Hlava FA&FE

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 04.03.2004 do 15.01.2008, založil/a

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Neregistrovany, neprihlaseny uzivatel muze zamykat stara temata. Super :D

Zastavil:nwdom9

řadit dle data
12:45:24
15.01.2008
Labros
-> pilotqp: koukám, že rád vytahuješ 4-5 let starý témata :))
12:41:17
15.01.2008
pilotqp
v podstatě jde z fáčkový hlavy udělat hlava na Feldu, co se týče kanálů, na to stačí vrtačka stopková frézka na hliník... = akorát ventily zůstanou 8mm
19:13:35
04.03.2004
Saky
no ma to trochu jiny kanaly ale kazda hlavase da upravit.. ale jestli ti to rika ten co tvrdil ze nejde pouzit felda bez vstriku tak se tim netrap.
18:59:23
04.03.2004
Alan
-> Saky: Dík sem myslel že se to nějak víc liší.Mě řikaly že prej musim tu MPIčkovou palici vyměnit kuli lekru tak mi to bylo divný,prej to má jiny sací kanaly.
18:54:26
04.03.2004
Saky
ty hlavy fungujou uplne stejne.. akorad feldova je lepsi.. proste kdyz vymenis fackovou za feldovou pojede to lip.. (nepatrne) KP je kompresni pomer..
18:52:39
04.03.2004
Alan
-> BlackSUN: Jo tak konečně vim co je KP dík3
18:51:08
04.03.2004
BlackSUN
Hlava teoreticky nemá s karbecem moc společnýho... Takže se to snese úplně normálně jako s jakoukoliv jinou hlavou. KP je kompresní poměr.
18:44:50
04.03.2004
Alan
KP co to je ? a jak se snese mpi hlava s favo karbecem?sem asi dost otravnej co2
18:32:50
04.03.2004
Saky
felda MPi ma ventily 7mm oproti 8mm ma vetsi kanaly jiny pruziny a je cela lepsi.. a ma jinej KP
18:22:22
04.03.2004
Alan
Jakej je rozdíl mezi hlavou z feldy a fava ?liší se to vůbec?dík

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Neregistrovany, neprihlaseny uzivatel muze zamykat stara temata. Super :D

Zastavil:nwdom9

Povol přispívání do tématu
Extreme Tyres