Jak dostat škodu 130 Lr/h na R značky?

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 28.09.2016 do 02.10.2016, založil/a Sparco
řadit dle data
09:43:25
02.10.2016
Petr Urban
-> Sparco: Prosimtě nejlepší bude nežli získávat nerelavantní spekulace z inter. fora, zeptat se přímo nějakého komisaře či nejlépe napsat na FAS, jaé máš a nemáš možnosti s tímto autem jet a v jaké skupině. Mám ti sehnat tel. na jednoho z komisařů ? Více do sz.
21:05:39
01.10.2016
Sparco
Děkuji za informace. Žádný fígl asi není :-(. Pročítám si metodiku ke vzniku sportovního vozidla na autoklubu a našel jsem toto. Článek 7. Víte o tom někdo něco?



Výroba jednotlivého nehomologovaného sportovního vozidla.

(1) Sportovní vozidlo vznikne výrobou jednotlivého vozidla, které bude schváleno

jako nehomologované sportovní vozidlo s RZ typu „R“



Více zde - článek 7, stana 4.
22:04:17
29.09.2016
Sparco
To vím a legendy?
22:01:59
29.09.2016
m8rinek
-> Sparco: Pak ale nepočítej s homologací HA...
21:54:23
29.09.2016
Sparco
Vždyť říkám. Původem vrchy - to jsou ty lamináty a s tím spojený náporový chladič, nádrž je jasná - dostat těžiště co nejníž a mám za to, že to měla i origo, no a Molčanovky = o něco levnější varianta než LR nápravy. Ty přijdou doufám časem :-)
21:10:12
29.09.2016
vhml
-> Sparco 29.09.16 20:32:52: v který homologaci je vyrezana chladicovka, zapuštěná nádrž, molcanovka a hewland? :-)
21:07:36
29.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Sparco: delas dobre ...
20:54:43
29.09.2016
Sparco
Pár fotek je zde www.facebook.com/Littes-r acing-1677546672493363/pho tos

Celkově jí ale nafotím až po dokončení, když už jsem tol vydržel to sem nedát tolik let :-)
upraveno 2x, naposled 29.09.2016 20:55:30
20:32:52
29.09.2016
Sparco
Ano, homologace se držím, až na ty lamináty. Tak znáte to. Stavba trvala 11 let se 4 letou pauzou, (asi všichni víte kolik peněz to stojí) no a za ty léta se plány co jezdit prostě změnily :-)
20:14:15
29.09.2016
havlik
-> Sparco: ukaž nějaký fotky auta
20:07:18
29.09.2016
vhml
Nikdy mě nepřestanou udivovat lidi, co prvně postaví auto a pak začnou zjišťovat do jakých pravidel a skupin se to vlastně vejde a nevejde 8



Ale vzhledem k tomu že u většiny takových staveb to bývají jen lamináty na odřezaných blatníkách a široký podložky pod kola, tak udělat z toho zpátky úzkou asi nebude veliký problém.
20:06:57
29.09.2016
havlik
-> Sparco 29.09.16 20:03:31: a držíš se nějak LR homologace nebo vůbec?
20:03:31
29.09.2016
Sparco
Na autoklub se samozřejmě chystám.
19:56:55
29.09.2016
havlik
-> Sparco: nejlepší máš pročíst ty dokumenty na autoklubu a případně tam vznést dotaz na konkrétní problém.
19:56:36
29.09.2016
Milan 136
-> Sparco: momentalne uz asi nema zadny- jezdi rallyecross
19:50:43
29.09.2016
Sparco
Právě že stavím, 130 LR/H. Cca za měsíc bude hotová. Původně stavěná na vrchy, ale v průběhu stavby jsem se rozhodl pro rally. Spíš bych chtěl jezdit legendy, do historiků mě s ní nejspíš nepustí. Ta 130 LR/H na fotce níže má jak české, tak slovenské Rka. Chce za ně ale moc peněz, tak zkouším zjistit kde co a jak, jestli někdo něco neví atd.
19:22:10
29.09.2016
havlik
tak ono to asi nějak jde:

V RSS ve skupinách SA a V mohou startovat pouze uzavřená soudobá a historická

vozidla, které:

a) měla platnou homologaci FIA (od 1. 1. 1987);

b) měla homologaci FIA, ale její platnost již skončila (kromě vozidel skupiny B,

uvedené v čl. 7.4 přílohy „K“ MSŘ FIA) z období od 1. 1. 1957 do 31. 12. 1990;

c) nemají a nikdy neměla homologaci FIA.

Předhlášení: od 1. 1. 2018 nebude umožněn start vozidel bez homologace (3.3 c)
18:30:07
29.09.2016
Milan 136
Treba tohle auto bylo pred par lety na eRkach
zvětšit Jak dostat škodu 130 Lr/h na R značky? - obrázek od Milan 136 vložen 29.09.2016 18:30:07
12:39:58
29.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Jak uz tu padlo, ECV ma cesky Vecka a LR/H je na rallye opravdu nesmysl...
10:39:07
29.09.2016
Antony - zrušená registrace
-> havlik: jj, pokud si to dobře pamatuju.
10:23:18
29.09.2016
havlik
-> Antony: fakt jo?:) tak to mi uniklo9
10:21:47
29.09.2016
Antony - zrušená registrace
-> havlik: úplně původně ano.
09:55:17
29.09.2016
havlik
-> m8rinek: ten nestavěl širokou ne?
09:45:01
29.09.2016
m8rinek
Peklo evo Lubos...
09:36:28
29.09.2016
Luky
-> vhml 29.09.16 08:14:29: pravda, beru zpět. zelený jako zelený 1
09:26:47
29.09.2016
vhml
09:17:05
29.09.2016
Milan 136
-> MATTESS: nebyl to honza5?
08:28:23
29.09.2016
MATTESS
Kdo to byl, jak ze široký (H) musel kvůli rally udělat úzkou?
08:20:21
29.09.2016
vhml
-> Sparco 28.09.16 20:44:47: a ty máš auto a chceš ho legallizovat, nebo chceš stavět auto?



Protože stavět LR/H na rally je nesmysl.
08:14:29
29.09.2016
vhml
-> Luky 29.09.16 07:54:48: ta je na Véčkách ne?
07:54:48
29.09.2016
Luky
-> Tuner#2: když může být na erkách Delta ECV... :)
23:59:06
28.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 28.09.16 23:11:03: Druhá je slovenská co se tady občas ukáže, ale ty nemají eRka: autobild.cas.sk/clanok/.. ./svetovy-unikat-skoda-130 -lr-evo



No a ta naše - bude to o známostech jinak nevím. V podstatě to nemá co dělat ani na legendách. Ze začátku tím jezdil jen předjezdce a najednou to mělo eRka.
23:11:03
28.09.2016
Luky
Ta jedna je originál prototyp skupiny S. Druhou si teď nevybavuji
20:44:47
28.09.2016
Sparco
Dobrý den, prosím o info (kdo co ví), jak dostat škodu 130 LR/H na závodní značky? Vím, že v republice jsou asi dvě které Rka mají. Děkuji za jakékoliv informace.
Extreme Tyres