PM autosport

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 11.03.2004 do 11.03.2004, založil/a
řadit dle data
15:18:01
11.03.2004
Saky
mimochodem muj vypocet to neni a i lidi co delali dokumentaci dosli ke stejnym zaverum v dokumentaci LA je material 11500 a material 11500 je skoro vsude, ten drzak se ti neohreje ta propustnost tepla z kotouce pryc oproti teplote ktera se dostane do drzaku je zanedbatelna.. proste neverim tomu ze drzak bude mit vetsi teplotu nez treba 100stupnu.. a kdyz mluvis o ohrati do bela tak mluv konkretne a nerikej ze se rozhavi do bela drzak?

samozrejme unava materialu s tim se pocita a je to dostatecne predimenzovane..

taky dalsi vec ty uvazujes extremni zavodni provoz ja uvazuju seriove pouzivani.. ale proste vim ze to vydrzi at uz z vypoctu tak z dokumentace a nevidim duvod v pouziti pevnejsich materialu..

pokud mluvis o ojnicich je to opet uplne neco jineho.. to nedelas ani tak pro zvyseni pevnosti ale pro snizeni hmotnosti

takovej priklad, kdyz nabizim kotouce dozadu

a sada drzaku s unasecema stoji 3500 a je to z o neco lepsi oceli nez je v dokumentace LA, je to podlozene vypoctama ktery tam nikdy nemuzou nemuzou nastat a kdybych nabizel to same akorad vyrobene z materialu kterej bude mit o polovicku lepsi parametry a cena bude diky slozitejsi vyrobe procesum navic treba 5000 za to samy. co si lidi vyberou? me je to jedno ja jasne pisu ze material si lidi muzou vybrat a kdo si mysli ze na unasec nestaci ocel 11600 tak mu to udelam klidne z titanu pokud to zaplati.. ale ja si myslim ze vetsine jde o cenu, a ja nejsem hazarder abych to nemel podlozeny komentarem lidma z praxe a vypoctama.. pak je taky reseni provrtat puvodni unasece a cekat jestli to vydrzi viz PM ale to podle me neni reseni..

jestli nekoho zajima problematika blize doporucoval bych zjistit z ceho sou udelany drazkovany unasece kotoucu na fabii a pak at me nekdo rika ze ja delam unasece z blata..
14:49:32
11.03.2004
Michal LR
No když Vás to všechny zajímá Saky má pravdu, v ocel pod 14220 na tak důležité součásti jako brzdy opravdu nemám důvěru a to zanedbám vhodnost tyto bláta tepelně upravovat. Bohužel jeho výpočet a praxe je trošku někde jinde. Co pak třeba únava materiálu a extrémní teplota - brzdy na soutěžích běžně svíťí až doběla viz odstín tabulka teplot - klidně dodám. A unašečů jsem už pár utržených viděl - to pak hodně "výpočtářů" jen nechápavě kroutí hlavou proč když to tak dobře zpočítali. Ono Pevnost v jádře, houževnatost atd. pokaždé nejde docílit jen tepelnou úpravou na 1400MPa. Já když bude možnost a samozřejmě peníze udělám pár věcí -ojnice atd. z titanu a co pak asi budou vážit? je to podle někoho taky škoda materiálu?
14:30:19
11.03.2004
Saky
ceny visi , jeste meli parametry -)
14:28:50
11.03.2004
martyCZ
-> Saky: ale to "z" u marsu je tam naschval, ze? :o)))
14:27:12
11.03.2004
Saky
ale my se nehadame to je jen vymena nazoru.. ja jen tvrdim ze treba seriove auta maji podobne materialy tem co pouzivam ja protoze v tech seriich co to vyrabeji se proste setri na vsem a i ty materialy jsou predimenzovany dost.. samozrejme kdyz chce nekdo postavit z lepsiho neni problem akorad se cena zvedne a clovek s tim pak muze klidne na Marz-)
14:23:45
11.03.2004
martyCZ
-> Saky: motor sici, ceny visi ... asi bychom ti meli navisit odmeny, aby sis taky koupil pravidla ceskeho pravopisu :o)
14:19:07
11.03.2004
Saky
jasne jenze ty materialy bys mel pak jeste teplene upravit aby meli parametry takove jako maji mit.. ja proste nevidim duvod kdyz neco vyjde s dostatecnym dimenzovanim ze vydrzi v pohode pevnost treba 100Mpa vyrobi se to z neceho co ma pevnost 200Mpa a ty to chces vyrobit z neceho co ma pevnost 500Mpa a podle LA je to z matrose co ma 190MPa ja proste nevidim duvod, akorad se tim zbytecne navisi cena za povrchove upravy (ano mozna namitnes ze to je zanedbatelny asi jo kdyz vyrobis soucast za 1000 a nechas ji zakalit za 100ku) me proste pripada ze nemas duveru v normalni materily oceli tridy 11 -)

