-> Luděk: nevím na co narážíš, ale ty papírový paramentry si nikdo z prstu nevycucal, to co tu tvrdíšsi prostě odporuje, navíc si tvrdil že žádná jí nepředjede a pak píšeš že si s 1.6 snad ani nejel.....
Pane Hrdlička kecáte
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zkušenosti se Škodou Felicia
14:14:30
15.06.2006
15.06.2006

kirri
14:10:29
15.06.2006
15.06.2006

Labros
-> Luděk: protože když jsi jel s naftovou, tak jsi asi zrovna žádnou 1,6ku nepotkal, a když jsi jel s benzínovou, tak to byla 1,3ka, podle toho, cos napsal ve 14:02:16
Je to tak složitý?

14:08:00
15.06.2006
15.06.2006

Luděk
-> Labros: vždycky mi všechny naftový ujely a když já jsem jel s naftovou,tak mě žádná benzínová nepředjela. Ono ohánět se papírovými výkony nemusí být taky úplně ideální. Jinak doporučování 1,6sky jako ideální motorizace jsem četl už ve článku od Tomáše Lachouta z AAA auto Praha

14:06:25
15.06.2006
15.06.2006

Labros
no to je zajímavý... ještě před chvilkou jsi tvrdil, že:
"Trvám prostě na tom, že 1,9D Felina kdykoli ujede jakýkoli benzínový a přesvědčil jsem se o tom na vlastní kůži ať už jako řidič benzínový, nebo naftový"
"Trvám prostě na tom, že 1,9D Felina kdykoli ujede jakýkoli benzínový a přesvědčil jsem se o tom na vlastní kůži ať už jako řidič benzínový, nebo naftový"
14:02:16
15.06.2006
15.06.2006

Luděk
možná 1,6ska MPI je nejtahavější, ale s tím jsem snad ani nejel, jen vím, je ji měl Maxův táta na LPG a Max říkal, že je to úplně normální auto
14:00:44
15.06.2006
15.06.2006

Luděk
-> kirri: parametry znám,to mě nemusíš psát, já jsem jen psal to, jaký mám zkušenosti, víc lidí mě tvrdí, že jelo s Feldou 1,9D a že to prostě vůbec nejede ...
13:58:07
15.06.2006
15.06.2006

kirri
-> Luděk: i kdybych v žádné neseděl tak podle tabulkových hodnot:
Max výkon / při otáčkách: 55 kW / 4500
Max točivý moment / při otáčkách: 135 Nm / 3500
Rozvod: OHC
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Max rychlost: 170 km/h
Zrychlení na 100: 12 s
Škoda Felicia 1.9D / 47kW
Max výkon / při otáčkách: 47 kW / 4300
Max točivý moment / při otáčkách: 124 Nm / 2500-3200
Rozvod: OHC
Příprava směsi: nepřímé vstřikování
Max rychlost: 156km/h
Zrychlení na 100: 16,5 s
Tak těžko říct, když jí netroufne ani kroutícím momentem a diesel bude jistě těžší
Max výkon / při otáčkách: 55 kW / 4500
Max točivý moment / při otáčkách: 135 Nm / 3500
Rozvod: OHC
Příprava směsi: vícebodové vstřikování
Max rychlost: 170 km/h
Zrychlení na 100: 12 s
Škoda Felicia 1.9D / 47kW
Max výkon / při otáčkách: 47 kW / 4300
Max točivý moment / při otáčkách: 124 Nm / 2500-3200
Rozvod: OHC
Příprava směsi: nepřímé vstřikování
Max rychlost: 156km/h
Zrychlení na 100: 16,5 s
Tak těžko říct, když jí netroufne ani kroutícím momentem a diesel bude jistě těžší

