skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kaipan 14
-> Luděk: nebylo to v Autohitu?
-> Luděk: Asi záležíjestli si všechno nechal někde dělat, nebo si některé věci vyráběl sám.
-> Luděk: No tomu verim taky to pak neni votom neco koupit hotovy - oto prave jde sestavit si to sam - dost veci si muzes taky udelat hned podle sveho.Samozdrejmne musis urcite veci dodrzet.
no nic proti,ale já jsem kdysivá četl článek ve světě motorů,kde si nějaký týpek koupil stavebnici Kaipana a protože měl málo peněz,tak si koupil tu nejlevnější verzi.Když pak měl auto hotový a spočítal to,tak mu to finančně vyšlo na úplně stejný peníze,jako by si to mohl koupit hotové a ještě ho to stálo 2 roky práce,kterou nepočítal ...
-> Kuladmin: prosímtě tu maturitu mam v kapse
dneska mi bylo zděleno že čvut čeká na moje výzo z maturity
tak jsem celej šťastnej ... jinak na auto.cz je prezentace kaipanu...klasickýho a myslím si že ten by byl lepší než toto ... už jen pro ten motor



-> Karel.: Jo zadna prca to neni to je fakt taky jim trva zhruba 6 mesicu od objednavky do dodani. A kdyz Honza navrhoval toto tak to taky chctel uplne jinak ale museli jit hodne do kompromisu. Aby toto tak atd...
Oprava: porad je na tech strankach h... . Ale uz mensi

-> Kuladmin: a je pravda, že známej co to má tak navrhuje avie a říkal, že to není žádná sranda to postavit, chce to fakt zázemí, ale rád bych s s tím vyhrál, snad někdy


A pokud stavi 47 tak se nekde musela dlouho valet jak pisi ten se jiz nevyrabi.
Jee ted koukam konecne maj new stranky www.kaipan.cz kdo by to byl rekl ze :O) ty stary byli desny a h... na nich.
-> Karel.: No napravy nemas ani u 14 a mnoho dalsiho proto prave na to musis mit 1x facko vcetne dokladu.
-> Kuladmin: nejlevnější?hmm to je možný, to nevím na to se zeptám
jako mně se to líbí, šel bych do něj, ale když tam nejsou ani nápravy?to je podle mě blbost


Nedávno jsem viděl něco podobnýho..... je to ve fázi vývoje. teda schválení na kusovou výrobu snad už ten chlapík má. ALe pro sebe tam má motro z octávky RS a jinak tam bude dávat upravený 1,6ky. A myslim že má lepší rám

-> Max: Jo to stebou souhlasim proc zrovna favoritacky ty nejhnusnejsi co kdy skodovka delala. Stejne sem nepochopil proc favorit ze prej je 105-120 stara ccc tak mohli 130 jenze tech zas bylo celkem malo no. Je to tezky radsi slapat pesky. :o)
-> Karel.: Hmm no kdyz mas tu nejlevnejsi stavebnici tak te fakt ze neni v laku. a to ze jim to moc nesedi se ani nedivim pokud to delaji podle prototypu tak je mi to jasny - na tomhle (14) kdyz stim honza chvilku jezdil zacla kapota klepat jak prase museli jsme ji podlepit tesnici paskou do oken :o) Koukam ze si lidi radsi stavte sve vlastni :o)
no já to na vlastní oči viděl v lipsku. na fotce i z dálky to vypadá hezky....ale když kouknu dovnitř a tam páčky z favorita a v nerezovym plechu hrozný hnědý vypínače z fáčka...tak to posrali. Myslim že by nebyl problém dát tam cokoliv jinýho....
-> Kuladmin: jojo ptal, Dušane říkal 47 ne?fotky jsem viděl, ale nemám je u sebe, ale řeknu ti, že mě to solidně zklamalo!!za ty prachy je to hrozný!!prý ty blatníky a tak se usí dořezávat plno věcí nesedí tak jak má!!!nápravy k tomu prej nejsou což j¨sem vůbec netušil!!a díly se musí nalakovat

-> Karel.: Tak co uz ses ptal? Mas nake foto? Pochlub se.

-> spyker: Nazdar pravda :O) a uz se koukej mazat ucit na maturu :o)
Urcity tvary sou pekny zadek treba je peknej ale vepredu by to mohlo byt jine.
Kdyz ono se kazdemu libi neco jineho.
Urcity tvary sou pekny zadek treba je peknej ale vepredu by to mohlo byt jine.
Kdyz ono se kazdemu libi neco jineho.
mě osobně se to tedy nějak nelíbí ... ale jsem rád že tam dávají něco ze škodovky

