Luky 15.02.13 12:20:36 napsal:
→ mischicka: tak pokud chceš celolakovat, tak je logické,
že to musíš odstrojit. S dospělými auty je to taky tak… Nějaký
pytlíkování se zpravidla vrátí v podobě nějakého nedostatku.
Osobní zkušenost nemám, ale většinou se používá ta brzdovka. Pro
pískování bys to stejně musel odstrojit a zcela by ti to zničilo detaily na
povrchu. To stejné s nějakým broušením, srazil bys výstupky a
v prohlubních by ti zbyla původní barva
Hele, zrovna trambus v 1:1 jsem viděl několikrát při stříkání a ne vždy s kompletně odstrojuje, dost věcí se prostě jen zakryje novinami, apod.
doking 15.02.13 12:24:00 napsal:
→ mischicka: Bez kompletního odstrojení,to nejde,taky jsem
to zkoušel,je s tím dle mě více práce,než to z toho sundat a pak to tam
vlepit nazpět,skla určitě. A u poslední Tatry jsem to udělal,tak,že jsem
ji komplet odstrojil sundal tím rozpouštědlem všechnu barvu (pozor plasty
leptá) a než jsem začal lakovat,tak jsem tam vrátil zrcátka,rámečky
světel,masku a to sání na blatnicích a lakuju to jako celek,dopadlo to
mnohem líp než jsem čekal,bál jsem se,že to při tomhle postupu dopadne
špatně,než kdybych to nalakoval jednotlivě a pak lepil. Ano existují
prostředky,který ti ochrání určité prvky před nalakováním,ale je
s tím víc sr..í než když to rozdělám. Třeba na Tatře je na kovové
části i těsnění kolem okna nabarveno a to se dělá lépe bez skla. Je
pravda,že ten Mates to přední sklo má uchyceno tak nějak neprakticky a
dávalo se mi docela blbě zpátky,ale i tak. Jo jde o to mít na tu správnou
motoriku a trpělivost,ale dá se to, je blbý,že když něco poděláš,tak je
to trochu drahá chyba.
Mám dole všechno krom skel. Stěrače, maska, zrcátka a podobné blbosti jsou brnkačka, ale právě to sklo mne zastavilo, prt. je tam, jak píšeš na pikaču.
No an příštím to zkusím. Čekají mne ještě 4 kousky, tak věřím, že najdu ideální postup a nebude to to drahé selhání
