
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742-ukonceni vyroby 1989-90
prohledat
70 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.03.2006 do 08.09.2025, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
17:01:04
08.09.2025
08.09.2025

Tom Troll
-> ajok: Doporučuju 105/120 knihu od Tučka, jsou tam uvedené konkrétní roky výroby, vývozu a nákupu a prodeje mototechny. Rapidy co jsou původně československý jsou z celkové výroby zdaleka nejvzácnější. 

16:49:02
08.09.2025
08.09.2025

Tom Troll
-> Bukaj: Je to tak, ty tři poslední byly zjenvě nějak ze zbytků, a nejspíš ne podle plánu.
13:18:20
08.09.2025
08.09.2025

Bery
já mám v techničáku export skandinávie, neexpedovat!!!
a celý spodek byl zastříklý jakoby průhledným silikonem, loupalo se to jako nějaký latex.
a celý spodek byl zastříklý jakoby průhledným silikonem, loupalo se to jako nějaký latex.
11:26:22
08.09.2025
08.09.2025

michael
-> ajok:
10:36:48
08.09.2025
08.09.2025

ajok
-> michael 08.09.25 07:18:47: díky, ještě by mě zajímalo, jak ten text pokračuje, kolik bylo vyvezeno ...
08:59:08
08.09.2025
08.09.2025

Jozka
Zajímací, tohle bádání.. třeba oficiální publikace Škoda Auto k 70. výročí "závodu Kvasiny" u roku 2004 uvádí úplně něco jinýho (těch cca 43 tisíc jí vychází až v součtu s Garde)..

07:18:47
08.09.2025
08.09.2025

michael
-> ajok:
21:48:10
07.09.2025
07.09.2025

Matsoft
-> ajok: Nepredpokladam, ze by VIN zacinaly X0000001, tedy alespon ne v Kvasinach.
21:38:25
07.09.2025
07.09.2025

ajok
-> Matsoft 07.09.25 21:17:36: takze bylo celkem vyrobeno 45419 rapidu? muj cerveny apollo 1989 ma 41303, ten ma z mojich rapidu nejvyssi VIN (rapidy z BAZu teda budou mimo toto cislovani)
21:35:59
07.09.2025
07.09.2025

Bukaj
-> Matsoft: Tak ona jedna věc je "vyroben" a druhá věc je "expedován"...
...protože datum "expedice" je datem, kdy vůz opustil brány závodu, vyroben mohl být klidně o několik týdnů, měsíců či let dříve. A věřil bych těm dobovým fotkám - když jede poslední vůz po lince, kterou potom rozmontují, tak asi už další nevyrobí - pokud nepočítáš třeba vozy smontované z náhradních dílů (karoserie nastrojená či olakovaná) - ale to určitě nebyl fabrický počin v době, kdy všichni chtěli favorita nebo něco z reichu a po zadomotorech neštěkl pes...
...protože datum "expedice" je datem, kdy vůz opustil brány závodu, vyroben mohl být klidně o několik týdnů, měsíců či let dříve. A věřil bych těm dobovým fotkám - když jede poslední vůz po lince, kterou potom rozmontují, tak asi už další nevyrobí - pokud nepočítáš třeba vozy smontované z náhradních dílů (karoserie nastrojená či olakovaná) - ale to určitě nebyl fabrický počin v době, kdy všichni chtěli favorita nebo něco z reichu a po zadomotorech neštěkl pes...
21:34:08
07.09.2025
07.09.2025

michael
-> Tom Troll: ani jeden z nich není poslední, tak možná mediálně…
21:17:36
07.09.2025
07.09.2025

Matsoft
-> 136rapid 07.09.25 16:46:39: stribrny je tento: Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Toto auto ma z minulosti i certifikat, ze je posledni... Ale dle archivu neni.... Nicmene ma nejvyssi VIN
Toto auto ma z minulosti i certifikat, ze je posledni... Ale dle archivu neni.... Nicmene ma nejvyssi VIN
21:14:49
07.09.2025
07.09.2025

Matsoft
-> Tom Troll: ANI JEDEN Z NICH NENI FAKTICKY POSLEDNI VYROBENY. Stribrny ma nejvyssi VIN. Ale po jeho expedici bylo jeste par vozu expedovano.... Apollo taky neni posledni. Posledni byly bile kusy... Ale v te dobe tyto dva kusy (stribrny a apollo) byly jako posledni prezentovany.
18:17:36
07.09.2025
07.09.2025

Tom Troll
-> 136rapid: Ten stříbrnej je poslední pravák, ten apollo je poslední totál. Už se to tu řešilo milionkrát...
16:46:39
07.09.2025
07.09.2025

136rapid
-> Matsoft: Asi tento
15:26:07
07.09.2025
07.09.2025

Matsoft
-> 136rapid: ONO TENHLE NENI POSLEDNI... Viz to, co jsem preposilal nize...
22:56:22
06.09.2025
06.09.2025

