Shell V Power 95

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 25.08.2003 do 16.10.2003, založil/a
řadit dle data
12:28:01
16.10.2003
Bery
To neřeš...
10:39:33
16.10.2003
Evža Soukup - zrušená registrace
-> Bery: -> Jirik: Klucííí já vám trocu nerozumím 9
09:57:19
16.10.2003
Jirik - zrušená registrace
Motor určitě...2
09:06:32
16.10.2003
Bery
-> Evža Soukup: Třeba prostě jen nemáš cit pro motor a šlapeš na pedály a točíš koláčem.Motor ti určitě pálí dobře.
08:47:24
16.10.2003
Evža Soukup - zrušená registrace
-> Vici: Dík za info 1

Zatím mám ale najeto sotva 50tis a tak jsem NAPROSTO KLIDNEJ. Při mých 15tis ročně jí po 100tis bude "trápit" už někdo jinej.



Otákou je, je-li "TTčko" nebo "RSo" po 100tis. taky zralý do sřotu...

Hlavně že "120" dokáže nalítal 300tis 3
08:23:19
16.10.2003
Vici
pocitej ze tak v 100 tkm ti odejde turbo, a po 150ti pujde srat cely motor- dlouhodoba zkusenost s 1,8T od nekolika znamych. takze si tam lij co chces :o)) TDi je TDi :o)) Motor 1,8T je bastl nejvyssiho kalibru. po uvedeni neuspesne 1,8 20V ktera nejela a zrala jak prokopnuta (proc se octavky s takovym motorem prodavaji za min nez 1,6 55kW?:o)) na to nasadili turbo a by nemuseli vsecky vyrobene motory a linku navezt do srotu. A tak vzniklo 1,8T 20V. Ktery jede, nezere tak moc, ale nevydrzi
07:53:39
16.10.2003
U-Geen
-> Evža Soukup: řek bych že VW
07:47:24
16.10.2003
Evža Soukup - zrušená registrace
A co je tedy Okťa Hyundai 1
07:40:31
16.10.2003
Jirik - zrušená registrace
No jo no, ale my se tady bavíme o použití různých benzínů do škodovek a to Okťa jaksi nejni. 1
07:19:10
16.10.2003
Evža Soukup - zrušená registrace
Děcka vy toho teda s prominutím "naserete". Do mé Okti 1,8T tankuju kde to na mě přijde a nikdy jsem nepocítil žádnej rozdíl. Každá pumpa musí splňovat určitou normu.

A jestli si myslíte, že "vylágrovaný" 105 pomůže 95 nebo dokonce 99 V-power tak ......... 3 3
21:00:13
14.10.2003
Tomáš SK
-> Lukáš: No vidíš, koľko ľudí, toľko chutí 1
08:18:38
14.10.2003
wekky
Já beru na Agipu. Benzín mají asi nejlepší v okolí a navíc bonusový program, takže mě vpodstatě vyjde litr o 0,30 levněji.
06:57:08
14.10.2003
Jirik - zrušená registrace
A víš kde byl benzoš ještě hroznej ? DEA, no to bylo něco ukrutnýho, jestli to byla 95ka tak to se směju - max. nějaká nastavená vodou. Ale nevěděl jsem, že to na vodu pojede 1
21:08:58
13.10.2003
Lukáš
-> Jarda: Slovnaft=šit! už tam neberu aspoň rok ...
21:03:11
13.10.2003
Tomáš SK
-> Jarda: Velice dobre 4 Tankujem tam Natural 95.
20:25:12
13.10.2003
Jarda
Jaké máte zkušenosti s benzínkami Slovnaft ??
15:31:29
13.10.2003
CHIP
-> Jirik: No jsem rad, ze nejsem sam, komu pripada tenhle benzin na hovno.

Mimochodem tankuju jeste u OMV a tam je ta kvalita slusna, ale proste bych rekl, ze u te cervene Benziny je to nejlepsi.

