Koupě auta

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 27.03.2007 do 28.03.2007, založil/a Reeaper
řadit dle data
21:30:00
28.03.2007
Reeaper
-> Labros: neodvažuji se domyslet, jak bys nazval mě, když mám 105L 2

-> Keksík: alespoň nějaká reklama, co stojí za to 3 děkuji za skvělý odkazy, mám zase co studovat, rozhodně přehlednější, než z knížek 1 5
16:32:18
28.03.2007
WGeorge
171
15:21:11
28.03.2007
Sušenka
-> WGeorge: Chybi, ale krom 5-tikvaltu je to lautr 120L, coz se doctes v jine sekci:

105-136.wz.cz/informace/i nformace.html

1
15:17:27
28.03.2007
WGeorge
-> Keksík: peknej prehled, ale nechyby ti tam 125L?4
15:01:44
28.03.2007
Sušenka
-> Reeaper: Pro prehled si dovolim trochu vlastni reklamy:

105-136.wz.cz/informace/. ../technika.html

Jinak doporucuju velmi vrele S135/136, prip. rapida s temito motory - prima svezeni a daj se sehnat jeste i pekny kousky - zeptej se kubiny, jak pekne mu to jezdi 1
13:52:04
28.03.2007
Labros
-> bitmap: no myslim, že nejrozšířenější auto spodiny je pořád Š120, ale nebudu se hádat
13:49:51
28.03.2007
Gryzly
Já už viděl upadlý kolo i u favorita. a přední. A favoriti taky vaří. brácha vařil lemy i podběhy. ;-)
11:06:52
28.03.2007
Reeaper
-> Tom.t: jj dle tabulek (zase :-) ) 120 LX má 5q a vlečku.1
22:54:57
27.03.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Reeaper: 125 byla jenom L, je to v podstate normalni 120-tka jenom ma mokrej 5Q

nechci kecnout ale zda se mi ze 120LX meli k vlecce 5Q

áčka bezpecnost neovlivni, je to spis esteticka vada, co se bezpecnosti tyce, kdyz je vyzvejkanej unasec nebo hridel tak se muze povolovat stredova matka (velikost klice 36) !!! opakovane utahovani zde nepomuze, musi se vymenit minimalne hridel s unasecem (ale moc casta tato zavada neni)..
21:08:32
27.03.2007
haso
-> Reeaper: co ja viem tak 125 LX neni
20:07:41
27.03.2007
Reeaper
btw existuje 125 LX ? 1 to by mělo 5q a vlečku 1

btw2 u klasický nápravy se říká, že padaj kola, což beru jako její mínus. Je nákej mínus u vlečky? vadí v něčem kola do A? co se bezpečnosti a funkce týče?



20:02:28
27.03.2007
Reeaper
-> bitmap: nedivím, věřím, že fáčko už je o něčem jiným, i když ty první roky moc jiný nebudou.. ale mě se fáčko silně příčí vzhledově 4 6
20:01:03
27.03.2007
Reeaper
-> Syny: jj tak nějak jsem si to představoval, díky 1 Myslím, že na náký začátky bude ideální 120/125 minimálně L, raději bych LX kvůli vlečný nápravě. Případně 130L. Rozhodně už jsem chytřejší 5

-> Tom.t: nehcci do toho hned okamžitě vrážet majlant a kompletně předělávat střeva 8 Chci škůdku..jak to říct..na který to bude postupn odcházet a já to budu postupně vylepšovat a učit se 3 3

-> PeterP136: věřím, že se najdou lidi, který nemaj škůdku jen na doježdění. něco mi říká, že tady jich pár bude 5 3 formana nechci, ani na favorit se nemůžu dívat 8 (vkus3 )
18:26:43
27.03.2007
PeterP136
-> Reeaper: Ja by som bral formana :). Modernejsi (a menej haklivy az na nemrzku) motor v zaklade a viac uzitkovych vlastnosti nez 120. Obcas sa najde nejaky pekny akurat stoji vac nez skodovka.

Hlavne si musis vopred povedat na co to auto budes pouzivat a kolko do toho mozes investovat. Rataj s tym ze hned po kupe budes musiet vymenit "slicky" a kopu dalsich veci lebo skodovku a fava maju ludia uz len na dojazdenie.
16:49:45
27.03.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Reeaper: zamer se hlavne na stav karoserie, vsechno se da casem vymenit ale jestli to ma kastle uz za sebou a je varena ipou tak to nema cenu ..

