
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Opet Vasinova genialni odpoved
21:10:32
12.02.2007
12.02.2007

Honza M
-> Gryzly: dřív to bylo běžný. Takový zhovadilo-přestavby se dělaly. Pak jsi ani nevěděl co máš.... A dneska je hroznej problém zapsat motor 

21:07:58
12.02.2007
12.02.2007

Gryzly
-> Rapid135: Tak já když si zjistím u nějakýho auta barvu tak se stím neseru a napíšu to propiskou k tomu jejich označení a i klidně s názvem odstínu.
Jinak uplně běžná věc bylo když sis na papýry Š100 nechal napsat Š120 eMko, tak jsi měl v malým techničáku uvedeno jako typ Š100 s motorem a karoserii Š120. vyděl jsem to na vlastní oči u jedné zdejší členky.
Jinak uplně běžná věc bylo když sis na papýry Š100 nechal napsat Š120 eMko, tak jsi měl v malým techničáku uvedeno jako typ Š100 s motorem a karoserii Š120. vyděl jsem to na vlastní oči u jedné zdejší členky.
20:17:36
12.02.2007
12.02.2007

Rapid135
sice je to trosku mimo tema ale neco spolecnyho s tema jejich vyhlaskama to ma 

20:16:44
12.02.2007
12.02.2007

Rapid135
me na zaklade evidencky kde me napsali ze mam motor 742.135 tento motor zapsali misto 742.13(Rapid135 ale papirove je to Rapid130).nicmene moje snahy o vytvoreni Rapida135 byly marny nebot ti slulini rekli ze mam v TP psany Rapid130 a ze mam karoserii TMB135OOG je uplne jedno,ze oni pri delani druhopisu TP musijou vychazet z te prvni strany TP at je tam co je tam,takze mam Rapid130 s motorem 742.135(i ten bude nahrazen 136kou
). Inac auto je cistokrevnej Rapid135 rok 88 ale po dovozu mu dal nekdo papiry Rapid130 rok 87,barva zelena a takovy kravobiny.dale sem chtel napsat do TP zapsat barvu 8302 cervena apollo a bylo me receno ze oni nemaji cisla,ze bud cervena zakladni nebo tmava,tak takovy sou to kundy.
). Inac auto je cistokrevnej Rapid135 rok 88 ale po dovozu mu dal nekdo papiry Rapid130 rok 87,barva zelena a takovy kravobiny.dale sem chtel napsat do TP zapsat barvu 8302 cervena apollo a bylo me receno ze oni nemaji cisla,ze bud cervena zakladni nebo tmava,tak takovy sou to kundy.20:00:20
12.02.2007
12.02.2007

Gabriel
ale zase jen ať toho vašinu někdo masíruje
19:59:53
12.02.2007
12.02.2007

Gabriel
-> Pavel P.: 

19:47:42
12.02.2007
12.02.2007

Pavel P..
někoho baví sbírat známky nebo mince....
Matsofta baví se hádat.... a nejradši s mistrem Vašinou
Matsofta baví se hádat.... a nejradši s mistrem Vašinou

18:52:15
12.02.2007
12.02.2007

U-Geen
aDAm 12.02.07 09:09:01 napsal:
-> Matsoft: ze te to furt bavi...asi tak...
-> Matsoft: ze te to furt bavi...asi tak...
17:45:45
12.02.2007
12.02.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Matsoft: co je to za blbost ? kdyz jsi tam mel motor 135 tak 130-tku tam mit muzes .... vašina je vul, a ten na urade taky

17:30:16
12.02.2007
12.02.2007

Gabriel
-> Matsoft: už ho nech. stejně nikdy s ničím nepomůže.
17:25:43
12.02.2007
12.02.2007

aDAm
-> Jarda: poku zamenis typ za stejny typ tak ne...ale pokud měniš typy tak ano
16:20:07
12.02.2007
12.02.2007

Jarda - zrušená registrace
-> Matsoft: ale zamena motoru neni preci prestavba

13:34:09
12.02.2007
12.02.2007

Labros
Tak podle mě napsal pravdu - napsal, že úřad obce může povolit zpětnou přestavbu, a že k tomu může chtít třeba protokol z STK. To, že s tim úředníkem z magistrátu nic neudělá, je fakt - škodovka nemůže apelovat na státní orgány, aby rozhodly ve věci jednoho občana tak nebo onak.
12:28:33
12.02.2007
12.02.2007

Honza M
-> Matsoft: tak že nejde upgrade to už od něj víme dlouho. Ale že nejde ani downgrade to je teda gól 

