skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
unik vzduchu kolem ventilku
20:20:41
25.07.2007
25.07.2007

llukass
-> COL: rozhodně bych radil vyměnit ventilek, a co se týče těch kol, jsou vůbec dělané jako bezdušové? Vím že u některých kopretin(otvíráku) to šlo pouze s dušemi.
17:01:24
25.07.2007
25.07.2007

U-Geen
-> COL: kovovy doporucuju uz jine nedavam (na litaky)
16:01:28
25.07.2007
25.07.2007

Komár 1981
-> Luděk: to na tyhle pneu uz nema cenu. neco takoveho necham az na new kola
14:27:06
25.07.2007
25.07.2007

Luděk
-> Komár 1981: tak to napumpuj dusíkem,ten má větší molekuly a tak to bude líp těsnit
14:00:57
25.07.2007
25.07.2007

Komár 1981
-> COL: asi mas pravdu.
17:04:17
19.07.2007
19.07.2007

COL
-> Komár 1981: to bych teda nedelal, kdo vi, jak by se to pak chovalo - treba by to chvilku tesnilo a pak uz zas ne.... a nahle prazdny kolo je o hubu.
17:02:42
19.07.2007
19.07.2007

COL
-> Borin: ventil dira v poradku. Tvrdili mi, ze zivotnost tech ventilku je cca 2 roky, plus, ze jsou ty ventildiry ve stene prilis tlusty (na meteorech) a ze tudiz je ten ventilek vic namahan. Pak mi doporucili kovove, ktere se sroubuji a kde tloustka steny v miste diry neni kriticka.
15:32:15
19.07.2007
19.07.2007

Komár 1981
da se to objet napr. vterinakem, aby to neutikalo? mam podobny problem se vsemy disky, unik je drobny,ale po 14 dennim stani jsou kola tak na 1ATM. tak ze bych to tim jako nejak ucpal. :-D nechce se mi prezouvat vsechny kola....
23:59:45
17.07.2007
17.07.2007

Borin - Král tuzerů
-> COL: Jde o to co to bylo za ventilky...i shitový se prodávaj (jako všechno)...zoxidovaný "ventildíry" by si všimnout měli, otázka je jestli jo, taky je možný že neodkalujou, nebo špatně odkalujou kompresor nebo nepoužívaj odkalovače na přívodech a se vzduchem jim tam může jít i voda a pak to koroduje...co se týká tý pneumatiky tak to se na dálku špatně určuje, ale přiklonil bych se k tomu že bude "rozválená" a tím pádem KO
00:02:29
16.07.2007
16.07.2007

COL
-> Borin: Jo a jeste dotaz - co s tou pnemumatikou. Asi jela dost dlouho na nizkem tlaku a hlavne jela asi 200m nez jsem mohl zastavit a dalsich 50 do mista, kde bylo mozno prehodit kolo.
Pocitam ze bude KO.... je sance, ze to prezila? byla bohuzel skoro nova...
Pocitam ze bude KO.... je sance, ze to prezila? byla bohuzel skoro nova...
23:59:42
15.07.2007
15.07.2007

COL
Opuchrelej ventilek po roce? kdyby tam byl 10let... ale rok? A toho jestli je rafek ooxidovanej si v pneuservisu bezne nevsimuou? Vzdyt to kolo delali v loni...
jinak dik za info....
jinak dik za info....
23:47:07
15.07.2007
15.07.2007

Borin - Král tuzerů
Jelikož dělám v pneuservisu tak ti můžu říct že to je naprostá klasika
...ventilek je opuchřelej a nebo ráfek v "díře" zoxidovanej...možná je i kombinace



23:42:57
15.07.2007
15.07.2007

COL
Zdar, tak se mi za jizdy vyfouklo kolo, coz bylo dost neprijemny - ale to je fuk. Problem je u ventilku, kdyz ho prstem ohnu zacne brutalne unikat vzduch, v klidove poloze to nijak znatelne neunika - zrejme je poskozenej nekde u sedla u prulezu rafkem - stekal se nekdo s timhle defektem?? rafek Meteor II, ventilek starej cca 1 rok.