Felicia Super i?

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.02.2015 do 05.01.2016, založil/a Dauntless24
řadit dle data
11:17:21
05.01.2016
Jozka
-> Antony: 47 Já někdy v tý době zapisoval dovybavenej k THZ 2005 i mailem od zdroje, že se sice už nevyjadřujou, ale když dobově "z technického hlediska nic nebránilo", tak nebrání ani aktuálně (a kterej dodneška bohužel marně hledám).
10:33:16
05.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Jozka: tak to je možný, že jsem si tenkrát nechal orazitkovat starší verzi u dealera pro pozdější použití 4
09:41:21
05.01.2016
Jozka
-> Antony: Koukl jsem teď do obou a v tom z 25.9.2006 to přibylo pod všema odstavcema o kolech (podtrženou kurzívou).. Po mě to 2009 ani později taky nechtěli a to proto, že jsem zapisoval vychytrale dle znění 2005 - ono totiž od 1.1. 2008 skončilo tohle výslovné vyjadřování ke starším počínajíc Favem-Formanama.
09:18:58
05.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Jozka: to cejchování tacho, nebylo dýl? já dělal přestavbu se zápisem v 2008 a nikdo to po mě nechtěl. resp jsem to v THZ nenašel.
08:59:59
05.01.2016
Jozka
-> ondie: 47 / 8. Bohužel jsou akce nepodložený vyjádřením výrobce mimo jejich běžnou rutinu a zřejmě to považujou za "práci navíc", takže ochota nevelká..



-> rsvancara: Na tom asi něco bude, ta kravina s cejchováním tacho (u všech dopisovaných kol) se v THZ objevila 2006 souběžně s bodama, 2005 ještě nebyla..
18:17:46
04.01.2016
rsvancara
-> lokaj: A mě na dekře řekli, že litá kola (např. Apollo) s jakýmkoli rozměrem pneumatik, které škodovka už jednou schválila a teď se k tomu nevyjadřuje a zápis doporučuje jen s ověřením přesnosti tachometru je vstřícná předposranost při zavedení bodového systému :-)
17:55:15
04.01.2016
ondie
-> Jozka: Takže jak se soudružka vyspí.
14:52:18
04.01.2016
Jozka
-> ondie: Znamená, že řešení přestaveb je individuální a má ho v pravomoci úřad - vlastně Úřad.
14:33:38
04.01.2016
ondie
-> Nwkt: A "nebudou se vyjadřovat" znamená ve finále co?
11:43:59
04.01.2016
Nwkt
-> lokaj: Ne, to bylo právě předtím 4 poslední bylo že to nedoporučujou a finále že se k těmto vozidlům již nebudou vyjadřovat
10:34:18
04.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> lokaj: haaajzlové. . .
08:14:41
04.01.2016
lokaj
Pak, ale vydali stanovisko, že automobilka Škoda přímo neschvaluje zástavbu motorů 135/136 ze Škody 781 Favorit do modelů Škody 742/743 (105/120/130/Garde/Rapid) a to včetně modelů 746/747 (135GL,136GL/Rapid 135,136). Takže to prostě nejde. Stejně jako tam mít jiná litá kola než ta originál vyráběná pro danou modelovou řadu.
19:42:05
03.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> lokaj: nevím no, zakázanej byl 781/135-6M.
18:27:41
03.01.2016
lokaj
Ano, ale poté co to tam stejně každý strkal to zakázali úplně.Oskenovat nevím,ale nejdřív najít a okopírovat ano.
13:27:33
03.01.2016
miguelias
-> lokaj 02.01.16 21:57:46: Mohl bys to čtení oskenovat ? :)
22:03:15
02.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> lokaj: Co si pamatuju, tak 781/135-6 přímo nezakazovali, ale nedoporučovali z důvodu jinýho sklonu a nemožnosti zaručení správného mazání.

