
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia fun
prohledat
5287 příspěvků (zobrazeno 1428 až 1477) od 03.04.2006 do 19.04.2025, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Tomaso435: myslím že tá cena je dosť v pohode, takže je to možné...

-> Jožynek : v neděli večer bude za 120 000 někde v plzni nebo ostravě



-> Nwkt: Psalo to emise-motor do dílny, tak jsem motor vyndal a hodil do dílny
Ne, natěstí nová kabeláž k čidlu teploty paliva a už to odjelo
-> Jirik_Tuňák1983: Tenhle kormidlo by blbě vypadalo i kdyby to mělo boule ze všech stran

-> Jirik_Tuňák1983: Tenhle kormidlo by blbě vypadalo i kdyby to mělo boule ze všech stran

-> saskyn2 24.05.17 20:46:09: Ten volant bez boule po stranách i blbě vypadá.
-> Nwkt: Izolačkou. :-D
-> saskyn2: Opravil jsi mu tu kontrolku? 

pro porovnání touran zákazníka bez vybrání, jsem se dneska nudil tak jsem fotil

-> Tuner#2: Tak ono je jedno jestli jednou rukou, nebo obouma, stejně to držím na stejném místě. Se starým autem bez posilovače, kde ti to řízení rve z ruky se to asi moc nedá srovnávat. Takhle držím v Passatu
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.05.17 16:12:07: Je to fakt příjemnější, dnes jsem na to koukal. Jedu ve 3/4 na 3 a občas čapnu za 10 2 a procvičím prsty a ruce. Ono hodně záleží na celkové konstrukci místa řidiče. U některého vozu se nesedí pohodlně v žádné poloze rukou na volantu, u jiného jsou fajn obě varianty.
U volantu s boulema lze projíždět sjezd z dálnice (např. u Olympie) na Černice v té táhlé zatáčce třeba 120 a pravou rukou rozhazovat, proč se ti ten kokot s F2 combi sere levejma kolama v levém pruhu, kterým ho chceš předjet, než pruh skončí.
Takže jak říká Saskyn, na jednoruč je to lepší. Nezapomeň, že u manuálu taky řadíš, koleje či díra může přijít kdykoliv a tvarování na volantu může pomoci proti vysmeknutí z ruky.
U volantu s boulema lze projíždět sjezd z dálnice (např. u Olympie) na Černice v té táhlé zatáčce třeba 120 a pravou rukou rozhazovat, proč se ti ten kokot s F2 combi sere levejma kolama v levém pruhu, kterým ho chceš předjet, než pruh skončí.

-> saskyn2 24.05.17 17:21:50: NJ tak pokud držíš volant jednou rukou, tak tě to v kolejích může být nápomocno, že tě volant "nevypadne" z ruky. Naštěstí tenhle nešvar jsem celkem slušně odboural ze Žlutky kde řídit jednou rukou dost dobře nejde pro hodně komunikativní řízení...
-> Tuner#2: Dneska jsem si na tebe vzpomněl když jsem jel oktávkou. Ruku mám položenou ve 3/3 na 3(většinou jen jednou rukou) palce v té prohlubni a narozdíl od normálního volantu ten volant vůbec nemusím držet pevně, protože vím že mi to přes ten výčnělek neproklouzne. Když točím bez přeručkování dokola, tak mám automatický reflex a palec zvedám. Když o tom člověk neuvažuje tak ani neví jak tam ty ruce má. Ted mám nějakou práci ale pak kdyžtak vyfotím.
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.17 06:45:46: Jo v autoškole ještě mě učili za deset dvě. Naštěstí jsem se to hovadilo velmi rychle odnaučil a jezdím zásadně ve 3/4 na tři. Pravda někdy jednou rukou pokud o nic nejde (volná dálnice, dlouhá rovina na dlouhé cestě), ale jinak se snažím být ve střehu a držet volat tak jak se má, sedět taky tak jak se má a už mě to několikrát zachránilo blatník. Dtržet ho za deset dvě, tak min. 2x ten blatník dělám...
Jinak stále nechápu jak může s výstupkama být jistější držení??? Vždyť tam ty ruce/palec vůbec nejsou. Palce jsou v prohlubni a ruce uvolněně v pokrčené poloze zavěšené na volantu. Nahoru přece ten palec/ruce nic netáhne...
Jinak stále nechápu jak může s výstupkama být jistější držení??? Vždyť tam ty ruce/palec vůbec nejsou. Palce jsou v prohlubni a ruce uvolněně v pokrčené poloze zavěšené na volantu. Nahoru přece ten palec/ruce nic netáhne...
Měl jsem ve feldě s výstupkama a teď bez, zvykl jsem si, ale s těma bicákama jsem se cítil lépe. Jistější držení a lepší info o poloze volantu.
-> Nwkt 24.05.17 08:31:49: Mám to ve Volfíkovi a na úchop je to pohodlné ve všech polohách. Přiznám se, že chytnout to občas za ty bambule a protáhnout si ruce, nebo si ruce jakoby zavěsit, je příjemné.
-> Syny:
-> Tuner#2: Jezdím s tím v Passatu a vůbec o tom nevím



-> Tuner#2: Jezdím s tím v Passatu a vůbec o tom nevím

-> Syny 24.05.17 07:21:34: Já tedy nejsem profesionální okruhový jezdec, takže nemám tak vypilované jezdecké návyky, ale ani nevím, kdy jsem naposledy držel volant tam kde se má. Na dlouhé cestě od třeba 250 - 300 km to nevydržím, takže pak už žmoulám volant kde se dá, na krátké většinou jednou rukou něco žeru.
A kdo nikdy nejezdil s originál 120kovým volantem tak, že ho držel jednou rukou za raménko, tak kecá. 


