skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení...topí ale furt
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.06.2006 do 30.05.2007, založil/a Petr Abrahámek
10:25:46
30.05.2007
30.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: změř napětí na tom silným červeným kabelu u větráku při zapnutým prvním stupni větrání a pak dej vědět
10:17:54
30.05.2007
30.05.2007

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pedros: je, určitě, dneska to projdu, stejně mám auto pomalu rozdělany, budu natírat podlahu...
19:53:19
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: svorkovnice od středových spínačů je docvaklá?
19:52:20
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: u větráku
19:51:51
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: tak mrkni na ten odpor,zkoukni ty nože,jestli nejsou zoxidovaný a případně zkus změřit napětí na tom silným červeným kabelu napětí při první poloze
19:04:07
29.05.2007
29.05.2007

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pedros: juknu na to, ale u přepínače určitě ne, tam sem se díval..
16:21:18
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Gryzly: jj,ale to by mu šla trvale jen jedna rychlost
16:04:38
29.05.2007
29.05.2007

Gryzly
to že ti nejde jedna rychlost větráku muže být i blbě zapojenéma drátam na tom odporu na topení.
11:18:50
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Reeaper: rozměr ti fakt neřeknu,páč to nevím,ale když v mototechně s dílama na škodovky řekneš,že chceš o kroužek do kohoutu topení+těsnění mezi kohout topení a topení,tak tě ty těsnění v poho dají
11:04:20
29.05.2007
29.05.2007

Reeaper
-> Pedros: tý jo..to bych možná i zvládnul, ale takovej návod se hodí, díky
Ale teď to počká, v neděli sem se s tím panelem dupal, tak na to teď nemám zas nervy 
rozměry toho těsnění a o-kroužku? nebo mi to prodaj podle názvu?


rozměry toho těsnění a o-kroužku? nebo mi to prodaj podle názvu?
10:10:23
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Pedros: ještě se tam teda nasadí to koleno z topení na ofuky :)
10:09:42
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Reeaper: není,vezmeš si lavor,gola sadu,sundáš koleno vedoucí vzduch z topení pod palubku do ofuků,vyšroubuješ dva šrouby,povolíš sponu držící hadici ke kohoutu,na kohoutu vyhákneš ségrovku a vytáhneš :) na tom nic těžkýho není..potom sundáš ten o kroužek,navlíkneš novej mázneš trošku,nasadíš,zahákneš ségrovku,označíš si polohu zavřeno,našroubuješ dva šrouby kohoutu zpět na topení,sešteluješ to táhlo v konzoly s páčkama (povolit dva šrouby středovýho panelu a jeden šroub u konzole páček,najdeš si páčku pro regulaci teploty,povolíš šroub držící strunu (drát) v páčce,kohout dáš ručně do dříve vyznačené polohy zavřeno,šroub u páčky zase dotáhneš,vyzkoušíš zda se kohout vrací do polohy zavřeno,pokud ne,povolíš zase šroub a kohout zase ručně stáhneš,ale tentokrát za polohu zavřeno a dotáhneš šroub u páčky. Potom flákneš páčky zpět do středního panelu,utáhneš ten šroubek co celou tu konzoli páček drží,nasadíš do palubní desky,zašroubuješ zpět ty dva šrouby co celý ten středový panel drží,na kohout nasadíš hadici,dotáhneš sponu mno a pak to stačí jen ovzdušnit v kufru po nějaké pár km jízdě při zapnutém topení
09:54:20
29.05.2007
29.05.2007

Reeaper
mno taky sem měl problémy s kohoutem, byl zanešenej a nechtěl se vůbec hýbat.. WD40 to vyřešil, ale stejně to není ono.. jeslti to není nijak složitý na rozebrání, tak to je určitě to nej, než tam cpát náký pružinky..
09:41:36
29.05.2007
29.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: mno tak to topení vyřešíš podle příspěvků dole,a to topení,nemáš třeba ulítlej drát u toho přepínače rychlosti? rychlej režim je myslím silnej červenej drát,mělo by tam být při přepnutí na rychlej režim +12V proti kostře
09:07:23
29.05.2007
29.05.2007

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pedros: právě že rychlej vůbec nejede :-(..a taky to furt topí