Jo mimochodem OMV me sere tim, ze pokazde kdyz platim kartou, tak mi k nakupu pripoctou 0,06 Kc a nebo vic do 0,09 Kc .. samozrejme, ze to nejsou zadny prachy a ze me jako jednotlivci neubude, ale jestli to delaj vsem, tak pekne dekuju......
15:29:50
13.10.2003
Volze stačila 68ka.
14:28:10
13.10.2003
jo a lital sem na 95 na starem motoru a tedkom na novem na 91 a hovno rozdil
14:27:37
13.10.2003
s kompersi 8,5 kdyz je motor OK mi bohate staci 91 special ale jezdim na ARAL pouze ..95 s touhle kompresi stejne nevyuzijes
13:14:33
13.10.2003
2 CHIP: Hele řeknu ti, jezdil jsem na to teď nějakou dobu a souhlas s tebou. Jelo to na něj bez problémů a celkem dobře, ale časem (asi 3. tankování za 400,-) to začlo bejt takový nic moc. Teď jsem bral 2x u OMV a ti dávají do paliva taky nějakej sráč (aditiv) jak je na to reklama s tim schnekem. Je to o mnoho lepší, řek bych že je to skoro tak markantní jako přechod z 91 na 95ku. Navíc používám náhradu volova od OMV, tak u něj zůstanu a nebudu míchat značky.

U Feldy říkal tatík to celkem jde, jako že je to o něco lepší než klasika 95, že to o trošku "čistějš" jede, ale u oldtimeru škoda to je k ničemu a příplatek cca 2 - 3 kč přijde vnivetsch.. :o/
13:06:39
13.10.2003
Martin
Taky zatím jezdím jen na N95. Ale rozhodně je rozdíl, kde beru. Mě se celkem osvědčila benzínka OMV. Na V-Power jsem to ještě nikdy nezkoušel, ale snad tomu neublížím, když to zkusím...
11:03:07
13.10.2003
CHIP
No ja trosku ozivim tuhle debaticku.

Mam Rapid 130 a do skoro prazdne nadrze jsem natankoval 17 litru VPower 95 ... musim rict, ze to stalo uplne za hovno. Motor vubec nesel do otacek a po nastartovani sel nejakou dobu na tri valce ..... Musim rict, ze jsem absolutne nespokojen.

Vratil jsm se k cervene Benzine ... motor startuje paradne a akcelerace je skutecne dobra ..... Myslim, ze VPower uz asi nezkusim ....

Jedna se pouze o muj osobni nazor a mou zkusenost
10:15:13
27.08.2003
To se nedá takhle říct. Benzín s víceoktanovým číslem by měl být kvalitnější. Škodovky měly i v techničáku 91 Special a nebo 96 Super. Zatím mají všichni ty zkušenosti, že i 105ky si v N95 lebedí.

Někdy je v rámci úprav používání víceoktanového benzínu nutností.

