skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlava FA&FE
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 04.03.2004 do 15.01.2008, založil/a
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Neregistrovany, neprihlaseny uzivatel muze zamykat stara temata. Super :D
Zastavil:nwdom9
-> pilotqp: koukám, že rád vytahuješ 4-5 let starý témata :))
v podstatě jde z fáčkový hlavy udělat hlava na Feldu, co se týče kanálů, na to stačí vrtačka stopková frézka na hliník... = akorát ventily zůstanou 8mm
no ma to trochu jiny kanaly ale kazda hlavase da upravit.. ale jestli ti to rika ten co tvrdil ze nejde pouzit felda bez vstriku tak se tim netrap.
-> Saky: Dík sem myslel že se to nějak víc liší.Mě řikaly že prej musim tu MPIčkovou palici vyměnit kuli lekru tak mi to bylo divný,prej to má jiny sací kanaly.
ty hlavy fungujou uplne stejne.. akorad feldova je lepsi.. proste kdyz vymenis fackovou za feldovou pojede to lip.. (nepatrne) KP je kompresni pomer..
-> BlackSUN: Jo tak konečně vim co je KP dík

Hlava teoreticky nemá s karbecem moc společnýho... Takže se to snese úplně normálně jako s jakoukoliv jinou hlavou. KP je kompresní poměr.
KP co to je ? a jak se snese mpi hlava s favo karbecem?sem asi dost otravnej co

felda MPi ma ventily 7mm oproti 8mm ma vetsi kanaly jiny pruziny a je cela lepsi.. a ma jinej KP
Jakej je rozdíl mezi hlavou z feldy a fava ?liší se to vůbec?dík
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Neregistrovany, neprihlaseny uzivatel muze zamykat stara temata. Super :D
Zastavil:nwdom9