21:46:34
28.05.2007
28.05.2007

Pedros
-> Rabbit: a ještě jedno plus to má,nemusíš se srát s nějakou pružinkou
můžeš to třeba ještě spojit s výměnou obou hadic vedoucích do topení,většinou jsou zpuchřelý jako kráva a jízda s chcající hadicí čvachtajícíma vietnamkama a opařenejma pazourama moc fajn není..vyzkoušeno :)

21:41:07
28.05.2007
28.05.2007

Pedros
-> Rabbit:
1/ tím promázáním to vyřešíš na pár pátků,pak to půjde zas ztuha,mě se do toho dřív taky nechtělo a promazání mě to vyřešilo na měsíc
2/nemusí se vůbec vypouštět voda,stačí malej lavor,vyteče zhruba necelej litr,pokud teda nestojíš čumákem kolmo k zemi
3/celá výměna trvá zhruba půl hoďky i s vzdušněním
4/náklady na nový o těsnění a těsnění mezi kohout a topení jsou tak do 10 kč :)
1/ tím promázáním to vyřešíš na pár pátků,pak to půjde zas ztuha,mě se do toho dřív taky nechtělo a promazání mě to vyřešilo na měsíc
2/nemusí se vůbec vypouštět voda,stačí malej lavor,vyteče zhruba necelej litr,pokud teda nestojíš čumákem kolmo k zemi
3/celá výměna trvá zhruba půl hoďky i s vzdušněním
4/náklady na nový o těsnění a těsnění mezi kohout a topení jsou tak do 10 kč :)
21:27:06
28.05.2007
28.05.2007

Rabbit
Myslim že sem promáz ten kohout abych se vyjádřil přesně.
21:25:56
28.05.2007
28.05.2007

Rabbit
Pedros:
Dyk píšu, že sem to promazal a de to lehko, možná kdybych ještě promát ten bovden s tou strunou. Ale jak sem psal nechci nic rotebírat. Protože když něco rozeberu tak potom vymejšlim co tam ještě udělat a je to dycky na dlouho. A na rozebrání kohoutu bych musel vypustit vodu a to taky nechci. Nejjednoduší cesta je to pružinka.
Dyk píšu, že sem to promazal a de to lehko, možná kdybych ještě promát ten bovden s tou strunou. Ale jak sem psal nechci nic rotebírat. Protože když něco rozeberu tak potom vymejšlim co tam ještě udělat a je to dycky na dlouho. A na rozebrání kohoutu bych musel vypustit vodu a to taky nechci. Nejjednoduší cesta je to pružinka.
19:29:20
28.05.2007
28.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: vyndat,zkouknout v jakým je to stavu a případně vyměnit..a co tě to dělá,chvilku to jede na pomalej režim a pak hned po chvilce na rychlej?
19:18:44
28.05.2007
28.05.2007

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pedros: ještě k tomu odporu-co s tim, vyměnit nebo co, ja važně nevim, jen mě to topení už leze krkem...:-)
18:00:25
28.05.2007
28.05.2007

PeterP136
-> Pavel Korbelář: :))) ked mne sa tu strunu nechcelo menit.
-> Pedros: No ved aj mne je to divne. Navyse ked som bol na vylete a vsade horucava, v aute ako v peci a mineralka z kufra po 6hodinach chladna ako z chladnicky :). Asi tam tu klimu predaa len dali ale len do kufra a nieco z chladu prejde aj do ofukov :).
-> Pedros: No ved aj mne je to divne. Navyse ked som bol na vylete a vsade horucava, v aute ako v peci a mineralka z kufra po 6hodinach chladna ako z chladnicky :). Asi tam tu klimu predaa len dali ale len do kufra a nieco z chladu prejde aj do ofukov :).
08:17:45
28.05.2007
28.05.2007

Pedros
-> Tomáš SK: člověče nebuď ošklivej na díry v podlaze..v létě krásně chladí nohy a jako bonus si můžeš za jízdy kontrolovat lajny na silnici
08:15:47
28.05.2007
28.05.2007

Pedros
-> Rabbit: mno vidíš,kdybys vyměnil ten o kroužek a mázlul vazelínou,tak jde úplně zlehka..
23:07:12
27.05.2007
27.05.2007

Tomáš SK
-> ecartsiger: Jo, a podmienkou spravnej funkcie tej klimy je upchat vsetky diery v podlahe a potom pokracovat v ostatnych castiach karoserie

