Dlouhý teplý starty

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 21.06.2007 do 24.06.2007, založil/a Petrxall
řadit dle data
23:23:10
24.06.2007
gabo000000 - zrušená registrace
no ja som prisiel na to ze som mal velky predzapal .teraz to uz aj niekedy startuje1 1 1
23:16:00
24.06.2007
Petrxall
Vyčištění a částečná repase karbecu pomohla, už to startuje pěkně
21:51:21
24.06.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: tak nevim, ja sem s tim nejak nemel problem, soucasne auti startuje ukazkové jak studene tak teple, kdykoliv a na cvrnk, ale ono je to asi tim ze to ma jen 45tis najeto , a karbec je edsr, no doufam ze zitra na emisich mi do toho drbat nebudou nebo jim polamu hnaty 403
21:05:08
24.06.2007
Pedros
-> King: u mě se tak děje jen někdy..někdy to chytne na drc i po pár minutách stání s horkým motorem a někdy ho musím točit dýl a nebo mu pomoci plynem..
20:40:53
24.06.2007
bitmap - zrušená registrace
Ono to dela aji LEKR, myslim, ze je to bolistka vsech karbecu.
19:46:56
24.06.2007
iDawe
dej nejdriv poradny svicky..
12:10:43
24.06.2007
King
-> Tom.t: Zvova opakuju, že je to bug všech SEDRů a neznám žádnou shade, která by s horkým motorem v létě chytla "na první cvrnk" - znova opakuju - mluvíme o startu, kterej následuje po několika minutách stání auta. Pokud vypneš motor a za pár vteřin budeš startovat, chytne to na drcnutín i bez plynu. Daleko víc je ten rozdíl vidět třeba na škodovce s LPG, kdy na LPG to za tepla chytne bleskově, ale na benzín až po víc otáčkách startéru. Samozřejmě, že s karbem v lepším stavu a s lepším nastavením se to projeví míň, ale prostě projeví....
09:21:27
24.06.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: já vím že to možny je, ze si to nevymyslel, ale proste kdyz tam bude mit nejakej poradnej karbec v dobrym stavu a ten motor za neco stoji tak to musi fachat na cvrnknuti4
23:23:16
23.06.2007
Gemini
startovavam vyhradne bez plynu, akonahle viem ze to chyta, zosliapnem plny a pustim.....motor zreve a zostane na volnobehu m ak by som mu par krat slapol, uz to nenastartujem......
08:21:18
23.06.2007
King
-> Tom.t: Ujišťuju tě, že to možný je a už několikrát se tady vysvětlovalo, proč se to děje4

Samozřejmě, že se to dá zmírnit, ale SEDR se tak prostě chová....
14:09:52
22.06.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> ecartsiger: muze se ti preplavovat karbec - mas vysokou hladinu v plovakove komore, jestli do toho zatim aspon trosku nevidis, tak si to nech u nekoho seridit, protoze có tady popisujes snad neni mozny4
13:59:20
22.06.2007
King
-> Reeaper: Dovolil bych si jenom upřesnit, že sedr je typ karbu, kde sytič je realizovanej vlastně jakýmsi přídavným sytičem a ten funguje jenom, když je pod klapkou dostatečnej podtlak, aby dokázal nasát směs onou trubičkou přes víko karbu bla, bla, bla.

Na teplým motoru jaxi není použití sytiče mandatorní, takže nic nebrání startování s (po)otevřenou klapkou....
12:15:07
22.06.2007
Reeaper
-> Pedros: to netuším.. 4 ale asi jak píše Labros, tka jo.. jako fakt netuším..dneska budu startovat, tak to vyzkouším jen se sytičem..sem zvědavej..

ale teplý to bez plynu chytá moc špatně..
12:09:53
22.06.2007
Labros
-> Pedros: jj
14:27:45
21.06.2007
Pedros
-> Reeaper: tak když dáš sytič a zároveň plnej plyn,tak vyřazuješ tím plynem ten sytič?nebo ne?
12:40:42
21.06.2007
Petrxall
takže se to tedy uchlastá? mno já ted karbec pročištil jak to šlo, co šlo vyměnil, tak uvidíme, co to provede, jestli to bude lepší 1
10:03:07
21.06.2007
Reeaper
-> Pedros: 71 jasně, ze sytičem při studeným motoru.. ale nechytne 418 teda nechytalo..teď, po výměně hlavy a hrabání se v tom jsem to nezkoušel, jinak abych se přiznal 71 ale vyzkouším, třeba budu překvapenej 20
09:35:23
21.06.2007
Pedros
-> Reeaper: 3 3 studenej motor s plným plynem 9 a co sytič?
09:18:36
21.06.2007
David V6
To je tim že jehla v karburátoru ti propustí při stání benzín a za tepla se to uchlastá,nejlepší je sednout do auta dát plnej plyn a startovat.
07:47:47
21.06.2007
Rooney - zrušená registrace
-> Reeaper: Ja startuju taky bez plynu4 ale ted mam rozesranej karbec tak to nechytá jako za starých času, ale jak tam šoupnu fávo karbec, tak doufam že to bude zase ok 6
07:32:47
21.06.2007
Reeaper
mno já na studeným musím mít skoro plnej plyn.. a u teplýho..ani vlastně nevím, musím vyzkoušet 40

Ale každopádně už jsem is vyzkoušel, jak chytá škůdka podle knížky..bez plynu, jen na otočení a bafla 932 ale ta nebyla moje 83
06:38:04
21.06.2007
gabo000000 - zrušená registrace
mne jedno awto na teplo startuje dobre tak ze akceleracny pedal zoslapnem asi do polky potom kus upustim ..klapka moze byt otvorena tak do stvrtky a na prvu supu nastartuje a na druhom 2x plny plyn a pri druhom zoslapnuty nechat pedal na podlahe a pootocit klucom a taktiez na prvu supu ....... inac je to fakt sila zvyku .... treba prist na to co od vas vase awto chce4 a keby nahodou ze to nechce nijak raz naskocit tak sa asi kusa preplavuje karburator4
02:53:26
21.06.2007
Rabbit
Taky záleží jak startuješ. Já to na teplim motoru na benzín věčinou uchlastám a na LPG mi to zas sotva chytí.
02:03:33
21.06.2007
Petrxall
už se to tu řešilo několikrát, nemůžu to ale najít... co způsobuje dlouhý startování za tepla?? za studena nebo při mírném zahřátí to škrtne hnedka
Extreme Tyres