![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicie nemá výkon
-> Bukaj: To když dáš do výkupu, tak by to možná hodilo víc než cena toho komplet katu na Alfu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Aha
Tak bych tu měl mít dva nové katy na ecotronica, to by rozměrově odpovídalo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tak bych tu měl mít dva nové katy na ecotronica, to by rozměrově odpovídalo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 24.02.22 13:11:18: Díky, ale tam je to s tím roubováním složitejší - jsou to dva paralelní katy přímo na svodech, 4 lambdy a tak:
-> dragon_cb_cz 22.02.22 20:17:42: Jo, katík od pšonků za necelé 3 tisíce, jehož vnitřek připomínal svitek stočeného kartonu - lepenky (žádná keramická mřížka) a před nedávnem v pořadí 3. úspěšně absolvovaná EK
Jinak myslím, že tu ještě mám nějaký nevyužitý funglnový Bosal katalyzátor, třeba by šel na Alfu naroubovat (změř průměr trubek)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak myslím, že tu ještě mám nějaký nevyužitý funglnový Bosal katalyzátor, třeba by šel na Alfu naroubovat (změř průměr trubek)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: -> 11mAjA11: -> StepaNoFUN:
Tak si to vysvětlete.
Tak si to vysvětlete.
Nicméně i neorigo katy běžně fungujou a s emiema není problém. Pokud se to montážně dá naroubovat...
-> dragon_cb_cz: zout boty, pripadne vedro s vodou a chodit.
-> saskyn2 22.02.22 20:31:46: No zarostlej jsem taky dost, ale tahle vizáž mi trochu chybí. Tak co teď? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: hele ježíše vyhodit z emisí, to si nikdo netroufne
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda: -> 11mAjA11: No kdyby to dobře fungovalo, tak to neřeším, že jo. A není náhrada jako náhrada, jsou za 300EUR nebo taky 600EUR. A za originál dát 1600 EUR se mi pochopitelně úplně nechce, že jo
A věřím, že s tou dražší náhradou by to fungovat mohlo - na Saabech jsou třeba OK a Bukaj konec konců úspěšně na oktávce absolvoval troje emise s polským katem...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Náhrady nefungují to tam nech dokud to jde ten origo
-> dragon_cb_cz 22.02.22 18:04:01: ty náhrady nevim nevim, většinou to moc nefunguje a origo je za nesmysl
-> dragon_cb_cz: Asi tak bych to viděl.
-> darklord 22.02.22 17:21:59:
OK. To asi můžu dolévat ještě docela dlouho ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 22.02.22 17:32:41: Takže příčinu spíš hledat v těch cívkách atd a nějaký levnější kat risknout a modlit se?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 22.02.22 17:32:41: Takže příčinu spíš hledat v těch cívkách atd a nějaký levnější kat risknout a modlit se?
-> dragon_cb_cz: Tím, že to pálí olej kat nezničíš. Problém by byl, kdyby ho to nepálilo a on hořel až v tom katu (nejteplejším místě na vejfuku). Ty katy vetšinou skápnou tím, že tam prostě něco nateče a jak to v něm začne hořet, tak to ta keramika prostě nedá a speče se do jednoho monolitu.
-> dragon_cb_cz: pocas intervalu oleja som tam nalial viac ako novu napln
takze niekde okolo podla prirucky 'normalnej' hranice 1l/1000km
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> darklord 22.02.22 14:58:45: OK. Upřímně nevím, jestli mi investice do toho motoru abych tu spotřebu oleje vyřešil (odhadem tak 40k CZK?) za to stojí, takže nějaký cenově rozumný cat by případně bylo řešení - ale aby to nebylo na příliš krátkou dobu, než to ten olej zase zničí.
Jako trabant znamená kolik?
Jako trabant znamená kolik?
-> dragon_cb_cz 22.02.22 14:31:16: asi zalezi kus od kusu. Na BMW som najazdil 120tkm, olej zralo ako trabant (celkovo malo snad pol mega ked slo prec). Ale katalyzator povodny z vyroby, a na emisiach az na ten olej nikdy problem nebol.
Něco podobnýho teď "řeším" na Alfě - někdy to jede dobře, někdy hůř, takový všelijaký. A dost sázím (i kluci z Italmotori kde to teď bylo) právě na kat. Jen by mě zajímalo, jakou to mělo genezi - těch věcí co mohly přispět bude asi víc. Špatnej termostat, starý cívky, motor bere olej (cca litr na 2-2.5 tisíce km).
První dvě věci vyřešený, ale předpokládám, že řešit jinej kat dokud se nevyřeší ta spotřeba oleje asi nemá smysl? Jako nějakej z toho chčije, ale většina asi prolítává výfukem... Máte někdo představu, jak moc rychle olej katy likviduje?