22:10:17
27.05.2007
27.05.2007

Petrxall
-> Pedros: Nedávali, ale pár expertů se už taky našlo, co to da šáde cpali..
No jinak nevim no, okno je jistota, zvlášt teda ve městě, kde se často stojí by to bez toho nešlo, na delší cesty možná by se dalo, ale taky si radši otevřu okno.. každýho věc, jak to má rád..
a nebo si píchněte na palubku větrák
už sem to taky viděl ve škodovce



22:03:39
27.05.2007
27.05.2007

Rabbit
Prlajs novej kohout. Teď de krásně z lehka hejbat páčkou v celim rozsahu když sem to promáz. Akorát to prostě nedovře kohout uplně, ale když ho zavřu přímo rukou tak to de. A neni potřeba žádná síla. Asi by fakt stačilo naštelovat lanko na páčce, ale nedostanu se k němu. A sundavat ten střední panel nechci prorotžebych musel vyndat i panel na rádio kerej sahá až k předním sedačkám.
Prostě tam nějak skusim dát pružinu. Mám jednu vytahanou z kerbece na vracení plynu. Fakt de jen o to jak jí tam nainstalovat aby to fungovalo.
Prostě tam nějak skusim dát pružinu. Mám jednu vytahanou z kerbece na vracení plynu. Fakt de jen o to jak jí tam nainstalovat aby to fungovalo.
21:48:14
27.05.2007
27.05.2007

Nwkt
-> Pedros: By to potom už nejelo ani po rovině

21:45:53
27.05.2007
27.05.2007

Pedros
-> ecartsiger: klimatizace se šéfe na šáde nedávali,nebo mi jí tam zapoměli soudruzi dát?
Jinak ikdyž je venku vedro jako sviň ,tak v 80 km relativně fouká z ofuků chladný vzduch,



21:43:15
27.05.2007
27.05.2007

Pedros
-> Tuneman2/Fávo: jj,je to předřadnej odpor..najdeš ho v kufru hned vedle ventilátoru,drží ho dva obyč šroubky..je to kuprextitová destička s odpor. drátem a třema fast. noži,vedou do toho tři dráty,silnej červenej,slabej červenej a myslím žlutej..
Jinak mě dělalo to samý,jak píše Bobesch,koupit pěkně o kroužek a to těsnění mezi kohout a topení,rozebrat,sundat,na ndat novej,trošku máznout vazelínou,označit si polohu zavřeno nasadit na topení,utáhnout ty dva šrouby,nestrhnout šrouby :)) A ve finále naštelovat strunu v táhle u páčky tak,aby při stažený páčce dole byl kohout v označené poloze zavřeno..nic víc,nic míň
Jinak mě dělalo to samý,jak píše Bobesch,koupit pěkně o kroužek a to těsnění mezi kohout a topení,rozebrat,sundat,na ndat novej,trošku máznout vazelínou,označit si polohu zavřeno nasadit na topení,utáhnout ty dva šrouby,nestrhnout šrouby :)) A ve finále naštelovat strunu v táhle u páčky tak,aby při stažený páčce dole byl kohout v označené poloze zavřeno..nic víc,nic míň
21:39:17
27.05.2007
27.05.2007

Petrxall
Já si myslim, že je tohle celkem zbytečný řešit, prostě pokud je venku kolem třicítky, tak z toho stejně půjde furt teplej vzduch, jednodušší je otevřít okno a využít k ohlazení proudící vzduch, řešením je pouze klimatizace. Trochu pomůže i střešní okno, kdo nechce mít rozcuchaný vlasy
21:27:56
27.05.2007
27.05.2007

Bobesh
Jarda 27.05.07 19:30:32 napsal:
-> Rabbit: to je nesmysl, jedine novej kohout
Nechci bejt za kolenovrta ale na dvou mosaznejch kusech se snad ani nemá co ojebat,stačí rozebrat,vyčistit,nový "o" kroužek a těsmění pod,namontovat,seřídit a jít od toho.
-> Rabbit: to je nesmysl, jedine novej kohout

21:25:16
27.05.2007
27.05.2007

Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Když už se tu bavíte o topení, taky mám problém-jak se tu píše, i když dám chladnej vzduch, pořád to topí a v těchdle vedrech..no zkrátka sem topení zavřel a hotovo, ale rád bych efektivnější řešení...ale co hlavně, njede mi rychlejší chod-otočím dvakrát doprava na pomalý chod-funguje, otočím o jedno doprava na rychlý chod a jde pořád jenom ten pomalý-vysvětlí mi někdo co je to zase za pakárnu?

