skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dalsia skodovka s 1.8t
22:11:32
06.09.2005
06.09.2005

kirri
-> gim: -> Tuner#2: fuck? pisi si do denicku skodovkare.......
22:10:23
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gim: Jo to je taky fakt - ten 20V 1,8 bez turba moc nejel a žral jak protrženej - v tom byl ten 2,0 lepší.
21:34:14
06.09.2005
06.09.2005

gim
-> kirri: protoze prave nahradil ten motor 1,8 20V bez turba protoze mel lepsi spotrebu, pruznost a byl osvedcenej... zato ta 1,8zrala a nejela...
21:33:47
06.09.2005
06.09.2005

kirri
-> Tuner#2: jasny to WRC sem prdnul jen tak, protoze to ma i fabia prislo me to divne kdesi sem cetl ze bude nova fabka 2.0T jakoze homologaci pro dalsi WRC kdesi to mam ale asi z toho padne pac vykony a rychlosti byly by prilis zavratne a drasticke a atakovaly by Golf32 ci GTiii, jen me skromne dohady, neberte je v potazy:)
21:27:28
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> kirri: Kvůli WRC určitě ne - vždyť leta byla Octavia WRC dělaná z 1,8T. Pokud myslíš ten starý dvoulitr v Octavii II, tak nevím - asi chtěli vyprodat zásoby a zaplatit výrobu toho starého motoru a byl to motor na ho*no a v Octavii III generace jsou nové potory FSI a FSI turbo v připravovaném RSu a to jsou nové motory nahrazujíci 1,8Turbo.
21:24:19
06.09.2005
06.09.2005

minno
-> kirri: akoze to malo ludi vie, ale v skutocnosti je to vlastne poladeny motor 120

21:22:10
06.09.2005
06.09.2005

kirri
hele proc se vlastne delal dvojlitr do oktavky:)? kvuli WRC? nebo jen tak z rozmaru:)
21:18:12
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: To je taky fakt :o))
21:15:33
06.09.2005
06.09.2005

Baghira
-> Tuner#2: Totiž uplně stejný názory byli před deseti a více lety, když si lidi začali dávat a upravovat motory favorit do 120cek. Každej druhej chytrolín říkal, jak je to nahovno a jak je lepší poladit 120 motor...a kde jsme dnes, že :-).
21:12:47
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line: Na takové sr*čky co tu padaly na adresu Zelenky se ani jinak nedá reagovat - já jsem po přečtení co se tu napsalo hodinu zhluboka oddychoval a až pak jsem to sem slušně napsal - úplnej souhlas s Víťou.
20:31:34
06.09.2005
06.09.2005

jate-line
-> Vita ze Sudet: Bez urážek by to nešlo???....
20:10:35
06.09.2005
06.09.2005

kirri
-> Vita ze Sudet: ale dost silna slova...... bez vulgarnich vyrazu by se dalo celkem souhlasit
20:07:24
06.09.2005
06.09.2005

Vita ze Sudet
Né lidi todle neřešit. Don Carlos je pokuď mohu na férovku říci vypatlanej ČURÁÁÁÁK. Neříkám to protože ho mám v autě. Ale z důvodu, kterej tvrdím od začátku. Pokud někdo kritizuje či rádí nebo srovnává. Nejprve by měl ukázat své dílo. Svou práci. Své stovky hodin promakané u auta. Nicméně pokuď máš Don Tschuraku... Fa blok v upravě ala /Pick-up Freestyle/ s 150PS jako 1.8T v sérii tak smekám. To je totiž jedinej pominuli typ 720 1.8 či 2.0 nebo z Š130RS.....

