motor

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 17.03.2007 do 19.03.2007, založil/a patres007
řadit dle data
16:16:06
19.03.2007
patres007
-> Kloggie: a potom ste z druhej strany dali maticu, alebo ste tam spravili zavit?
16:15:10
19.03.2007
patres007
-> Kloggie: jaaaj, no tak jak vravis, s tou prepravou by to bolo fakt na rit, sak inak uz by som ho kupil...teraz uz ho len nahodit..hmmm
08:09:41
19.03.2007
Kloggie
-> Gryzly: A neni jednodusi provrtat v prevodovce ty dve diry desitkou vrtakem?? My sme to takhle delali, kdyz sme davali motor ze 120 do uzovky a mel desitkovy stefty...

-> patres007: jinak koukam ze si teda koupil ten od chalana z kraje. Tos udelal dobre, nevim jak bysme to udelali s tou prepravou...
22:46:06
18.03.2007
Gryzly
jestli budeš dávat ten motor do užovky tak budeš muset vyměnit horní dva štefty na motoru na uchycení převodovky protože jsou to M10 a na užovkové převodovce je to udělaný na M8. takže si necej udělat redukční štefty z M10 na M8 a taky budeš zbyvajici dvy štefty dat kratší, nebo protáhnout závit, protože rapidácký motor má silnější přírubu převodovky.

jinak na tom motoru bych vyměnil těsnění pod vanou a prsama a taky rozvody. zkontroloval bych spojku , ložisko v klice,
19:56:12
18.03.2007
Nwkt
-> Jakub-sede: Co takhle zkusit inzerci?
11:32:06
18.03.2007
Esso
-> pajavlk: no teda namacet gufero 24 hodin predem v oleji jsem jeste neslysel,jo namazat olejem pri montazi to je normalni to se dela natukavat ho za sucha je hovadina ale macet ho 24 hodin v oleji taky
11:18:01
18.03.2007
Vojtik
To s tim namáčením gufer slyšim taky prvně, vždycky ho jen pomáznu před montáží a nikdy jsem problém nezaznamenal...
10:19:32
18.03.2007
spartra
-> pajavlk: tak jako se smáčením, není potřeba, stačí namzat olejem před montáží, drží

to samý semsi nechal dělat těsnění, dej na 24 hodin do oleje a bac, najel sem 30km a těsnění v kelu5
09:41:49
18.03.2007
patres007
-> pajavlk: ale ja viem co je hlava, aj kde je klka, len som nevedel co to je zotrvacnik, ale uz to viem1

a dik za radau, ja by som ho tam tiez daval za sucha, ale uz budem vediet..

Skusim ten motor vymenit, musim sa neako predsa ucit...
07:34:46
18.03.2007
pajavlk
-> patres007: hele nejdřív zkus pochopit problematiku spalovacího motoru, přečíst si co je hlava setrvák klika kde sou gufera a co to j, potom bych se teprve pouštěl do demontáže a výměny těch všech věcí 4 abys neudělal víc škody než užitku



k těm guferům, před nasazením minimálně několik hodin namočené v motorovém oleji 4 sou tu i borci co je tam narvou zasucha 78
07:23:22
18.03.2007
spartra
2 gufera1 ,ostatní poznáš časem2
01:03:37
18.03.2007
bnjaro - bnzima
-> patres007: kajo ty si macher ...
01:03:19
18.03.2007
patres007
takze vymenit treba iba tie veci co som pisal+gufero...to je vsetko???
01:01:55
18.03.2007
patres007
hahahaaa a ja uz viem co je zotrvacnik a aj co je gufero1 1

to som ale mudri, co?!3
22:20:08
17.03.2007
bnjaro - bnzima
-> patres007: to nevies to je to cim tocis aby si zatacal a to gufero bude asi nejaka packa...take lahke a nevies
22:18:21
17.03.2007
patres007
3 3 3 ...aha a co je gufero??? A kde najdem ten zotrvacnik???3 3 3
21:41:33
17.03.2007
pajavlk
-> patres007: určitě udělej zadní gufero pod setrvákem jestli nevíš co s tím motorem předtím bylo nasadíš ho a zjistíš za pár dní že ti tamtudy chčije olej 8
21:21:23
17.03.2007
spartra
no gufera42/56/7 a to druhý nevím
20:44:18
17.03.2007
patres007
a este by som sa xcel nieco spytat. Co vsetko by som mal na tom motore vymenit pred tym ako ho tam dam? Nechcem robit ziadnu generalku, len veci ktore zvladnem...viem ze bude treba nowy olej, sviecky, olejovy filter asi aj hadice a spony. A co este by ste odporucali? Neviem v akom je stave ten motor, kupoval som ho od chalana, ktory sa na nom len previezol, isiel 140km/h a potom ho vybral von...
20:40:27
17.03.2007
patres007
-> pajavlk: ok dam si na to pozor a zosobim sa dostatocnym poctom ukludnovacich cigariet1
19:05:16
17.03.2007
pajavlk
super je když nějakej kretén před váma přšrouboval dolní držák vejfuku vratovým šroubem jenom k převodovce a kterej nasračku zareznul..celej motor drží jen na týhle píčovině a odsekávat šroub v těhle místech doporučuju, bacha na nenávist vůči tomu autu, co to u vás vyvolá 2
15:50:25
17.03.2007
patres007
-> Esso: noo, tak trosku...