5Q plus vlecka v dobrym stavu je skvela vec, 4-pistky taky

z motoru bych se vyhnul preventivne 130-tce (hlavy), radsi 135-6, to jsou skvely motory5



a k tem fackum - jestli to maj lidi jako spotrebaka bez udrzby tak jsou to castejc vetsi vraky nez ty nase rakve, asi tak4
15:42:31
27.03.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Fire: Ty bys uvaril aji Brouka woe 40
15:10:10
27.03.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
-> Fire: No ty se nepočítej mezi vařící fáčkaře ty uvaříš i oktávku 3
14:05:40
27.03.2007
Fire
-> bitmap: prej u facka zadny vareni 3 3 3
14:03:31
27.03.2007
Syny
Koukam ze pisu cim dal tim lip 3
14:02:17
27.03.2007
Syny
Nejlepe sedan - eMko... Ten je uzitecnejsi... nalozis tam veci i dozadu... U rapida tezko... A chce to od roku 84... pac ty prvni eMka byli takovy pokusny a davalo se tam maticovy rizeni a tak... Tekze Idealne eMko 84+ a co se tyce jezdeni... Idealni 5q - takze 125, 130, 135, 136... 130-136 maj krasnej vykon alepsi napravy ktere ale ackujou... 125ka ma klasickou kejvecku, ktera je konstrukcne horsi ale zas se tam ohejbaj maimalne podelny ramena... Jo a 135 a 136 maj uz hlinokvy 8mi kanolovy hlavy, takze to je taky o necem jinym... Pokud nechces prostesuper karu, tak si myslim ze 125L je idealni... To je 120tka s 5q... Ale pokud chces "lepsi" Skodovku, tak 130L pac 135 a 136 tezko sezenes...
12:16:22
27.03.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Labros: Ono je to hlavne tim, ze skodovky uz maj vetsinou v rukach lidi co se o ne staraj a vedi co a jak, zatimco fackama jezdej este porad hodne lidi, co tam jen lejou benzin a jezdej dokud se to nerozpadne, takze nejaky stelovani ventilu, vymena oleje, nebo nedejboze kontrola termospinace na chladici nepripada v uvahu.

Nekdy kdyz cekam na tramvaj a zastavi facko kterymu prez rachtani rozvodu a ventilu do hlavy neni slyset motor, tak se divim ze to este vubec jezdi.

Ad vareni: no, facko vyvari hlavne kdyz nesepne ventilator na chladici, coz se vztahuje k prvni casti meho postu, naopak skodofky muzou mit kdejakej problem v ropovodech pod autem, je tam mnohem vic mist kudy to muze uchcavat, nehlede na to, ze litinovy hlavy jsou mnohem nachylnejsi k praskani nez hlinikovy.
12:11:43
27.03.2007
VeTeV
-> Labros: a balancuje to nekde na hrane - loterie kdyz se to vysere na ceste - coz sem u pra lidi s fackem zazil 3
12:10:06
27.03.2007
Labros
-> bitmap: jinak máš pravdu, akorát možná ještě to bezkontaktní zapalování je podle toho co lidi říkaj poruchovější než kontaktní
12:08:42
27.03.2007
Labros
-> bitmap: ty jsi asi nejel někdy v létě v odpolední zácpě po jižní spojce směrem k baranďáku 4 vařících fáček je podle mě už víc než vařících škodovek.

btw. podle tebe, proč má škodovka vařit a favorit ne?
12:05:23
27.03.2007
VeTeV
-> bitmap: zadny vareni?



no par varicich facek sem videl



a zaludnost facka? - vetsina jich je sezranejch
11:59:46
27.03.2007
bitmap - zrušená registrace
Reeaper 27.03.07 11:42:36 napsal: -> VeTëV: nj, ono těch tabulek je všude plno, ale když mi to někdo vysvětlí trochu jinak, zase takovy tele nejsem Snad se taky časem budu chlubit nákou vzhlednou škodověnkou. Většinou mě lidi kolem tlačí minimálně do favorita Tak to udělám na truc

A divis se? U facka mas 135/6 v zakladu, bezkontaktni zapalovani, karbec svetelne roky vzdaleny od SEDRu, mnohem lip vyuzitelnej kufr, zadny ackateni, zadny vareni, nezaludny jizdni vlastnosti atd.