20:29:40
05.09.2005
05.09.2005

kirri
-> Tuner#2: jo no ono je to presne tak jak rikas
20:03:14
05.09.2005
05.09.2005

dial K for Karlos
-> Tuner#2: Mě to taky klidným nenechalo, to mi věř.
19:54:26
05.09.2005
05.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Don Carlos: Nemám k tomu slov - čekla jsem od Zelenky více!! Já jsem měl teď v sobotu v ruce kole ze Zelenky a váží min. dvojnásobek co moje 15" ze Žlutky, kotouče má v předu jak většina lidí tady průměr ráfku a to taky na zrychlení nepřidá a muzika tuplem ne. To že ho porazí 1000MB, která má o dobrých 300kg míň, má krátkou převodovku a kola z "motokáry" tak to bych neviděl tak tragicky. Zelenka není a ani nebude stejně jako moje auto auto na sprinty - to bych to pak stavěl ve stylu té 1000MB a nebo toho černého RSa s VR6tkou.
Jinak pro všechny - tohle auto je mého kamaráda - teda spíš bylo a loni před mimoňí ho prodal - to už tam ale rok byl motor z Hondy 1,6 VTEC a tu 1,8 prodal - byla opravdu bez turba, ale i tak to bylo 110HP a o tom se nám může jen snít... Vraťre se trochu do reality - nechápu povahu toho, kdo může takový auta ještě kritizovat - já bych udělal tohle a já zas ono - tak to udělejte a pak kritizujete!!! Tohle mě fakt štve!
Jinak pro všechny - tohle auto je mého kamaráda - teda spíš bylo a loni před mimoňí ho prodal - to už tam ale rok byl motor z Hondy 1,6 VTEC a tu 1,8 prodal - byla opravdu bez turba, ale i tak to bylo 110HP a o tom se nám může jen snít... Vraťre se trochu do reality - nechápu povahu toho, kdo může takový auta ještě kritizovat - já bych udělal tohle a já zas ono - tak to udělejte a pak kritizujete!!! Tohle mě fakt štve!
16:14:25
05.09.2005
05.09.2005

sep
-> TUNER: :no ani ne,ty svoje vyběhance bych neudal ani za pytlík buráků.-)
16:03:00
05.09.2005
05.09.2005

RadstaR
tak jsem ted jel kolem Shellky .. 34.90 to jisti a nebyl to zadnej Vpower 

15:38:27
05.09.2005
05.09.2005

Honza M
-> kirri: U nás 31,90kč a pořád zdražují...
15:07:46
05.09.2005
05.09.2005

kirri
-> TUNER: konec co s tim benzinem, u nas uz 33.50,-

14:25:02
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
-> sep: No teď po tom zdražení o těch veverkách docela přemejšlim,nemáš nějaký navíc....?

14:03:39
05.09.2005
05.09.2005

fine_ray
-> sep: no vonu buhví kolik jich tam má!
říkal že teď přidal zas nějakýho klokana (asi tři) takým tim pfffff ventilem, bo co to je.
...ne sorry mimo téma
-> TUNER: přesně tak
a hlavně jak dlouho by to na to vydrželo jet! ale byl to fakt mazec!
říkal že teď přidal zas nějakýho klokana (asi tři) takým tim pfffff ventilem, bo co to je....ne sorry mimo téma

-> TUNER: přesně tak
a hlavně jak dlouho by to na to vydrželo jet! ale byl to fakt mazec!
13:30:57
05.09.2005
05.09.2005

sep
Že se pořád někdo tlačí do čeho je mu prd.....kdyby měl Tuner vzadu pod kapotou čtyři kanadský veverky v bubnu tak je to jen jeho věc.....
13:06:50
05.09.2005
05.09.2005

kirri
-> MATTESS: nebude to spis 1.5 - 1.6?, ale vono je to jedno
-> TUNER: dik ze si napsal neco malo okolo toho

-> TUNER: dik ze si napsal neco malo okolo toho

12:18:52
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
-> fine_ray: 160 dB je moc,to by byl extrém zrovna tak jako kdybych to chtěl mít jen na sprinty a šel s váhou dolů....Prostě chci mít od každýho něco dobrýho,ale nééé nejlepší...Protože to ani nejde....-> MATTESS: Taky myslim že už jsem to někde viděl s tou hondicí...
12:16:22
05.09.2005
05.09.2005

dial K for Karlos
-> MATTESS: -> TUNER: Díky kluci, že už snad bude jasno, za jakým účelem postavil Tuník svojí Zelenku.
12:06:29
05.09.2005
05.09.2005

MATTESS
-> TUNER: Asi tak, nelze porovnavat hrusky a jablka

12:05:58
05.09.2005
05.09.2005

MATTESS
Jinak zpet k te skodovce - tusim, ze od lonska uz tam 1,8 nema, ale motor Honda VTEC (1,4??)
11:58:28
05.09.2005
05.09.2005

fine_ray
-> TUNER: moc pěkně si nám to řek!
..............
135dB je málo
........
apoň 160dB, aby si moch konkurovat rakušákům 
..............
135dB je málo
........
apoň 160dB, aby si moch konkurovat rakušákům 
11:51:06
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
No moc ve zkratce to neni,tak pardon....