jako ja s tebou souhlasim ze se vsechno da udelat maximalne kvalitne a pak ma clovek jistotu ja jen tvrdim ze je zbytecne predimenzovavat material v mistech kde to neni treba.. ono je rozdil kdyz si clovek dela neco pro sebe jeden kus a nebo kdyz tech kusu dela nekolik, tam uz pak ty naklady lezou nahoru a o to jde..

14:10:43
11.03.2004
giom
Zaplať bůh, že se najdou všude správní "cvoci", kteří chtějí dělat svou práci a tedy i koníčka pořádně. Bez nich by to nešlo. Pánové, přejí Vám mnoho plodných hádek, ať z toho vždycky vyleze jen to nejlepší řešení(za co nejméně peněz co nejvíce muziky. Jasnačka že nikoliv na úkor kvality. Pořádně se dohodněte, abych pak věděl, koho budu otravovat s brzdama, motorem.......nebo že bych si rovnou masňácky nechal udělat auto na přání.........hhhhmmmmmmm m. Musím si to nechat projít hlavou. Už mi docvaklo.....dyť já neumím tunelovat, privazitovat, vlastně jak já se vůbec dostanu k penízkům. Mužná že by šly nějak namalovat???.......Nevzal i by jste namalované obrázky místo penízků????? Kvalita bude nesporná:-)))) Věřte tomu-nikdo by to neměl.1 Ale nééé, nebudu provokovat. Pánové, líbí se mi Váš zájem o problémy a jsem rád, se rádi o to "pohádáte". Vždycky z toho vyjde něco dobrého. Tak zatím čaukyty čau. G.
14:02:27
11.03.2004
martyCZ
pokud to bude vecna debata tak by me osobne to docela treba zajimalo, a koho to nezajima at todle proste necte
13:57:11
11.03.2004
Michal LR
Klidně ale po e-mailu ostatní to asi nezajímá. 14220-260 jsou mat. zvláště vhodné pro tep.úpravy proto je používám na všechny důležité souč.
13:31:25
11.03.2004
Saky
ale mluvis uplne o necem jinym, ja jsem mluvil o drzaku brzdice dozadu.. o tom jestli mas kolo 15ku nebo 17ku je v tomto pripade jedno.. jde jen o brzdnou silu na kotouc a ten melo vzadu LRo i LAcko stejnej, a jestli mas brzdit auto ktery jede 150km/hod a rozjelo ho 100koni za 20s nebo 150koni za 17s je uplne jedno.. ja to vidim jinak a na tom se urcite shodneme.. kdyz vezmes jakoukliv soustavu tak bude tak pevna jako nejhorsi prvek souhlasis? a ja jen tvrdim ze treba konkretne LA drzak na zadni kotouc je navrzenej dobre.. proste aby se ten drzak roztrhl tak driv povolej srouby drzici ho, ale to je jedno ja ti to nijak nezazlivam jen tvrdim ze je to zbytecny.. odpovez me na otazku pocital si konkretne ten drzak jaky je schopen prenest sily?

