Hrdlo,baterka skrat

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 12.07.2007 do 15.07.2007, založil/a Doyle
řadit dle data
13:52:42
15.07.2007
Doyle
-> Gryzly: sem se sek1
23:45:07
14.07.2007
Gryzly
-> Rabbit: mě je to jasný že to byl altík. připmělo mi to jednoho týpka co dělal s tátou v práci a předtím byl trestanej za těžký ublížení na zdraví. přišel na štědrej den ke mě a jestli nemám alternátor na favorita, tak jsem jeden vytáhl z regálu a on na mě co za to, tak jsem mu řekl že za 800,- nebo za 500 když mi donese ten blbej. zazvonil u mě za tři hodiny že vyměnil ten alternátor a pořád že mu to nestartuje. A že místo peněz mi nese víno. Donesl 2 litry nějakýho neznámýho vína v petlahvi od kofoly.

Říkám že ale když to nestartuje tak že to nebude altíkem, ale startérem. tak jsem mu koukl do toho auta a měl tam startér z filety a když jsem to rozděšlal tak tam byli vymlácený ložiska a prodřenej rotor od statoru, a proto to nestartovalo. tak jsem mu ho vyndanej dal do kufru s tím že ted o vánocích mu to nikde neopravijou, a že to bude stát tak litr. roztlačil jsem ho a nazdar. Pak jsem se dozvěděl že je vyučenej automechanik.
21:07:37
14.07.2007
Rabbit
Gryzly:

Podle kontextu asi myslí alternátor, ale máš pravdu.



Doyle:

Nevim teda jak to tam máš, ale nemá favo alťas regler implementovanej v sobě?
16:41:52
14.07.2007
Gryzly
-> Doyle: tak jestli todle udělal starý startér, tak to mi ho vyndej. ;-)
23:40:35
13.07.2007
Doyle
-> Crestik: jó tak ty jaPka jsou moc dobrý3

takže záhada asi vyřešená

byl jsem to po práci vyzkoušet, změřil jsem hodnoty při volnoběhu 13,9V a při co největším zatížení(světla,mlhovky,r ádio,topení,větrák chladiče atd) a naměřeno 10,3V kontrolka dobíjení furt svítila

pak jsem zkoušel dát starý startér,nevyzkoušený ale nejspíš sem ho špatně zapil, dával jen 11,5 a při zatížení 8,4V a při probliknutí dálkovíma, zhasínalo rádio3

No tak jsem nahodil zpátky ten favoriťácký s tím, že to hold musím vyřešit jinak.Ještě jsem zkusil přehodit drát od regleru na vedlejší kontakt a jak jsem to složil a otočil klíčkem, čekalo mě příjemné překvapení1 kontrolka nesvítí a po menší projížďce se baterka dobila2 já su tak ščastný4
16:38:06
13.07.2007
Crestik
LiMaK 13.07.07 16:22:00 napsal: skodovacke startery....jakto ze ten novejsi toci rychleji, ma vetri vykon a zere baterku min??

jelikož tu pletem hrušky s japkama :-) Oni totiž asi vypočítávají ten výsledný udávaný výkon z tebou udaného záběrového momentu a otáček, a né z elektrických veličin :-)
16:22:00
13.07.2007
LiMaK - 742 forever
skodovacke startery....jakto ze ten novejsi toci rychleji, ma vetri vykon a zere baterku min??



Startér do roku výroby 88 Výkon 0,66 kW, otáčky 1000, záběrový moment 12,2Nm proud bez zatížení 65A



Startér od roku výroby 88 Výkon 0,8 kW, otáčky 1500, záběrový moment 11Nm proud bez zatížení 40A
16:15:50
13.07.2007
LiMaK - 742 forever
jiny vykon na 2 ku a na 4 ku neni, ale zkousel ses nekdy rozjizdet na dvojku...? jde to. a na 4ku? to uz je mazec a jebes spojku jak cip. a gumuje to skodovka na 4?? a na 1cku? tak kde je ten rozdil v tom vykonu na 1cku a 4ku?? kdyz to protaci kola na 1cku tak na 4ku snad taky. kdyz ma stejnej vykon ten motor, ne?! :-)))
16:12:15
13.07.2007
LiMaK - 742 forever
ser na vykon a prikon. ten z filety podle udaju vyrobce (mlade boleslavi) zdima baterii mene.