11:50:40
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
No řeknu ve zkratce jen svůj názor.
Myslim že srovnávat auto dělaný na sprinty a auto dělaný jako mazlíka na srazy
neni to pravý ořechový....
Myslim že dneska vyjde levnějš ta 1,8 T než třeba nějaká 1,5 naladěná na 150 PS a když dáš ten motor do totožnejch aut,tak myslim že by na sprintech taky vyhrála ta 1,8 T.Myslim že i životnost moru bude ve prospěch 1,8 T a spotřeba záleží na tom jak na to kdo šlape......
Teď když jsme jeli třeba na sraz na Křivonosku (cca 280 km tam i zpět) tak jsme jeli na pohodu a snažil jsem se i jakš takš dodržovat předpisy.....spotřeba kolem 8 litrů myslim neni špatná a myslim že se dá srovnat i se seriovym 130 motorem.Kdyby byla delší 5,tak by se dalo jezdit i rychle a za málo,ale protože je tahle převodofka na ten motor moc krátká,tak třeba při 130 km/h točit 4000 otáček určitě bude na spotřebě znát.
Já jsem auto na sprinty nestavěl a s výsledkem ze sprintů v Hrocháči jsem byl spokojenej až překvapenej!!!
Já jsem čekal že mi ta ticka prostě bude ujíždět a neujížděla.Z toho jsem měl radost.Kdybych tam neměl třeba jen muziku + rám (tyhle věci tam přibyli přes zimu) tak by výsledek dopadnul na 100 procent jinak.Vim co udělá váha.Taky jsem jezdil na jednom srazíku na 400 m a vezl jsem 85 kg kamaráda.Jel jsem s kadetem GSI a bylo to vyrovnaný až na konci mi tak o půlku auta ujel.....Kamarád moc spokojenej nebyl tak že mi to domluví ještě jednou a že pojedu sám.....No dopadlo to tak,že jsem mu ujel o nějakejch 10-15 metrů.
Další srovnání váhy bylo třeba v Běšinech na sprintech kdy jsem jel s Octavií 1,8T a rozdíl ve váze teda nějakejch 200 - 250 kg stejnej výkon i krouťák a v cíli byl tak o pár spíš desítek metrů za mnou...
A nemluvim o tom že v autě na sprinty ti muzika nezahraje hezky a řekněme 135 dB.
Až uvidim auto s muzikou a komplet udělaný na srazy a né na závody,s váhou kolem 1000 kg,favo motorem a časem lepšim než budu mít já,tak se na něj rád podívam.......
Myslim že srovnávat auto dělaný na sprinty a auto dělaný jako mazlíka na srazy
neni to pravý ořechový....Myslim že dneska vyjde levnějš ta 1,8 T než třeba nějaká 1,5 naladěná na 150 PS a když dáš ten motor do totožnejch aut,tak myslim že by na sprintech taky vyhrála ta 1,8 T.Myslim že i životnost moru bude ve prospěch 1,8 T a spotřeba záleží na tom jak na to kdo šlape......
Teď když jsme jeli třeba na sraz na Křivonosku (cca 280 km tam i zpět) tak jsme jeli na pohodu a snažil jsem se i jakš takš dodržovat předpisy.....spotřeba kolem 8 litrů myslim neni špatná a myslim že se dá srovnat i se seriovym 130 motorem.Kdyby byla delší 5,tak by se dalo jezdit i rychle a za málo,ale protože je tahle převodofka na ten motor moc krátká,tak třeba při 130 km/h točit 4000 otáček určitě bude na spotřebě znát.
Já jsem auto na sprinty nestavěl a s výsledkem ze sprintů v Hrocháči jsem byl spokojenej až překvapenej!!!
Já jsem čekal že mi ta ticka prostě bude ujíždět a neujížděla.Z toho jsem měl radost.Kdybych tam neměl třeba jen muziku + rám (tyhle věci tam přibyli přes zimu) tak by výsledek dopadnul na 100 procent jinak.Vim co udělá váha.Taky jsem jezdil na jednom srazíku na 400 m a vezl jsem 85 kg kamaráda.Jel jsem s kadetem GSI a bylo to vyrovnaný až na konci mi tak o půlku auta ujel.....Kamarád moc spokojenej nebyl tak že mi to domluví ještě jednou a že pojedu sám.....No dopadlo to tak,že jsem mu ujel o nějakejch 10-15 metrů.
Další srovnání váhy bylo třeba v Běšinech na sprintech kdy jsem jel s Octavií 1,8T a rozdíl ve váze teda nějakejch 200 - 250 kg stejnej výkon i krouťák a v cíli byl tak o pár spíš desítek metrů za mnou...
A nemluvim o tom že v autě na sprinty ti muzika nezahraje hezky a řekněme 135 dB.
Až uvidim auto s muzikou a komplet udělaný na srazy a né na závody,s váhou kolem 1000 kg,favo motorem a časem lepšim než budu mít já,tak se na něj rád podívam.......