13:22:40
11.03.2004
Michal LR
13:19:22
11.03.2004
Michal LR
L/A má kola 185/70/13, kotouč 248mm a do 100 koní. Já mám 215/50/15 kotouč 265mm. A možná 6p. AP Racing brzdiče pokud budou peníze.Všechny mat. včetně vhodnosti použití a tepelné úpravy jsou přece v materiálových tabulkách které má (snad) každej kdo něco takového dělá ale to sem nepatří !
12:39:06
11.03.2004
Saky
nejen podle me ale i podle planku LA proste si myslim ze kdyz je v dokumentaci na drzak brzdice material 11500 a ty to chces z dvojnasobne pevnyho materialu ze je to zbytecny, samozrejme mas jistotu ze to vydrzi ale ja si myslim kdyz je neco dolozeny vypoctama ze je to OK.. podivej se treba na plovouci trmen celej brzdnej ucinek drzi na dvou desitkach sroubech a jeste ani nejsou nijak moc fixovany proste ta sila na to neni tak velka.. treba kotouc drzi na 4ech sroubech a udrzi to taky jen jeden.. ja si radsi vsechno podlozim slusne predimenzovanejma vypoctama a pak s toho vypadne material a ty to delas podle me stylem volby nejlepsiho materialu a mas jistotu.. ted jen otazka jestli to ma smysl, ja tvrdim ze ne.. a mzslim si ze material popsany v LA dokumentaci konkretne na tenhle drzak je vyhovujici
12:18:07
11.03.2004
Michal LR
Nevím, třeba Petrovi vadí že občas taky něco udělám pro ostatní i když to není taky nejlevnější ale zato z prvotřídně kvalitních (podle Sakyho až moc) materiálů, zpracování a originál ale neživí mě to jako jeho. Jinak mám pochopení v tom že občas něco nevyjde a proto i když o pár jeho nezdarech vím od jeho zákazníků a nebyla by to pomluva ale fakta podložená fotografií – přesto nikde nic nešířím a o to víc mě to sere.8
11:31:00
11.03.2004
U-Geen
-> Saky: tak ja ti necham skoro zadarmo sedacky a ty takle jo? :-)
11:27:54
11.03.2004
Saky
asi sem tu nabu spatne spocital-) bylo to vymzsleny aby upadla v sedmi zatacce a trefila jedno cikansky sidlo, cikani by vylezli rozbili ti usta rozebrali auto a byl by klid od tebe i od nich.. holt to vydrzelo dyl no-) ale uz mu moc sance nedavam. .uz to nekdy musi prijit-))
11:24:12
11.03.2004
U-Geen
-> Saky: to si ríkal i u náby a zatim drží fest :-)
11:19:59
11.03.2004
Saky
tam jde jen o to aby byla pevnost takova aby dojel aspon za kopec tam uz si muze horet jak chce-)
11:17:36
11.03.2004
Tommy
2 Saky: Ze by jsi konecne presel na kvalitni lehky material?:-) A v pripade havarky by to mohlo shoret a nikdo ti nic nedokaze:-)
11:13:59
11.03.2004
Saky
prvni kdo neprezije budes ty-) tobe to udelam ze dreva-)
11:07:42
11.03.2004
U-Geen
-> Saky: hele a řekli to z praxe všichni nebo jenom ty co to přežili? :-))
11:03:32
11.03.2004
Saky
co se tyka mych brzd tak verim ze lepsi brzdy na skodovku nesezenes, kdyz te znacce verej i konstrukteri od Porshe a BMW tak asi bude dobra, podle me je lepsi predelat kvalitni seriovy kotouc nez nechat delat odlitky, a i kdyz to budou delat treba v Lucasu tak to nebude dosahovat kvalit Bremb.. a co se tyka unasecu na to mam vypocty ze to vydrzi a i nezavisli lide z praxe rekli ze je to OK..

a prasklej prevrtanej unasec jakej dela Molcan uz jsem videl, a verim ze tohle je kvalitnejsi a hlavne univerzalnejsi..
10:52:51
11.03.2004
martyCZ
jsem rad ze se ti nase spoluprace zamlouva. v jistem slova smyslu by se dalo rict, ze ti sveruju svuj zivot (zatim je to hodne nadnesene ale treba brzy a unasece co od tebe planuju ...), takze prachy zase tak dulezite nejsou :o)
10:50:26
11.03.2004
Saky
tyses nahodou dobrej sponzor-) ukazkovi pripad-) poslal me duverive penize a naivne mysli ze mu neco dam-)) skoda ze takovych neni vic-) mimochodem uz sem vsechnz propil muzes poslat dalsi-))
10:49:01
11.03.2004
Saky
no neverili byste kolik lidi me psalo a ptalo se me treba na brzdy a litovalo ze je ma od nej..