První dvě věci vyřešený, ale předpokládám, že řešit jinej kat dokud se nevyřeší ta spotřeba oleje asi nemá smysl? Jako nějakej z toho chčije, ale většina asi prolítává výfukem... Máte někdo představu, jak moc rychle olej katy likviduje?
-> Borderer: Rozpad ne. Ale speceni. Neni stavenej na to, aby to horelo v nem.
-> Borderer:
Výpadky zážehu nebo špatné hoření a následná oxidace v katalyzátoru, jeho přehřívání a kolaps?
Výpadky zážehu nebo špatné hoření a následná oxidace v katalyzátoru, jeho přehřívání a kolaps?
Co jeli Feldou do Číny tak se jim taky rozpadl kat někde v tramtárii
-> StepaNoFUN: Jak může nekvalitní palivo způsobit rozpad katu?
-> Venca.: Nekvalitní palivo... Jednomu zákazníkovi se to stalo po tom, co natankoval na nějaký sračkový benzínce. Prej to moc nechtělo jet a pak to bylo čím dál horší... Vytloukli jsme kat a jezdil dál.
-> Jumbo: Tohle se mě stalo s oktávií 4x4 v lese..
Na strmé lesní stezce, při přeskakování nějakých hromad větví se mě pod autem rozpojil výfuk. Po následném zastavení z důvodu remcání posádky ať radši zcouvám dolů, se vážně do toho konce pod autem narvala zmrzlá hlína a bylo vymalováno..
Asi nemusím rozvádět, jaký porod byl pak nepojízdné auto v tom šíleném kopci potlačit aspoň 10 cm nahoru, aby se dal výfuk uvolnit ze země a vyčistit. Bez signálu v horách, ve sněhu a v mrazu, vážně zážitek![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na strmé lesní stezce, při přeskakování nějakých hromad větví se mě pod autem rozpojil výfuk. Po následném zastavení z důvodu remcání posádky ať radši zcouvám dolů, se vážně do toho konce pod autem narvala zmrzlá hlína a bylo vymalováno..
Asi nemusím rozvádět, jaký porod byl pak nepojízdné auto v tom šíleném kopci potlačit aspoň 10 cm nahoru, aby se dal výfuk uvolnit ze země a vyčistit. Bez signálu v horách, ve sněhu a v mrazu, vážně zážitek
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jumbo: To je dobra zavada ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Třikrát jsem na feldě řešil syčení a cukání... vždy bylo povolený sání u hlavy a vycucnutý těsnění...všechno 1,3MPI.
-> Venca.: uz jsem slysel pribeh, kdy nekdo couval do kopce a nabral vyfukem hlinu, ta ve vyfuku zatuhla a auto nejelo, ale to tady asi nehrozi...
Do katu sem zepředu koukal, nezdálo se nic špatně, vypln byla na místě. Bohužel už za katem neni priruba ale nasazovaci trubka a nejde dolů. Střed je novej, menil sem to pred odjezdem, možná chyba![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Do katu sem zepředu koukal, nezdálo se nic špatně, vypln byla na místě. Bohužel už za katem neni priruba ale nasazovaci trubka a nejde dolů. Střed je novej, menil sem to pred odjezdem, možná chyba![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Venca. 21.02.22 14:42:00: Já měl zbytek výfuku v tý době novej, jak rikaj muze to bejt i ten koncak nebo jinej kus. Nebo vam tam nekdo v noci nacpal banan ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Venca.: Skápne kat a stane se neprůchozím, rozpadne se vnitřek vejfuku a vata to ucpe...
-> Vojťas 21.02.22 14:40:15: Tak snad, to by byla jednoducha oprava.
-> Venca. 21.02.22 14:38:27: Tohle mi u Thalie delala rozpadla vypln katalyzatoru
-> Tomaso435 21.02.22 13:33:23: Zdary, jo zdá se že někde pod autem, ale u výfukového spoje to neni. Ale ve výfuku to zacalo cinkat. No nic, chcije, mame cestovni pojisteni, pojedem do zadaru na platě a uvidime.
Todle se mi jeste nestalo.
Todle se mi jeste nestalo.
Že by rozpadlej vejfuk?
I deodorant hoří. Jenom ti pak bude motor pěkně vonět dalších X let.
Falešnej vzduch bys poznal i na tom, jak to startuje, pokud drží volnoběh v pohodě a "někde to trochu syčí", tipnu si rozpadlej a ucpanej poslední díl vejfuku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A natankovali jste benzín jo? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Venca.: Počítám, že vzduchový filtr zanesený prachem asi kontrolovals...
Prolezli jsme co se dalo, ale vse se tvari ok.
Respektive jede to, ale po rovine max.70 na plny plyn a kopce za 2 a max. 40km/h
Pls poraďte, nějak se felicii přestalo chtít jet, což v chorvatských kopcích neni uplně super. Trochu se zdá, jako by to nekde sycelo/prisavalo, ale nejsem to schopnej identifikovat a jedinej sprej co tu mam je deodoant![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)