13:48:34
15.06.2006
15.06.2006

Luděk
hmm.,tak to má brácha asi nějaký povedený stroj a všechny benzínový Feldy,se kterýma jsem jezdil byly asi nepovedený
třeba,když jsem jel z toho Německa s vlekem (250kg) plus motorkou (350 kg) a vzal jsem to na dálnici na podlahu,tak ani nezakouřila
bohužel musím trvat na svých zkušenostech, najezdil jsem z Feldama dost km (různý služebáky v benzínu) a nikdy jsem s nima naftový Feldě nestačil ...

třeba,když jsem jel z toho Německa s vlekem (250kg) plus motorkou (350 kg) a vzal jsem to na dálnici na podlahu,tak ani nezakouřila
bohužel musím trvat na svých zkušenostech, najezdil jsem z Feldama dost km (různý služebáky v benzínu) a nikdy jsem s nima naftový Feldě nestačil ...
13:42:42
15.06.2006
15.06.2006

Baghira
Musím taky dát za pravdu Vicimu 1,9 je zdechlina a hodně mě to zklamalo.
12:19:17
15.06.2006
15.06.2006

kirri
-> Vici: ač nerad, tak se shodneme


12:19:17
15.06.2006
15.06.2006

Vici
na dalnici asi diesel pofrci kopec nekopec, ale 1,6ka taky. nez se diesel zbrcha ja uz budu s 1,6 hodne daleko, a uz nikdy me ten diesel nedojede (pokud bude prazdna cesta)
12:16:44
15.06.2006
15.06.2006

Vici
-> Luděk: dieselem feldou mam najeto tak 30 000km, v dalsich dvou sem se svezl,jely stejne. s 1,6kama sem jezdil asi s peti, s chipem i bez,s ktarsi i delsi prevodovkou, 1,3mpi bylo hodne.....
kdyby to bylo s turbem tak klidne.. ale felda 1,9D je zdechla svine
kdyby to bylo s turbem tak klidne.. ale felda 1,9D je zdechla svine
11:33:40
15.06.2006
15.06.2006

Luděk
-> Syny: jo,je to atmosférický diesel,ale jede to fakt slušně, naposledy jsem si to ověřil minulý měsíc 1 965 km na otočku s vlekem a z5 jsem táhnul 350 Kg těžkou motorku

11:30:49
15.06.2006
15.06.2006

lpepsi
-> Syny: cena ND je pro tebe detail?
to ale pro vetsinu lidi neni

11:18:16
15.06.2006
15.06.2006

Syny
No ale ta 1,9D je atmosferickej diesel ne? Pokud jo ta k to je teda fuj... Piklanim se k nazoru ze 1,6 je uz dobre auti! Sice 13, 50kW uz jede pekne ale ta 1,6 ma mnoho plusu... Jedina jeji nevyhoda je ta cena ND, ale to detail...

09:30:58
15.06.2006
15.06.2006

Luděk
-> Vici: v kolikati Felinách jsi seděl a zkoušel třeba závodit? Trvám prostě na tom, že 1,9D Felina kdykoli ujede jakýkoli benzínový a přesvědčil jsem se o tom na vlastní kůži ať už jako řidič benzínový, nebo naftový. Rozjezd je sice pomalejší, ale pak jede pořád kopec nekopec :)
08:54:24
15.06.2006
15.06.2006

Vici
jezdit budou vsechny, motory 1,3BMM nejsou nic moc, 1,3MPi maji oproti nim lepsi spotrebu a s 50kW verzi se da i predjizdet a jezdit velice slusne svizne. 1,6 je nejlepsi motor a byt ma deklarovany vykon 55Kw tam ka kroutici moment 135Nm, cos asi mluvi za vse, je ticha, ma kultivovany chod, je samozrejme nerocnejsi na olej, jsou na ni o neco drazsi dily. 1,9D je traktor. ma smysl snad jen pokud ma clovek zdroj levne nafty...
07:26:24
15.06.2006
15.06.2006

