zkus ho otevrit rukou, treba mas vyskocenej drat ovladani na konci bovdenu

zkus ho otevrit rukou, treba mas vyskocenej drat ovladani na konci bovdenu


Přece větrák topení se normálně používá celoročně, tak jaký pak "po dlouhý době"




























Vojta pisal o ucpavani mriezok na kapote , t.j. prichodu vzduchu do topenia, nie o ucpavani masky na chladici vpredu


buďto budeš barbar a vystřihneš ten krycí vzpěrnej plech nad ventilátorem v korytě anebo sundáš vrapované hadice na výdechy,vemeš golu s dlouhym nástavkem ořech 11 a povolíš těleso topení 4 šrouby pod palubkou zespoda koryta a předtim ještě kryt + hadice do tunelu aby ti šlo dolu,vodu ani ovládání topení sundavat nemusíš,stačí ho popustit dolu cotodá a k motoru se s trochou šikovnosti dostaneš,drží 3 samořezkama ve víku,kabely samozřejmě odpoj a dál pak uvidíš jak na tom motůrek je...





Priklad - pri -15C staci aby voda mela teplotu kolem nuly a uz proud vzduchu "ohratej" radiatorem symbolicky rozmrazuje.....no mozna jsem to prehnal, ale proste kdysi davno me ono "delayed" zapnuti topeni a naslene zamlzeni okna v hundrtce stalo par tkc







akorát pak nic nevidím přes zamlžený skla 













Rychlost ohřevu to ale samozřejmě neovlivňuje, pokud mu funguje termostat.