DIKY REDUKTORU, te malicke prevodovce co je na tom filetim starterku, tak toci s motorem uplne jinou silou nez kladicky skodovacky, kde je prevod 1:1 tedy zadny! OKA slysel jsi dozajista nekdy startovat felicii... a ze se toci ten starter rychleji... tak to je tim reduktorem.
15:21:47
13.07.2007
Crestik
LiMaK 13.07.07 10:38:20 napsal: PRIKON ma polovicni oproti skodovackemu, takze zere baterku daleko min, toci rychleji a s vetsim vykonem....



vyborná věta...když má poloviční příkon, tak jaktože má při stejném napětí větší výkon? A jestli tam je reduktor, nebo ne, je uplně putna, ten výkon bude stejný na rotoru, i za reduktorem, nebo v autě je taky jiný výkon na 2jku a jiný na 4ku? Já bych řekl, že ono zpřevodování do rychla vyžaduje víc cíly, proto má startér větší výkon, takhle jsi to asi myslel, néé?
13:51:55
13.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: No tak je docela možný, že jsme to tu už kdysi řešili :o))

13:48:52
13.07.2007
U-Geen
-> Tuner#2: ja to tak mam :)
13:30:42
13.07.2007
Doyle
-> Tuner#2: až příjdu z práce, tak se do toho pustím, dík
13:28:57
13.07.2007
Doyle
-> U-Geen: -> Tom.t: to hrdlo na vlečku mám, jen jsem ho tam nedával kvůli toho, že jsem neměl tu spojovací hadici a taky jsem to vůbec nevěděl, že existujou dvě v tu chvíli.Nezbývá než sehnat tu hadici4



Jinak všem zatím moc děkuju, potřeboval jsem nějakou radu, protože už se toho dost nakupilo a byl jsem pěkně nervní, dokonce sem i škodověnce nadával42 108 135
13:25:34
13.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Doyle: Já to zapojil dle Andrta a funguje to, ten obrázek je docela dobrý. jak to ale je Ti z hlavy už nepovím, přece jen už to je nějaký pátek :o)
13:23:33
13.07.2007
Doyle
-> Tuner#2: 1. -no tak budu muset sehnat tu spojovací hadici

2. -jo to už teď vím, ale jak je správně napojit?Není někde nějaký obrázek?V Andrtovi něco bylo myslím, ale jestli to pomůže

3. -tak to určitě zkontroluju a přeměřím
13:06:23
13.07.2007
Doyle
-> Gryzly: to jsem si myslel

-> LiMaK: to jsem chtěl vědět, čili startérem to není

-> Milos: -> Tom.t: mám tam ještě stodvacítkový altík, tak to zkusím přehodit a uvidím, každopádně ten z favorita přeměřím ať vím
12:32:11
13.07.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Doyle: tech hrdel na vlečku mám tady kdyztak mraky, ja je hazim do srotu, jen nevim jak to k tobe dostat 4
12:21:36
13.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Říznout a napojit hadicí - už jsem to taky viděl a jde to.4
12:18:43
13.07.2007
U-Geen
to hrdlo jde i upravit 120kovy pokud bys nesehnal, je to teda o jeden(dva) spoje vic.
11:22:26
13.07.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
1. Hrdlo na vlečku musí být to ze 130cky a spojovací hadice ta zalomená do S, ale už jí budeš asi blbě schánět.



2. Asi nefunkční odvzdušnění nádrže, ty slabé průhledné hadičky s ventilkem tam nejsou na ozdobu



3. Může to být kostra, každopádně i zkontrolovat dobíjení, regulátor někým kdo tomu alespoň trochu hoví a startér s reduktorem by měl být pro baterku menší zátěž.4
11:12:22
13.07.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
ano, feldi starter ma mensi prikon a zdima baterku min, problem mas patrne s dobijenim, kontrolka ti v zadnem pripade nesmi svitít, jinak je neco spatne, a s kostrou to moc spolecnyho nema4 to ze byl alternator repasovan, neznamena ze musi byt v poradku, pripadne ze se na nem nemohlo neco vysrat.

Nezbyva jen merit, zmer si nejdriv to dobijeni4
10:51:03
13.07.2007
Milos
-> Doyle: proud ne, ale napeti jake dava4 , ale promer to, lebo mne to robilo a daval pres 16V tak byli v cudu diody, i kdyz ty rikas zeje mas nove, pak mozna regler skusit vymenit
10:38:20
13.07.2007
LiMaK - 742 forever
tak hele, startter z feldy ma reduktor- neco jako prevodovku, proto ma vetsi vykon... PRIKON ma polovicni oproti skodovackemu, takze zere baterku daleko min, toci rychleji a s vetsim vykonem....