Pro normalniho cloveka mnohem lepsi auto nez skodofka.

Ale zas uznavam, ze 136GL bych mel radsi, zrejme nejsem normalni clovek

1
11:43:53
27.03.2007
VeTeV
-> Reeaper: jak si rikqal nespechat a cekat je jaro se neco vykuli 4
11:42:36
27.03.2007
Reeaper
-> VeTëV: nj, ono těch tabulek je všude plno, ale když mi to někdo vysvětlí trochu jinak, zase takovy tele nejsem 3 Snad se taky časem budu chlubit nákou vzhlednou škodověnkou. Většinou mě lidi kolem tlačí minimálně do favorita9 8 3 Tak to udělám na truc 3
11:32:58
27.03.2007
Reeaper
-> Nwkt: mno o rapidu taky uvažuju. nj, tak já si netroufám hned něco opravovat, takže případný vlečce do A se budu muset vyhnout už při koupi. stejně jako spoustě dalších věcí a hlavně nespěchat jako posledně 17 150
11:30:32
27.03.2007
VeTeV
-> Reeaper: tak LX je takovej zajimavej skvost tim ze to ma vlecku



jinak emka obecne maj hreben orpoti sneku, od roku 84 by mela bejt ta 190ka spojka - vidis secko znas :-))



jinak jestli vlecku - 120LX, 130-136...toho toliko neni a secko to ma prave vlecku a hreben v zakladu :-))



zamerit? - od vule v rizeni po hnilobu, acka, brzdy apod...

11:27:44
27.03.2007
Reeaper
-> VeTëV: mno alespoň něco 6 a nebo spíš tak..na co bych se měl zaměřit, aby to mělo? co sem vyčetl základní věci, tak novější typy měly talířovou přužinu ve spojce, 190 průměr, hřebenový řízení, 120LX a výš vlečku (tu chci, mám strach z upadnutýho kola 3) 1
11:16:13
27.03.2007
Nwkt
-> Reeaper: A nejlíp Rapid, sedan má moc dveří 3

těm áčkám se nevyhneš, já to budu řešit teď v létě, prostě nový podélný ramena + vyztužení a bude klid 1 , nový pružiny ... prostě je to škodovka, investicím se nevyhneš a to platí u všech ojetejch aut
11:15:04
27.03.2007
VeTeV
-> Reeaper: tak ze bude vlecka do acek - to je never ending story :-))



kazdy ma svoje - u kyvek kazdej rika ze pada kolo

u vlecek zase acka - ale zase si lidi chvalej jizdni vlastnosti



mezityp byl v podstate kazdej stroj - byla to Skodovka a kdyz se neco zametlo an podlaze sup s tim do auta .....



noa co s etyce 136tek - tech moc neni - ale snaz se...

130 - praskani hlav

120 - az na verzi LX bez vlecek - kyvka a standartni auto





nevim co bys rad :-))



a nebo 2 dvere ala RApis /Garde 3
11:12:06
27.03.2007
Reeaper
-> Nwkt: čekal jsem, kdo se ozve s tímhle 3 3
11:11:39
27.03.2007
Reeaper
-> VeTëV: to je mi jasný, ale i když stav bude teď oki, stejně můžou kola jít za rok do ´A´ apod.. a to sou věci, kterým se chci vyvarovat rokem výroby..myslím 1 a vyvarovat se nákým mezistupňům a testovacím verzím, který se vyráběly třeba rok 3
11:06:46
27.03.2007
VeTeV
-> Reeaper: zamer se zejmena na stav vozidla ....

ono co ti je platny kdyz budes mit rok 89 co bude mit vylagrovanej motor vyhnilou kastli , vule kam se podivas apod....



11:04:36
27.03.2007
Nwkt
89-90 1 nejlíp 136 GL 1
11:02:49
27.03.2007
Reeaper
Prosím o radu při koupi škodověnky. Nedávno jsem si koupil 105L, r.v. červen 83, ale jelikož jsem amatér, neodhadl jsem její stav a návštěva v servise u známýho mě vůbec nepotěšila. Rozhodl jsem se pro koupi jiný, v lepším stavu, protože mě to vyjde levněji Jenže se těžko orientuju v rocích výroby a ve změnách, ke kterým docházelo.

Na jakej rok se mám zaměřit nejlépe? (já vím, že poslední 3 ale jinak? ze starších?) chtěl bych něco ze 120-135. 10
Extreme Tyres