Martin
Každý asi chválí to, co má doma.
Já mám hodně vylítanou 1.6MPi (něco málo přes 160tis), je fakt, že nějakej ten olej už si holka vezme, ale jede to fakt nádherně. S nějakou 50kW feldou se to vůbec nedá srovnávat. Člověk si řekne rozdíl 5kW, ale ve skutečnosti je to úplně jiná kategorie. Tahá krášně prakticky od volnoběhu, je fakt, že ve vyšších otáškách se jí nelíbí, ale do těch 4tis se dá nádherně jezdit. A v podstatě jede furt stejně prázdná i naložená, což u 1.3jky je sakra znát.
Já mám hodně vylítanou 1.6MPi (něco málo přes 160tis), je fakt, že nějakej ten olej už si holka vezme, ale jede to fakt nádherně. S nějakou 50kW feldou se to vůbec nedá srovnávat. Člověk si řekne rozdíl 5kW, ale ve skutečnosti je to úplně jiná kategorie. Tahá krášně prakticky od volnoběhu, je fakt, že ve vyšších otáškách se jí nelíbí, ale do těch 4tis se dá nádherně jezdit. A v podstatě jede furt stejně prázdná i naložená, což u 1.3jky je sakra znát.
23:44:48
14.06.2006
14.06.2006

Vici
-> Luděk: Moje zkušenosti jsou, že nejlepší je 1,9D, protože jí se žádnou benzínovou feldou nestačíš (bavíme se o sériových autech).
paradni vtip pred spanim
paradni vtip pred spanim

23:44:12
14.06.2006
14.06.2006

Vici
-> exBagrr: jaky rok vyroby ty auta jsou?
23:46:08
13.06.2006
13.06.2006

Skoda RBK - zrušená registrace
Crestik: No tak to som nepochopil.
23:13:23
13.06.2006
13.06.2006

King
-> JoseA: Omezovač na 5500rpm??? To snad ne?

23:05:14
13.06.2006
13.06.2006

Skoda RBK - zrušená registrace
My mame 96´ 50kw monostrik a je o poznanie živšia ako napríklad ujova 40kw Mpi
21:27:08
13.06.2006
13.06.2006

JoseA
No jo, Vici by to určitě věděl jak je to s omezovačama. Já mám teda omezovač na 5,5tis ot/min a chtěl sem sehnat 50 KW jednobod, ale pár lidí říkalo, že je to stejně zdechlé jako ten 40kw, tak to kašlu a na karbec to předělávat nechcu
20:12:34
13.06.2006
13.06.2006

minno
-> Labros: môj taťko zas na šádovke jazdí bez obmedzovača a na jednotke to drží kľudne aj na 4000 ot....

18:43:56
13.06.2006
13.06.2006

Bagrr- máma mele Emu
-> Labros: Něco jako můj papá, který na mě koukal jak na vraha, když sem si dovolil vytočit jí na 3500 ot/min

18:40:05
13.06.2006
13.06.2006

Labros
-> exBagrr: Tak to vůbec nevim, jezdil s ní převážně tatík a ten má omezovač asi na 3000 otáčkách
Vici by to vědět mohl.

Vici by to vědět mohl.
18:39:15
13.06.2006
13.06.2006

Bagrr- máma mele Emu
-> Labros: Tak mě tak napadlo, mají oba typy motorů nastavený omezovač otáček na stejnou hodnotu??? Páč jak ta 50kW tak 40kW se mi při roztočení motoru na omezovač při 3 rychlosti rozjedou na identických 120.. a na 2jku na 80.... Takže je mi záhadou, jak je to možný, když by ta 40kW měla mýt delší převod:-O
18:37:06
13.06.2006
13.06.2006

Bagrr- máma mele Emu
Jo a kdo říká, že s 1.3 se nedá v běžném provozu dostat pod 6.5 l/100km jest na omylu. Když má člověk pro auto cit tak se dá dostat i na 5.5l/100km... A to mam potvrzeno jak výpočtama podle dotankování tak i palubnim počítačem... A to nejezdim nějak extra jako brzda provozu... mimo obec 90 - 110 a v obci 50 - 65 km/h...

