skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Legenda se objevila
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 08.09.2017 do 06.12.2017, založil/a Robert 106
09:57:46
06.12.2017
06.12.2017
Petr Urban
-> Evž@: Už jsem s ním mluvil a zjistil jsem že se známe z minulosti, díky.
09:12:40
06.12.2017
06.12.2017
Evž@
-> Urbi: Tonda Liška z Vlachovic(nebo dříve byl)
cs-cz.facebook.com/Autoel ektrikaLiska
www.elantronic.cz/
cs-cz.facebook.com/Autoel ektrikaLiska
www.elantronic.cz/
11:47:55
03.12.2017
03.12.2017
StepaNoFUN
-> Urbi: v jednom z jejich návodů je kontakt:
RRTeam
P.O.Box 64
Valašské Klobouky, 76601 CZ,
web: www.baghyra1300.snadno.eu , email: tonda.liska@centrum.cz
Tel. : 00420776633158
A čistě teoreticky by to sedělo na rejstriky.finance.cz/firm a-antonin-liska-88213722
RRTeam
P.O.Box 64
Valašské Klobouky, 76601 CZ,
web: www.baghyra1300.snadno.eu , email: tonda.liska@centrum.cz
Tel. : 00420776633158
A čistě teoreticky by to sedělo na rejstriky.finance.cz/firm a-antonin-liska-88213722
13:17:27
01.12.2017
01.12.2017
Petr Urban
Nevím kam to dát, zkusím sem ... nevíte kdo je to zač nebo nemáte někdo kontakt ?
drifty.websnadno.cz/Konta kt.html?flash=ne
Maily neexistují.
drifty.websnadno.cz/Konta kt.html?flash=ne
Maily neexistují.
10:34:13
19.11.2017
19.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> michal.tuareg 19.11.17 10:16:58: No nekecej a plany???
10:16:58
19.11.2017
19.11.2017
michal.tuareg
tak legenda je zas doma .-) !
15:19:55
01.10.2017
01.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bnjaro - bnzima 01.10.17 12:00:48: Tak hlavně je to bývalý stálý člen: skoda-virt.cz/cz/.../2640
-michal-tuareg-r-i-p
12:00:48
01.10.2017
01.10.2017
bnjaro - bnzima
-> RON: toto si pamatam myslim z nejakeho autosport tuningu magazinu , myslim ze skoda special ...
08:19:42
27.09.2017
27.09.2017
RON
Jen tak mimochodem, kastli z tohohle jsem včera viděl uskladněnou v suchu na paletách, celkem mě překvapilo, že ještě existuje
11:54:33
24.09.2017
24.09.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> lokaj 21.09.17 22:13:12: Ty seš fakt mimo. Jestli je MTX Tatra V8 nějak super slícovaná, tak jsi jí asi nikdy neviděl. Viděl jsi někdy interiér? Díly co dal dům včetně Fáčka v supersportu. Ano bylo to popatný době, ale to byl i tenhle Mustang Rapid. V době svého objevení to budilo slušný rozruch na srazech a jak píše Shader je to prostě legenda českého tuningu. Já ty srazy od roku 2000 zažil a všechny ty auta viděl naživo. Sice tohle není můj šálek čaje, ale legendou se to nazvat dá.
10:31:05
24.09.2017
24.09.2017
Shader
Mícháte tady jablka s hruškami! Toto auto a mnoho dalších nejsou legendami českého motorsportu, ale legandami českého tuningu! Tyto auta psaly historii a udávaly směr na české scéně. Já mám k těmto autům a k jejich majitelům obrovský respekt! Osobně jsem tuning ještě kolem roku 2000+ nevnímal, ale rád se dívám na fotky těch aut z té doby! Ty auta byly osobité a tak rozmanité, určitě v té době nebylo lehké tyto auta tvořit, shánět různé díly a upravovat. Za mě si to zaslouží respekt a obdiv. A ano, osobně si myslím, že toto lze považovat za LEGENDU.
09:32:24
24.09.2017
24.09.2017
HLT
-> lokaj: mám úplně ten samý názor jako Ty. Za legendu se tyhle hybridy opravdu považovat nedají. Ono některým by chtělo vysvětlit, co to to slovo legenda znamená...
