skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
strmene
08:40:24
18.06.2007
18.06.2007

Gryzly
-> noname: no 4p se dělali z hliníku. jeden kousek stál tuším 2800,- a dělali to asi Kábrt, prodávali to rebelové.
23:37:43
17.06.2007
17.06.2007

Škodaman
-> noname: natri to alkytonom a máš pokoj

23:35:11
17.06.2007
17.06.2007

noname
a inak aka obycajan farba s plechovky odolava brzdovke o teplotu nejde ten srtmen nema nikdy viac ako 200-250st vtedy uz skodovkove brzdy zarucene nefunguju


23:33:27
17.06.2007
17.06.2007

noname
tak dik zaujimave informacie som zvedavy ze kedy sa niekto pusti po piestikoch do vyroby nerezovych 4p hned si jedny zajednavam

22:13:29
17.06.2007
17.06.2007

PeterP136
4p w353 nieco lesko bielo kovove. Po 4rokokch v solnej brecke z nasich ciest to stmavozosivelo a miestami su male hrdzave bodky.
18:28:31
17.06.2007
17.06.2007

Milan 136
Já měl 2p ve žlutém zinku...
18:17:54
17.06.2007
17.06.2007

FORM - zlomená ojnice
2p na 100 byly šedivé, 2p na 105/120 žlutý zinek nebo černé (viděl jsem takto jako náhradní díl jen neosazený třměn), 4p žlutý zinek
18:12:52
17.06.2007
17.06.2007

Rapid135
me kdosi rikal ze meli krasnej kovovej odstin kterej zacal za chvilku rezavet a oxidovat
nicmene nemusi to byt prafda

nicmene nemusi to byt prafda
18:03:26
17.06.2007
17.06.2007

noname
zaludna otazka cim boli ak vobec boli lakovane predne strmene origo aj 2p aj 4p uz z vyroby