a nejen brzdy..
10:47:37
11.03.2004
martyCZ
hehe, za zhruba mesic uvidim, o kolik me obere saky ... az tam dojedu a on rekne ze me nezna :o)))))))))))))))))))
10:44:51
11.03.2004
martin m - zrušená registrace
no koukám,-že se Peťa nezměnil;o))!!A jak mě na jeho stránkách napadali,-když jsem si dovolil"nesouhlasit& quot;,-s oslavnými ódami na jeho práci v podobě oné slavné"130 RH";o)),-no:"Br avo,-Bravisimo";o)!!- všichni tleskají,-jak v podmínkách starého chlívku,-ještě umí někdo postavit"závoďák&quo t;!!!Jenže,-to je trochu málo,-když za vším je vychcanost,-a touha ojebat(promiňte ta slova),-kamarády.

Já ho znám z jeho"dřevních začátků",-a i když nechci nijak pomlouvat,-ten člověk mě"obral"zhruba za 20 000 na materiálu,co jsem koupil na dostavbu auta,-což se mělo realizovat u něj.

Vidím,-že růžové"zkušenosti s ním,-nemám jen já,-ale i další lidé;o).Jsou to prostě stále ti"vykutálení"c hytrolíni,-jako před lety!!

Ještě že všichni nedělají"podobně&quo t;,-a jsou i slušní mezi námi.
10:37:12
11.03.2004
Komár 1981
Presne tak, neresit, at si to prebere... me taky nesnasi dost lidi a to me jeste spousta lidi nepotkala... az me potkaj, to budou xichty! Hehe 3
10:33:55
11.03.2004
U-Geen
-> Michal LR: neřeš to :-) mě nesnášej lidi který ani neznam :-)
10:31:36
11.03.2004
Michal LR
No mě to celkem trápí, protože jsem mu nikdy nic neudělal a snažím se ze všema vycházet. Nakonec to dopadne tak, že nějakej polomozek ( nemyslím Molčana) neunese nejakou skutečnost že někde něco slyšel a bude někomu přes noc demolovat auto jak se už ostatně stalo zazzovi. Dopadne to tak,že budu po srazech trapně jezdit Audinou nebo vůbec.10
10:19:12
11.03.2004
Saky
aneb platici zakaznik dobry zakaznik, jestli je spokojen me netrapi-) posledni dobou nejak tech nespokojenych pribyva.. jestli te to uklidni tak jsem z nekolika zdroju slysel ze me Molcan taky nesnasi a to jsem s nim nikdy nejednal-)
10:11:28
11.03.2004
Michal LR
Dobrý den,

Pan Molčan mě dnes do telefonu ( volal jsem PM s prosbou o opracování polotovarů na držáky poté co jsem za 350,- Kč obdržel kus ohořelého plechu) hystericky a kvůli hlouposti ( špatně pochopený pojem – výpalek tj. „u nás“ ve středověku Laser s přesností 0,1mm u Vás asi hořák na propan-butan 1cm) nařkl, že ho všude pomlouvám – jeho a jemu podobné dobré lidi ( asi z Ostravska ) kde je vše super! A nezvedá telefon. Toto nehodlám nechat bez odezvy a doufám, že toto v nejbližší době něčím podloží nebo se omluví. Na mé přání jsem nechal i stáhnout veškeré komentáře na PM autosport od mého auta, kde se rozběhla debata na toto téma. Dále mu znovu touto cestou děkuji za hrdinský a velkorysý čin – zapůjčení postaršího unašeče z 130LA/LR na oměření na cca 20minut na srazu v Č.B. a nabídku na výrobu za 10 000,- / ks, který jsem poté stejně musel sehnat jinde jako vzor pro programátora a výrobu.

10
Extreme Tyres