136rapid
Ďalšie foto
19:45:33
06.09.2025
06.09.2025

136rapid
Pri prechádzaní fotiek som našiel toto
16:16:09
30.07.2025
30.07.2025

Matsoft
-> Tomaso435: tak... "oficialne" posledni byl stribrny RiC, ktery mel v GB registracku H35URB nebo tak nejak... Nedavno se prodal do CR. Tento ma take nejvyssi VIN, nicmene po nem byly dokompletovany jeste dalsi kusy jak se pise.... toto bylo nalezeno v archivu...
tohle je zminovany stribrnak: Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
tohle je zminovany stribrnak: Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
14:52:28
30.07.2025
30.07.2025

Tomaso435
-> Matsoft 29.07.25 12:06:25: jestli si to vybavuji dobře Tak poslední kupé bylo stříbrné.... A byl to snad anglán. Rok 1990. Ale to jsou jenom nějaký vzpomínky už ani nevím na co....
12:06:25
29.07.2025
29.07.2025

Matsoft
-> ajok: podle literatury je to cerveny. ale..
Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Poslední Rapid 135 RiC byl vyroben 26. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Měl číslo podvozku L 5145240, číslo motoru 5004455 a bílou barvu 1046.
Poslední Rapid 135 RiC expedovaný do Anglie 31. ledna 1990 byl vyroben 24. ledna 1990, měl číslo podvozku L 5145290, číslo motoru 5021169 a bílou barvu 1046.
Podle záznamů z Kvasin byla úplně poslední kupé s motorem vzadu vyrobena 31. ledna 1990. Bylo to celkem devět vozů Rapid 136 s motorem na olovnatý benzin. Všechny byly expedovány do prodejen Mototechny.
ale pro "evropsky provoz" nevim.
Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Poslední Rapid 135 RiC byl vyroben 26. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Měl číslo podvozku L 5145240, číslo motoru 5004455 a bílou barvu 1046.
Poslední Rapid 135 RiC expedovaný do Anglie 31. ledna 1990 byl vyroben 24. ledna 1990, měl číslo podvozku L 5145290, číslo motoru 5021169 a bílou barvu 1046.
Podle záznamů z Kvasin byla úplně poslední kupé s motorem vzadu vyrobena 31. ledna 1990. Bylo to celkem devět vozů Rapid 136 s motorem na olovnatý benzin. Všechny byly expedovány do prodejen Mototechny.
ale pro "evropsky provoz" nevim.
12:38:41
27.07.2025
27.07.2025

ajok
jinak muj BAZ je vyroben 5/1986 a registrace nekdy napodzim... proto mi tenkrat dali Vcka az napodzim roku 2016

12:35:59
27.07.2025
27.07.2025

ajok
.
12:35:21
27.07.2025
27.07.2025

ajok
-> minno 19.03.06 21:11:30: tak nevim, jak to myslel, jako ze to byl tento cervenej puvodne?
14:49:24
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Baghira: jo tááák....
no podle toho jak vse chtel nafotit ma mozna premie podle dorucenych kb...
no podle toho jak vse chtel nafotit ma mozna premie podle dorucenych kb...
14:32:00
21.03.2006
21.03.2006

Baghira
-> kubina: Já to myslel, že čím víc mailů mu přijde tím má vyšší vejplatu :-). Ale asi už nikoho nezajímá, jak na ně odpoví :-/.
14:24:46
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Baghira: tak to ten mesic bral nizky premie a soucasne mu prisel nedoplatek za elektriku....
14:03:36
21.03.2006
21.03.2006

Baghira
-> kubina: Třeba dokládá příchozí maily s přílohama k posouzení výše svý vejplaty :-)?
13:48:18
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Labros: ja ho nechapu,fotil jsem mu na jeho zadost vse co chtel,kopiroval technicak a pak nic..to prece vedel uz driv ze archiv neni....resp.ze me da odpoved nulove hodnoty..na co ta komedie s fotkama?
navic me neslo o zadnou prestavbu,jen o co nevic info o aute ktere chci dat dohromady a jednou delat skodovce reklamu
navic me neslo o zadnou prestavbu,jen o co nevic info o aute ktere chci dat dohromady a jednou delat skodovce reklamu
13:24:19
21.03.2006
21.03.2006

dial K for Karlos
-> Labros: Tak kdybych já měl řešit legalitu, tak mám jen jedno auto, GLSka by nevyjela, tuningovej taky ne, tak radši nikam nevolám a vždycky si pěkně poklábosim s klukama při silniční kontrole

13:22:02
21.03.2006
21.03.2006

Labros
-> Karlos: Já ne. Já jen kdysi volal na inspektorát a vyběhli se mnou dost rychle.
13:21:06
21.03.2006
21.03.2006

dial K for Karlos
-> Labros: No a že nás na virtu je, co?