ale niekto z ba by sa mohol najst
15:48:15
17.03.2007
patres007
no ja sa chystam to robit na jednej polnej ceste, je tam take akoze parkovisko opustene1 1 1

tak dufam ze to vyjde, lebo nechce sa mi odtial ist peso..
15:45:40
17.03.2007
Syny
-> patres007: Mno na den to urcite neni... To trva vymena topeni mnohem dyl 1 Tohle je tak na 1-2 hodky... Pokud nemas auto na rampe nebo nekde, tak musis sundavat jeste zadni celo, zadni naraznik a tak, takze to taky zdrzuje...
15:43:30
17.03.2007
Esso
-> patres007: tobe jako ze to budes delat poprve tak urcite ta hodina je prace pro dva lidi co vi co delaji a kde co maji povolit prizvednout pootocit a tak
15:42:32
17.03.2007
Esso
-> patres007: bydlis trosku daleko ode mne takze ani ne 3
15:42:00
17.03.2007
patres007
-> Esso: cooo, som myslel ze aspon jeden den mi to zabere..
15:41:01
17.03.2007
patres007
aha, no tak to vidim tak ze sam do toho nepojdem...nechcelo by sa vam niekomu mi s tym helfnut...pls???
15:40:34
17.03.2007
Esso
zalezi jak ses zrucny ale prace na 15 minut to neni ale pokud uz to umis a vyndavas ho casto nebo nenastane problem tak pri normalni praci neni skoro do hodinky co delat :-))
15:38:35
17.03.2007
Esso
doufam ze muj sloh pochopis ja nejsem zrovna nejlepsi vysvetlovac :-)) Jo bcas se stava ze sou stefty zarostle v prirube prevodovky takze pak nejde vyndat to potom musi nastoupit nejaky uzky predmet a eventuelne kladivo a odpacit
15:38:18
17.03.2007
patres007
to som uz cital, ale tam to vyzera ako robota na 15minut a ze to zvladne kazdy pako..lenze tak to zrejme neni..

15:35:44
17.03.2007
Syny
Kurva neumim psat, tak sorry za ty chyby...
15:35:32
17.03.2007
Esso
pokud si manualne zrucny tak to az tak tezke neni,zaludnosti ani nejsou nesmis zapomenout podlozit prevodovku ja radsi odpojuji i tahlo razeni kdyby se me prevodovka vice hla tak abych si to tahlo neohnul.A pak jen nezapomenout vse odpojit a odsroubovatvytahnout a dat druhy jo a motor samozrejme vyndavat ve dvou nebo mit nejaky zvedaci zarizeni treba kocku a tou si motor odrzet nahore,pri davani druheho motoru musis ho drzet tak aby sel ve stejne vysce a uhlu jako mas prevodovku a az ucitis ze ses uz castecne na lamele tak musis pootacet klikovou hridely aby ti lamela sedla na hridel prevodovky(mrkev) samozrejme nesmis ani pri vyndavani ani zandavani moc zalamovat motor oproti prevodovce aby sis neco prave s mrkvy neudelal
15:35:11
17.03.2007
Syny
mn pokud sam unese ten motor tka to zvladnes. Nebo jedine nakej hever, ale urcite bych se do toho sma nepostel! A tezky by t teoreticky bejt nemelo, v praxi urcite nakej problem nastane jak uz to byva... Povolis tahlo plynu a sytice, vypustis vodu povolis hadice na vodu, povolis 4 ma sroubama pricku motoru a povolis srouby ktery ho drzi u prevodovky a je venku... Jak rikam, teoreticky nic tezkyho, ale priprav se na to ze povolit ty srouby bude sranda a hlavne nasazovani motoru je prej taky zabava 1 A jestli na to budes sam tak preju hodne pevny nervy 4
15:27:25
17.03.2007
Nwkt
Jdi do článků, stáhni si tam pár knížek a přečti si to 4
15:22:46
17.03.2007
patres007
nazdarek vsetci, kupil som si konecne motor z rapidy a xcel by som ho hodit do svojej uzofky...preoblem je v tom ze som to este nikdy nerobil a teda neviem ako na to..Je to moc zlozite? Zvladnem to aj sam-bez pomoci? Su v tom neake zaludnosti? Na co si mam dat pozor?

dakujem
Extreme Tyres