-> Crestik: To je spíš otázka k zamyšlení, jestli je potřeba mít buzerační systém STK a emisí s takovouhle mírou "šťouravosti", když nehod, kde příčinou je tech. stav je žalostný minimum. K čemu třeba emise, když se pro měření používaj limity a režimy činnosti motoru, který splněj i motory nad hrobem? Proč se neispirovat třeba za Velkou louží?
Gryzlyho story s STK jsem několikrát zažil i já - prostě technik viděl, že spodek auta se blejská novejma dílama (čisťonká loga shade na tlumičích atd.), brzdilo to krásně symetricky, takže jenom pochvalně mručel a bez finanční motivace přivřel oko nad propojkama na 4pístech, nad novým favomotorem a faktem, že všechno výšejmenované + vlečka s 5q nemá co dělat na papírový 105tce :) Jestli je možný vzít někomu koncesi za to, že při nějaký tajný buzerkontrole pustí auto bez klaxonu, je další dílek do absurdní mozaiky Kocourkova. Otázka zní koho volit v příštích volbách, aby se postupně podařilo demontovat tu změť legislativních sraček, která se tady posledních 18let smolí