13:18:42
21.03.2006
21.03.2006

Labros
Já toho Vašinu docela chápu s tim ctrl-c a ctrl-v. Už jen kolik musel dostat dotazů ohledně zástavby favomotoru

12:52:30
21.03.2006
21.03.2006

Baghira
-> Karlos: Bohužel styděj, to není žádná novinka...ale to je jen do času, než odtamtud vypadne tohle pseudomanažerský vedení a dostanou se tam nový mladý lidi nezatížený minulostí, který si historie budou vážit.
12:35:58
21.03.2006
21.03.2006

kirri
-> kubina: bohužel to asi tak je, protože na nějaké otázky cca s půlroční pauzou jsem dostal doslova stejnou odpověď ve stylu: Nelze dohledat, archiv že byl zrušena že i kdyby snad něco bylo tak jsou to informace, které neposkitují a ať se obrátím na Škoda muzeum
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
* Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav
* +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
* mailto:jiri.vasina@skoda- auto.cz
a to je vždycky všechno
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
* Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav
* +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
* mailto:jiri.vasina@skoda- auto.cz
a to je vždycky všechno
12:34:59
21.03.2006
21.03.2006

dial K for Karlos
-> kubina: No a hned si usnadní práci.. Takovejhle flek bych taky bral. Mě to občas připadá, jakoby se škodovka styděla za řadu 742 a nejen, že se k ní nehlásí, ale dělá, že to snad vyráběl někdo úplně jinej.
12:29:58
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> kirri: ne pripada jako by mel 10 pripravenych odpovedi na 10 temat a vzdy ji jen ctrl c ....ctrl v...... a je hotovo.S pozdravem Vasina
12:27:36
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Baghira: to nema cenu resit,panove tahle barva se v tom roce vubec nestrikala.to muze bejt treba nejaky auto zamestnance co mu zamrzlo(byl leden)-tak rekl Frantovi a ten rakl at si to soupne do haly pod saharu....
proste nedelejte z tech lidi blbce,prece vedi ktereho rapida smontovali naposled.
proste nedelejte z tech lidi blbce,prece vedi ktereho rapida smontovali naposled.
12:26:19
21.03.2006
21.03.2006

kirri
-> Gryzly: Pan Vašina tzv. s každým vy*ebe, někdy pomůže více mejlů rozdělených do určitých intervalů a mít taky nějakou výřečnost.
Jinak jsem psal i někomu z jeho oddělní, ale teď už si nepamatuju jméno, dotyčný mi odpověděl úplně jiným stylem.
Pan Vašina mě připadá asi tak, že Nemáme, Neznáme, Archiv už není, Nelze, Nemáme vyzkoušeno, Interní informace neposkitujeme
Jinak jsem psal i někomu z jeho oddělní, ale teď už si nepamatuju jméno, dotyčný mi odpověděl úplně jiným stylem.
Pan Vašina mě připadá asi tak, že Nemáme, Neznáme, Archiv už není, Nelze, Nemáme vyzkoušeno, Interní informace neposkitujeme
12:23:31
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Gryzly: Beckova je vedouci archivu.
to rozklicovani skusim jeste pres ni,jestli ty data maji,tak je to od Vasiny rana pod pas.
to rozklicovani skusim jeste pres ni,jestli ty data maji,tak je to od Vasiny rana pod pas.
12:10:18
21.03.2006
21.03.2006

Baghira
-> Gryzly: To nevypadá na linku, ale na nějakej sklad...možná výstupní kontrola?
11:09:10
21.03.2006
21.03.2006

Gryzly
-> xMart: A kdy to bylo? A kdo je ta Vlasta Bečková? To by chtělo asi stížnost na Vašinu.
11:01:27
21.03.2006
21.03.2006

xMart
Jak to ze nejde zjisti den vyrobeni podle VIN u Rapida kdyz me to podle cisla motoru a kastle reknou u Embecka z roku 67?Zjistoval sem dotazem na mail vlasta.beckova@skoda-auto
.cz Potreboval jsem hlavne orig odstin barvy.
10:59:11
21.03.2006
21.03.2006

Gryzly
chtělo by to dohledat zaměstnance na té fotce, třeba ti mladíci by ještě mohli žít. Ne jak ty babči v zástěrách.

10:58:03
21.03.2006
21.03.2006

Gryzly
-> kubina: Ale jako nejsem si jistej, ale podle mě poslední modely 742ek se nedělali v takové žluté, nebo jo?
Pokud je za tím červeným nějaká rampa(linka) z které právě ten červený sjel tak to asi nakládáček nebude.
Pokud je za tím červeným nějaká rampa(linka) z které právě ten červený sjel tak to asi nakládáček nebude.
10:26:55
21.03.2006
21.03.2006

Dale_Estelle
-> Baghira: taky bych se přiklonil k tomu, že to ení rapid......
09:51:06
21.03.2006
21.03.2006

Baghira
-> kubina: No já si myslim, že to žlutý je spíš nějakej nádlaďáček, vypadá to na pragovku a nebo na starou ještěrku, takzvanou matildu.
09:46:14
21.03.2006
21.03.2006

dial K for Karlos
-> kubina: No asi to není kde dohledat, když to neví kubina, tak už asi nikdo

09:44:17
21.03.2006
21.03.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
takze koukam ze vysledek se rovna nule,ba co vic,je zpochybnen i ten Kvasinackej rapid....