skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hlava motoru 742.135-136
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 21.12.2003 do 22.01.2008, založil/a
15:02:37
22.01.2008
22.01.2008

Pilot 105
-> Tom.t: Koukni do Andrta str. 473.
14:14:27
22.01.2008
22.01.2008

Vojta - zrušená registrace
no na me rapidacke 136 jezdim 7 roku bez nejakych sracek do benzinu na natural 95 a nepozoruju zadny problem..
13:42:03
22.01.2008
22.01.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
mužete dat nekdo fotku dle čeho se pozná typ sedel ventilu u š135/6-favorit ? díky
15:02:31
20.01.2008
20.01.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
pilotqp 15.01.08 12:39:02 napsal: sedla ventilů se dají na hlavě poznat podle nálitku u 4. válce = buď je s vyvrtaným důlkem nebo bez něj...nemáš foto?
14:29:55
20.01.2008
20.01.2008

Pavel P@nkáč
myschaak 15.01.08 19:58:28 napsal:
-> pilotqp: myslim že za těch pět let už na to přišli taky....

-> pilotqp: myslim že za těch pět let už na to přišli taky....


00:18:48
20.01.2008
20.01.2008

jarin
Tak mám taky 136 z rapida asi pravděpodobně taky s těma měkčíma sedlama a na aditiva sem se vyprd a zatim to jezdí....... dám vědět až to umře
Jediný rozdíl zatim že se ryhleji zaklepávaj ventili a musi se častějc dělat vůle ale jinak 38000 a pořad to jede

Jediný rozdíl zatim že se ryhleji zaklepávaj ventili a musi se častějc dělat vůle ale jinak 38000 a pořad to jede

19:08:09
18.01.2008
18.01.2008

myschaak AZNP K.Hora
21.12.2003
už to někdo zavřete



23:10:42
16.01.2008
16.01.2008

Motomaniak
-> David: Co já vim tak většina 742.136 byly na super 96 což byl olovnatej benzín skoda-virt.cz/cz/.../2377
-automobil-skoda-136gl tady je to celkem rozepsaný
20:42:47
15.01.2008
15.01.2008

usama - zrušená registrace
Já teda nevím proč to řešíš.Tak tam dej hlavu z Feldy a máš po starostech,

19:58:28
15.01.2008
15.01.2008

myschaak AZNP K.Hora
-> pilotqp: myslim že za těch pět let už na to přišli taky....
12:39:02
15.01.2008
15.01.2008

pilotqp
sedla ventilů se dají na hlavě poznat podle nálitku u 4. válce = buď je s vyvrtaným důlkem nebo bez něj...
21:14:09
21.12.2003
21.12.2003
David
no nechával jsem si to dělat loni v létě a stálo to kolem 2.800,-
18:04:37
21.12.2003
21.12.2003
Alda
A kolik te to stalo to predelaní?
14:40:12
21.12.2003
21.12.2003
David
oba dva typy:135 i 136tka můžou jezdit na olovnatej i bezolovnatej s tím že 135tce stačí natural 91 (má menší kompresní poměr)a 136tka potřebuje 95.a vyjímečně některá 136tka je pouze na bezolovnatej.pouze na olovnatej je litinová hlava tj. 105-130.ale já jsem si jí u 130tky nechal předělat na bezolovnatej.
14:07:56
21.12.2003
21.12.2003

daggereall - zrušená registrace
to bylo mysleny na typ 742-s105-136,tady rapid 135-136 aapod
13:43:49
21.12.2003
21.12.2003

Roupik
odkdy jezdí 136 na olovnatej??? Možná jen ty uplně první ....
12:35:46
21.12.2003
21.12.2003

daggereall - zrušená registrace
furtm me neslo do hlavy proc hlavy 135 sou na bezolovnatej benzin a 136 na olovnatej a ted sem si zehnal knizku o skodovkach kde je popsany ze ventilova sedla u 135 jsou ze spekanych praskovych oceli kvuli vysokym teplotam ktere vznikaji pri spalovani bezolovnateho benzinu.U 136 sou ventilova sedla jenom z litiny.