
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pochvala od klubu Vw chrobace
12:26:22
10.04.2007
10.04.2007

Gemini
-> Vojtik: a co si sa neozval

10:02:25
10.04.2007
10.04.2007

aDAm
-> Mishoooo: -> havlik: jojo my stara garda ;)
09:49:39
10.04.2007
10.04.2007

Mishoooo
-> gabo00000: mi sme prva generacia clenov....

09:31:49
10.04.2007
10.04.2007

havlik
-> gabo00000: to my co už sme tu dýl nemáme

09:30:33
10.04.2007
10.04.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> Mishoooo: v svojej id by si mal mat datum registrace

09:00:31
10.04.2007
10.04.2007

Mishoooo
-> U-Geen: ocuj... mrkol by si aj na mna? aspon by som tym zistil den kedy som sa tu registroval

08:00:16
10.04.2007
10.04.2007

Vojtik
-> Gemini 09.04.07 09:08:11: Tenhle tvůj příspěvek si přesně pamatuju, taky na flat4 chodim a sledvoval jsem tu diskuzi na úpravu na 1700 ccm a koukal jsem, že tam nejsem sám: )
01:08:32
10.04.2007
10.04.2007

U-Geen
23:47:55
09.04.2007
09.04.2007

Borin - Král tuzerů
-> U-Geen: To jako vážně ??? nebo tím myslíš reakce na věci co se škodovkama neměly nic společnýho a byly docela oblíbený ???
23:46:09
09.04.2007
09.04.2007

Borin - Král tuzerů
-> Honza M: Jo ale né přes virt


21:37:20
09.04.2007
09.04.2007

U-Geen
-> Borin: a druhej "slo by tohle dat na skodovku?" :-)
21:20:13
09.04.2007
09.04.2007

Honza M
-> Borin: no vidíš a vyšlo to

11:14:22
09.04.2007
09.04.2007

Borin - Král tuzerů
Můj první příspěvek byl inzerát : Koupím rapida...



09:12:56
09.04.2007
09.04.2007

Gemini
09:12:05
09.04.2007
09.04.2007

gabo000000 - zrušená registrace
ja som tu od septembra ale na moj prvy prispevok si nepametam:D:D:D
09:08:11
09.04.2007
09.04.2007

Gemini
Je tady někdo kdo si přesně pamatuje svuj první příspěvek na tohle forum? Jakými slovy se tehdy uvedl? Pokud ano tak navrhuji smeknout před ním v hlubokém předklonu.
Pokud si ale Gemini jednou přečte v archivu ten svůj, bude si moct říct: "Vstoupil jsem tam rovnýma nohama, byť v montérkové kombinéze s okřídleným šípem na zádech."
Buď pozdraven Gemini, ty, kterýs´vstoupil takto:.
zdravim VW pozitiv ludi
ja som ten co bude Hanzovi pomahat s motorom, venujem sa skor vodou chladenym motorom, princip je vsak rovnaky
takze pekne poporiadku....
1. vacka 294 je uz troska dost ostra, na motoroch Skoda ,VAZ sa pouziva vyslovne pre zavodne ucely.....zacina tahat pri 3500 rpm a prestava az za 7200 rpm , volnobeh je nepravidelny, nastaveny na 1300rpm
navrhoval som max 274ku
2. kompresny pomer , pisete tu ze 8.5:1 .....to je sakra malo a ostra vacka s tymto KP proste nejde (aspon u skodoviek),
cize navrhujem Hanzovi zvysit KP aspon na 10:1
3. hlava - na tom sa zhodujem, uprava hlavy (hlav) je velmi dolezita a ja osobne sa tym zaoberam najviac (uprava kanalikov, slicovanie, lestenie, uprava ventilov)
4. karburacia - pre zaciatok sme uvazovali o karbecoch JIKOV 32 s difuzormi 23 alebo 24mm, neskor sa uvidi (otryskovanie aj sedi, kazdy je nastaveny na objem 1000-1100ccm)
5. vyfuk - pre nie zavodne auta preferujem vyfuk 4-2-1, ktory vyhovuje celemu spektru otacok motora
ja mam v skodovke 1490ccm motor , ktory ma zatial 95-100k (0-100 za 7.5sek) a nabuduci rok bude mat az cez 130k a 150Nm (odbrzdenych)
Hanzo vela jazdi po meste a hlavne preto som za nizsiu vacku, sam viem co to robi (v aute mam 304/304)
ak som nieco napisal zle, rad sa naucim nove veci od vas a vyuzijeme ich pri stavbe motora
Pokud si ale Gemini jednou přečte v archivu ten svůj, bude si moct říct: "Vstoupil jsem tam rovnýma nohama, byť v montérkové kombinéze s okřídleným šípem na zádech."
Buď pozdraven Gemini, ty, kterýs´vstoupil takto:.
zdravim VW pozitiv ludi
ja som ten co bude Hanzovi pomahat s motorom, venujem sa skor vodou chladenym motorom, princip je vsak rovnaky
takze pekne poporiadku....
1. vacka 294 je uz troska dost ostra, na motoroch Skoda ,VAZ sa pouziva vyslovne pre zavodne ucely.....zacina tahat pri 3500 rpm a prestava az za 7200 rpm , volnobeh je nepravidelny, nastaveny na 1300rpm
navrhoval som max 274ku
2. kompresny pomer , pisete tu ze 8.5:1 .....to je sakra malo a ostra vacka s tymto KP proste nejde (aspon u skodoviek),
cize navrhujem Hanzovi zvysit KP aspon na 10:1
3. hlava - na tom sa zhodujem, uprava hlavy (hlav) je velmi dolezita a ja osobne sa tym zaoberam najviac (uprava kanalikov, slicovanie, lestenie, uprava ventilov)
4. karburacia - pre zaciatok sme uvazovali o karbecoch JIKOV 32 s difuzormi 23 alebo 24mm, neskor sa uvidi (otryskovanie aj sedi, kazdy je nastaveny na objem 1000-1100ccm)
5. vyfuk - pre nie zavodne auta preferujem vyfuk 4-2-1, ktory vyhovuje celemu spektru otacok motora
ja mam v skodovke 1490ccm motor , ktory ma zatial 95-100k (0-100 za 7.5sek) a nabuduci rok bude mat az cez 130k a 150Nm (odbrzdenych)
Hanzo vela jazdi po meste a hlavne preto som za nizsiu vacku, sam viem co to robi (v aute mam 304/304)
ak som nieco napisal zle, rad sa naucim nove veci od vas a vyuzijeme ich pri stavbe motora