A je pravda tak to mohli udelat o krapitek delsi a sedacky klidne s pojezdama byt kratkejma ale mohli tam byt a kdo by byl mensi tak by jeste aspon ziskal dalsi malinkatej zavazadlovej prosturek :o)
-> Bedřich: Hmm je pravda ze pokud mas cca 2m tak se tam budes fakt asi blbe soukat - nedokazu rict pac my vsici mame cca 170 az 180 nikdo vic. A s tim motorem to chce hold nakou tu upravu :o) ale porad je hold blby ze je to nahon na predek oproti starsim verzim ktere byly na zadek. Taky co ja vim dost lidi si objednalo stavebnici rovnou s tim ze tam soupnou uplne neco jinyho s kardankou :o) No uvidime casem co kdo vymysli.
-> Kuladmin: Sedí se v něm stejně špatně jako v 57?auta jsou to podle mne pěkné, ale pro mně, 2 metry vysokého člověka by byla každá ostřejší zatáčka utrpení.Protože při vytočení volantu o čtvrt otáčky se mi exentricky umístěný volant zasekl do kolena :(((( a takové krásné auto to je.Teda alespoň 57...Kaipan 14 je podle mne dobrý počin (protože vznikl v čechách) ale motorizace se mi nelíbí....
takze se ukazalo, ze nejsem ani hrdina a ani vzdelanec, pac neumim nejen cist, ale dokonce ani psat B-)))
-> M a r c e l : sorry we B-))) ja jsem zase s kratkym mekym a bez carky B-))) (Fabian)
-> M a r c e l : kdyžtak už Grázly. Tento týden mi přišli dvoje trička, z virtu a bylo tam napsáno Gryzli a pak z nasetraktory.cz a tam bylo napsáno Grizly. Já jsem Gryzly s dvouma a tvrdýma. ;-)
mel jsem strach sem napsat ze se mi to nelibi jako ta starsi verze, ze byste me ukamenovali, ale kdyz je Grazli hrdina, tak ja taky, takze tak B-)))
-> Kuladmin: : no skoda ze to není ten zadohrab no
mě se ten předek nelíbí, je to vepředu široký a prostředek je docela uzkej, kdybych si to koupil, tak to zlegalizuju a pak ten předek přestavím na styl Kaipana 47. Taky jsem myslel že se to přestavuje z karburátorovýho fáčka a tady vídím stříkačku.
v patek jsem ho potkal v praze na novodvorsky a moc pěkný

-> 105: Jo to urcite jo jen je problemecek trosku pri desti :o) ale jinac je to supr vozitko pri svejch ted nevim presne asi 600-800 kg ten motor uplne bohate staci a pekne to drzi i v zatackach. Jen je skoda ze to ma nahon na predek ty starsi typy byli zadokolky. Ono to dokonce melo mit povodne motor a vse ze 120 ale pak si pry nak rekli ze to je uz az moc stary tak presli na facko.
no rozhodne to vyjde levnejc nez nejaka fabia htp a toto mas este o moooc lepsí
-> Karel.: je no bud je to 20 nebo 25 ted si fakt nejsem jistej ale musi jim to tam dovezt na kontrolu a az pote nasledne se stim da normalne legalne jezdit.
-> Kuladmin: jo a 25000 za to, že to zkontrolujou je trochu moc ne?to je šílenost!!!
-> Kuladmin:
vybírat nebudu zeptám se a uvidím a snad něco vyfotím


-> Karel.: Jo tak se delaj ci delali 14, 47 a 57 :o) tak si vyber
-> 105: Zakladni stavebnice + vlastni facko je snad neco kolem 140 000,- ted fakt presne nevim a + 25000 za kontrolu zes to postavil dobre :o) musi byt pokud chces opravdu legal.
jj te vono ale jednu fotku tam nenajdete :o) tu mam vlastni soukromou u nas v praci na dvore :o) V praci mam origo kvalitnejsi zitra dodam :o)
Ten za volantem je Honza Hrbek - designer tohoto krasavce a muj spoluzak ze stredky
a vedle je kamos tez zak z nesi stredky ale mladsi rocnik :o)

a koli ze to koštuje?

-> Kuladmin: se budu muset zeptat, ale podle mě bylo označení 17
nevím


hhmmmm je to krasavec !



-> Karel.: No maji snad 3 kaipan 14 pak snad co si dobre pamatuju 47 nebo neco kolem 50.
Jo je to celkem pekny dobrej napad jen u toho prvniho bylo videt ze je to prototyp plechy dole pod motorem jeste nastrihavany nuzkama aby tam sly atd... dost je problem s kapotou museli jsme tam dolepovat tesnici gumu pac zacla klapat a vybrovat. atd a co bylo nejhorsi nechali na tom origo vyfuk - to bylo to nejstrašnejsi co sem kdy slysel.
-> Kuladmin: nechci kecat jestli to je zrovna tenhle, je jich víc a já to číslo nevím sakra:o/ nemůžu se dostat na jejich stránky, ale určo už ho dlouho staví a jsem zvědavej

Me se libi...a dost...