18:35:03
13.06.2006
13.06.2006

Labros
-> exBagrr: Tohle mi taky nejde do hlavy, že 40kW má teoreticky rychlejší převod a prakticky se mi taky zdála živější. Možná má pomalejší třeba jedničku a dvojku.
18:33:35
13.06.2006
13.06.2006

Bagrr- máma mele Emu
Moje zkušenosti s 1.3/50kW a 1.3/40kW: 40kW ač se to zdá býti nereálné je na rovince živější a jde snázeji do otáček... Ale provar nastane, když v ní jede víc jak 2 lidi.. Jinak 50kW po najetí 130t km ve firmě jest krom výměny výfuku a čidla teploty v naprostém pořádku (teda až na pár oděrek...) Oboje sou roky výroby 99.
18:05:59
13.06.2006
13.06.2006

Labros
Já znám jednu feldu denně využívanou na krátkou trasu, zatim má 110 000km, a kromě zadních vrat a zadních lemů má rezavej ještě svár prahu se zadním blatníkem, takže se vyplatí otevřít před koupí zadní dveře ;c) A jednou jí uhnila koncovka vejfuku, ale to je banalita. Jinak je celkem ok!
22:15:54
12.06.2006
12.06.2006

JoseA
-> Jirik: Jo to rozhodně lemy a zadek jako první, ale už sem viděl pár kousků pěkně sežraných, ale to byly spíš ty hodně využívané autka
15:34:57
12.06.2006
12.06.2006

kirri
-> Jirik: ty vrata pár lidí řeší tak, že tu černou lištu vyhodí a prostě to tam zavaří, navypadá to zle a když tam necháš i RZtku a osvětlení je to celkem zajímavé. Tam je to špatně vyřešený ten spoj, je to blbé:-)
-> Pajda: koukni se třeba sem:
motozurnal.centrum.cz/aut obazar/clanek.phtml?id=109 5
motozurnal.centrum.cz/aut obazar/clanek.phtml?id=349 2 ber to s rezervou, ale třeba ti to napoví
-> Pajda: koukni se třeba sem:
motozurnal.centrum.cz/aut obazar/clanek.phtml?id=109 5
motozurnal.centrum.cz/aut obazar/clanek.phtml?id=349 2 ber to s rezervou, ale třeba ti to napoví
15:28:48
12.06.2006
12.06.2006

kirri
-> Johny Death: ty máš tuším BMM nět? Aspoň mě to tak přišlo
Na tu 1.6MPi to zas není tak špatný, jede pěkně.
-> Pajda: kup si nějakou 1.3 50kW MPI po roce 95/96 tam už je zesílená kasňa a ta 1.3 v tomhle provedení s Feldou hýbe velice pěkně.
Potom záleží jak jezdíš, dlouhý krátký trasy, to by chtělo si sednout, pozjišťovat pár informací, kouknout se co kde stojí a přečíst třeba pár recenzí na ojetinu ( ty brát s rezervou ) já sem to dělal asi takhle, zjistil jsem si povinka s bonusy co mám, spočtl jsem si průměrně kolik najezdím km a za kolik l/100km (bral jsem údaje od výrobce - to je ale +- podle tvýho stylu) spočítal jsem si roční výdaj, k tomu připočetl nějakoužerleznou rezervu a nakonec porovnal se stávajícím autem, takhle mě vyšla úspora u novýho, k tomu si zjistíš ceny těch ojetin a máš trošku jasno co by ti asi tak vyhovovalo. Prostě Felda je Felda, žádnej zázrak, s vícebodovým vstřikem je o hodně lepší než Favorit, říká se že novější jsou horší, i co se týče introše, mají světlejší palubky a ty víc vržou, protože jsou s jiných tvrdších materiálů. No s 1.6kou a nebo 1.9D zase budeš mít věší pravděpodobnost, že tohle auto seženeš s posilkem a nějakou tou výbavou navíc