4
21:57:46
02.01.2016
lokaj
Taky sem si splašil pár dílů i motor do zásoby radši. Já myslel právě Favorita.Já jsem si to stanovisko někdy v roce 2007-8 nechal poslat přímo z MB na odbor dopravy (jejich jménem samozřejmě) a přišel elaborát asi o osmi stranách, kde je popsáno vše možné včetně nemožnosti záměny motoru 135/6 746/747 s 781 např kvůli jinému sklonu a posazení motorovém prostoru apod. Docela zajímavé čtení o všechno je možné a nemožné.
21:16:01
31.12.2015
miguelias
-> Antony: Tak přibydou ze dva 136 motory k motoru 130 co mi tu leží 1
19:25:36
31.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> miguelias: jenom 2, ale jinak to dneska už nejde. Ikdyž překopat 781.136 na 742.136 není nijak těžký 4
19:22:13
31.12.2015
miguelias
-> Antony: Tady je to jeden sysel za druhým 1
19:14:57
31.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> miguelias: taky mám nějaký sysláty 47
19:13:07
31.12.2015
miguelias
-> Antony: Ono sehnat si motor 742.136 pro mě těžké není. 20
19:12:22
31.12.2015
miguelias
-> Antony: To by bylo super :)
18:47:59
31.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> miguelias: podle posledního TZH, (nebo THZ, nevím přesně) kde se ještě vyjadřovali k naším autům je psáno, že motory typu 742.130 a 742.135-6 jsou mezi sebou plně záměnné. Ovšem ne s 781.135-6 4
16:36:30
31.12.2015
miguelias
-> lokaj: A když to bude motor 742 a nikoliv 781 projde to ? Já slyšel že jsou záměnné motory 742,130 a 742,13.
12:31:15
31.12.2015
miguelias
-> lokaj: Barva je v háji musela by se stejně lakovat. Jinak motor 136 bych chtěl kvůli větší zátěži a nájezdu KM. Jinak kamarád má ve 120 zapsán v TP motor 136 asi dva roky udělal přestavbu (vlečka, 4p, hřeben atd...)
12:22:11
31.12.2015
miguelias
-> Pavel P..: ještě s takovou historií no safra co s tím ? 1
12:20:38
31.12.2015
Pavel P..
-> miguelias: jo to budeš...
12:18:13
31.12.2015
lokaj
Taky si myslím, že GL ve zvláštní výbavě. Tato bledě modrá měla "LS" interiér.

E: Hmm, hovado, to nemůže nikdo říct, byť si to můžou všichni myslet. Bude to tvoje auto a ty si s tím můžeš dělat co chceš. Ale věz, že 130tek ať už L nebo GL či L ve zvláštní výbavě GL už dnes moc není, kor jestli jsi našel nějakou v origo barvě a stavu. Navíc 130ky nejezdili nikdy tak špatně, aby tam někdo musel cpát motor 136, kterým si pocitově už tolik nepomůže. Navíc to dělá každý kutil. A nezapomeň, že od nového roku už ti ani dobrý známý nepomůže na STK a ME aby ti prošel motor 136 ve Š 130. A automobilka se tím už nechce nikdy zabývat. Jednou vydala zamítavé stanovisko na všechna auta starší deseti let (protože jsou prý většinou v hrozném stavu a dožívají) a přesto nejede vlak. Takže pak budeš mít problém.
upraveno 3x, naposled 31.12.2015 12:24:13
12:17:39
31.12.2015
miguelias
-> Pavel P..: Je od kontruktéra přední nápravy na t 613. Brzo bude moje. Jsem asi velké hovado když to zprzním motorčekem 136 a jinou barvou co ?
12:12:21
31.12.2015
Pavel P..
-> miguelias: to bude 130L ve zvláštní výbavě z Vrchlabí a ty se vyráběli do roku 86
12:09:52
31.12.2015
miguelias
Budu mít škodu 130L barvu oranžovou. Výbava originál fialovočerné sedačky, gl palubka ....prostě gl výbava ovšem štítek je originál 130L na spoileru. Rok výroby jsem se ještě nedíval. Jaký rok by to podle vás mohl být ?



