Sedr versus Ddsr

prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 25.04.2007 do 07.05.2007, založil/a mňesíc
řadit dle data
10:50:52
07.05.2007
sep
-> Crestik: :chybí,už tam zase je,je to vyústění odvětrání plovákové komory.
10:44:52
07.05.2007
Crestik
-> sep: nechybí tam ta šikmo seřízlá trubka nahoře, která nevím do teď, k čemu je? 6
08:45:37
07.05.2007
VeTeV
-> sep: a prasi se na nje a sep se o nej poradne nestara 4
08:41:20
07.05.2007
sep
-> Vojtik: :jo trošku jsem to škrábnul,ale ještě se na to vrhnu pořádně.....auto mám v garáži40
08:35:01
07.05.2007
Vojtik
-> sep: jako jestli je ten odlitek sání vevnitř trošku zahlazenej. proč tady nemáš to auto?
08:20:18
07.05.2007
sep
-> Vojtik: :jak to myslíš vevnitř?motor je origo 120LS,vačka 247,C vahadla,ETZ ,rozdělovač 136X,komprese 9,7
08:15:27
07.05.2007
Vojtik
Hmmm, to vypadá parádně, máš to vevnitř taky nějak upravené? Proč si tady nezaložíš auto? zrovna tvoje mě docela zajímá
08:03:55
07.05.2007
sep
07:40:12
07.05.2007
Vojtik
-> sep: nemáš nějakou fotku pro ilustraci? Má větší kanály?
07:17:29
07.05.2007
sep
-> Vojtik: :v podstate jako erkove,ale ma trochu jiny tvar a je o nejakou miru vyssi,coz v kombinaci s mym na tesno delanym filtrboxem je dost problem....
19:43:49
06.05.2007
Vojtik
-> sep: Jak vypadá to AVON sání??
18:10:41
06.05.2007
spartra
-> Gryzly: ne ne někomu to nestačí1
17:56:23
06.05.2007
Gryzly
-> spartra: kluci mají penis a holky vagínu.
17:55:29
06.05.2007
spartra
-> Gryzly: intim sprej, ty máš vagínu1 2
17:17:56
06.05.2007
sep
-> Gryzly: :jak píše petr,jinak chodíš na zajímavé stránky.-)
16:48:48
06.05.2007
Gryzly
-> petr s: jasný 3
zvětšit Sedr versus Ddsr - obrázek od Gryzly vložen 06.05.2007 16:48:48
16:38:55
06.05.2007
petr s
-> Gryzly: AVON
16:25:46
06.05.2007
Gryzly
-> sep: co máš za spešl sací?
12:48:53
06.05.2007
Pavel P@nkáč
-> sep: cim jsi to lestlil?2
10:38:48
06.05.2007
sep
První postřehy,po provizorním vyřešení zástavbové výšky(znovu podotýkám mám nestandardní sací) a hrubém seřízení "na uši a nos" ,ve srovnání s upraveným SEDRem (21/25,úprava rozprašovačů,klapek,vzduš níků,atd atd) to jede lépe,auto je živější ve všech režimech,od 4000 je rozdíl poznat slušně.Zkusmo jsem udělal i mechanické otvírání druhé komory,jen se ověřilo tisíckrát ověřené,podtlak si to umí nadávkovat lépe,alespoň u ne zrovna ostrých motorů jako je třeba ten můj.Spotřeba zatím neměřena,najel jsem tak 15 km.Teď mě čeká laborace s výškou,případné otryskování atd atd.Pokud můžu zatím srovnat tak DDSR plusové body,jen to chce sehnat hodně dobrý kus,případně nový jako já1
08:29:18
04.05.2007
DuriQ
sep: sa niekto nalestil :))
08:06:40
04.05.2007
Vojtik
-> sep: na mym ddsr je sice jen jeden injektor, ale díra po druhym je tak nějak divně podomácky zaslepená, tak jsem myslel, že tam má bejt taky, že to jen doma někdo předělával na úpornější, ač se mi to zdálo taky divný1
07:49:22
04.05.2007
VeTeV
-> sep: ty vole :-O

20:45:24
29.04.2007
sep
-> Vojtik: :na to jsi došel kde že tam mají být dvě?k čemu by bylo kropit zavřenou druhou klapku?je pravda že po určitých úpravách by to na dvě předělat klidně šlo,včetně systému obohacovače,nicméně pokud by nechodily obě klapky natvrdo ve stejném úhlu tak to jaksi nedává smysl.
20:35:16
29.04.2007
Vojtik
-> sep: ty nemáš akcelerační pumpičku? tam maj bejt injektory v každý komoře jeden, ne?4
12:50:19
29.04.2007
ondie
-> sep: tak až ho nasadíš,tak se poděl o dojmy..6 (ty máš to AVON sání co ?)