22:13:12
21.09.2017
21.09.2017
lokaj
Tom Troll: No takhle mně to nenapadlo v tom asi budeš mít pravdu, byť pro mně to asi pořád bude obluda. Ale já už to tak vnímal tenkrát když to postavili, takže to je pouze jiné smýšlení a jiný názor.
Bedřich: jen co se týká MTX V8 apod. možná byli montovaný na podobným koleně, ale rozhodně vypadají lépe, možná mají i lépe slícovaný díly a hlavně prošli nějakýma zkouškama, takže můžou oficiálně na silnice. Ale budiž, jak jsem napsal výše. Pro někoho je a pro někoho není. nerad bych se naboural někomu do jeho dávnýho snu a inspirace a proto to tímto zakončeme.
Bedřich: jen co se týká MTX V8 apod. možná byli montovaný na podobným koleně, ale rozhodně vypadají lépe, možná mají i lépe slícovaný díly a hlavně prošli nějakýma zkouškama, takže můžou oficiálně na silnice. Ale budiž, jak jsem napsal výše. Pro někoho je a pro někoho není. nerad bych se naboural někomu do jeho dávnýho snu a inspirace a proto to tímto zakončeme.
12:32:54
10.09.2017
10.09.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> lokaj: Jak by jsi nazval MTX V8?160 MTX RS,Rebel Dios a další.Krom strojního vybavení byly tehdy tyto auta stavěny v podobném zázemí jaké má dnes kde jaký člověk doma v dílně.
10:17:44
10.09.2017
10.09.2017
Tom Troll
-> lokaj: No podle mě si to zaslouží bejt legenda protože když to na srazech viděli kluci s prvníma autama tak je potom věci jako tohle nadchlo k tomu něco s těma autama dělat, o něco se snažit, protože měli příklad a nějakej idol. Vzhledově je to odporný ale jednak tento vzhled právě tenkrát tolik kluků inspiroval, a když pak někteří dorostli tak se vrátili k továrnímu, a druhak mechanicky to musí bejt znamenitý už jenom aby se jim povedlo udělat geometrii a dokázalo to jezdit rovně, natož aby se to v půli nerozpadlo.
Podle mě stavby jako tohle, 110r ak47, skoda rabbit a podobně psali historii, a těmhle autům můžeš poděkovat za to že tu dneska vůbec někdo je. A řekl bych že lidi co na to vzhlíželi tenkrát to dneska dost dobře budou mít za legendu.
Podle mě stavby jako tohle, 110r ak47, skoda rabbit a podobně psali historii, a těmhle autům můžeš poděkovat za to že tu dneska vůbec někdo je. A řekl bych že lidi co na to vzhlíželi tenkrát to dneska dost dobře budou mít za legendu.
07:04:18
10.09.2017
10.09.2017
lokaj
Já nechtěl zneuctít milion hodin práce a přemýšlení nad tím jak tato dvě auta svařit dohromady. Jen říkám, že legenda je např. Škoda 1100 MBX, protože se jich vyrobilo málo a je dnes zázrak to vidět. Legendou může být i obyčejná Škoda Favorit, protože znamenala historický milník pro škodu a v podstatě zachránila automobilku. Legendou nemůže být auto, který si někdo někde svařil v garáži a možná to pak vyhrálo pár tuning srazů. Pro mně co tomu nefandím to je škaredej bastl, ale netvrdím, že to pro někoho může být modla,vzor, nádherný sporťák. Ale legenda se to rozhodně nazvat nedá, neboť to auto/modelová řada za svůj život nic nedokázalo. A další rozdíl mezí garážmistrem ve svařování a automobilkou asi bude, že automobilka přeci jen i v 80.letech musela splňovat nějaké bezpečností normy té doby, různé předpisy a svářecí stroje asi měla taky lepší. Čili v tomto bourat by logicky mělo být nebezpečnější,než v normálním zachovalém Rapidovi. Ale to je jen můj názor,vy ostatní máte asi jiný ten vám neberu. Pouze vysvětluji proč se mi nelíbí označení tohohle za legendu.