09:52:38
05.09.2005
05.09.2005

kirri
tak sem to smaznul, ale tuner by mohl napsat par slov, pravda.....09:43:28
05.09.2005
05.09.2005

fine_ray
-> TUNER: ajaj, to je škoda... protože tenhle názor by tro chtělo, kdyby to zas nějaký lidi nezkazili, že???????? od toho je "POKEC O VŠEM" !!!!
09:28:25
05.09.2005
05.09.2005

Doyle
-> TUNER: ..jo moc pěkná škodovka,ta co o ní začala tato debata.má to moc pěkně udělané a vymyšlené.nebo si se chtěl vyjádřit k něčemu jinému....


07:41:51
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
Tak jsem se chtěl vyjádřit,ale už se to zvrhlo někam jinam tak jdu pryč....
22:07:42
04.09.2005
04.09.2005

minno
vofcofil->samantus
origofil->minno
nizkofil->chooki
na inych som zatial neprisiel
origofil->minno
nizkofil->chooki
na inych som zatial neprisiel

22:03:51
04.09.2005
04.09.2005

Samantus
-> kirri: ted sem skoncil, utru to po sobe a jdem se bavit opet na urovni, ty vole vono to je az na zdi, njn zoofilie me vzdycky dokaze rozrajcovat, beee beee, hele vofce, jedes potvoro........
21:49:22
04.09.2005
04.09.2005

kirri
no jeste ze to nekonci u hon*ni.....
21:37:30
04.09.2005
04.09.2005

Fén
-> Karlos: To je taky možnost. :o))
21:33:22
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Faann: A jsme zase u toho 

21:32:41
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Faann: u kakání 

21:30:58
04.09.2005
04.09.2005

Fén
-> Karlos: A kde jinde by to mělo skončit? :o)
21:27:09
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
Tady ať se diskutuje o čemkoli, vždycky to dřív nebo pozdějc skončí u blinkání 

21:24:35
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> kirri: ...o:)

21:21:37
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> jate-line: chudacku malej

21:17:27
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> kirri: poblinkal....

21:09:53
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> fine_ray: to jiste

21:03:54
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> kirri: jj to souhlasim, ale myslim jako že když se tuní shade a tuní se power... tak je lepčí dát jiný motor (ať už jakéjkoliv) než stavět origi nebo fávo nadupanej motor.
19:36:48
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> fine_ray: kdo chce kone a ma penizky, tak pujde a ¨koupi si auto v nemz je tento motor v zakladu
jenze skodovkari jdou cestou nejvetsiho odporu
a proc ne
protoze

-> minno: to cucis vid


jenze skodovkari jdou cestou nejvetsiho odporu

a proc ne
protoze

-> minno: to cucis vid

19:15:45
04.09.2005
04.09.2005

minno
ale ste sa rozrecnili

