teplotny spinac ventilatora chladenia

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 01.06.2007 do 05.06.2007, založil/a MiroJ
řadit dle data
13:20:08
05.06.2007
MiroJ
-> minno: ups , jasne , trochu som sa precital 6
13:08:38
05.06.2007
minno
-> MiroJ: písal som o sebe, mne to spína už pri 90 st. a táto teplota nastáva ked je rozohriaty motor a stojim dlhsie na volnobehu
11:27:21
05.06.2007
MiroJ
minno 05.06.07 09:37:49 napsal:

-> Gryzly: no práveže u mňa ten kontakt bol bez hrdze a vyzeral len ako by ho niekto odlomil-> MiroJ: som rád že som to vymenil a že mi to už spína aj samo


ee , nespina samo , este som vodu neprehrial tak , aby bolo potrebne zopnut ventilator ... takze uvidime az bude teplejsie ...
10:18:03
05.06.2007
minno
-> Luděk: 3
10:08:20
05.06.2007
Luděk
-> minno: no,to se prostě uklepe vahou toho konektoru
09:37:49
05.06.2007
minno
-> Gryzly: no práveže u mňa ten kontakt bol bez hrdze a vyzeral len ako by ho niekto odlomil-> MiroJ: som rád že som to vymenil a že mi to už spína aj samo
08:50:32
05.06.2007
MiroJ
-> minno: 9 tak to moje cislo v takom hroznom stave nebolo , malo oba kontakty ale aj tak nereagovalo ...
23:11:18
04.06.2007
Gryzly
-> minno: Já mám odpadlé oba kontakty a mám to diky minulému majiteli jen na manuál. uplně běžně ty kontakty uhnijou.
21:10:55
04.06.2007
PeterP136
-> minno: To cidlo je este fajn. Ja som mal na cidle 1cm zelenky a kamena a po jej odstraneni ostala na cidle mesacna krajina.
20:55:09
04.06.2007
minno
odlomeny kontakt, nechapem ako sa to mohlo stat a kedy, lebo prehrdzavene to nie je.
zvětšit teplotny spinac ventilatora chladenia - obrázek od minno vložen 04.06.2007 20:55:09
20:54:41
04.06.2007
minno
stare humus cidlo
zvětšit teplotny spinac ventilatora chladenia - obrázek od minno vložen 04.06.2007 20:54:41
20:53:02
04.06.2007
minno
tak som dnes lahol dopredu pod auto ze idem vymenit to cidlo aj ja, a hned mi bolo divne, preco nove cidlo ma 2 kontakty a stare len jeden. Pri blizsom skumani som zistil, ze jeden kontakt stareho cidla je odlomeny a kablik volne visel 99 Takze preto odkedy ja jazdim tymto autom (5 rokov) som nikdy nezazil ze by mi to zoplo samo (mam aj manualny spinac), ale to som myslel ze to stare cidlo je pokazene...O tom nezapojenom kabliku som vedel uz davno, ale myslel som ze je to len kablik na nieco, co sa standardne nemontovalo...Ale aj tak dobre ze som cidlo vymenil, stare vyzeralo strasne. Nove teraz krasne spina uz pri 90st. a vypina pri 80 st., takze pri dlhsom stani na volnobeh sa to krasne zapne samo.
16:11:12
04.06.2007
gabo000000 - zrušená registrace
no mne to praveze este lepsie talci na volnobeh ako v otackach
15:32:26
04.06.2007
MiroJ
15:19:23
04.06.2007
MiroJ
-> haso: -> Luděk: pravdaze ... 4 ked bude treba , bude repas/vymena ...
15:00:09
04.06.2007
Luděk
-> MiroJ: no,při pomalé jízdě,pokud motor vytáčíš do velkých otáček,tak ani,ale na volnoběh to nemůže mít žádný problém.Hlavně to chce pořádné lopatky na hřídeli4
14:40:21
04.06.2007
haso
-> MiroJ: pripadne repas vodnej pumpy je praca na par hodin4
14:34:32
04.06.2007
MiroJ
-> Luděk: ale na druhej strane , je to prirodzene ze sa teplota motora zvysuje pri pomalej jazde (mestom) nez pri rychlej jazde ked je chladenie ucinnejsie
14:30:38
04.06.2007
MiroJ
-> Luděk: ono , u mna to vypada tak , ze vsetko je spravne pokial je motor v tockach , ale ked sa otacky znizia , ako hovoris , vada vodnej pumpy , sposoby ze nedokaze precerpat potrebne mnozstvo vody ... :(
14:27:42
04.06.2007
MiroJ
-> Luděk: toho sa veru bojim ...
13:23:49
04.06.2007
Luděk
-> MiroJ: tak to musíš mít slabou vodní pumpu,nebo sežrané lopatky,mě osobně se to začne ohřívat víc,když tomu začnu šlapat na krk,než když stojím v koleně na volnoběh
10:58:38
04.06.2007
MiroJ
číslo chladiča = čidlo chladiča
10:57:53
04.06.2007
MiroJ
tak som vypustil ch. kvapalinu , vymenil termostat , číslo chladiča , našiel v systéme nejakú podložku cca v rozmere 1 SK(asi hlavný problém , nedostatočný prietok) a odvzdušnil.