E : budíky kulaté.
upraveno 1x, naposled 31.12.2015 12:10:18
12:07:29
31.12.2015
lokaj
Mám právě za to, že 130ky eLka, přibyli do nabídky v roce 1984 ale myslím že už jako modelový rok 1985. Stejně jako Rapid 130. Do té doby (od roku 84)pouze jako Rapid 120 4q s motorem LS. Dnes již také vzácnost.
12:05:00
31.12.2015
lokaj
Ještě se starým štítkem.
zvětšit Felicia Super i? - obrázek od lokaj vložen 31.12.2015 12:05:00
12:04:37
31.12.2015
lokaj
Tak jsem ji našel. Bohužel myslím, že to je jediná 130ka starší roku 86, kterou jsem si mohl vyfotit. A dnes už dost možná ani není.
zvětšit Felicia Super i? - obrázek od lokaj vložen 31.12.2015 12:04:37
11:58:49
31.12.2015
lokaj
Bohužel ty časy, kdy jsem na parkovišti před Jednotou mohl oslovit 80letý pár, když dávali nákup do své škodovky a dědoušek byl rád že se uleje z dávání potravin do kufru (babka většinou už tak nadšená nebyla)a odvykládal mi celý příběh té škodovky i jeho předešlých moskvičů, embéček apod. a ukázal mi ochotně i původní malý papírový techničák už jsou nenávratně pryč. Nezbývá než to pozjišťovat z nějaké dokumentace fotek apod..
10:51:51
31.12.2015
Bukaj
-> lokaj: Aha, tak to opravdu netuším, možné to je.

Z katalogu vyplývá, že se 130L dělaly už od 84 i v MB, nicméně všechny 130 do m.r. 86, se kterými jsem se kdy setkal, byly vrchlabské...
10:47:40
31.12.2015
lokaj
To já chápu, ale pokud vím, tak bleděmodrá barva se dělala jen pro modelový rok 1985 ne? Pouze jeden jediný rok. Vím to, protože jsem se to dočetl v knihách, vzornících a hlavně všechna bledě modrá auta co jsem kdy potkal (105/120/130) a mohl se dostat k techničákům byly model 1985. To mi tam právě nějak nesedí. Zkusím poslat časem foto. Možná ti přijdu natvrdlý,ale chci v tom mít jasno.
12:02:36
30.12.2015
Bukaj
-> lokaj: Však to píšu jasně a srozumitelně, ne? Do modelu 86 pouze L ve Vrchlabí s výbavou GL, od modelu 86 souběh Vrchlabí (L s výbavou GL) a MB (L s výbavou LS), od modelu 87 do konce výroby 130 (model 88) Vrchlabí GL, MB L.

A nápis na přední masce měly všechny 130 stejný - L i GL.

a bleděmodrá vyfocená se sockovýbavou z roku 85 bude model 864
11:51:15
30.12.2015
lokaj
Nechci se hádat, možná že jen něco nechápu,ale ta moje Boleslavská 130L měla sice soc.výbavu,ale štítek vzadu ala Š 125L. A mám info,vzpomínky, že 130L se i předtím vyráběli v soc.výbavě. Nejdřív se štítkem ala Š 105/120L, pak přibyl nápis vpředu na masce,pak přibylo zrcátko (jak u ostatních),ale výbava stále LS.Mám i jednu takovou bleděmodrou vyfocenou z roku 1985. Jak to tedy?
11:15:18
30.12.2015
Bukaj
-> lokaj: Nepsal jsem, že se vyráběly od 86, ale že do modelu 86 se vyráběly pouze s výbavou GL a označením L4 A modelem 86 počínaje se 130L začaly vyrábět i v MB a ty boleslavské měly sockovýbavu (jako 120LS), nejdříve s klasickým štítkem na zadním čele (jako 105 a 120L), a od modelu 87 se štítkem ala 125L.