..lesk to je přísnej..tam to bude pěkně svištět 1
12:12:22
29.04.2007
Honza M
-> sep: paráda
10:53:20
29.04.2007
Gryzly
-> sep: tý jo, majkl tiše závidí. ;-)
09:59:56
29.04.2007
sep
-> ondie: :erko melo specificky filtrbox,to je pravda,pokud jde o pouziti v rade 742 tak to bude mozna trochu horsi,mista je tam min a DDSR je o dost vyssi nez EDSR/SEDR.Ja mam jeste ke vsemu dost specificke saci takze se docela modlim,ale na neco prijit musim.-)
zvětšit Sedr versus Ddsr - obrázek od sep vložen 29.04.2007 09:59:56
20:11:11
28.04.2007
ondie
-> sep: tak nějak 4 ..ty bys neměl zkušenosti a odpovědí na moje otázky ?
12:41:42
28.04.2007
sep
-> ondie: :důvodů proč se přešlo na EDSR/DDSR bude asi několik,jednak přísnější emisní limity,on DDSR zrovna moc ekologii nemusí,má dost bohatou směs.Druhá věc je že výrobní náklady bude podle mě dost jinde než na výrobně jednodušších pozdějších typech,DDSR je ještě krásná "řemeslná" práce:-)
09:45:52
28.04.2007
ondie
-> Eidy: tak to máme hodně podobnej názor..všichni argumentujou,že když to bylo tak dobrý,proč přešli na EDSR SEDR... já myslim,že to důvody byly ekonomický (jak spotřeba a "pohodlný" projev motoru..tak možná i výrobní)



..mám připravenej jeden zgenerálkovanej kus z erka (3159) a chystám se s tim laborovat na různejh pětikanálech..ale asi překopu ten kloubkovej mechanismus na klasiku..



Pak se chci zeptat na důvod proč DDSR v eRkách osazovali s takovouhle mezipodložkou (viz foto),(mezi karbec a filtrbox) ..a jestli kvůli výšce celku byl origo eRkový filtrbox atypický (uchycení packy na víko ventilů).. ???

no a nakonec jestli se to výškově vše vejde do aut 742..mělo by ne?

zvětšit Sedr versus Ddsr - obrázek od ondie vložen 28.04.2007 09:45:52
22:50:39
27.04.2007
Gryzly
-> Eidy: jo pokud ty karbecy budou ve stejným stavu, ale podle mě ty DDSR budou mít víc nakrouceno, než kde jaký sedr.
19:50:39
27.04.2007
Eidy
-> Gryzly: Nevim jak z dvanáctsettrosky, ale DDSR z eRka je asi tak 5x lepší než SEDR. Ne zbůhdarma se mu přezdívá českej weber.
15:29:41
27.04.2007
patres007
tak, ci tak, ak to bude z 1203ky, tak by to eventuelne mohlo slapat lepsie, alebo aspon to bude viac zrat1
12:06:58
27.04.2007
Gryzly
no opulnoci se mi zrovna nechtěla přehrabovat dokumentace ke karbecům. ;-)
07:51:39
27.04.2007
sep
-> Gryzly: :tatra má 3192 a 3193,plus 23/27 difuzory,ale ta 1203ka by to teoreticky být mohla.
23:36:30
26.04.2007
Gryzly
-> mňesíc: to muže bejt z Tatrovky z Š1203 nebo něčeho jiného dobového.
19:04:05
26.04.2007
sep
-> mňesíc: :Vojtik myslel SEDRa,DDSR je má normálně vyndávací a sehnat druhé leda starší,nebo nechat udělat,pro soustružníka no problemo.
17:07:08
26.04.2007
mňesíc
Já myslím že jsou ty difuzory zvlášť....teda aspoň mě jeden v tom DDSR jde normálně sám vyndat....akorát nevím jestli je to dobře nebo špatně :)
15:51:57
26.04.2007
Vojtik
-> mňesíc: ty difusory jsou přímo vylitý v tělese karbecu, dají se leda zvětšit
11:31:40
26.04.2007
mňesíc
OK, pak napiš výsledek.Ten můj DDSR má fakt difuzory 21/24 a divný označení 3194....netušim na čem jezdil.A ten sedr teda asi bude ze 120-ci :o( Daj se ty difuzuory ještě někde sehnat?
07:07:10
26.04.2007
sep
-> mňesíc: :tak za týden až 14 dní poreferuju,tuhle výměnu mám zkušebně v plánu.Jen detaily,130ka SEDR má 22/24 a DDSR to samé.
23:01:33
25.04.2007
Gryzly
-> měsíc: jelikož DDRS jsou z dob eRek a SEDRy jsou z dob eMek, tak konstrukce i aktuální stav bude svědčit proti DDRS.
21:22:21
25.04.2007
mňesíc
Ještě se blbě zeptám, v čem by teda měl být DDSR lepší, mimo toho že teda má 1.stupeň větši difuzor?Má jako celek lepší konstrukci?
21:12:07
25.04.2007
patres007
no ja si myslim. ze to bude lepsie, ale viem o jednej metode ako to zarucene zistis: SKUS TO1

a potom uvidis..ale podla mna to pomoze, a zmeraj si ale potom aj spotrebu
21:08:24
25.04.2007
mňesíc
Mám dotaz.....mám na 130 karbec SEDR ( 20/24 ) a doma jsem našel 32 DDSR 3194 ( 21/24 ).Nevim ani z čeho je, to koncový čtyřčíslí jsem nikde nenašel.Jen mě zajímá kterej je výhodnější pro 130-ku.Jestli někdo nemá zkušenosti.Něco jsem to o tom četl ale moc moudrej z toho nejsem...dík všem....
Extreme Tyres