MALO SE SMEJU :-))
09:02:52
13.07.2007
Gryzly
-> Doyle: Převodovka si bere sama kostru od motoru.
07:53:20
13.07.2007
Doyle
-> Rabbit: no na motoru jsem kostru zkontroloval a pěkně očistil, ale bylo by třeba ty měděné pásky vyměnit a to i u baterky, ale u převodovky nevím kde je kostra!

No alternátor zkusím přeměřit, jaký dává proud4 jinak dík moc
00:10:46
13.07.2007
Rabbit
Doyle:

Tak to jo no. Tak přejdi kostry na motoru a převodovce a uvidíš co to udělá.

To startování bude tim, že ti to nedobíjí.
23:45:38
12.07.2007
Doyle
-> Crestik: jak myslíš zmáčklou trubku?Nemyslíš hadici?Vše je ok, já bych to dělal přerušovaně, ale ono to hned vypne nebo vyprskne.Musím to lít pomaličku a mít konec pistole jen na krajíčku aby to bralo

-> Karel.: tak asi 10krát jsem s ním otočil a pokaždé nastartoval no a při posledních pokusech to nechtělo chytnout a pak to najednou nešlo otočit

-> Rabbit: mám alternátor z favorita a je repasovaný, takže vyčištěn a změřen na diodách, vyměněné ložiska, uhlíky ok.On to neproblikává, furt to slabě svítí a když zapnu třeba světa nebo mlhovky nebo něco jiného, tak to blikne nebo přidá na intenzitě, to samé při přidání plynu, svítí víc, ale nebliká4
23:34:02
12.07.2007
Rabbit
Doyle:

K tomu dobíjení: jak si přišel na to, že to je kostra? Koukal si na alternátor jestli tam máš všude pořádnej kontakt? Mě taky kdysi v otáčkách problikávala a svítila kontrolka. Bylo to nedotaženou matkou na tom kontaktu alternátoru. Teď z hlavy nevim kerej to je.
23:11:08
12.07.2007
Crestik
-> Karel.: no, a co jsem napsal? Možná trochu blbě...1kW startér si veme víc než 0,66, nebo kolik tam má...
23:03:25
12.07.2007
Karel.
-> Crestik: prosím??já mám startér 0.8kW a felda má 1kW takže asi není normální když mu to vyšťaví!!!

-> Doyle: kolikrát jsi s tím točil?baterku máš OK?drží napětí?
23:00:32
12.07.2007
Crestik
ten benzín bych viděl ve zmáčknuté trubce, asi je tam jen malá škvíra, kerou to teče a když tankuješ, tak to nestíhá protéct do nádrže, motná by pomohlo tankovat přerušovaně.

K tomu startéru...jo, určitě jí může vyždímat rychleji, páč má o dost větší výkon, a jelikož P=UxI, napětí nezvedneš, tak ti cucne větší proud z baterky,
22:48:59
12.07.2007
Doyle
mám takový problém s hrdlem od nádrže.Při vyměňování vlečky za kyvku jsem měl vyměnit i hrdlo, ale dal jsem tam kyvkové s tím, že to bylo docela dost daleko od šikmého ramene.Jenže mám docela staré pružiny a začalo to o sebe tlouct.Pomůže to kratší hrdlo?Je to dělané tak že ta hadie je delší právě kvůli vlečce a šikmému rameni?

dále mi hrdlo nechce brát benzín na pumpě.Strčím pistol a buď mi to vyprskne ven nebo mi vypíná pistole, čím to je?Podotýkám, že jsem měl vypojený ten systém hadiček co jsou napojené na hrdlo u motoru a nejsem si jist jestli to mám správně nasazené.

neméně pro mě zábavnou věcí je bateka.Furt mě problikává kontrolka a při sešlápnutí plynu se rozsvítí víc.Je asi někde kostra špatná.Jaké jsou kostřící místa a kde je nejít?

Ještě malý dotaz na závěr.Je možné že startér z feldy dá baterce víc zabrat při startování?Zkoušel jsem párkrát nastartovat a ž jsem ji vyždímal, ale může to mít souvislost s předchozím dotazem.

No je toho trošku víc, ale kdybyste mi s něčím poradili, tak bych byl moc rád4
Extreme Tyres