Těch boleslavských 130L modelu 86 se moc nevyrobilo a jsou spíše raritní...
09:54:56
30.12.2015
lokaj
Aha takže to bylo trošku z jiných důvodů. A tou sériovou výrobou 130ky od 86 myslíš 130 L ála GL ne?Padž normální 130ka se samozřejmě vyráběla dřív že jo? Trochu mi to připadá že jeden závod občas nevěděl co dělá ten druhý:-) Já měl dvě 130ky jedna 130 L z 11/86 z Mladé Boleslavi a druhou GL z 09/86 z Vrchlabí (měsíc přihlášení a expedice) A ty 130ky vyrobené před rokem 86 s interiérem LS jsou tedy odkud?
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 09:56:18
09:49:00
30.12.2015
Bukaj
-> lokaj: Jenom poupravím ty informace o 130L/GL:

Sériová produkce "stotřicítky" započala ve Vrchlabí a až do modelu 86 se tam vyráběla s označením 130L, ale výbavou GL. Od modelu 86 se 130L začala vyrábět v Ml. Boleslavi (s výbavou LS) a ve Vrchlabí změnili označení na 130GL, výbava zůstala stejná. Později nahradily 130GL modely 135GL a 136GL...
09:37:13
30.12.2015
lokaj
Borci Super i byl vývozní model, stejně jako Special apod. do ciziny. V té době kdy se u nás výbavy označovaly stroze LX GLXI apod už zahraniční automobilky dávno používaly pro rozlišení výbav jména místo zkratek na která škodovka plně přešla až s modelem Fabie a faceliftované Octavie, takže do zahraničí aby nezůstala pozadu šli feldy se slovním pojmenováním výbav. Special, Super, Super i apod. Jinak ano písmeno I ve zkratce výbavy "české" feldy opravdu znamená silnější 50kW motor a ne vstřikování, které měli již všechny feldy. Čili LX 40kW,GLX 40kW s lepší vybavou, LXi 50kW,GLXi silnější motor s lepší výbavou. Stejně jak to měl faceliftovaný favorit apod jak to měla rozdělená řada 742- 105S holobyt, 105L poloholobyt, 105 GL (užovky) GL výbava 105kový motor.Nebo 120 (užovka)holobyt na úrovni 105S (120S nemohli použít, padž už použit s úplně jiným významem pro řadu 100) 120L lepší vybava (později základ pro 120), 120 GL supr výbava pořád slabý motor 36,3 kW, 120 LS základní výbava +silnější motor, GLS tehdejší vrchol než přišel model 130L/GL. Model 130L silnější motor, interiér 120LS, GL interiér podobný jako GLS,pak se i do 130L začal dávat interiér GL, čili výbava GL ztratila smysl a zanikla o něco dřív než model 130L, který nahradily až modely 135/136. A taková 120LX? Normální stodvacítka,ale s mixem toho nejlepšího finančně dostupného z ostatních modelů. Interiér LS, zadní náprava z Garde/Rapid 120,motor LS
upraveno 1x, naposled 30.12.2015 09:40:01
19:46:23
27.12.2015
Mr._Nosferatu
-> Petr1.3BMM: Vývozní model do Francie nebo kam.
19:28:49
27.12.2015
Petr1.3BMM
Taky mám Super i :)
zvětšit Felicia Super i? - obrázek od Petr1.3BMM vložen 27.12.2015 19:28:49
19:27:34
27.12.2015
Petr1.3BMM
Hoši nesmysl to není,já sám takovou Feldu měl a taky se snažím dopátrat co to označení znamená
22:56:49
28.02.2015
Dauntless24
procházel jsem fórum a ve článku "Modely Felicia" jsem našel :28



skoda-virt.cz/cz/.../1125 88-modely-felicia?gotopost =3...
upraveno 1x, naposled 28.02.2015 22:57:24
16:48:04
19.02.2015
castrol
-> miroussm: sefe sorac asi jeden zo slapsich dni ale ten napis tam este vcera bol 1 9
Extreme Tyres