20:27:41
27.05.2007
27.05.2007

Pavel P@nkáč
-> PeterP136: ja vym ze to nejni jednoduche ja jsem s tim zapasil tak dlouho na byvale uzarne az jsem ho utrhnul tak jsem to chvilku neresil potom rozhybal kohout a ovladal ho rukou(za jizdy to neslo) aby mi nebyla zima a nakonec natahnul new lanko z praskle struny plynu:)
19:58:55
27.05.2007
27.05.2007

PeterP136
-> Pavel Korbelář: Niekedy to nie je take jednoduche. Mne to tiahlo casom skocilo nazad asi dost vymackana struna. :/
-> Rabbit: Ja som tam dal najprv gumicku do vlasov ale bal som sa ze sa casom pretrhne tak som dal pruzinku. Kedze kohut bol vycisteny a namazany isiel lahko a stacila daka pruzinka z domacich zasob sily ako mala ta gumicka. Je to sice len barla ale ucinna a nicomu nevadi.
-> Rabbit: Ja som tam dal najprv gumicku do vlasov ale bal som sa ze sa casom pretrhne tak som dal pruzinku. Kedze kohut bol vycisteny a namazany isiel lahko a stacila daka pruzinka z domacich zasob sily ako mala ta gumicka. Je to sice len barla ale ucinna a nicomu nevadi.
19:49:51
27.05.2007
27.05.2007

Pavel P@nkáč
-> Rabbit: chapu to tak ze rukou kohout dovres ale packou ne, musis rozebrat na palubce ty tahilka a posunout o kousek bowden
19:30:32
27.05.2007
27.05.2007

Jarda - zrušená registrace
-> Rabbit: to je nesmysl, jedine novej kohout

19:27:55
27.05.2007
27.05.2007

Rabbit
Nechce se mi zakládat nový téma, tak to přihodim sem. Taky mi nedovírá ten kohout. Sice sem to promazal, ale samotná páčka to prostě nezavře uplně. Chci tam dát nějakoku pružinu jak tu píšete, ale nevim jakou a jak jí tam uchytit. Takže se na to chci zeptat.
11:08:45
26.06.2006
26.06.2006

VeTeV
-> rolls: pohrat si s dratem - jde to stelovat
00:08:07
24.06.2006
24.06.2006

Syny
Tak povol ten drat co ho otevira a zavira na tahlech topeni - zavri rucne kohout a drat utahni a je po problemu

22:23:21
23.06.2006
23.06.2006

kuko
-> slipy:

21:56:38
23.06.2006
23.06.2006

slipy
topi to jen pres leto, v zime to topi na piču malo

21:52:40
23.06.2006
23.06.2006

Gryzly
-> rolls: dá se to doštělovat na páčce.
21:03:09
23.06.2006
23.06.2006

Dušan
no ja mam podobny problem, uzavren je uplne a porad lehce topi.

17:53:49
23.06.2006
23.06.2006

rolls
-> VeTëV: dnes som tiez pozeral na ten kohut lebo mi to furt kurilo a zistil som, ze to lanko ten kohut nedokaze vobec uzavriet, jedine keby bola trocha ine poloha toho lanka. alebo treba nejako zreparovat kohut a potom ide lahko?
14:11:46
23.06.2006
23.06.2006

Petr Abrahámek
-> VeTëV: Odpoledne na to vletim..Jak sem jel v pondeli z Ostravy do Prostejova tak sem mel pod pasem spocenej pruh. kdyz sem vystoupil tak sem vypadal jak se serpou. Mamka na me co to prosimte mas

13:19:00
23.06.2006
23.06.2006

VeTeV
-> Petr Abrahámek: se ti zapari biskup - ale jinak jak rikaj kluci je v prdeli asi kohout na topeni
13:17:57
23.06.2006
23.06.2006

Petr Abrahámek
Motor sice ne, ale mohl bych mou telesnou schranku a to bych nerad :)
13:07:48
23.06.2006
23.06.2006

VeTeV
aspon neuvaris

12:58:03
23.06.2006
23.06.2006

Jirik - zrušená registrace
Buď rád, že topí. Jsou škodovky, které netopí vůbec a nebo blbě. 