POZNATOK -> a teraz podľa aktuálneho budíka je teplota zohriatej kvapaliny pernamentne na 80+- . Pokiaľ je kvap. zohriata a pri 90km/hod hodím neutrál , otáčky klesnú na cca 900+- , teplota pomaly výstupy niečo pod cca 90+- . Ventilátor sa ešte nezopne .



To iste platí aj pre jazdu mestom , zápchu na kruháčoch a proste pomalú jazdu .



Čo s toho vyplýva ? nejazdiť na voľnobeh , alebo nízke otáčky radšej podradiť a držať otáčky nad 2100 ... Opravte ma ak mam mylnú predstavu ..

Ďakujem
18:31:13
03.06.2007
PeterP136
-> Vojtik: To cidlo by som rad, pretoze u nas je len to 88stupnove a povodne som mal v chladici 95st. S 88 st vetrak bezi aj ked sa rucicka od svojej beznej polohy vobec neodlepila. Mimochodom nevaril som ani ked to cidlo vdaka 1cm medenky a kamena nespinalo, akurat raz som za aviou do purkdeho kopca na dvojku pre istotu zapol kurenie pretoze rucicka vystupala az do cerveneho pola. A to nemam ani viecko na 0.1Mpa, len to na 0.04Mpa. 742.136.
22:43:34
02.06.2007
minno
-> Zdeněk.: to isté čo 120
22:19:25
02.06.2007
Zdeněk.
a nevíte prosím kolik má mít čidlo na 105kovym motoru?
18:41:30
02.06.2007
jack51
Ja jsem nainstaloval ten 95st. z facka a funguje to - pri neco malo pres 95 na budiky zapne a lehce pod 90 vypne. Ale mam motor 781.136 a termostat 88st., novej chladic, vicko klasiku 0,04MPa
23:09:11
01.06.2007
U-Geen
taky mam nejakej nizkoteplotovej, mozna wartburg? to je jedno, kazdopadne od te doby je manualni spinani zbytecny
18:34:25
01.06.2007
Syny
-> Vojtik: Ja teda nevim ale ja mam vse origo a pri budikovejch cca 92°C zacina vetrak funet a pri budikovejch cca 82°C opet vypina. A pravdou je ze em to tak decentne uvaril jednou 115°C a to bylo jen prto ze sem mel vetrak odpojenen hend po koupi a majitel tvrdil ze nefunguje cidlo - cidlo fungovalo, jen nebyl jedne kablik zapojenej...
15:08:00
01.06.2007
MiroJ
mudre knizky hovoria



92+-3 spina / 85+-3 vypina do x mes/82

95+-3 spina / 80+-3 vypina od x mes/82



-> Vojtik: takze mozno predava ten spodny typ teda pokial nepredava favoritovy



ale ako to tu bolo povedane cim skor typ lepsie nez neskor :)
15:02:51
01.06.2007
Vojtik
u nás v mototechně s chladym úsměvem prodává čidlo na 95 °C, což znamená, že když ti sepne větrák, tak už dávno vaříš8 Já jsem ale nakonec sehnal spínač na 86°C a je to asi tak akorát, spíná při budíkovejch cca 93 °C a nikdy nebyl problém
14:49:35
01.06.2007
MiroJ
-> minno: -> Luděk: ok , ja som sa len chcel uistit , a pre pripad potreby tam mam pravdaze manualne zapinanie
14:30:55
01.06.2007
minno
Kto sa ma v tych cidlach vyznat. AK ti bude pasovat, tak v tom nehladaj problem, maximalne sa ti bude ventilator spustat uz aj pri nizsej teplote, co je vyhoda...Tiez som teraz jedno cidlo kupil, uz som zabudol na aku je teplotu, ale som zvedavy ako bude fungovat, lebo doteraz si nepamatam, ze by sa mi ventilator niekedy za zivota spustil sam :/
14:29:28
01.06.2007
Luděk
-> MiroJ: no,to máš něco podobného jako já,prostě Ti bude často spínat,což není na závadu,protože je lepší chladit dřív,než později4
14:25:40
01.06.2007
MiroJ
... poprosim , ake by mali byt spravne hodnoty na spinaci ? kupoval som vcera jeden a na nom je 88/83 °C



Trosku sa to rozchadza z udajmi z kniziek a tak sa pytam ci je to OK a nebude to robyt problem ...

dakujem
Extreme Tyres