-> krtecek: Tak vše se dá, já se tehdy ještě jako technický teoretik a žák elektroprůmyslovky mstil nejdřív dědovo tisícovce a pak mému rapidu a taky to šlo... všechno jsem se učil na autech, povětšinou bez příručky, bez přípravků protože to prostě nebylo a člověk to považoval za ztrátu času. Dneska nad svými postupy kroutím hlavou a při renovaci jiných aut už s knížkou v ruce si vybavuju co bylo tenkrát všechno špatně
Nenech se odradit, jako stavař musíš vědět, že vše má jisté technické postupy a ty se musí dodržovat. Kup si knížku: Údržba a opravy vozu ŠKODA 1000 MB - V.Baťa a pořiď Katalog náhradních dílů pro 1000MB tvého roku. Při rozborkách hlavně nepospíchej, všechno si důkladně dokumentuj a foť, vč. detailů jako značení hlav šroubů, jejich délky apod. nepodstatných volovin. Až to budeš po půl roce zase skládat bude se to hodit, věř mi!!
Teď pominu kastli, kterou nejspíš zbavíš koroze ošetříš nějakými nástřiky podvozku, dobově kufru mot. prostoru a pod. a odevzdáš lakýrovi (pokud je to tak jak píšeš, ikdyž osobně si myslím, že min. pod patou z. blatníků vařit budeš)
Na přední nápravu se neobejdeš bez výstružníku svislých čepů a spodních excentrů, hodil by se lis na pouzdra, jde to i bez, ale je to ojeb, té mědi se tam moc nechce (pokud není lis, tak třeba závitová tyč) ostatní viz
-> Eidy 10.03.17 11:45:05:
Zadrhnout se můžeš na brzdospojce, bývají vyrezlé válce, tuším dělá pragos výměnou. Pokud to není opravdu moc, zvládneš zalapovat vrtačkou i sám...
motor a převodovku neřeším, další díly jsou fakt jen skládačka a opět platí fotit a dokumentovat, číst postupy a koukat do katalogu.
Možná než se pustíš do díla doporučuju kouknout do karet kluků, co si tímhle prošli, myslím, že tu není nic, co by už někdo nedělal, nerozebral, nebo nezničil
Další užitečné čtení najdeš tady (měls začít možná před zimou, je toho na dlouhý večery):
skoda-virt.cz/cz/.../1588
76-rozdily-mbcek-co-je-ori
ginal
Určitě jsem na spoustu důležitého zapomněl, tak mě doplňte