Na tu 1.6MPi to zas není tak špatný, jede pěkně.
-> Pajda: kup si nějakou 1.3 50kW MPI po roce 95/96 tam už je zesílená kasňa a ta 1.3 v tomhle provedení s Feldou hýbe velice pěkně.
Potom záleží jak jezdíš, dlouhý krátký trasy, to by chtělo si sednout, pozjišťovat pár informací, kouknout se co kde stojí a přečíst třeba pár recenzí na ojetinu ( ty brát s rezervou ) já sem to dělal asi takhle, zjistil jsem si povinka s bonusy co mám, spočtl jsem si průměrně kolik najezdím km a za kolik l/100km (bral jsem údaje od výrobce - to je ale +- podle tvýho stylu) spočítal jsem si roční výdaj, k tomu připočetl nějakoužerleznou rezervu a nakonec porovnal se stávajícím autem, takhle mě vyšla úspora u novýho, k tomu si zjistíš ceny těch ojetin a máš trošku jasno co by ti asi tak vyhovovalo. Prostě Felda je Felda, žádnej zázrak, s vícebodovým vstřikem je o hodně lepší než Favorit, říká se že novější jsou horší, i co se týče introše, mají světlejší palubky a ty víc vržou, protože jsou s jiných tvrdších materiálů. No s 1.6kou a nebo 1.9D zase budeš mít věší pravděpodobnost, že tohle auto seženeš s posilkem a nějakou tou výbavou navíc

15:16:53
12.06.2006
12.06.2006

Jirik - zrušená registrace
-> JoseA: Tak ale trpí pátá vrata a lemy, zbytek je pohoda. Tudíž lemy jdou vyměnit a vrata taky, nebo je vyvařit.
Zatím jsem neviděl u běžně užívané a průměrně udržované Feldy, že by rezlo něco jiného.
Zatím jsem neviděl u běžně užívané a průměrně udržované Feldy, že by rezlo něco jiného.

15:09:52
12.06.2006
12.06.2006

JoseA
-> Pajda: Kdyby to enom nehnilo tak je to super auto, ale to by mi naprosto stačil favorit kdyby nehnil

14:46:39
12.06.2006
12.06.2006

Johny Death
-> Pajda: mám 1,3 50KW a nemůžu si stěžovat jezdím na LPG a na provoz a udržbu je to asi nejlevnější. 1,6ka už má drahý díly 1,9ka drahé povinko... 1,3ka není závodník ale na přepravu z bodu a do bodu b to stačí. hnijou ale jsou selkem bezproblémové.
14:38:58
12.06.2006
12.06.2006

Crestik
ta 1,9 je tak pro zedníky, kteří v tom vozí cihly. Je fakt, že to jede celkem dost dobře, hnije to stejně jako všechny do 98roku, posilovač tam je tuším standartně, a komfortně taková lepší multikára. Nehledě na rapidně vyšší pojistku. Máme 1,3/50kW, 150 tis najeté a jediná vážnější porucha bylo zapadle tlačítko u palubního PC :-)
14:03:12
12.06.2006
12.06.2006

Luděk
no zkušenosti,všeobecně se tvrdí,že ideální motorizace je 1,6 benzín. Moje zkušenosti jsou, že nejlepší je 1,9D, protože jí se žádnou benzínovou feldou nestačíš (bavíme se o sériových autech). Výhodou je, když má posilovač řízení a jedinou nevýhodu, kterou vidím, je to, že hnije a to tak, že hodně
Nejekonomičtější řešení je Felda combi 1,3 50kW s LPG

Nejekonomičtější řešení je Felda combi 1,3 50kW s LPG

13:50:27
12.06.2006
12.06.2006

Pajda
Napište mě prosím nějaké zkušenosti s Felicií 1,3 a 1,9D. Spolehlivost, údržba atd.