O waranech a Trabukách jsem slyšel že nejsou moc nároční na palivo

- prej to jezdí i šťávu z jablek 1
09:32:36
27.08.2003
Simi
Vim ze to je trochu mimo misu, ale ja mam presne opacnou zkusenost. Pravda, chybi mi jeden valec a dva takty, ale zas tolik se ty nase stroje nelisi. :-) Vzhledem k tomu, ze muj motor koncepcne pochazi nekdy z roku 65, zni celkem logicky, ze byl staven na benzin s oktanovym cislem kolem 70. Cim vic oktanu do toho dostanu, tim hur mi to jede. Da se to poznat hlavne na zatahu odspoda. Skoro nejlip mi to jezdilo na technicak (a nejenom proto, ze stal 10kc/l). Sel perfektne za plynem, akorat ve vyssich tockach trochu "cvrlikal". Kdyz se to mixlo se specialem 1:1 tak to cvrlikat prestalo a jelo to porad lip nez na samotnej special.
08:39:46
27.08.2003
2 Vici: Moje řeč.
08:12:29
27.08.2003
Vici
k cemu 99 oktanu do normalniho motoru? vyhozene penize. aby to k necemu bylo muselo by to mit kompres aspon 10,5-11:1
07:18:34
27.08.2003
To je právě vono, předstih, nu.
20:56:00
26.08.2003
Dušan
ja kdyz otevru okna tak to taky vsude svisti
20:50:28
26.08.2003
Max
kámoš jezdí ve feldě jen na to....má to takový poladěný,čiplý,vejfuck,fi ltr...a sviští mu to pěkně :o)
19:21:21
26.08.2003
To mě to na těch 99 okt. taky neklepalo, ale přišlo mi, že čím déle na ten benzín jezdím tím to hůř táhne a pak mi bylo řečeno, že pokud není seřízen předstih na tak vysokooktanový benzín, motor to nedokáže kvalitně spálit.
07:24:36
26.08.2003
Chci to nechat seřídit už na tu 95ku, tak pak dam vědět co dělá pětikanál litina poctivě seřízenej na 95. Páč jsem plynule přešel z 91 na 95 a nic se neštelovalo. I tak to bylo moc gut. Moc se mi taky leebee, že do kopce necvrlikaj ventily, hehe. Včera mě hrdině do kopce předjel schnilej Rapid, a jeho ventilovej koncert jsem slyšel ještě když byl řádnej kósek ode mě. (vyhrál pašák - dojel jsem ho na prvních semaforech).
23:23:42
25.08.2003
GeTeX
sem taky tankoval několikrát shell v power a je znát o dost. Hlavně bych řek že mi v autě i dýl vydrží, ale to asi to cenou :-))
19:03:53
25.08.2003
To jsem jednou do svého GLSka natankoval taky, jenže jsem podle toho neupravil předstih, takže nic moc.
12:49:27
25.08.2003
rOMAN
2Jirik: JA kdyz uz jedu na benal (coz je malo kdy ) tak mam V-power ale 99...a je to dost znat...i na penezence 104
11:59:02
25.08.2003
A taky to bude asi žrát, ale přesně nevim, páč se mi posralo počitadlo. I tak jsem projezdil tuto dovolenou celý Jižní a kus Západních Čech a bylo to gut.
11:57:02
25.08.2003
Začal jsem teď jezdit čerstvě na Shell V Power. Jezdím na něj já, tatík s Feldou a ten si ho moc chválí. Začal jsem na něj jezdit kvůli tomu, že jsem to chtěl zkusit a hlavně kvůli tomu, že jsem bral naposledy u Tankstelle DEA a bylo to moc špatný. Deklarovali 95 oktanů, ale 95 to nemohlo mít ani omylem. Bylo to moc špatný.

Nejlepší zkušenosti mám doposud s pumpami SHELL, ESSO a BENZINA. Myslíte že V Power obsahující ventily ošetřující a čistící aditiv může být "bezpečný" benzin ve spojení s aditivem pro ochranu ventilových sedel ? Zatím mi nikdo neřekl, že by to mohlo být na závadu, protože aditiv v tomto benzínu má pouze odstraňovat usazeniny na ventilech. Mám doma i několik poctivých dlouhodobých testů tohoto paliva. Co vy na to ?

Jo a jinak jsem čurák najel cca 1700 km po sborce s vůlí na táhle plynu 0,5 cm a má tam bejt dle knígy cca 0,3 mm. Nějak jsme to prostě dali do kupy, zapojili všechny táhýlka a nevšimli jsme se, že plynové šlo kousek ještě povytahnout, nebo se spíš trochu svezla jeho aretace. Nakonec jsem začal pozorovat, že je auto trochu línější a že pedál mám zbytečně nízko vzhledem k tomu jak to jede, prostě dával jsem pedál do polohy čtvrtky plynu a nic se nedělo, nějak mi to ani nepřišlo, protože nikdy nejezdím na plnej knedlík, ale spíš pohoda-style. Na pedálovej plnej, jsem měl cca třičtvrtě a možná ani naplno neotevřel 2. stupeň. nepozoroval jsem to do té doby než jsem jel za kámošem a přišly nějaké táhlejší kopečky. Přesto jsem zpátky svištěl po okreskách celou cestu 120, pedál i tak v půli. Aspoň jsem to šetřil. Budu to ještě muset nechat seřídit. Asi příští týden, není to ono, měl jsem všechno příslušenství sundané, jsou tam nové těsnění a jiné sání. Zdá se mi že to má moc bohatou směs, ale nechám to raděj udělat pořádně od odboníků.

Kolik u vás stojí komplet seřízení ? Berou to od hodiny, nebo za úkon ? 136
Extreme Tyres