No v podstatě tu řeším blbost a je to celkem jedno. Je to něco jako slovíčko extra,speciál,super, sport. To taky každej použije úplně do všeho aniž by se zamyslel jaký význam to slovo má a jestli se vážně hodí a neexistuješ trefnější řešení.
No v podstatě tu řeším blbost a je to celkem jedno. Je to něco jako slovíčko extra,speciál,super, sport. To taky každej použije úplně do všeho aniž by se zamyslel jaký význam to slovo má a jestli se vážně hodí a neexistuješ trefnější řešení.
10:20:52
09.09.2017
09.09.2017
Robert 106
Nevím proč by to nemohla byt legenda už jenom tím že ještě existuje. Jinak co se týče té karosářské práce připomínalo to zevnitř s trochou nadsázky jako když Tatra narazila zezadu do rapida a někdo to svařil. Právě kvůli tomuhle autu, když bylo fialové alá Mustang jsem si pořídil Tatru 613.
Motor v tom byl chromkový a ve smrti to je vidět i na tom videu. Navíc to nemá pořádný přívod vzduchu jen ty dva tubusy ze střechy.
Tady je, ale dost šikovných lidí co by to dokázali dotáhnout do zdárného konce.
Motor v tom byl chromkový a ve smrti to je vidět i na tom videu. Navíc to nemá pořádný přívod vzduchu jen ty dva tubusy ze střechy.
Tady je, ale dost šikovných lidí co by to dokázali dotáhnout do zdárného konce.
09:41:36
09.09.2017
09.09.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> lokaj 09.09.17 09:08:11: Jednou je to kluk z dílny a podruhé generální ředitel fabriky.Jaký je v tom snu rozdíl?Mnohdy jsou ty auta z dílny pěknější než to co fabrika prezentuje, a prezentovala.
09:08:11
09.09.2017
09.09.2017
lokaj
No za mně tedy všechna čest přestavět celej zadek auta kvůli V8, tak aby se to tam vešlo, pasovalo to na sebe a ještě aby to fungovalo, nejen pro nastartování, ale i při tvrdé jízdě na čas. Na druhou stranu ať už to auto mělo barvu jakou chtělo, vždy tu pro mně byla vytuněná škaredá kára která se asi lehce snaží podobat Mustangu nebo něčemu a to podle mého názoru rozhodně není LEGENDA, která se vrátila. Legendami jsou úplně jiná auta většinou vyrobené škodovkou a ne něčích výtvor jeho snů..
21:46:59
08.09.2017
08.09.2017
Petrson
ju on ještě žije, chtěl by trochu péče a byl by z něj zase fešák
20:36:46
08.09.2017
08.09.2017
maca
ve fialové ...doksy 2004??přesně už nevím...pořád to tam šteloval
20:34:56
08.09.2017
08.09.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Taky ho pamatuju ze Štílce a srazů kolem roku 2003.
19:11:38
08.09.2017
08.09.2017
Luky
Já ho pamatuju fialovo kitovaný na Štilci cca 2002 nebo 2003. Pak jsem někde viděl fotku jak to bylo fialovo zrezlý na prázdných kolech...
Zajímavý projekt, jsem rád že ještě existuje
Zajímavý projekt, jsem rád že ještě existuje
19:08:26
08.09.2017
08.09.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
Neni to šeda barva ale plnič , do toho sem to dávali ,když byl chvili u kamarada(navštivil s tim sprinty na Želivu a pak to za pakatel prodal), očividne hodne dlouho stal na dešti chudák
17:26:25
08.09.2017
08.09.2017
Robert 106
Ahoj tohle auto možná někdo pamatuje jako fialové.
Já sem ho měl možnost vidět, když byl krátce v té šedé co by zájemce.
Po letech ( řekl bych tak 7-8 ) se opět objevil.
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Rapid-136-MOTOR-v8- 35L-Tatra-613.php
Já sem ho měl možnost vidět, když byl krátce v té šedé co by zájemce.
Po letech ( řekl bych tak 7-8 ) se opět objevil.
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Rapid-136-MOTOR-v8- 35L-Tatra-613.php