
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda favorit links
22:20:27
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:19:49
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:19:14
03.11.2007
03.11.2007

Zeke-ten šestý
-> tomapa: pěkny fotky
22:18:44
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:17:11
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:16:55
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:16:24
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:16:07
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:15:35
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:13:11
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:12:57
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:12:09
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:11:47
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:11:00
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
22:10:29
03.11.2007
03.11.2007

tomapa
20:42:23
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:38:55
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:35:48
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:35:06
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:34:19
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:33:06
03.11.2007
03.11.2007

andre
20:30:31
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:28:27
03.11.2007
03.11.2007

charon
-> RON 03.11.07 20:18:51: Pokud se nepletu, tohle auto bylo postavený pro nějakej francouzskej okruhovej šampionát a disponovalo motorem Audi V8 uloženym uprostřed
20:25:50
03.11.2007
03.11.2007

RON
22
20:25:25
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:25:02
03.11.2007
03.11.2007

RON
21
20:24:41
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:21:04
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:20:36
03.11.2007
03.11.2007

RON
20 favo upravene udajne pro Dakar s motorem T613
20:19:25
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:19:25
03.11.2007
03.11.2007

RON
19 clanek, vetsi neni
20:18:51
03.11.2007
03.11.2007

RON
18 tohle je mazeeec
20:18:37
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:18:33
03.11.2007
03.11.2007

RON
17
20:18:07
03.11.2007
03.11.2007

RON
16
20:16:43
03.11.2007
03.11.2007

RON
andre 03.11.07 20:14:53 napsal:
-> RON: dakujem velice pekne...mna si potešil
tie tri prvé články náhodou nemáš vačšie aby sa to dalo prečítať???
mam napis mi maila, necekej zazrak ale precist se to da
-> RON: dakujem velice pekne...mna si potešil


tie tri prvé články náhodou nemáš vačšie aby sa to dalo prečítať???

20:15:37
03.11.2007
03.11.2007

andre
a
20:15:32
03.11.2007
03.11.2007

RON
převzato z favoweb.skoda110r.cz/
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1989-1990
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1993
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, dvojitý karburátor Pierburg, výkon 88 kW (120 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1400 mm, hmotnost 750 kg, maximální rychlost podle převodů 150 až 210 km/h.
pro Škodu Favorit 136 L/A - okruhy
1993
Závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1991
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.3, typ 787 - okruhy
1993
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložní plocha zakryta speciálním plastovým dílem. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.5, typ 787 - okruhy
1994-1995
Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1989-1990
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 11,7, karburátor Pierburg, výkon 77 kW (105 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 830 kg, maximální rychlost 130 až 170 km/h a zrychlení na stovku za 10 s.
pro Škodu Favorit 136 L/A - rallye
1993
Soutěžní verze (rallye) pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, dvojitý karburátor Pierburg, výkon 88 kW (120 koní) při 7000 ot/min, točivý moment 117 Nm při 4750 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 3815x1620x1400 mm, hmotnost 750 kg, maximální rychlost podle převodů 150 až 210 km/h.
pro Škodu Favorit 136 L/A - okruhy
1993
Závodní okruhová verze pro skupinu A. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1299 cm³, vrtání 75,8 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,5, karburátor Pierburg, výkon 91 kW (123 koní) při 7500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, maximální rychlost podle převodů až 210 km/h.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1991
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.3, typ 787 - okruhy
1993
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložní plocha zakryta speciálním plastovým dílem. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
pro Škodu Pick-Up Free Style 1.5, typ 787 - okruhy
1994-1995
Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
20:14:53
03.11.2007
03.11.2007

andre
-> RON: dakujem velice pekne...mna si potešil
tie tri prvé články náhodou nemáš vačšie aby sa to dalo prečítať???


tie tri prvé články náhodou nemáš vačšie aby sa to dalo prečítať???

20:13:25
03.11.2007
03.11.2007

RON
15
20:12:57
03.11.2007
03.11.2007

RON
14
20:12:19
03.11.2007
03.11.2007

andre
Rok výroby: 1993
Obsah motoru: 1341
Vrtání: 77 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Výkon: 76kW/8500 otáček za minutu
Kroutící moment: 117Nm/4700 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 750 kg
Akcelerace 0-100: 10 s
Maximální rychlost: 160 km/h
Převody: stalý převod 4,44
Obsah motoru: 1341
Vrtání: 77 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Výkon: 76kW/8500 otáček za minutu
Kroutící moment: 117Nm/4700 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 750 kg
Akcelerace 0-100: 10 s
Maximální rychlost: 160 km/h
Převody: stalý převod 4,44
20:12:09
03.11.2007
03.11.2007

RON
13
20:11:52
03.11.2007
03.11.2007

RON
12
20:11:31
03.11.2007
03.11.2007

RON
11
20:11:09
03.11.2007
03.11.2007

RON
10
20:10:49
03.11.2007
03.11.2007

RON
9
20:10:29
03.11.2007
03.11.2007

RON
8
20:10:18
03.11.2007
03.11.2007

RON
7
20:10:02
03.11.2007
03.11.2007

RON
6