-> Jirik_Tuňák1983: Ja kdyz jel jednou do UK, tak jsem uz nevedel jak ten volatn chytit a jak se posadit a prostrcil jsem ruku skrz ten otvor co je pod tlacitkem na troubeni (vlevo), kde se mi zasekla a nemohl jsem ji vyndat zpatky
Musel jsem zastavit na odpocivadle a vysvobodit se 


-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.05.17 06:19:47: Když někdo jede dálku, rád si na volantu na nějakou dobu přehmátne a příjemně se drží i za deset dvě. Pak máš třeba postavy, kterým držení v nižší poloze nevyhovuje, tak proč jim nepomoci ze strany výrobce v pohodlí. A za poslední, není to zrovna tak extrémně dlouho, co se i v autoškolách jezdilo za deset dvě.
Asi se nechapeme... Jak se s bicepsem muze ridit lepsi? Ruce mam na volantu a palce se opiraji dole o vybrani (vybrani je dobra vec, to mam i na svem OMP). Ja nechapu to vyvyseni, tady v tom pripade dokonce ostre (na C-Maxu mame pozvolne) zvetseni tloustky vence. Pri drzeni je to nad rukama (takze nulova funkce) a pri rychle manipulaci muze rozdilna tloustka vence spise vadit.
Ničemu to nevadí, určo se s tím řídí lepší, pokud se tam někomu zasekne palec tak bud musí mít dřevěnej, nebo nějaký křeče v prstech, nějak si nedokážu představit jak by se v tom mohl ten palec zaseknout. A to jezdím s volantem s bicepsy denně asi tak 5 let.

-> Tuner#2: nerek bych... proste mas aretacni dolik, kdyz ma nekdo problem s klouzajici kuzi, muze to byt lepsi... osobne teda preruckovavam, az kdyz vim, ze zatacku normalni polohou nedam (vracecky, nemam zrovna strmy rizeni), male vystupky na volantu taky mam a ze by mi to nekdy vadilo, o tom nevim.
-> U-Geen 23.05.17 23:16:56: Nikdy jsem to na žádném volantu neměl a když jsem jel s autem co to mělo, tak mě to hlavně při rychlejším vzacení volantu vadilo. Proč by to palce mělo držet? Když to přeženu/zveličím, tak se o to palec akorát tak zasekne a bude t bolet.
-> Tuner#2: aby ti palec "drzel" v ty prohlubni :) pri prehmatech si nejak nedokazu predstavit, jak by mi to vadilo.
-> Luky 23.05.17 21:53:00: Tak proč ty výstupky? Při přehmatech to tam zbytečně vadí a pro palce jde spíš o tvarování/vybrání pod nima a ne aby byla nějaká boule nad.
-> Tuner#2: no vždyť tohle se drží ve 3/4 na 3...
-> Luky 22.05.17 11:44:29: Mě by zajímalo k čemu se ty výstupky/plošky za deset dvě dělaj? Vždyť už i malý dítě ví, že volant se drží ve třičtvrtě na tři a tohle tam je k prdu a naopak to může překážet.
-> Syny: Tak to je origo 

-> Nwkt 22.05.17 10:40:38: Bejt jeste cernej ten stred, tak to vypada lip :)
-> havlik: tzv. bicepsy :)
Jinak Volantech má spolupráci s Carbon Fiber Modeland a společně odvádějí luxusní práci
Jinak Volantech má spolupráci s Carbon Fiber Modeland a společně odvádějí luxusní práci
-> Nwkt: nehledě na to že to má přidělané ty výstupky na palce:) Jsem si řikal že mi na tom něco nepasuje pořád
-> havlik: jj to jo
-> Nwkt: dyt asi neni podmínkou to nechat udělat takhle celé. Ale libí se mi ty švy a i napnutí kůže víc než, to co nabízí ten člověk na funa tu sadu.
-> Tuner#2: Mě se to nelíbí, je toho už moc
-> Tuner#2: já teda zatím ne, ale dost možná si to do Volantechu zadám, i když jen socka verzi bez pytlíku
Včera na mě na FB vyskočilo tohle, tak kdopak si nechal dělat?
ano je rovne jedno mam na sklade na druhu len z čoho ho dat vyrezat nejake bezpecnostne alebo obycajne a dat foliu v pripade rozbitia 

Už ho nekoupíš, jedině nějaký překupník. Budeš si ho muset nechat udělat, jestli se nepletu, tak by mělo být rovné...
..sklo na vyklopnu stenu za sedackami sa da niekde zohnat?
-> Nwkt 16.05.17 09:46:44: To spis 

-> Athlonek: cajk ,mensia uprava a trada
-> Syny: jj taky se mi to libi
-> Syny: Není to spíš -30? 

-> Nwkt: coz je minimalne za +30HP 

-> Athlonek: No poladěnej, má tam samolepku cimbu 

-> Athlonek 15.05.17 22:31:35: No nevim, az na ten interier (odstranit ty zluty puvodni tapce a zbytky), tak se mi to libi mnohem vic nez origo :) Jen kola bych dal jiny, nelibi se mi ten jinej odstin bily na kolech a kastli...
Kdyby to nestalo takovej ranec (hrozny, kam ty ceny za to lezou), tak bych si ji snad i koupil :)
Kdyby to nestalo takovej ranec (hrozny, kam ty ceny za to lezou), tak bych si ji snad i koupil :)
-> Luky: Ten interiér je nedotaženej, ale motor bude asi poladěnej.