09:09:01
12.02.2007
12.02.2007

aDAm
-> Matsoft: ze te to furt bavi...
08:42:14
12.02.2007
12.02.2007

tomapa
Vašina08:01:58
12.02.2007
12.02.2007

Matsoft
Tak vam nevim jestli je pan Vasina opravdu natvrdly nebo co...
toto mi bylo preposlano:
Dobrý den,
přestavbu vozidel Škoda Garde s použitím motoru typu 781 nedoporučujeme, viz naše sdělení zn. TZH/260, písm. C, bod 5. Pokud byla uvedená přestavba vozidla provedena v minulosti a schválena příslušným úřadem nemůžeme posoudit rozsah přestavby ani technický stav vozidla. Z těchto důvodů se nevyjadřujeme ani k druhým či dalším přestavbám téhož vozidla, viz výše uvedené sdělení , písm. B – poslední odstavce.
Ke stanovení podmínek přestavby dle zákona 56/2001 Sb., §73, §74 je kompetentní příslušný úřad obce s rozšířenou působností. K posouzení technického stavu zpětné přestavby si může mimo jiné např. vyžádat technický protokol zkušební stanice nebo pověřené zkušebny.
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
+ Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
( +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
: mailto:jiri.vasina@skoda- auto.cz
------------------------- -------------------------- -------------------------- ---
From: Jaroslav Křeček [mailto:jaroslavkrecek@seznam.cz]
Sent: Tuesday, February 06, 2007 8:03 AM
To: Vasina, Jiri (TZH)
Subject: Výměna motoru - silnější->slabší
Dobrý den,
velmi se omlouvám, že Vás obtěžuji, ale mám problém s místním dopravním úřadem. Provádím druhou přestavbu vozidla a úřad, bohužel, nerespektuje Vaše prohlášení, že se k druhým a dalším přestavbám nebudete vyjadřovat (že to přísluší zkušebně) a tvrdošíjně trvá na prohlášení od firmy Škoda.
popis problému:
V dokladech vozidla (původně Škoda Garde, později přestavěná pomocí karoserie ŠKODA RAPID 130 a použitím motoru 781.135 a úředníkem "přetypovaná" na RAPID 135) mám uveden motor 781.135, rozhodl jsem se jít cestou originálu a postavil jsem si motor 742.13.
Nyní mám tedy motor příslušící Rapidu 130, úředník však nikde nevyčetl nic o záměnnosti 781->742 - v prohlášení je pouze opačným směrem a na moji výtku že vozidlo bylo již v minulosti přestavěno a že "Škodovka" se nebude vyjadřovat, nereaguje. Na 742.13 mám samozřejmě udělané emise a z hlediska emisí je motor v pořádku a normám pro svůj typ vyhovuje.
Jeden z mých kolegů řešil v podstatě stejnou záležitost (781.136->742.13) v jiném kraji a tam bylo vše bez problémů, stačilo mít v přestavbovém protokolu zapsaný "nový" motor a udělanou emisní zkoušku.
Děkuji mnohokrát za odpověď
toto mi bylo preposlano:
Dobrý den,
přestavbu vozidel Škoda Garde s použitím motoru typu 781 nedoporučujeme, viz naše sdělení zn. TZH/260, písm. C, bod 5. Pokud byla uvedená přestavba vozidla provedena v minulosti a schválena příslušným úřadem nemůžeme posoudit rozsah přestavby ani technický stav vozidla. Z těchto důvodů se nevyjadřujeme ani k druhým či dalším přestavbám téhož vozidla, viz výše uvedené sdělení , písm. B – poslední odstavce.
Ke stanovení podmínek přestavby dle zákona 56/2001 Sb., §73, §74 je kompetentní příslušný úřad obce s rozšířenou působností. K posouzení technického stavu zpětné přestavby si může mimo jiné např. vyžádat technický protokol zkušební stanice nebo pověřené zkušebny.
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
+ Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
( +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
: mailto:jiri.vasina@skoda- auto.cz
------------------------- -------------------------- -------------------------- ---
From: Jaroslav Křeček [mailto:jaroslavkrecek@seznam.cz]
Sent: Tuesday, February 06, 2007 8:03 AM
To: Vasina, Jiri (TZH)
Subject: Výměna motoru - silnější->slabší
Dobrý den,
velmi se omlouvám, že Vás obtěžuji, ale mám problém s místním dopravním úřadem. Provádím druhou přestavbu vozidla a úřad, bohužel, nerespektuje Vaše prohlášení, že se k druhým a dalším přestavbám nebudete vyjadřovat (že to přísluší zkušebně) a tvrdošíjně trvá na prohlášení od firmy Škoda.
popis problému:
V dokladech vozidla (původně Škoda Garde, později přestavěná pomocí karoserie ŠKODA RAPID 130 a použitím motoru 781.135 a úředníkem "přetypovaná" na RAPID 135) mám uveden motor 781.135, rozhodl jsem se jít cestou originálu a postavil jsem si motor 742.13.
Nyní mám tedy motor příslušící Rapidu 130, úředník však nikde nevyčetl nic o záměnnosti 781->742 - v prohlášení je pouze opačným směrem a na moji výtku že vozidlo bylo již v minulosti přestavěno a že "Škodovka" se nebude vyjadřovat, nereaguje. Na 742.13 mám samozřejmě udělané emise a z hlediska emisí je motor v pořádku a normám pro svůj typ vyhovuje.
Jeden z mých kolegů řešil v podstatě stejnou záležitost (781.136->742.13) v jiném kraji a tam bylo vše bez problémů, stačilo mít v přestavbovém protokolu zapsaný "nový" motor a udělanou emisní zkoušku.
Děkuji mnohokrát za odpověď
