skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Go motoru
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 14.05.2007 do 14.05.2007, založil/a Shade Nouf
11:50:25
14.05.2007
14.05.2007

Vojtik
-> Shade Nouf: Když chceš dát do 130 motor 136, tak tě žádný velký běhání po úřadech nečeká, jen si necháš zapsat změnu motoru, páč to nebude braný jako přestavba. Osobně bych taky šel do osmikanálu, páč všechny díly komplet lehko seženeš, páč až po modernizaci feldy v r. 98 jsou pokud vím všechny podstatné díly stejný a kdekoliv sehnatelný. Naprotitomu do 130 už se seženou díly jen sporadicky o hlavě ani nemluvě, ta když ti praskne, tak jsi v prd*li, tu když náhodou seženeš, tak kolem 2 - 3 000, takže vše mluví pro 8mi kanál. Osobně bych tu 130 prodal někomu, kdo by si ho nechal do zálohy ke svojí 130 a za utržené peníze sehnal osmikanál a na něm udělal lehkou GO, ale osobně vím, že by stačilo přebrousit kliku, nový pánve, gufera, těsnění, rozvody srovnat hlavu, klidně lehce snížit a opracovat kanály, zabrousit ventily....+ možné úpravy dle tvé fantazie vačku, a další úpravy sání...
11:24:47
14.05.2007
14.05.2007

Gryzly
-> Saky: Ta nová klika do Š130 by měla být za 700,- ale jen jeden poslední kus.
10:59:59
14.05.2007
14.05.2007

Saky
nevim jak na 5ti kanal ale saly na osmikanal asi 700 to bude podobny, rozvody 400 srovnani hlavy tak 400 veskery tesneni tak 300 krouzky 500 prebrouseni kliky cca 400 pokud bude i vyvazovat tak plus cca 1200 ale to ma porad do GO daleko..
10:36:18
14.05.2007
14.05.2007

Syny
-> Shade Nouf: Jo jo, Kdyz poctivy GO, tak 8mi kanal. Ale pokud jde jen o to vymenit saly, krouky a srovnat hlavu tak to zs tak drahy nebude...
09:54:37
14.05.2007
14.05.2007

Saky
na 130kovou hlavu se jen spatne podivas a je po ni.. tam bych ja osobne moc kompresi nezvetsoval, nova klika asi nema smysl ta je v takovejhle motorech nesmrtelna.. resp bude li srovnatelna cenove jako vybrus stare tak proc ne.. jinak dat za ni nekolik tisic je skoda penez.. musis vymenit ulozeni kliky a pak zalezi cemu rikas GO.. kvalitni GO je dost draha zalezitost a nevpylati se, osobne bych to jeste jednou zvazil a sel do osmikanalu, nebot tam si muzes hrat daleko lip.. a uz v zakladu to bude lepsi nez 130ka..
09:16:44
14.05.2007
14.05.2007

Shade Nouf
Zdar, měl jsem v plánu dát do rapida 136 motor, ale protože nejsou love na pořízení motoru a následného dání do pořádnýho stavu, tak tam vrátím z5 130-ku co tam byla(aspoň se nebude muset lítat po úřadech).
S autem se bude jezdit jen vyjímečně za pěkného počasí a na srazy a tak bych chtěl aby to pěkně jelo, takže mám pár otázek.
1) hlavu samozdřejmě zarovnat, nový ventily atd a zajímalo by mě jakou vačku aby to krapet líp jelo, ale zase aby to tomu motoru moc neublížilo?
2)Klikovku bude stacit opracovat a vyvážit ? nebo by se vyplatila nová?(Gryzly má možnostr jí koupit za pár)
3) co všechno může zůstat původní, aby mi zbyly love aspoň na jídlo?
dik všem
S autem se bude jezdit jen vyjímečně za pěkného počasí a na srazy a tak bych chtěl aby to pěkně jelo, takže mám pár otázek.
1) hlavu samozdřejmě zarovnat, nový ventily atd a zajímalo by mě jakou vačku aby to krapet líp jelo, ale zase aby to tomu motoru moc neublížilo?
2)Klikovku bude stacit opracovat a vyvážit ? nebo by se vyplatila nová?(Gryzly má možnostr jí koupit za pár)
3) co všechno může zůstat původní, aby mi zbyly love aspoň na jídlo?
dik všem