skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
použití kolíbky
14:47:12
27.05.2007
27.05.2007

borrico
-> Tuxik: Tak to my i ve dvou, ale to už byla bez motoru.
15:25:04
24.05.2007
24.05.2007

Tuxik
Ve trech lidech dame auto na bok i bez kolibky :-)
15:15:24
24.05.2007
24.05.2007

Luděk
tak dáme na srazu disciplínu kolíbání škodovky na čas,ne

13:41:13
24.05.2007
24.05.2007

borrico
My to otaceli taky s motorem ve trech a zadny problem.
08:24:10
23.05.2007
23.05.2007

Luděk
-> charon: auto bylo vždycky s motorem,většinou chyběl jen akumulátor,jestli ono to nebude tím,že jsou u nás velcí chlapi

15:13:27
22.05.2007
22.05.2007

VeTeV
-> charon: tak moj epoznatky ve dvou bez dveri a motoru jo - ve trech i s motorem

15:09:21
22.05.2007
22.05.2007

charon
-> Luděk: Až budete ve dvou otáčet auto na kolíbku, tak mi dej vědět, já se přijedu podívat, co jsme dělali špatně. Ale musíte v tom mít motor, že ve dvou v pohodě otočíte auto bez motoru romu už věřim.
08:38:58
22.05.2007
22.05.2007

Luděk
auto ve dvou na kolíbce otočíš úplně v pohodě a kdo říká že nee,tak je nějakej shnilej (a to nejsem žádný svalovec,páč dělám do počítačů)
10:54:27
19.05.2007
19.05.2007

Škodaman
-> charon: no priznávam že ten druhý človek čo mi s tým pomáhal je docela silák,ale jasné že najlepšie sa to prevracia ked je vás viac.
10:49:14
19.05.2007
19.05.2007

p.b.
Na rovině a na dobrým povrchu (nejlíp beton v garáži) jde pokolíbat nastrojený auto i ve dvou, ale moc v klidu to teda neni .)
10:48:14
19.05.2007
19.05.2007

charon
-> myl@s: -> Škodaman: Jako dveře, kapoty, intzeriér to jsem měl všechno taky pryč, ale ve dvou sme to teda neotočili ani nahodou. Dělal jsem to s Jardou tady z virtu, co ma zelenyho roadstera, ani jeden z nas nejni žádnej chcípák, ale neotočili jsme to.
10:41:58
19.05.2007
19.05.2007

Škodaman
-> charon: mi sme to tiež 2ja v pohode zvládly,ale je pravda že auto bolo odstrojene,tzn.odstrojený interier,vypustené všetky kapaliny,zhodené dvere+kapota.A najtažšie to je zdvihnuť zhruba do polovice,potom to už ide pekne lahučko

23:35:17
18.05.2007
18.05.2007

myl@s
-> charon: my jsme auto s motorem otočili v pohodě,ale je fakt,ze to bylo mirne z kopce,ale jenom mirne,ne zadnej svah
22:35:46
18.05.2007
18.05.2007

charon
-> Karel.: Auto s motorem sme ve dvou neotocili ani omylem, to bych chtel to otaceni "ve dvou v klidu" docela videt
21:42:55
18.05.2007
18.05.2007

kapa120
-> myl@s: My jsme to měli v garáži dost natěsno, tak jsem měl víc lidí, aby jsme autí neublížili
skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...

21:41:13
18.05.2007
18.05.2007

Karel.
-> kapa120: prosím?jsi asi převracel auto na střechu ne?
Otočíš to ve 2 v klidu a vypouštět tyhle věci je zbytečnost


21:37:47
18.05.2007
18.05.2007

myl@s
-> kapa120: proč 6 lidi? jsme to dělali ve dvou
21:25:36
18.05.2007
18.05.2007

kapa120
-> milan444: Pod víčko brzdovky si dej igelitovej pytlík, vypust všechny kapaliny-motor, převodovku, ostřikovače.chladící. Vyndej baterku, nasaď kolíbku a můžeš převracet, ideální počet lidí je tak šest, ale jde to i v míň lidech.I když převodovku vypustíš, zbylej olej v nohavicích ti proteče přes gufera do brzd, i když je máš nový, jinak snad žádný zádrhele nejsou.

18:30:07
17.05.2007
17.05.2007

Škodaman
-> milan444: jj tak nič

17:29:25
17.05.2007
17.05.2007

milan444
-> Škodaman: tenhle článek jsem četl.
13:20:11
17.05.2007
17.05.2007

Luděk
nikdy jsem z toho nic nevyndával,jen akumulátor a pod víčko brzdovky jsem zavřel igeliťák,auto jsem kolíbal na obě strany a stálo mi tak klidně týden a nic z něj nevyteklo
12:55:05
17.05.2007
17.05.2007

Škodaman
-> milan444: tu to máš všetko zhrnuté:www.skoda110r.cz/article.
php?id=114
09:55:10
17.05.2007
17.05.2007

myl@s
-> milan444: proč?
09:10:10
17.05.2007
17.05.2007

milan444
někde jsem čet že je dobré odpojit tyč řazení?
09:04:25
17.05.2007
17.05.2007

Gryzly
Táta si předělal kolíbku z Wartburga na Felicii.
06:54:45
17.05.2007
17.05.2007

M a r c e l
jo a jsou ruzne kolibky, stalo se nam, ze kolibka co pasovala na eMko s vleckou nepasovala na uzovku s uzkou vleckou, nebo tak nejak to bylo, kazdopadne js,me museli nekde neco zkracovat, uz si ale nepamatuju co ...
00:20:36
17.05.2007
17.05.2007

Gryzly
Ono to muže vytýct i guferem do bubnu.
A toho že bys to převrátil na střechu se nebojím, je to konstruovaný že to dál jak za pulku nepujde.
A toho že bys to převrátil na střechu se nebojím, je to konstruovaný že to dál jak za pulku nepujde.
12:12:03
16.05.2007
16.05.2007

charon
-> Karel.: V manžetách na kyvku stačí drobná netěsnost, aby olej z převodovky vytekl. Vim o čem mluvim.
11:52:13
16.05.2007
16.05.2007

Karel.
-> charon: tak jasně, musíš mít auto trošku v lepší kondici to co ty popisuješ tady snad nikdo nemá

11:30:17
16.05.2007
16.05.2007

charon
-> Karel.: Tak pokud ma kyvku a špatný manžety, tak převodovej olej vyteče, ať to hodí kamkoliv. U brzdovky záleží jak ti těsní víčko. Ja sem komplet trubky menil a měl jsem je vytrhaný ještě před otočenim na kolíbku. A měl jsem to otočené na obě strany.
11:20:12
16.05.2007
16.05.2007

Karel.



10:56:23
16.05.2007
16.05.2007

charon
Hlavne az budete auto obracet, tak nerte moc, ať ho nehodítee na boudu. Jo a treba chladic sem nevypouste a nevytekl, oleje ti vytecou pokud je nevypustíš (mě to nedošlo a měl jsem oleje plnej blatník) a hlavně fakt pryrč s brzdovkou. Kdyžtak tady maš někjakou fotku, jestli ti to k něčemu bude skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
00:15:51
16.05.2007
16.05.2007

Škodaman
a vybrať baterku,a ako ju požiť?namontuješ ju namiesto kolies,spojíš ju tou tyčou a potom sa 2,3 zaprete a auto je prekotené,a ked ho prekotíš ešte pod tie kolísky niečo podlož a možeš robiť

00:01:22
16.05.2007
16.05.2007

borrico
Na co si dát pozor? Vypustit všechny kapaliny, včetně brzdové, nebo pořádně utěsnit nádržku. Já jsem ji jednou utěsnil špatně a kapalina mi vytekla do blatníku a rozežrala na něm lak. Pak je taky dobré odmontovat starter, protože do elektormagetu se může dostat voda a vytvoří se tam bahýnko, a po několika startech elektromagnet odejde do věčných lovišť.
23:54:43
15.05.2007
15.05.2007

milan444
poprosil bych ty kteří už mají zkušenosti s touhle pomuckou o jejich typy a rady na co si dát pozor a jak jí správně použít moc by mně to pomohlo nerad bych nadělal víc škody než užitku předem díky.