěř.
21:41:12
26.12.2008
26.12.2008
LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ono jako teoreticky nejrychlejsi zastaveni auta, je hodit ho pres rucku bokem...gumy bokem brzdi lip, nez bloklé do primeho smeru....
samozrejme ale ze v tu chvili musis mit misto aspon po stranach.... :-)
ale jako 742 s tezkym zadkem jde takhle ubrzdit na nejmensi mozne vzdalenosti....
ono je lehke mluvit teoreticky, ale praxe s leknutím byva nejhorší nepritel...
samozrejme ale ze v tu chvili musis mit misto aspon po stranach.... :-)
ale jako 742 s tezkym zadkem jde takhle ubrzdit na nejmensi mozne vzdalenosti....
ono je lehke mluvit teoreticky, ale praxe s leknutím byva nejhorší nepritel...
21:30:53
26.12.2008
26.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: To je nejhorsi no, takhle kamos zrusil feldu ze tocil a brzdil (ostre) kdyby delal jen jedno z toho tak ok
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu